Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:15 schreef rietriieet het volgende:
Klacht niet gelezen maar hoe dan ook TERECHTE KLACHT!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:48 schreef brambus het volgende:
[..]
Idioot apple is zon bewegende smiley
Om het gebrek aan nadenken te kunnen compenseren. Zeg nou zelf, 600 euro voor een telefoon met een houdbaarheidsdatum van 1 jaar, dan kan je best mooi zijn, maar ben je wel fucking retarded. Daarom heb ik ook een Windows phone gekocht. Best of both worlds.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:49 schreef Raap het volgende:
Waarom zijn het altijd Windows/Android users die Apple bashen en niet andersom? Waarom zijn Apple gebruikers vaak mooi en succesvol en Android mensen niet?
Dit snap ik niet. Ik ken genoeg Apple users en ze geven nagenoeg allemaal af op Windows en Android.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:49 schreef Raap het volgende:
Waarom zijn het altijd Windows/Android users die Apple bashen en niet andersom?
1 jaar? Je kan er echt wel langer mee doen hoor. Maar 700 euro voor een telefoon vind ik wel belachelijk ja. Zelf heb ik 395 euro betaald voor mijn Nexus 4.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:09 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Om het gebrek aan nadenken te kunnen compenseren. Zeg nou zelf, 600 euro voor een telefoon met een houdbaarheidsdatum van 1 jaar, dan kan je best mooi zijn, maar ben je wel fucking retarded. Daarom heb ik ook een Windows phone gekocht. Best of both worlds.
fucking retarded iddquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:09 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Om het gebrek aan nadenken te kunnen compenseren. Zeg nou zelf, 600 euro voor een telefoon met een houdbaarheidsdatum van 1 jaar, dan kan je best mooi zijn, maar ben je wel fucking retarded. Daarom heb ik ook een Windows phone gekocht. Best of both worlds.
¤180 voor mijn Huawei Ascend W1.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
1 jaar? Je kan er echt wel langer mee doen hoor. Maar 700 euro voor een telefoon vind ik wel belachelijk ja. Zelf heb ik 395 euro betaald voor mijn Nexus 4.
Ja maar dat is nu ook niet de beste telefoon die je je kan inbeelden he. Quasi geen support...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:14 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
¤180 voor mijn Huawei Ascend W1.
Tsjah. Iphones verkopen zichzelf. Elke jaar zo'n beetje een nieuw model, een goeie marketing machine die elke keer weer massaal alle Isheep over de kling weet te jagen, en na 2 jaar een OS update die direct alle voorgaande modellen zo traag maakt dat je onderhand wel iets nieuws moet kopen. Voor degenen die na 2 jaar hun toestel nog kunnen gebruiken dan. Want meestal zijn de knopjes dan al los gekomen, of is het scherm gebarsten omdat iemand een keer verkeerd is gaan zitten met dat ding in z'n broekzak..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Intussen is het nokia/MS vlaggenschip niet in staat geweest meer dan 3,3% marktaandeel te behalen
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Helemaal niet, we hebben hier thuis ook gewoon een iPad 4, maar vind het gewoon vervelend dat die iOS users altijd moeten tonen dat ze een iDevice hebben, nog wel door screenshots te tonen van hun "gehackte" iPhone waar ze iOS7 bete op gekregen hebben.
Ja als ik het teruglees is het inderdaad belachelijk, maar dat was de enige manier om te tonen dat ik niet anti-apple ben.quote:
De feiten spreken je tegen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:39 schreef neo2000 het volgende:
en na 2 jaar een OS update die direct alle voorgaande modellen zo traag maakt dat je onderhand wel iets nieuws moet kopen.
Mijn ervaring niet, en ervaringen van anderen om mij heen ook niet. Collega met Ipad 1 heeft volgens mij IOS 6 gehad. Baggertraag. Ik heb een ipad 2. Weet zeker dat Ios 7 deze helemaal onwerkbaar gaat maken. Laatste updates van IOS 6 maakten het ding nml ook al trager. That's progress for yah. Had natuurlijk allang een NEW ipad moeten kopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
De feiten spreken je tegen.
Tweakers
Macworld
Het zit allemaal tussen de oren. We zijn nu eenmaal gewend dat nieuwe of meer software trager maakt dus we geloven ook dat het toestel trager is. En dan heb je ook nog de media die schreeuwt dat het expres trager wordt gemaakt om je een nieuw toestel te laten kopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:16 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mijn ervaring niet, en ervaringen van anderen om mij heen ook niet. Collega met Ipad 1 heeft volgens mij IOS 6 gehad. Baggertraag. Ik heb een ipad 2. Weet zeker dat Ios 7 deze helemaal onwerkbaar gaat maken. Laatste updates van IOS 6 maakten het ding nml ook al trager. That's progress for yah. Had natuurlijk allang een NEW ipad moeten kopen.
Sowieso, benchmarks vs real world tests. Not the same.
iOS6 kon al niet meer geinstalleerd worden op de iPad 1. Dat ding is sowieso baggertraag. iOS 7 gooit de iPhone 3GS er ook uit nu.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:16 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mijn ervaring niet, en ervaringen van anderen om mij heen ook niet. Collega met Ipad 1 heeft volgens mij IOS 6 gehad. Baggertraag. Ik heb een ipad 2. Weet zeker dat Ios 7 deze helemaal onwerkbaar gaat maken. Laatste updates van IOS 6 maakten het ding nml ook al trager. That's progress for yah. Had natuurlijk allang een NEW ipad moeten kopen.
Sowieso, benchmarks vs real world tests. Not the same.
u-huh. En benchmarks gebruiken vaak meetmethoden, waar fabrikanten lekker op in kunnen spelen. Truukje is al zo oud als de weg naar kralingen. Nope.jpg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het zit allemaal tussen de oren. We zijn nu eenmaal gewend dat nieuwe of meer software trager maakt dus we geloven ook dat het toestel trager is. En dan heb je ook nog de media die schreeuwt dat het expres trager wordt gemaakt om je een nieuw toestel te laten kopen.
Benchmarks laten juist met feiten zien dat het niet trager wordt.
Hmm, dan heeft ie misschien niet de update naar IOS6 gehad. I dunno. Laatste grote update van IOS5 dan of zo..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:20 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
iOS6 kon al niet meer geinstalleerd worden op de iPad 1. Dat ding is sowieso baggertraag. iOS 7 gooit de iPhone 3GS er ook uit nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |