quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:11 schreef shiznuts het volgende:
Ach so, op eBay werd geclaimd dat het zo zou werken...
Anyhoezers.Benchmark device arrived:
[ afbeelding ]
Nouja; kijk naar wat Shiz beschreef en probeer iets vergelijkbaarsquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:43 schreef Feyen18 het volgende:
Omdat jullie graag een review willen, zal ik dat vanavond even doen.(als ik tijd heb)
Wat willen jullie allemaal weten?
Helderheid, bass, ruimtelijkheid/soundstage, details en vooral de samenhang. Of het 'fun' klinkt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:43 schreef Feyen18 het volgende:
Omdat jullie graag een review willen, zal ik dat vanavond even doen.(als ik tijd heb)
Wat willen jullie allemaal weten?
Eindelijk je Tenga eieren onderweg?quote:
Zonde, ff uitspoelen, een nachtje in de bleek laten staan en de volgende dag gewoon weer gebruiken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:49 schreef Miniem het volgende:
Ik heb er nog een paar liggen.
Slechts 1x gebruikt.
Vooral de bleek zorgt voor extra gratis effect als je toevallig een neger bent.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zonde, ff uitspoelen, een nachtje in de bleek laten staan en de volgende dag gewoon weer gebruiken.
Dat ben ik gvdquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Vooral de bleek zorgt voor extra gratis effect als je toevallig een neger bent.
Sssstquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eindelijk je Tenga eieren onderweg?
Hoe veel van die eieren verslijt je wel niet?quote:
Vleeslicht een optie?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:04 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Hoe veel van die eieren verslijt je wel niet?
Niet voordeliger wat meer herbruiksbaars te kopen? Z'n chineese bruidsorder, of het silicone/plastic alternatief?
http://www.aliexpress.com(...)id=SB_20130819030938quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:08 schreef MrNiles het volgende:
iemand in een chinese webshop al untabbed solar cells gevonden? Ik krijg ze niet gevonden.
untabbed solar cells zijn losse zonnecellen die nog niet in een zonnepaneel zitten
Dank...eerlijk gezegd..had deze wel gezien maar niet gedacht dat het chinese webshop was..ivm ali enzo...nou..bedankt iigquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:10 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)id=SB_20130819030938
Aliexpress is het broertje van Alibaba, het broertje voor de kleinere partijen en single purchases.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:51 schreef MrNiles het volgende:
[..]
Dank...eerlijk gezegd..had deze wel gezien maar niet gedacht dat het chinese webshop was..ivm ali enzo...nou..bedankt iig
Thanks ik ga even rondkijken!quote:Op maandag 19 augustus 2013 05:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Tijdje terug was ook in trek de E-3LUE (review) muizen/toetsenborden (check ook AliExpress/eBay).
Kwam ook deze gisteren ofzo tegen: http://dx.com/p/rajfoo-g3(...)g-mouse-black-235576 , RAJFOO, misschien ook iets om naar te kijken. Zolang het maar een merk is, dan al niet Chinees en niet iets supercheap en merkloos, da's vaak superbrak. Verder goed plaatjes bestuderen of het wat lijkt.
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:55 schreef xminator het volgende:
Deze muis besteld voor 5,5 dollar
:
[ afbeelding ]
"Check out this creamy white filling!"quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
"Yo yo yo, I thought these eggs were made out of chocolat and had a whole other suprise!?"
Lijkt me niet zo moeilijk, zoeken op de ingang + 2m op chinaprices, ebay etc.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:40 schreef King-Ernie het volgende:
Welke Galaxy S3 oplader kan ik het beste nemen? Ik zoek er een van 2M of meer.
Nooit wassen om zo'n realistische crack-hoer kutlucht te krijgenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zonde, ff uitspoelen, een nachtje in de bleek laten staan en de volgende dag gewoon weer gebruiken.
Neem niet de 1/2USD versie's, daarmee duurt het opladen ontzettend lang..quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:40 schreef King-Ernie het volgende:
Welke Galaxy S3 oplader kan ik het beste nemen? Ik zoek er een van 2M of meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |