quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen even voor deze gelegenheid, sterkte jongen en feli en zo.
Als toevoeging, wees blij dat het geen VBL isKijk die topics daar.
Nee, dat was eergisteren. Ik wist het al. Ik heb zo mijn bronnenquote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Als toevoeging, wees blij dat het geen VBL isKijk die topics daar.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:59 schreef Specularium het volgende:
Ben wel die Yvonne award kwijt ineens, [ afbeelding ].
De nieuwe functies in zijn scherm waren hem teveel, hij heeft zichzelf meteen al dan niet per ongeluk een ban gegeven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:10 schreef Elfletterig het volgende:
Specularium is ineens verdacht stil. Die heeft waarschijnlijk het NWS-mod-topic achter de schermen ontdekt.
Mods kunnen niemand bannen. Ik denk nog eerder dat -ie alle oude NWS-slowchats aan het langslopen is om posts te bewerken waarin kritiek op zijn try-out-theatervoorstelling valt te lezen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
De nieuwe functies in zijn scherm waren hem teveel, hij heeft zichzelf meteen al dan niet per ongeluk een ban gegeven.
Of alle posts waarin wij niet lachen aan het om-editen is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mods kunnen niemand bannen. Ik denk nog eerder dat -ie alle oude NWS-slowchats aan het langslopen is om posts te bewerken waarin kritiek op zijn try-out-theatervoorstelling valt te lezen.
Overal ineens van die hysterische smilies erin...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of alle posts waarin wij niet lachen aan het om-editen is.
Jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Overal ineens van die hysterische smilies erin...![]()
![]()
Je kunt ook gewoon complete posts verwijderen. Dan zie je in de topicchain van NWS-SC ineens gesloten topics met maar 225 posts ofzo...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Zo....eens kijken wat hij hiervan gaat maken
Of dat ik mezelf Sherlock en alleen maar zie:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon complete posts verwijderen. Dan zie je in de topicchain van NWS-SC ineens gesloten topics met maar 225 posts ofzo...
Ik denk dat -ie eerst een dagtaak heeft aan bijlezen achter de schermen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of dat ik mezelf Sherlock en alleen maar zie:![]()
Specularium jij bent geweldig !!!
Oh dit moest in dat andere topic.quote:
Ja en allerlei ontgroeningspraktijken door de bestaande crew natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat -ie eerst een dagtaak heeft aan bijlezen achter de schermen.
brrrrr... op de één of andere manier klinkt dat erg ranzig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en allerlei ontgroeningspraktijken door de bestaande crew natuurlijk.
Dat past hem welquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
brrrrr... op de één of andere manier klinkt dat erg ranzig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |