Alleen maar naar specs kijkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:39 schreef IPA35 het volgende:
Een telefoon van ¤650,- met een 1.5 ghz dualcore, 1 gb RAM en niet uitbreidbaar geheugen van maar 16 gb (tenzij je flink bij wilt leggen). En batterijen hebben bij mij altijd een kortere levensduur dan de looptijd van het abonnement dus dat je die niet kan vervangen is ook klote.
Ik wil dit ding, met een beetje geluk is die verkrijgbaar wanneer mijn abonnement afloopt:
http://www.jiayuofficial.(...)ile-phone-white.html
Maar ik wil graag met een octocore pronken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:42 schreef WH141 het volgende:
[..]
Alleen maar naar specs kijken
Alsof android een quadcore of meer nodig heeft. Kijk maar naar de moto X, dualcore cpu maar toch nog sneller dan elk ander android toestel.
Je faaltquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:45 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je loopt achter man...
[ afbeelding ]
Dat zijn de harde feiten.quote:
Tsja de Lenovo K900 heeft ook een dualcore maar dan wel 2 ghz.quote:Alsof android een quadcore of meer nodig heeft. Kijk maar naar de moto X, dualcore cpu maar toch nog soepeler dan elk ander android toestel.
Je vergeet de bouwkwaliteitquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:47 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat zijn de harde feiten.
[..]
Tsja de Lenovo K900 heeft ook een dualcore maar dan wel 2 ghz.
Apple heeft een matige processor, matige RAM en moet het enkel en alleen hebben van iOS om de absure prijs te rechtvaardigen.
Staat CM meestal niet gelijk aan een slechtere camera performance en slechtere geluidskwaliteit?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:45 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je loopt achter man...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:54 schreef WH141 het volgende:
[..]
Staat CM meestal niet gelijk aan een slechtere camera performance en slechtere geluidskwaliteit?
Hoezo nu weerquote:
Ja maar waarom zou je met een Nexus 4 die standaard AOSP heeft gaan reverse engineren?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:58 schreef WH141 het volgende:
[..]
Hoezo nu weer
Camera libs oa zijn toch niet opensource. Als je dan gaat reverse engineren kom je bijna altijd met slechtere kwaliteit uit.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Waarom überhaupt CM draaien op een Nexus 4?
Omdat AOSP niet gelijkstaat aan 100% opensource voor alle onderdelen van een telefoon.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:59 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou je met een Nexus 4 die standaard AOSP heeft gaan reverse engineren?
Wat is daar nu zo zeer leuk aan. In tegenstelling tot miui of paranoid android of AOKP voegt CM op apps als focal na niks toe bovenop stock roms.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:01 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dat is juist leuk aan Nexus.
Het is een serieuze vraag. Het enige dat ik weet van CM is dat het een uitgeklede versie van Android is. Maar je hebt al een zo kaal mogelijke versie op je Nexus. Wat is dan nog de meerwaarde van CM?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:01 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dat is juist leuk aan Nexus.
Niet veel, maar wel iets. Zoals quick settings die je gemakkelijker kan bereiken, pie controls, profiles en nog genoeg andere kleine features.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:03 schreef WH141 het volgende:
[..]
Wat is daar nu zo zeer leuk aan. In tegenstelling tot miui of paranoid android of AOKP voegt CM op apps als focal na niks toe bovenop stock roms.
Waarom zou je uberhaupt een stable release willen hebben als je elke dag nightlies hebt?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:09 schreef WH141 het volgende:
CM heeft nog niet eens officiele stable 10.2 nightly releases voor de nexus 4
Waarom draai je dan geen officiele 10.2 nightly maar eentje van 1 of andere derderangs ontwikkelaar?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt een stable release willen hebben als je elke dag nightlies hebt?
#yoloquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:12 schreef WH141 het volgende:
[..]
Waarom draai je dan geen officiele 10.2 nightly maar eentje van 1 of andere derderangs ontwikkelaar?
Hoezo draai ik geen officiele nightly dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:12 schreef WH141 het volgende:
[..]
Waarom draai je dan geen officiele 10.2 nightly maar eentje van 1 of andere derderangs ontwikkelaar?
Je draait toch mako rom.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:13 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hoezo draai ik geen officiele nightly dan?![]()
![]()
![]()
Ben jij gehandicapt ofzo? Mako is de codenaam voor de Nexus 4.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:25 schreef WH141 het volgende:
[..]
Je draait toch mako rom.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2139784
Let vooral op wat er staat in het begin van de titel tussen de haakjes.
Ah dat wist ik niet. Het is nou niet dat ik de codenaam voor ieder toestel uit mijn hoofd ken. Maar toch blijf ik bij mijn punt dan dat CM niks toevoegt op een Nexus 4.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ben jij gehandicapt ofzo? Mako is de codenaam voor de Nexus 4.
http://get.cm/?device=mako
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen die een neuk geven wat andere mensen voor telefoon hebben
Maak je geen zorgen, hij's gearriveerd, zelfs al eerder in dit topic:quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ha, de welbekende mbo-zolderkamerautist! Ik dacht al, waar blijven ze.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Onzin, draait perfect op mijn iPhone 5.
Nee, erg gezond volk die Ifans, gelijk iemand labelen als slecht mens die niet is zoals hun!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iemand is anders dan ik, dus moet ie maar tegen de muur.
Nee, gezond volk hoor die Fandroids.
Niet als je groter gewend bent. Ik ben van 3,2" naar 5" gegaan en vind alles kleiner ongeschikt als telefoon. Daarbovenop betaal je de hoofdprijs voor dat apparaat, als hij goedkoper geweest was hoorde je mij niet klagen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:04 schreef mitchelll0181 het volgende:
Het scherm formaat is perfect, toestel is met een hand te bedienen en het os maakt de telefoon superieur.
het werkt gewoon goed en soepel. Heb meerdere androids gehad, maar t liep nooit zo soepel en t was vaak geklooi met batteryleaks en brakke apps.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:02 schreef Woods het volgende:
Kan iemand mij aub uitleggen wat er zo heilig aan een iPhone is, je betaalt echt teveel voor wat je krijgt. Niet perse lettende op de hardware maar ook dat miezerige kleine scherm. iPhone bezitters denken dat ze iets heel speciaals in handen hebben
Geen last van. En je moet geen Appels met peren(quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het werkt gewoon goed en soepel. Heb meerdere androids gehad, maar t liep nooit zo soepel en t was vaak geklooi met batteryleaks en brakke apps.
Ook toestellen in dezelfde klasse zijn veeel minder snappy als een iphone.. Majaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:28 schreef Woods het volgende:
[..]
Geen last van. En je moet geen Appels met peren() vergelijken. Als je dan een Android toestel neemt neem er dan één van identieke of vergelijke waarde. Anders gaat je vergelijking niet op.
Dus? Het gaat om de prijs die voor een iPhone neergedient te worden. Daarom mag je hem prima met de toppers vergelijken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ook toestellen in dezelfde klasse zijn veeel minder snappy als een iphone.. Maja
En je moet geen appels met peren vergelijken ? Wat deed je net zelf danmet je ik ben grotere telefoons gewend
ik heb een S, Note, S3 en Xperia Z gehad. En ik heb een android tvstick en tablet (quadcore). Ik weet wel waar ik over praat.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:28 schreef Woods het volgende:
[..]
Geen last van. En je moet geen Appels met peren() vergelijken. Als je dan een Android toestel neemt neem er dan één van identieke of vergelijke waarde. Anders gaat je vergelijking niet op.
OK, Snap je eigenlijk wel wat het hele probleem is. Ik concludeer niet dat het een slechte telefoon is, maar die belachelijke prijs correspondeert niet met de specs als je deze vergelijkt met Android-basedquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik heb een S, Note, S3 en Xperia Z gehad. En ik heb een android tvstick en tablet (quadcore). Ik weet wel waar ik over praat.
dat is maar net hoe je t ziet en hoeveel waarde je hecht aan dat beetje extra.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:55 schreef Woods het volgende:
[..]
OK, Snap je eigenlijk wel wat het hele probleem is. Ik concludeer niet dat het een slechte telefoon is, maar die belachelijke prijs correspondeert niet met de specs als je deze vergelijkt met Android-based
Ik had dat. Wat een bevrijding toen ik daar vanaf was. Kloten OS.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mensen die geen Maemo op hun tella hebben
Maemo
Maemo is 10x beter dan welk ander mobiel OS dan ook. Alleen zijn er gewoon weinig apps.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had dat. Wat een bevrijding toen ik daar vanaf was. Kloten OS.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zit er nog steeds aan te denken om terug te gaan naar mijn ouwe Nokia 3310
Dat en de scheve prijs/kwaliteit verhouding.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:19 schreef DemonRage het volgende:
Als Android gebruiker kan ik niet echt oordelen over de kwaliteit van Apple producten behalve dat ik gezien heb dat het gewoon goed spul is dat als een zonnetje draait.
Echter... de Apple-haat komt vooral uit het feit dat een deel van de Apple gebruikers zich gedraagt als arrogante, elitaire, pseudokakkers die alles lopen af te kraken wat niet van Apple is en die heel sneu met slaapzakken voor de deur van de winkel gaan liggen als er een nieuw product uitkomt. Dat zorgt ervoor dat mensen bewust niet voor Apple kiezen omdat ze gewoon niet geassociëerd willen worden met dat volk. Buiten dat hebben de patent-rechtzaken van de afgelopen jaren ook afbreuk gedaan aan de reputatie van Apple.
Dusjah... het gaat hier niet echt om de producten.
dat ligt er maar net aan hoeveel waarde je aan kwaliteit hangt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat en de scheve prijs/kwaliteit verhouding.
Maar de kwaliteit van de hardware is dus niet hoog, mensen betalen dus veel geld voor iOS.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat ligt er maar net aan hoeveel waarde je aan kwaliteit hangt.
Wat moet dit voorstellen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit was het mooiste van Maemo, dit kunnen iOS en Android nog niet
[ afbeelding ]
En dat voor een OS uit 2011
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het einde.
Wat dat betreft vind ik dat Apple prijzen nog het beste te vergelijken zijn met prijzen van merkkleding, waar je ook hetzelfde product voor minder kan kopen als er geen merk op zit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat en de scheve prijs/kwaliteit verhouding.
Echt multitasken. Dus gewoon klikken op venster en verder gaan waar je mee bezig was, niet zoals Android of iOS dat het ergens op de achtergrond draaitquote:
de bb playbook deed dat ook erg goed. Maja, geen ecosysteemquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Echt multitasken. Dus gewoon klikken op venster en verder gaan waar je mee bezig was, niet zoals Android of iOS dat het ergens op de achtergrond draait
Mja toen ik m'n N900 verving voor een Galaxy Note was er nog geen Whatsapp voor Maemo, dat is er nu inmiddels wel en aangezien ik amper andere apps gebruik ga ik misschien wel terug.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
de bb playbook deed dat ook erg goed. Maja, geen ecosysteem
Het ziet er 'grafischer' uit dan welk ander OS maar volgens mij is dat pennetje een must.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja toen ik m'n N900 verving voor een Galaxy Note was er nog geen Whatsapp voor Maemo, dat is er nu inmiddels wel en aangezien ik amper andere apps gebruik ga ik misschien wel terug.
Echt waardeloos in een mobiel OS. Continue je apps moeten afsluiten omdat ze resources gebruiken als je ze niet afsluit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit was het mooiste van Maemo, dit kunnen iOS en Android nog niet
[ afbeelding ]
En dat voor een OS uit 2011
Resistive touchscreen ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:39 schreef Woods het volgende:
[..]
Het ziet er 'grafischer' uit dan welk ander OS maar volgens mij is dat pennetje een must.
Zou kunnen.quote:
Behalve een harde plasser dan voor een aantal nerds.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het voegt ook werkelijk niets toe, dat realtime multitasken.
Jammer, ziet er juist wat pc achtig uit. Niet bepaald hoe huidige OS eruit zien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb hem gehad. Meest waardeloze mobiel die ik heb gehad.
Het pennetje is dan ook nodig om mee te werken. En hij werkt alleen in landscape mode. Altijd met twee handen bedienen dus.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:32 schreef Woods het volgende:
[..]
Jammer, ziet er juist wat pc achtig uit. Niet bepaald hoe huidige OS eruit zien.
Resistieve touchscreensquote:
ebay proberen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Uuh nee ik ga hem gewoon ruilen voor 1 waar de 5 wel in past ipv extra geld uitgeven voor zo'n dom stukje. Ik mag hopen dat die er gewoon is?
Bull-shit. Hardware van de iPhone is top en all-rond ongeëvenaard. Geen enkel ander toestel combineert een hoogwaardige behuizing, hoogwaardige camera, hoogwaardig scherm en hoogwaardige CPU/GPU zoals de iPhone dat doet. Is de iPhone op elk vlak de allerbeste? Nee, maar all-round gezien is de iPhone wel de beste.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Maar de kwaliteit van de hardware is dus niet hoog, mensen betalen dus veel geld voor iOS.
Android kan precies hetzelfde als iOS voor veel minder geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |