SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingame namenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fixxed, noobquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:53 schreef Djurres het volgende:
Ohja, Yi is heel sterk.
K was t bijna vergeten.
Tomato, tomatoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:08 schreef EpicKnife het volgende:
Swag even naar steez of stylo veranderen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:00 schreef Djurres het volgende:
godverdomme
me ranked penta werd net gestolen door soraka.
ik ben fizz jungle
Heb ik ook vaak. een dikke winning streak word altijd omgezet naar een dikke losing streak.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:27 schreef Xetran het volgende:
7 winning streak in ranked ofzo. dit gaat toch wel weer backfiren zodra ik mijn promo's ga doen.
Zo snel gaat je mmr ook weer niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:26 schreef dustbrain het volgende:
Dat komt omdat de winning streak mazzel is, maar je mmr zorgt voor betere tegenstanders en dan is een losing streak onvermijdelijk.
Oké.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:53 schreef Barbewire het volgende:
Vanmiddag 4 potjes met Djurres gedaan die wel leuk waren. Nu weer een potje alleen. Ashe die niet luistert, Tryn doet maar wat, annie/vi premades gaan flamen/feeden.....gg. Ik Blitz dan maar dood rennen op een toren xD
Fake, jij kan dat helegaar nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:05 schreef Djurres het volgende:
13/7/8 geeindigt, 2 quadras gemaakt deze ronde
is private, mag hem niet zienquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:15 schreef Spatieloos het volgende:
Dit moest ik gewoon even hier neerzetten![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De promotie daarvoor had ik de afker dus ik verdien dit!![]()
Trouwens, wat een dooie boel in die ladder. 3 divisies hebben 0 spelers en de rest heeft 1 haha! Ow en divsie 5 ineens duizend
[ Bericht 12% gewijzigd door dustbrain op 17-08-2013 03:55:52 ]We're slowly approaching inevitable death.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 03:39 schreef dustbrain het volgende:
Gold is mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, wat een dooie boel in die ladder. 3 divisies hebben 0 spelers en de rest heeft 1 haha! Ow en divsie 5 ineens duizendOp zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Klopt,quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:08 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Promos silver 1..
[..]
Gold is mooier.
Goed bezig, gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, wat een dooie boel in die ladder. 3 divisies hebben 0 spelers en de rest heeft 1 haha! Ow en divsie 5 ineens duizend![]()
Pauper diamantjes iddquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:45 schreef dustbrain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gold division heeft koningklijke kledij. =(
Nog ff en je zit in de gouden hell. Minder verschrikkelijk maar moeilijker om uit te klimmen.quote:
Dan zit je gewoon te hoog! Report je zelf for unskilled.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:25 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
De echte elo hell zit in diamond, waar als een iemand niet lekker gaat je vrijwel zeker je game verliest.
Edit: vaak ben ik die speler
Tering, jij gaat wel lekker of niet dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, wat een dooie boel in die ladder. 3 divisies hebben 0 spelers en de rest heeft 1 haha! Ow en divsie 5 ineens duizend
In 4/5 maanden van bronze naar platquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tering, jij gaat wel lekker of niet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |