Precies, ik ga niet voor minder dan FA.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:54 schreef Kentoet het volgende:
Verkeerde kleur blauw toch?[ afbeelding ]
Tevens Inb4 de fictieve reacties van bn'ers die elflettering gaat posten.
Gister was hij mod toch?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:21 schreef 3-voud het volgende:
Welkomstopic? Hij was er toch al een tijdje?
Maffe zooi.
Nee, het nieuws is nog vers. Er komen vast nog hordes fans langs om Specularium succes te wensen.... Toch?quote:
Receptie met wijn en hapjes?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, het nieuws is nog vers. Er komen vast nog hordes fans langs om Specularium succes te wensen.... Toch?
Ja staat in het meet topic, is 3,50.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:25 schreef sp3c het volgende:
kaartje voor whut?
ga me niet vertellen dat ik een kaartje moest kopen he
Ach, hij hoeft toch niet te werken hè.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:54 schreef Drugshond het volgende:
Succes Specularium,
Zeg ook gelijk vaarwel tegen je nachtrust.
Rechts dus?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:00 schreef Drugshond het volgende:
Specularium, ga je NWS een plaform worden van PVV versie 2.0. (Nu is het al versie 1.5)
Dus dan is Scorpion rechts?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah Specularium is volgens mij niet rechts de tedens wel.
Dat gezever over de politieke voorkeur van mods begint wat triest te worden. Het is net zoiets as VBL-mods beoordelen op hun favoriete voetbalclub in plaats van hun vaardigheden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah Specularium is volgens mij niet rechts de tedens wel.
En Hap zegt Belloquote:Op zondag 18 augustus 2013 03:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat gezever over de politieke voorkeur van mods begint wat triest te worden. Het is net zoiets as VBL-mods beoordelen op hun favoriete voetbalclub in plaats van hun vaardigheden.
Elflettering, vertel nog eens over jouw periode als mod
Toen ik jaren geleden een blauwe maandag mod werd, ging iedereen ineens ook speculeren over mijn politieke voorkeur. Was echt nergens voor nodig. Waar het hier om gaat, is dat mensen gewoon hun zegje kunnen doen en dat mods de topics bijsturen wanneer mensen de regels niet naleven.
In NWS gaat het helemaal niet om politieke kleur, maar gewoon om binnen de grenzen van het fatsoen blijven. Het principe is echt niet zo moeilijk. Specularium is echt prima in staat om daar op toe te zien.
Jawel, volkomen out of the blue.quote:
En dan?quote:
Kon niet eerder, want post er voor was van 22:22:13.quote:
Politiek correct gelul van je. Als iemand die niet integratie of moslimkritisch was mod was geworden konden we weer boekwerken van jou verwachten waarom desbetreffende persoon ongeschikt was.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat gezever over de politieke voorkeur van mods begint wat triest te worden. Het is net zoiets as VBL-mods beoordelen op hun favoriete voetbalclub in plaats van hun vaardigheden.
Elflettering, vertel nog eens over jouw periode als mod
Toen ik jaren geleden een blauwe maandag mod werd, ging iedereen ineens ook speculeren over mijn politieke voorkeur. Was echt nergens voor nodig. Waar het hier om gaat, is dat mensen gewoon hun zegje kunnen doen en dat mods de topics bijsturen wanneer mensen de regels niet naleven.
In NWS gaat het helemaal niet om politieke kleur, maar gewoon om binnen de grenzen van het fatsoen blijven. Het principe is echt niet zo moeilijk. Specularium is echt prima in staat om daar op toe te zien.
Niet meer aan denkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kon niet eerder, want post er voor was van 22:22:13.
ik ben ook niet integratie of moslimkritischquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:30 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Politiek correct gelul van je. Als iemand die niet integratie of moslimkritisch was mod was geworden konden we weer boekwerken van jou verwachten waarom desbetreffende persoon ongeschikt was.
Desondanks wens ik Specularium veel succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |