Godver, ik zoeken door de vorige topics, stond de link gewoon in je post.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:39 schreef Iemand91 het volgende:
9 augustus besteld en zojuist binnengekomen; de
Wireless Bluetooth A2DP Stereo Audio Dongle Adapter Connector 3.5mm Receiver .
[ afbeelding ]
Prachtproduct. Eerst even opgeladen (gaat d.m.v. USB dus kan zowel aan de USB-poort van je pc/laptop als met een telefoonlader) en daarna gebruiken.
Je houdt de toets even ingedrukt en wacht tot de LED knippert. Daarna via je bluetooth device verbinding maken (passkey is 0000) en je kunt aan de slag.
Geluid is prima. Alleen als je de bron pauzeert en de speakers volume op 20 zet dan hoor je een ruis/piep.
Kan 'm alleen (nog) niet koppelen aan m'n laptop omdat het met een A2DP protocol werkt.
Wilde eerst filmpje maken maar met zoveel persoonlijke informatie (telefoon) en muziek (rechten) leek me dat niet zo'n slim idee![]()
Of ik nou kies voor check out with Paypal of standard checkout, dat maakt niet uit. zal uiteindelijk toch een keer moeten inloggen. Of met Paypal om te betalen of bij BIC zelf (standard checkout)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:35 schreef davedavy het volgende:
[..]
Niet inloggen maar direct betalen.
Ach zo vaakquote:
geluid van speaker ? Of geluid van dat oor speakertje, of audio jack output of allemaal ? Reset naar default help ook niet ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:16 schreef thethoryd het volgende:
Klote zeg. Al geruime tijd eigenaar van een Jiayu G2, nooit problemen mee gehad maar ineens doet het geluid het niet meerVolgens google hebben heel veel android gebruikers er last van, maar ik heb nog geen oplossing kunnen vinden helaas
Ontopic: Wifi repeater ontvangen van Tinydeal; ong. 23 dagen en werkt perfect! Nu ook op de zolder goed bereik!
Gewoon al het geluid... Eerst hielp rebooten nog maar nu werkt niks meer om geluid te krijgen! Naar default gedaan maar ook geen oplossing helaas.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:35 schreef wootahH het volgende:
[..]
geluid van speaker ? Of geluid van dat oor speakertje, of audio jack output of allemaal ? Reset naar default help ook niet ?
Heb em geroot, maar verder nog geen custom ROM erop gezet. Alleen als je zoekt op google is het dus een veel voorkomend probleem. Ik denk dat het met de firmware te maken heeft; dat een app of proces de luidspreker blokkeert.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:53 schreef RobertNL het volgende:
Wellicht is de DAC stuk, zou dan anders zo niks kunnen bedenken (firmware ook al geflashed?)
www.ikwilgraaginaanrakingmetjustiekomen.nl ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:12 schreef Sjabba het volgende:
Ik had een tijdje terug een site waar je voetbal outfits (voor kinderen) kon kopen maar kan hem niet meer vinden.
Ze hadden daar ook allerlei andere dingen zoals boksbeugels die als ring werden verkocht.
Wat, voor een voetbalshirt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
www.ikwilgraaginaanrakingmetjustiekomen.nl ?
Dan nog mogen wij er niet na toe linken..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:03 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Wat, voor een voetbalshirt?
Ik zoek een leuke outfit voor de kleine.
Die site is me bij gebleven omdat ze diverse verboden items verkochten onder een andere noemer zoals ze tegenwoordig die designerdrugs verkopen als badzout enz.
Leuke troll ben jequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:20 schreef Sjabba het volgende:
Ok maar het hoeft geen outfit van een bestaande club te zijn, mag ook gewoon standaard kleuren zijn. Leuk model ofzo.
Het mag niet en klaar, het is niet nodig hier verder op door te gaanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:20 schreef Sjabba het volgende:
Ok maar het hoeft geen outfit van een bestaande club te zijn, mag ook gewoon standaard kleuren zijn. Leuk model ofzo.
Jee zeg. Zit al 10 jaar op Fok maar dit soort gezeik maak je alleen in dit topic mee. Ik zoek gewoon een outfit voor weinig. Liever niet van een club dan wel. Sinds wanneer is kleding illegaal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het mag niet en klaar, het is niet nodig hier verder op door te gaanHet is illegaal en kan FOK! gezeik opleveren.
Dat is niet het geval, het is gewoon zo dat die websites illegale kleding/namaak aanbieden, daar mogen we het op FOK! niet over hebben omdat er steeds strenger wordt gekeken op dat gebied. Het kan FOK! schaden als wij gaan linken naar websites met namaak producten.quote:
Ok dank je!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is niet het geval, het is gewoon zo dat die websites illegale kleding/namaak aanbieden, daar mogen we het op FOK! niet over hebben omdat er steeds strenger wordt gekeken op dat gebied. Het kan FOK! schaden als wij gaan linken naar websites met namaak producten.
Niks tegen jou verder hoor, je bent hartstikke welkom alleen die vraag is lastig. Je kan wel even Ebay proberen of je daar met wat zoekopdrachten bij een shop terecht komt.
Ik heb even op je link gekeken en heb geconstateerd dat dat de beste oordopjes überhaupt zijn die ooit zijn gemaakt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:38 schreef Loll het volgende:
http://dx.com/p/fs-006-wa(...)ug-88cm-cable-216942
Is dit wat? zou wel niet
Water als in zweet?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:44 schreef Loll het volgende:
Als ik het al niet dacht![]()
Weet iemand misschien oordopjes die tegen water kunnen en betaalbaar zijn?
Is voor tijdens het hardlopen en heb geen zin om mijn earpods te verneuken met water![]()
Ideale vorm is dat trouwens voor mij maar dat is een ander verhaal.
Voor tijdens de regen enzo koptelefoon schud mij teveel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:45 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Water als in zweet?Of gewoon een plens water in je gezicht tijdens het hardlopen? En is daarvoor zo'n simpele koptelefoon niet beter?
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:36 schreef shiznuts het volgende:
[..] heb ze van Tmall geplukt. Daar zijn ze erg populair en goedkoop.
Staan als het goed is ook wel op AliExpress ofzo. Geadverteerd met 'Sports' en in zwart of wit te koop.
Lekkere subbass ook voor nummers als:
Kan jij een inschatting maken dat wanneer je die gogoo dingen in doet of je er een helm over kan trekken zonder dat ze gaan verschuiven? Is voor op de motor namelijk, sennheisers gaan los zitten op een gegeven moment, een gehele oorschelp (a la beveiliging) gaat schuren dus is ook niet ideaal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:01 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon niet hardlopen in de regen.
Neuh, maar mogelijk zijn ze wel wat hoor, maar dan moet je ze proberen. Je kan er namelijk niet veel van zeggen zonder ze geprobeerd te hebben (daarom heb ik zoveel verschillende oordopjes, dan kan ik er daadwerkelijk iets van zeggen). Maar het feit dat er geen merk op zit en er nou niet heel overtuigend uitzien laat natuurlijk lichtelijk doorschemeren dat het goed mogelijk niet veel soeps is.
Verder my 2 cents... zoals ook al tig keer genoemd, de CoGoo!! T02:
[..]
Is natuuuurlijk voor de GPS op de motor!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:04 schreef shiznuts het volgende:
Op je motor moet je niet naar muziek luisteren.Eh. Gok dat dat geen probleem is.
1 oortje kan wel, anders hoor je toch alleen maar wind als je 130 rijdt 1,5 uurquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:04 schreef shiznuts het volgende:
Op je motor moet je niet naar muziek luisteren.Eh. Gok dat dat geen probleem is.
"Over.. honderd.. meter... het gas wat aantrekken.. en naar achter leunen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:42 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Is natuuuurlijk voor de GPS op de motor!
OK,meteen besteldquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb even op je link gekeken en heb geconstateerd dat dat de beste oordopjes überhaupt zijn die ooit zijn gemaakt.
Is regen echt zo'n probleem voor doppen? De hele behuizing is toch dichtgelijmd en het enigste gat zit in je oren. Als je oren vol water lopen heb je grotere problemen dan kapotte doppenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:44 schreef Loll het volgende:
Als ik het al niet dacht![]()
Weet iemand misschien oordopjes die tegen water kunnen en betaalbaar zijn?
Is voor tijdens het hardlopen en heb geen zin om mijn earpods te verneuken met water![]()
Ideale vorm is dat trouwens voor mij maar dat is een ander verhaal.
Als ik de crack niet rook dan verkoopt de dealer de crack misschien aan een kleuter... zo'n soort redenatie als excuusquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:01 schreef shiznuts het volgende:
Je kan er namelijk niet veel van zeggen zonder ze geprobeerd te hebben (daarom heb ik zoveel verschillende oordopjes, dan kan ik er daadwerkelijk iets van zeggen).
Jij weet ook niet álles knaapquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:01 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon niet hardlopen in de regen.
Maar het feit dat er geen merk op zit en er nou niet heel overtuigend uitzien laat natuurlijk lichtelijk doorschemeren dat het goed mogelijk niet veel soeps is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
Verzendkosten worden meegerekend bij de inklaring.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:01 schreef 8bart8 het volgende:
Brief van de postnl/douane over de earson. Is het mogelijk om bij zarmark de factuur van de first payment uit te printen, zodat ik geen inklaringkosten hoeft te betalen?
Of hoef je over de verzendkosten sowieso geen inklaring te betalen?
Ook als het product zelf onder de ¤22,- zit?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verzendkosten worden meegerekend bij de inklaring.
http://www.belastingdiens(...)ven/rekenvoorbeeldenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:21 schreef 8bart8 het volgende:
[..]
Ook als het product zelf onder de ¤22,- zit?
Leugens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:10 schreef shiznuts het volgende:
Net als de PiPO M7 Pro... dus aankomende week de Hubsan en PiPO (hoop ik dan, inmiddels wel aangemeld bij Sweden Post)!Yeheas!
Ik heb ook weleens 10 minuten zitten kloten met finnish en finish. Vervolgens mezelf afvragen waarom de pagina niet niet werd geaccepteerd na enterquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:31 schreef neo2000 het volgende:
Vrees het ook niet.. (sowieso, expliciet Tianaman Square vermelden - heeft misschien betekenis voor Westerlingen, maar zeker niet veel betekenis voor Chinezen zelf - de "tank man" beelden zijn zelfs verboden in China, na X jaren.)
Maar feit is wel dat een hoop Shenzhenners geen idee hebben wat het evrschil is tussen Austria en Australia, hahaha.
Zag ze al. Goede prijsdrop. Maar daar houdt het dan ook op.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:16 schreef monkeybrain het volgende:
#Shiz
Monster doppen Ibood![]()
Hoe bevallen die turbine dingen eigenlijk?
Ach so. Die outfits zijn me ook niet onbekend... keep it hakkûh! Keep it zaagûh!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:44 schreef davedavy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat verkopen ze ook niet in ChinaAlleen de Australian Lederhosen.
Ben jij dat?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zag ze al. Goede prijsdrop. Maar daar houdt het dan ook op.
Zelfs voor die prijs nog altijd slechte bang-for-buck als ik zo de verhalen lees.
Sowieso niet compatible met mijn smaak (bass weggedraaid, treble te opgedreven).
Ben niet bepaald begeistert van de Turbines ook.
[..]
Ach so. Die outfits zijn me ook niet onbekend... keep it hakkûh! Keep it zaagûh!![]()
[ afbeelding ]
Je hebt trouwens wel geinige lederhosen t-shirts.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zelfs voor die prijs nog altijd slechte bang-for-buck als ik zo de verhalen lees.
Sowieso niet compatible met mijn smaak (bass weggedraaid, treble te opgedreven).
[..]
Ach so. Die outfits zijn me ook niet onbekend... keep it hakkûh! Keep it zaagûh!![]()
[ afbeelding ]
Je hebt trouwens wel geinige lederhosen t-shirts.
[ afbeelding ]
Minder bas, maar redelijke treble en mids als ik het lees. Schijnbaar redelijk voor live muziek. Nadeeltje wat ik lees: ze schijnen redelijk plastic te zijn. Nu is dat niet zo erg normaliter, mar als je je bedenkt dat deze Monster doppies normaal gesproken voor 200 dollar van eigenaar wisselen is het toch wat triestig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die valt nog mee, had eigenlijk wel fullblown 40-45 swastika outfits verwacht.quote:
In Thailand doen ze dat goed. Kun je beter daar bestellenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:48 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Die valt nog mee, had eigenlijk wel fullblown 40-45 swastika outfits verwacht.
Hitler is in Azië toch een heldquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
In Thailand doen ze dat goed. Kun je beter daar bestellen
[ afbeelding ]
Nu Kirtag (eigenlijk Kirch-Tag) weekend. Weer een van de excuses om lederhosen aan te doen en bier te zuipen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:36 schreef mickeyD het volgende:
das mooi binnenkomen tijdens oktoberfest!
Dude.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:04 schreef monkeybrain het volgende:
Gsm met camera = vanaf 2004?
Aussie in 2004
Doe maar niet maar. Las vandaag iets in een magazine over RHA MA150 bang-for-buck oortjes.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:48 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Minder bas, maar redelijke treble en mids als ik het lees. Schijnbaar redelijk voor live muziek. Nadeeltje wat ik lees: ze schijnen redelijk plastic te zijn. Nu is dat niet zo erg normaliter, mar als je je bedenkt dat deze Monster doppies normaal gesproken voor 200 dollar van eigenaar wisselen is het toch wat triestig.
[..]
quote:jjqpm9.jpg
dit kwam ik tegen toen ik op taobao opzoek was naar boxers
Ook even door het Brainwavz assortiment gekekenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:12 schreef shiznuts het volgende:
Was een beetje ophef over las ik vandaag in de krant.
[..]
Nu Kirtag (eigenlijk Kirch-Tag) weekend. Weer een van de excuses om lederhosen aan te doen en bier te zuipen.
[..]
Dude.Gabber is nooit uit de mode. Gabbers unite!
Hakkûh4ever! Jwt.
Tegen 2004 had ik inderdaad allang m'n kapsel geschoren eilandje ingeruild voor in-line skates
[..]
Doe maar niet maar. Las vandaag iets in een magazine over RHA MA150 bang-for-buck oortjes.
Zal die eens opzoeken...
Neways, back to China guys.Brainwavz is bezig met een boel nieuwe shizzle.
Zoals de Delta en S1.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En de R3 wordt ook altijd nog verwacht natuurlijk.
Ben ook nog altijd benieuwd naar die DUNU Hawkeye die ik met dikke korting besteld had.
En hopelijk morgen wat pakketjes.
O.a. een tablet, twee smartphones en harddrive enclosure wacht ik al zo lang met smart op.
Mocht je nog een goed advies hebben, ik hoor het graagquote:Ik heb ze beide eigenlijk geen noemenswaardige burn-in gegeven, maar m'n eerste indruk is toch dat ik de ES800M fijner vind eigenlijk. De Senns zijn me net wat te helder, te analytisch, het is allemaal net te precies zodat het wat saai klinkt in vergelijking met de ES800M. Die is toch wat voller, ronder en warmer en zet daarmee een erg fijne ambiance neer. 't Is net alsof de Awei wat meer 'soul' heeft. Uiteraard is smaak persoonlijk en ben je juist meer van het wat koudere precieze. Maar zelf vind ik het warme ronde van de ES800M wel wat.
Soms denk ik dat het wel een kloon moet zijn van een van de vaste rotten hierquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]Zo... tof plaatje hoor. Wat dacht je, 'ik censureer mezelf maar ff'?
Je weet ook echt keer op keer te falen en ons met je nonsens-posts te 'verblijden', hè (is gewoon een constatering)?
En dat lijstje deel je eventjes met onsquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:21 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Soms denk ik dat het wel een kloon moet zijn van een van de vaste rotten hiergewoon om leven in de brouwerij te krijgen... (Bobbernaut, Monkeybrain, ...?
Ben weer terug in Nederland na zes weken vakantie, en heb op vakantie een lijstje van 20 items verzameld die ik maar weer is ga bestellen :p
En vanavond twee pakketjes ophalen die ik gewoon niet uit kon stellen met bestellen tot na de vakantie
Mwah, ik denk het niet hoor.. Ik lurk ook vaak genoeg op tweakers, en kwam daar op een gegeven moment een user tegen, die echte kwaliteitsreakties achter liet.. username kwam mij bekend voor.. Tot ik weer in dit topic terug kwam. Toen had ik een aha-erlebnis.. Verhip!quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:21 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Soms denk ik dat het wel een kloon moet zijn van een van de vaste rotten hiergewoon om leven in de brouwerij te krijgen... (Bobbernaut, Monkeybrain, ...?
Serieus?quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:21 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:04 schreef Downstar het volgende:
En dat lijstje deel je eventjes met ons?
Daar heb je meerdere oplossingen voor. Losse Sony CCD camera i.c.m. goedkoop schermpje aan de muur, of een deurstation (deurbel met ingebouwde camera en monitor binnen) of een IP-camera.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat zou jullie Chinashopping-oplossing zijn voor een camera bij mijn voordeur in een appartementsgebouw met galerij om te zien wie aanbelt?
Heb wel zo'n goedkope keychain-spycam uit China maar heb hier denk ik een wat grotere nodig en dan met WiFi of iets anders voor live video.
Ik wil niet zo'n "Big Brother is watching you"-camera, maar meer een soort spycam die niet al te groot is.
Is er zoiets, dat dan ook nog een beetje diefstalongevoelig is?
Moet je even in het reviewtopic kijken. Staan geloof ik wel meerdere IP-camera's.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:02 schreef MacorgaZ het volgende:
-verwijderd-
Wie heeft er hier ervaring met zo'n beveiligingscamera met nachtzicht uit China?
Merk, kwaliteit, etc?
Wat wil je betalenquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:02 schreef MacorgaZ het volgende:
-verwijderd-
Wie heeft er hier ervaring met zo'n beveiligingscamera met nachtzicht uit China?
Merk, kwaliteit, etc?
Whehe, sorry voor de edit, maar wel bedankt voor je info, dacht al wel aan een IP-camera ja.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Daar heb je meerdere oplossingen voor. Losse Sony CCD camera i.c.m. goedkoop schermpje aan de muur, of een deurstation (deurbel met ingebouwde camera en monitor binnen) of een IP-camera.
Net wat je wil en wat je wil betalen.
EDIT: Hé, ninja-editter!
Mjah, het liefst zo goedkoop mogelijk, maar zoals hierboven ook gezegd denk ik dat een camera hier toch niet gaat lukkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat wil je betalenVoor 150 dollar heb je een prima cam
Maar voor 40 ook 1 die het doet
Camera op het kijkgaatje of i.p.v. kijkgaatje. Heb je geen ramen waar je een camera kunt neerzetten?quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:43 schreef MacorgaZ het volgende:
dus denk dat ik maar op zo'n kijkgaatje over moet...
[..]
Kijkgaatje is ook de buitenkant aanpassen hè.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Whehe, sorry voor de edit, maar wel bedankt voor je info, dacht al wel aan een IP-camera ja.
Het enige probleem wat ik me net bedenk is dat ik waarschijnlijk geen stroomtoevoer buiten kan krijgen, mag volgensmij niks aan het gebouw aan de buitenkant aanpassen, dus denk dat ik maar op zo'n kijkgaatje over moet...
Het goedkoopst is denk ik óf zo'n goedkope IP-camera (zo'n $40) of combinatie van goedkoop scherm en Sony CCD camera.quote:Mjah, het liefst zo goedkoop mogelijk, maar zoals hierboven ook gezegd denk ik dat een camera hier toch niet gaat lukken
Bedankt voor de snelle reacties in ieder geval
http://www.getdoorbot.comquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Whehe, sorry voor de edit, maar wel bedankt voor je info, dacht al wel aan een IP-camera ja.
Het enige probleem wat ik me net bedenk is dat ik waarschijnlijk geen stroomtoevoer buiten kan krijgen, mag volgensmij niks aan het gebouw aan de buitenkant aanpassen, dus denk dat ik maar op zo'n kijkgaatje over moet...
[..]
Mjah, het liefst zo goedkoop mogelijk, maar zoals hierboven ook gezegd denk ik dat een camera hier toch niet gaat lukken
Bedankt voor de snelle reacties in ieder geval
Nou hier istie dan, shortlist van item die ik (misschien) ga bestellen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
En dat lijstje deel je eventjes met ons?
SPOILER: Ja recht random, handige gadgets tot nutteloze shitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Alleen dan een goedkope chinese knockoff hoop ik, want qua prijs is dit net zo geprijsd als alle Apple producten!quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:06 schreef shiznuts het volgende:
[..]
http://www.getdoorbot.comzoiets tuurlijk.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nou hier istie dan, shortlist van item die ik (misschien) ga bestellen.Die ceramic knives zijn wel heerlijkSPOILER: Ja recht random, handige gadgets tot nutteloze shitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb er nu één in gebruik en gebruik niks anders meer.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:06 schreef shiznuts het volgende:
http://www.getdoorbot.comzoiets tuurlijk.
Wat deze biedt is dat als je hem aansluit op reguliere doorbel-bekabeling dat je normale deurbel ook gaat. Tevens kun je er het slot op aansluiten zodat je via die app je voordeur kunt openen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:35 schreef neo2000 het volgende:
Alleen dan een goedkope chinese knockoff hoop ik, want qua prijs is dit net zo geprijsd als alle Apple producten!+1 Whaddafahk.
![]()
Dat kan ook wel; dan moet je er dus een IP-camera van maken en die met de GPIO-pinnen de deurbel en slot bedienen. Maar dat is toch wel wat ingewikkelder.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:39 schreef shiznuts het volgende:
(Alleen niks met via het internet. Misschien kan je een cameramodule met een Raspberry Pi combineren?)
Oh, dat zag ik over het hoofd. Ken die die $350 variant niet. Dan wordt het wel heel erg inderdaad.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:17 schreef neo2000 het volgende:
Nee, hoor. De 200 dollah variant doet dat niet., de 350 dollah variant, die doet dat!
Nee, hoor. De 200 dollah variant doet dat niet., de 350 dollah variant, die doet dat!quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
Wat deze biedt is dat als je hem aansluit op reguliere doorbel-bekabeling dat je normale deurbel ook gaat. Tevens kun je er het slot op aansluiten zodat je via die app je voordeur kunt openen.
[..]
Dat kan ook wel; dan moet je er dus een IP-camera van maken en die met de GPIO-pinnen de deurbel en slot bedienen. Maar dat is toch wel wat ingewikkelder.
Ik zou kijken of er écht geen dun kabeltje ergens langs kan, zo niet dan zou ik een deurstation nemen. Kan uit China, maar je ziet ze ook geregeld in Gamma-folders enzo.
Kan er wel draad langs dan óf Sony CCD camera + composite monitor óf een IP camera
Ik hier ook, heb meerdere messen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:03 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die ceramic knives zijn wel heerlijk![]()
Heb er nu één in gebruik en gebruik niks anders meer.
Taobao icm met een agent proberen? (zoals MisterTao)quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:31 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Weet iemand waar ik dit kan halen?
http://www.xiaomi.com/goods/1537
http://huosai.xiaomi.com/
Tmall + Agentquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:31 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Weet iemand waar ik dit kan halen?
http://www.xiaomi.com/goods/1537
http://huosai.xiaomi.com/
quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:38 schreef thethoryd het volgende:
Beetje raar dit, vanochtend wakker, haal mijn Jiayu van de lader, geluid weer weg.
Totdat ik het batterijklepje eraf haalde en ineens was er weer geluid! Kan dat aan het klepje liggen?
Btw thanks tokko, heb voor wat dingen bij BIC tokko1 als recommender gebruikt
OF de Tmall dusquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:39 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Tmall + Agent
Zoals RobertNL al zegt, Mistertao of een andere uit de OP
Tmall:
http://xiaomi.tmall.com/
Taobao:
http://tinyurl.com/EarphonesTaobao
en
http://tinyurl.com/SpeakerTaobao
quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Taobao icm met een agent proberen? (zoals MisterTao)
Edit: dopjes
speaker
Nice, thanks.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:39 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Tmall + Agent
Zoals RobertNL al zegt, Mistertao of een andere uit de OP
Tmall:
http://xiaomi.tmall.com/
Taobao:
http://tinyurl.com/EarphonesTaobao
en
http://tinyurl.com/SpeakerTaobao
[..]
No thanks
Wel vrij prijzig zonder shipping en commissie, wellicht kan je beter een earson halenquote:
Heb er wel wat voor over. Zeker voor Xiaomi en zo'n design.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wel vrij prijzig zonder shipping en commissie, wellicht kan je beter een earson halen(wel minder mooi tho)
Komt bij die speaker zo een dollar of 10 bij, en de oordopjes ook een dollar of 5/6 gok ik zo.
Ben op vakantie, en ik wil ofc mn eigen postcount opkrikkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:21 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ben weer terug in Nederland na zes weken vakantie, en heb op vakantie een lijstje van 20 items verzameld die ik maar weer is ga bestellen :p
En vanavond twee pakketjes ophalen die ik gewoon niet uit kon stellen met bestellen tot na de vakantie
Hihi scooterrijder.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:16 schreef longinus het volgende:
Voor het eerst een pakje onderschept door de douane, die krijg ik natuurlijk veel te laat binnen om nog als cadeautje te dienen
Hoe meer geld er gaat naar de staatsrovers hoe minder ik natuurlijk kan laten rollen.
Laten ze lekker flitsen in de berm, daar heb ik geen last van.
Of we houden het gewoon allemaal op legale items, en houden ons natuurlijk netjes aan de regelsquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:31 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hihi scooterrijder.
Laat ze lekker jouw pakketjes onderscheppen, kan ik lekker wat harder doorrijden.![]()
Wat een goede gedachte <3quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:42 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Of we houden het gewoon allemaal op legale items, en houden ons natuurlijk netjes aan de regels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |