SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier over klagen terwijl de koning van het schokken en brak lopen juist Android is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:16 schreef epicbeardman het volgende:
zelfs op een iphone 5 loopt iOS7 brak/schokkerig in menus en dergelijken.
Oh jee, straks wordt het nog een soort Android.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:16 schreef epicbeardman het volgende:
iOS7 draait echt voor geen meter op de iPhones, die dingen gingen al snel leeg en nu ze eindelijk eens echt kunnen multitasken is dat ding binnen 3 uur leeg![]()
zelfs op een iphone 5 loopt iOS7 brak/schokkerig in menus en dergelijken.
nee apple gaat nog verder de afgrond in.
en iOS7 op iPads is al helemaal een ramp, snel weer naar 6 gegaan![]()
Geef je het ook even door aan ICT Waarborg? En dan nog, 600 euro of meer betalen voor een telefoon en dan maar 1 jaar garantie hebbenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nederland heeft geen vastgestelde garantietermijn van 2 jaar.
Veel consumenten denken dat zij standaard recht hebben op twee jaar 'garantie'. In de Europese Richtlijn Koop en Garantie is inderdaad een wettelijke termijn van twee jaar opgenomen. Dit is een garantietermijn die als minimum is voorgeschreven aan de lidstaten van de EU. Elke lidstaat mag daar andere regels voor maken. Zolang deze regels maar voordeliger zijn voor de consument.
Bij het omzetten van de Europese Richtlijn naar Nederlands recht is ervoor gekozen om deze twee jaar niet over te nemen. In de Nederlandse wet staat dat het product dat u koopt 'deugdelijk' moet zijn. Van veel producten mag u verwachten dat deze langer meegaan dan twee jaar. In veel gevallen kunt u de verkoper dus ook na twee jaar nog aanspreken volgens de Nederlandse wet.
U moet het product een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Voldoet het product niet aan de verwachtingen die u ervan had mogen hebben? En hebt u het product normaal gebruikt? Dan kan er sprake zijn van een ondeugdelijk product.
Bron
Wat heeft die ermee te maken?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Geef je het ook even door aan ICT Waarborg?
Ik heb ¤ 0,- betaald voor mijn telefoon en heb mijn hele contract gewoon garantie. En als ik de telefoon los zou hebben gekocht bij Apple, zou ik er na anderhalf jaar ook nog mee naar de winkel kunnen en garantie claimen.quote:En dan nog, 600 euro of meer betalen voor een telefoon en dan maar 1 jaar garantie hebben
Omdat Apple mensen tevreden mensen zijn. Sinds ik de iPhone 4S heb ben ik ook niet meer jaloers geweest op andere telefoons. Als ik zo'n Android zou hebben tja dan zou ik waarschijnlijk net zo reageren als 90 % van de haterz hier. Je moet dan toch je frustraties verwerken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:49 schreef Raap het volgende:
Waarom zijn het altijd Windows/Android users die Apple bashen en niet andersom? Waarom zijn Apple gebruikers vaak mooi en succesvol en Android mensen niet?
ICT/ Nerd reactie, niet iedereen krijgt een harde plasser van de snelste cpu voor zijn telefoon. Helemaal als die toch niet gebruikt wordt. En niet iedereen wil elke dag kutten met zijn OS, dingen aanpassen en mods en andere shit ervoor downloaden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:17 schreef Woods het volgende:
Ik merk gewoon dat mensen die een iPhone bezitten niet veel verstand hebben van techniek en software in het algemeen en niet weten dat ze voor dezelfde prijs een veel betere telefoon kunnen krijgen. De Android gebruiker wilt vaak meer bang for buck en krijgt dit naderhand ook voor een nog betere prijs.
Dat is ook gelijk het hekelpunt van een iPhone. Waarom ¤600+ betalen voor hardware dat gelijk staat aan een ¤200 Android-device.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:58 schreef tennisbal8594 het volgende:
Als er een telefoon is met kwaliteit, mooi design, en alles erop en eraan dat goed uitgewerkt is en daarnaast altijd ondersteund wordt; de iPhone. Ben je het er niet mee eens, ook goed; koop maar een Samsung, HTC of wat dan ook... Maar ga alsjeblieft de iPhone niet afkraken omdat je het geld er niet voor over hebt, dat ding kost wat, maar dan heb je ook wat...
Ik gok persoonlijk dat ze even tevreden zijn, tot ze iemand tegen komen met een nieuwer model Iphone. In 10 seconden vanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:38 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Omdat Apple mensen tevreden mensen zijn. Sinds ik de iPhone 4S heb ben ik ook niet meer jaloers geweest op andere telefoons. Als ik zo'n Android zou hebben tja dan zou ik waarschijnlijk net zo reageren als 90 % van de haterz hier. Je moet dan toch je frustraties verwerken.
Wat?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:47 schreef Fritessaus het volgende:
[..]
Hier over klagen terwijl de koning van het schokken en brak lopen juist Android is.
quote:
Niet echt. Heb een iphone als werktelefoon en vind het echt bagger.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
JALOERS
Verstuurd vanaf mijn iPhone 5 white
Ik geloof je direct.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet echt. Heb een iphone als werktelefoon en vind het echt bagger.
Oke dan!quote:
Fixedquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:49 schreef Raap het volgende:
Waarom zijn het altijd Windows/Android users die Apple bashen en niet andersom? Waarom zijn Apple gebruikers vaak mooi en succesvolverwaand en Android mensen niet?
Troll... er niets op het Android OS aan te merken en het draait bijna overal op.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:38 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Omdat Apple mensen tevreden mensen zijn. Sinds ik de iPhone 4S heb ben ik ook niet meer jaloers geweest op andere telefoons. Als ik zo'n Android zou hebben tja dan zou ik waarschijnlijk net zo reageren als 90 % van de haterz hier. Je moet dan toch je frustraties verwerken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bay of Plenty
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:25 schreef oLexie het volgende:
iPhones gaan trouwens meestal echt een hele tijd mee. Al mijn HTC's en Samsungs liepen binnen een jaar al helemaal vast, faalplekken op het scherm die het niet meer deden, vielen gewoon uit wanneer ze daar zin in hadden en zorgden doorgaans wel voor vijf keer daags een dosis cranck in mijn gedulde systeem.
Met iPhone helemaal geen last van, even als mijn MacBook, er staat zó veel zooi op maar vastlopen, ho maar. Geheugen vol? Nog nooit een melding van gehad, hij is binnen een minuut (en dat is nog ruim) gebruiksklaar, super makkelijk in besturing en nog nooit op hoeven ruimen zodat hij sneller is o.i.d.
Al mijn andere laptops waren binnen een jaar stressbal materiaal.
Dus eet het, Windows en Android.Ja dat heeft android, de android device manager.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je een Htc wildfire koopt zal die inderdaad vaak vastlopen ja, maar met een nexus 4 of ander high-end toestel ga je daar geen last van hebben hoor, vreemde gedachtengangen hier toch.![]()
Mijn vriend zijn gloednieuwe S4 is anders ook al drie keer vast gelopen, hij heeft het ding hooguit drie weken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja dat heeft android, de android device manager.
En als je een Htc wildfire koopt zal die inderdaad vaak vastlopen ja, maar met een nexus 4 of ander high-end toestel ga je daar geen last van hebben hoor, vreemde gedachtengangen hier toch.
Dat is nog steeds geen Nexus-product.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:38 schreef oLexie het volgende:
[..]
Mijn vriend zijn gloednieuwe S4 is anders ook al drie keer vast gelopen, hij heeft het ding hooguit drie weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |