Hier precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:40 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
350 huizen, inc 2 bol pakjes
Dat is echt helemaal niks!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:40 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
350 huizen, inc 2 bol pakjes
Ruilen ik had 1 hele volle tas en ook maar iets van 350 huizen ofzo.....quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde.
Nieuw persoonlijk record neergezet: 45 minuten.
Ik heb voor het eerst de hele wijk op de fiets gedaan.
ik 0.25quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:37 schreef Herfstblad het volgende:
Ik had vandaag ook 1 volle tas (en ook zo'n 350 huizen) en ik heb er 1:15 uur over gedaan ofzoMaar ik was nogal langzaam vandaag.
Tja met de auto is het sneller zit natuurlijkwel in een boerendorp :-)quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik 0.25
Maar goed, ik was dan ook maar op de motor post gaan bezorgen, mijn zusje had mijn fiets gejat
Heel Brabant is een boerendorpquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:54 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Tja met de auto is het sneller zit natuurlijkwel in een boerendorp :-)
Jeej ik sowieso 16 sept tot 7 oktober :-) en komende week dan ook nog :-)quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:28 schreef V__L_N het volgende:
Alles buiten de randstad is een boerendorp
Vakantie aangevraagd en zo goed als gekregen. De eerste dag was wat lastig, dus die is onder voorbehoud. Maar ik ga lekker op vakantie van 12 september tot en met 3 oktober. Jippie
Alles binnen de randstad ook, al denken ze daar soms van niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:28 schreef V__L_N het volgende:
Alles buiten de randstad is een boerendorp
Als je TC ook de uren invoert, zal hij misschien het al doorgehad hebben en hopen dat je niet zou klagen...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Lekkere chaos weer bij ons, hoor! Krijg ik m'n urenuitdraai per mail, mis ik gewoon 6 uur! Nadere inspectie leert dat er heel andere wijken zijn opgevoerd dan ik heb gelopen, en op 1 dag is er zelfs helemaal niets geboekt!
Dus ik op hoge poten naar de TC en zeg dat ik 6 uur mis. Okee, zegt íe, zet ik die er vandaag bij. Zonder mijn bewering te verifiëren of zelf maar te willen weten waar die 6 uur verschil vandaan komen.
Da's toch ook raar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |