Jammer. Is een leuk onderwerp.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:45 schreef Specularium het volgende:
Dezen topic die je wist dat zou komen gaat niet over Elflettering.
De moderator Specularium is nu al unaniem een belacheklijk groot succes inderdaad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
En OT: hij gaat het vast heel goed doen. Volgens mij gaat het NU al best goed.
Nou niet overdrijven he? Dan jinx je hetquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
De moderator Specularium is nu al unaniem al een belacheklijk groot succes inderdaad.
Nog groter? Z'n ego paste al nauwelijks in de studio van DWDD.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
Nou niet overdrijven he? Dan jinx je het(en krijgt hij een te groot ego).
Volgende stap is dan ook Knevel & vd Brink.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nog groter? Z'n ego paste al nauwelijks in de studio van DWDD.
Even mijn broek uitgedaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
De moderator Specularium is nu al unaniem een belacheklijk groot succes inderdaad.
Dank je, 6 Tijsen terug.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:53 schreef Travel. het volgende:
Gefeliciteerd he makker
Groetjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben op zoek naar dat plaatje met Vollenhoven er ook bij. Heb jij die misschien? Ik heb wat pikante foto's van Thijs te ruil.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dank je, 6 Tijsen terug.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgende stap is dan ook Knevel & vd Brink.
Travel.je leest mijn gedachten.
Ik heb wel deze.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:56 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar dat plaatje met Vollenhoven er ook bij. Heb jij die misschien? Ik heb wat pikante foto's van Thijs te ruil.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb wel deze.
[ afbeelding ]
Internetquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Lijkt wel een scene uit een Japanse horrorfilm
En deze?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
WTF. Als ik hier mod was haalde ik die meteen weg
Ik krijg K&vdB visioenen nuquote:
Forum Opties | |