Ook voor jou geen referlinkjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:33 schreef RobertNL het volgende:
Nog even een coupon-update:
Op Aliexpress gaat de Supernova sale weer lopen. Elke dag krijg je 1 kans op een coupon (of prijs) tot wel 15$. Wellicht wel de moeite waard![]()
Via de homepage van Aliexpress![]()
-weg-
[..]
Video maken; en inderdaad zo doen. Desnoods de stekker uit het stopcontact en een multimeter bij de lader (in een ander shot) om te laten zien dat die wel werkt.
Doet mij herinneren aan de keer dat ik een foto moest maken van een pakketje wat er niet was (vandaar de ticket). Toen maar een foto van een lege brievenbus gemaakt!
Zal wel een 1:1 kloon zijn, hè.quote:
+1 voor shiznutsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zal wel een 1:1 kloon zijn, hè.
Overigens is ons reeds bekend dat Chinese smartphones iets leuks bieden voor het geld:
DIG / Chinese Smartphones #24 - MTK6589T w/ 2GB is where it's at
Het spijt me; ik liet mij gaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ook voor jou geen referlinkjes
Ah; was wel te verwachten natuurlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:15 schreef revpolen het volgende:
[..]
+1 voor shiznuts
Btw geld van de fiets ook weer terug :p
gamma heeft toch wel van die plakhaakjes?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:32 schreef henk3412 het volgende:
wij kan me helpen met zoeken?
ik zoek een soort haakje dat je aan een badkamermuur kan plakken/drukken en dan je handdoek er aan hangen.
dus een soort handoekhanger
10 stuks voor $2,05quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:32 schreef henk3412 het volgende:
wij kan me helpen met zoeken?
ik zoek een soort haakje dat je aan een badkamermuur kan plakken/drukken en dan je handdoek er aan hangen.
dus een soort handoekhanger
in china zijn ze vast goedkoperquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
gamma heeft toch wel van die plakhaakjes?
Dat werkt btw niet echt fijn, die zuignapjes vallen er best vaak afquote:
welke werken wel danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:42 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dat werkt btw niet echt fijn, die zuignapjes vallen er best vaak af
ik zou die nemen met zo'n stickerding achterquote:
heb je foto of linkje?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik zou die nemen met zo'n stickerding achter
blokkerquote:
Tada!quote:
nice, die gaan we even testenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:49 schreef monkeybrain het volgende:
Kijk even bij de Action voor plakhangertjes![]()
Ze hebben bij de Action Knorr (unox?) noodles curry, voor de Aziatische markt.
Ik sta echt in de fik, fantastisch. Zelfs mijn pisbuis stond in brand toen het eruit ging![]()
Die Chinezen vreten dit als lunch, zal de zweetlucht niet bevorderen
De tomaten versie is waterig flauw, niet kopenquote:
Chlamydia heeft datzelfde effectquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:49 schreef monkeybrain het volgende:
Kijk even bij de Action voor plakhangertjes![]()
Ze hebben bij de Action Knorr (unox?) noodles curry, voor de Aziatische markt.
Ik sta echt in de fik, fantastisch. Zelfs mijn pisbuis stond in brand toen het eruit ging![]()
Die Chinezen vreten dit als lunch, zal de zweetlucht niet bevorderen
Dat denk ik toch niet. Zie hieronder.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:21 schreef shiznuts het volgende:
En hoe krijg je daarmee het beeld daarna op twee televisies? Juist ja... dat was nou net de vraag leek me.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Switch wss.
Splitter niet denk ik.
Heb 2 hdmi op mijn tv en 3 apparaten..
Bedoel je zo'n led strip of led lampen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef rene90 het volgende:
Heren van het goede leven, ik wil kijken wat er mogelijk is in mijn aquarium qua led verlichting uit China. Je hebt wel het één en ander al in standaard pakketjes maar ik wil wel dat het goed spul is ook omdat die stekker elk moment van de dag in het stopcontact zit en ik dus geen doorgebrande / afgefikte zooi wil.
Wat is het slimste, iemand enige ervaring op dit gebied? Als je voor een leuke prijs ook nog een combi kan maken met een soort nacht licht is dat altijd leuk. Qua bevestiging dacht ik gewoon aan die plak strips die ik tegen de onderkant van de lampen kap.
Thanks alvast
Ik denk een strip, lampen moet je weer kutten met fittingen en dergelijke. Een strip is denk ik een stuk praktischer omdat ik dan de oude lampenkap niet helemaal kapot hoef te maken. Ik haal simpelweg de tl balken eruit en daar kan ik de led strips plakken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n led strip of led lampen?
Ik weet niet wat voor licht je zoekt. Ik neem aan dat je geen RGB disco visbak wilt maken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik denk een strip, lampen moet je weer kutten met fittingen en dergelijke. Een strip is denk ik een stuk praktischer omdat ik dan de oude lampenkap niet helemaal kapot hoef te maken. Ik haal simpelweg de tl balken eruit en daar kan ik de led strips plakken.
Dan kan ik bij tegenvallende resultaten altijd nog terug.
? Mijn google skills zeggen dat mn pakketje nu dus in Amsterdam is (location = NLAMSA)quote:Arrival at inward office of exchange
Bobje toch.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:03 schreef bobbernaut het volgende:
Wat betekend
[..]
? Mijn google skills zeggen dat mn pakketje nu dus in Amsterdam is (location = NLAMSA)
Arrival -> Aankomstquote:Arrival inward office of exchange = aankomst bij douane
[..]
Het is goed mogelijk dat je zending een andere status heeft dan de voorbeelden hierboven. Probeer door middel van vertalen en logica hier zelf conclusies uit te trekken.
Ik heb vakantie jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bobje toch.Lees de OP eens... 'SPOILER: Trackstatus legenda'.
[..]
Arrival -> Aankomst
Inward -> Binnenkomende
Offiice of exchange -> Punt van inklaring (land van bestemming)
Thanks voor je antwoord, het is vooral ook omdat je steeds vaker ziet dat aquaria naar LED overgaan, voornamelijk omdat het een stuk zuiniger is en je ook leuk kan spelen met het overgaan naar nachtverlichting en de zonsopkomst/ondergang. Ik heb een 180 liter bak dus dat is geen vissenkom, er moet wel redelijk wat licht in jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor licht je zoekt. Ik neem aan dat je geen RGB disco visbak wilt maken?![]()
Heb je zo'n amateurbak met een paar goudvissen of heb je echt mooie siervissen die goed verlicht moeten worden?
Als je natuurlijk "wit" licht zoekt dan zijn zulke strips echt een slecht idee, vooral uit China omdat je daar geen standaard kan vinden. Als je een westerse fabrikant kan vinden die fatsoenlijke lichtkleur en cri kan leveren dan is het een (dure) optie.
Een ouderwetse tl buis levert nog steeds goed (beter?) resultaat op en de kosten zijn niet zeer hoog, toch? Als je leds in de oude tl bak gaat monteren blijft het fysiek hetzelfde formaat, waarom moeilijk doen?
De zwakke plek van een Chinese ledstrip zit in de adapter, de 12v op de ledstrip is vrij veilig. Kruidvat heeft led strips in o.a. witte kleur voor niet al te veel geld. Heb je de zekerheid dat je adapter een Kema keur heeft.
http://online.kruidvat.nl(...)xstrip.html?token=-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |