¤180 voor mijn Huawei Ascend W1.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
1 jaar? Je kan er echt wel langer mee doen hoor. Maar 700 euro voor een telefoon vind ik wel belachelijk ja. Zelf heb ik 395 euro betaald voor mijn Nexus 4.
Ja maar dat is nu ook niet de beste telefoon die je je kan inbeelden he. Quasi geen support...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:14 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
¤180 voor mijn Huawei Ascend W1.
Tsjah. Iphones verkopen zichzelf. Elke jaar zo'n beetje een nieuw model, een goeie marketing machine die elke keer weer massaal alle Isheep over de kling weet te jagen, en na 2 jaar een OS update die direct alle voorgaande modellen zo traag maakt dat je onderhand wel iets nieuws moet kopen. Voor degenen die na 2 jaar hun toestel nog kunnen gebruiken dan. Want meestal zijn de knopjes dan al los gekomen, of is het scherm gebarsten omdat iemand een keer verkeerd is gaan zitten met dat ding in z'n broekzak..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Intussen is het nokia/MS vlaggenschip niet in staat geweest meer dan 3,3% marktaandeel te behalen
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Helemaal niet, we hebben hier thuis ook gewoon een iPad 4, maar vind het gewoon vervelend dat die iOS users altijd moeten tonen dat ze een iDevice hebben, nog wel door screenshots te tonen van hun "gehackte" iPhone waar ze iOS7 bete op gekregen hebben.
Ja als ik het teruglees is het inderdaad belachelijk, maar dat was de enige manier om te tonen dat ik niet anti-apple ben.quote:
De feiten spreken je tegen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:39 schreef neo2000 het volgende:
en na 2 jaar een OS update die direct alle voorgaande modellen zo traag maakt dat je onderhand wel iets nieuws moet kopen.
Mijn ervaring niet, en ervaringen van anderen om mij heen ook niet. Collega met Ipad 1 heeft volgens mij IOS 6 gehad. Baggertraag. Ik heb een ipad 2. Weet zeker dat Ios 7 deze helemaal onwerkbaar gaat maken. Laatste updates van IOS 6 maakten het ding nml ook al trager. That's progress for yah. Had natuurlijk allang een NEW ipad moeten kopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
De feiten spreken je tegen.
Tweakers
Macworld
Het zit allemaal tussen de oren. We zijn nu eenmaal gewend dat nieuwe of meer software trager maakt dus we geloven ook dat het toestel trager is. En dan heb je ook nog de media die schreeuwt dat het expres trager wordt gemaakt om je een nieuw toestel te laten kopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:16 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mijn ervaring niet, en ervaringen van anderen om mij heen ook niet. Collega met Ipad 1 heeft volgens mij IOS 6 gehad. Baggertraag. Ik heb een ipad 2. Weet zeker dat Ios 7 deze helemaal onwerkbaar gaat maken. Laatste updates van IOS 6 maakten het ding nml ook al trager. That's progress for yah. Had natuurlijk allang een NEW ipad moeten kopen.
Sowieso, benchmarks vs real world tests. Not the same.
iOS6 kon al niet meer geinstalleerd worden op de iPad 1. Dat ding is sowieso baggertraag. iOS 7 gooit de iPhone 3GS er ook uit nu.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:16 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mijn ervaring niet, en ervaringen van anderen om mij heen ook niet. Collega met Ipad 1 heeft volgens mij IOS 6 gehad. Baggertraag. Ik heb een ipad 2. Weet zeker dat Ios 7 deze helemaal onwerkbaar gaat maken. Laatste updates van IOS 6 maakten het ding nml ook al trager. That's progress for yah. Had natuurlijk allang een NEW ipad moeten kopen.
Sowieso, benchmarks vs real world tests. Not the same.
u-huh. En benchmarks gebruiken vaak meetmethoden, waar fabrikanten lekker op in kunnen spelen. Truukje is al zo oud als de weg naar kralingen. Nope.jpg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het zit allemaal tussen de oren. We zijn nu eenmaal gewend dat nieuwe of meer software trager maakt dus we geloven ook dat het toestel trager is. En dan heb je ook nog de media die schreeuwt dat het expres trager wordt gemaakt om je een nieuw toestel te laten kopen.
Benchmarks laten juist met feiten zien dat het niet trager wordt.
Hmm, dan heeft ie misschien niet de update naar IOS6 gehad. I dunno. Laatste grote update van IOS5 dan of zo..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:20 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
iOS6 kon al niet meer geinstalleerd worden op de iPad 1. Dat ding is sowieso baggertraag. iOS 7 gooit de iPhone 3GS er ook uit nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier over klagen terwijl de koning van het schokken en brak lopen juist Android is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:16 schreef epicbeardman het volgende:
zelfs op een iphone 5 loopt iOS7 brak/schokkerig in menus en dergelijken.
Oh jee, straks wordt het nog een soort Android.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:16 schreef epicbeardman het volgende:
iOS7 draait echt voor geen meter op de iPhones, die dingen gingen al snel leeg en nu ze eindelijk eens echt kunnen multitasken is dat ding binnen 3 uur leeg![]()
zelfs op een iphone 5 loopt iOS7 brak/schokkerig in menus en dergelijken.
nee apple gaat nog verder de afgrond in.
en iOS7 op iPads is al helemaal een ramp, snel weer naar 6 gegaan![]()
Geef je het ook even door aan ICT Waarborg? En dan nog, 600 euro of meer betalen voor een telefoon en dan maar 1 jaar garantie hebbenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nederland heeft geen vastgestelde garantietermijn van 2 jaar.
Veel consumenten denken dat zij standaard recht hebben op twee jaar 'garantie'. In de Europese Richtlijn Koop en Garantie is inderdaad een wettelijke termijn van twee jaar opgenomen. Dit is een garantietermijn die als minimum is voorgeschreven aan de lidstaten van de EU. Elke lidstaat mag daar andere regels voor maken. Zolang deze regels maar voordeliger zijn voor de consument.
Bij het omzetten van de Europese Richtlijn naar Nederlands recht is ervoor gekozen om deze twee jaar niet over te nemen. In de Nederlandse wet staat dat het product dat u koopt 'deugdelijk' moet zijn. Van veel producten mag u verwachten dat deze langer meegaan dan twee jaar. In veel gevallen kunt u de verkoper dus ook na twee jaar nog aanspreken volgens de Nederlandse wet.
U moet het product een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Voldoet het product niet aan de verwachtingen die u ervan had mogen hebben? En hebt u het product normaal gebruikt? Dan kan er sprake zijn van een ondeugdelijk product.
Bron
Wat heeft die ermee te maken?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Geef je het ook even door aan ICT Waarborg?
Ik heb ¤ 0,- betaald voor mijn telefoon en heb mijn hele contract gewoon garantie. En als ik de telefoon los zou hebben gekocht bij Apple, zou ik er na anderhalf jaar ook nog mee naar de winkel kunnen en garantie claimen.quote:En dan nog, 600 euro of meer betalen voor een telefoon en dan maar 1 jaar garantie hebben
Omdat Apple mensen tevreden mensen zijn. Sinds ik de iPhone 4S heb ben ik ook niet meer jaloers geweest op andere telefoons. Als ik zo'n Android zou hebben tja dan zou ik waarschijnlijk net zo reageren als 90 % van de haterz hier. Je moet dan toch je frustraties verwerken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:49 schreef Raap het volgende:
Waarom zijn het altijd Windows/Android users die Apple bashen en niet andersom? Waarom zijn Apple gebruikers vaak mooi en succesvol en Android mensen niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |