Hier precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:40 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
350 huizen, inc 2 bol pakjes
Dat is echt helemaal niks!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:40 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
350 huizen, inc 2 bol pakjes
Ruilen ik had 1 hele volle tas en ook maar iets van 350 huizen ofzo.....quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde.
Nieuw persoonlijk record neergezet: 45 minuten.
Ik heb voor het eerst de hele wijk op de fiets gedaan.
ik 0.25quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:37 schreef Herfstblad het volgende:
Ik had vandaag ook 1 volle tas (en ook zo'n 350 huizen) en ik heb er 1:15 uur over gedaan ofzoMaar ik was nogal langzaam vandaag.
Tja met de auto is het sneller zit natuurlijkwel in een boerendorp :-)quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik 0.25
Maar goed, ik was dan ook maar op de motor post gaan bezorgen, mijn zusje had mijn fiets gejat
Heel Brabant is een boerendorpquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:54 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Tja met de auto is het sneller zit natuurlijkwel in een boerendorp :-)
Jeej ik sowieso 16 sept tot 7 oktober :-) en komende week dan ook nog :-)quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:28 schreef V__L_N het volgende:
Alles buiten de randstad is een boerendorp
Vakantie aangevraagd en zo goed als gekregen. De eerste dag was wat lastig, dus die is onder voorbehoud. Maar ik ga lekker op vakantie van 12 september tot en met 3 oktober. Jippie
Alles binnen de randstad ook, al denken ze daar soms van niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:28 schreef V__L_N het volgende:
Alles buiten de randstad is een boerendorp
Als je TC ook de uren invoert, zal hij misschien het al doorgehad hebben en hopen dat je niet zou klagen...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Lekkere chaos weer bij ons, hoor! Krijg ik m'n urenuitdraai per mail, mis ik gewoon 6 uur! Nadere inspectie leert dat er heel andere wijken zijn opgevoerd dan ik heb gelopen, en op 1 dag is er zelfs helemaal niets geboekt!
Dus ik op hoge poten naar de TC en zeg dat ik 6 uur mis. Okee, zegt íe, zet ik die er vandaag bij. Zonder mijn bewering te verifiëren of zelf maar te willen weten waar die 6 uur verschil vandaan komen.
Da's toch ook raar?
Aan de postbezorger!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:01 schreef Deezertje het volgende:
Laatste tijd valt me ook op dat de kwaliteit erg slecht aan het worden is.
Zelfs mijn eigen post krijg ik soms met een scheur!
Ligt dat aan de voorbereider of aan het sorteercentrum?
Heb hem net even doorgebladerd en hier en daar wat gelezen. Toch knap hoor, zo'n blaadje maken en dan alles zo positief doen overkomen! Hij ligt hier al bij het oud papier nadat ik evenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Iemand alweer het fantastische personeelsblad gelezen?Mag wat kosten, maar dan heb je ook niets!
nou, kan ook best bij het voorbereiden gebeuren hoor, vooral op daldagen als er weinig post is en toch ieder vakje apart wordt afgebundeld met 2 elastieken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:52 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Aan de postbezorger!![]()
Nee serieus, zulke scheuren ontstaan niet bij het voorbereiden, die zitten er dan al in.
Nou, er stonden deze keer toch ook wat kritische punten in. Je moest wel goed bladeren, maar toch! Oa een postbezorger (bij wie het behang van de muren en de vulling uit z'n bank kwam) die graag extra wilde werken maar dan pas om 17.30 gebeld werd of hij nog een wijk wilde lopen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:54 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Heb hem net even doorgebladerd en hier en daar wat gelezen. Toch knap hoor, zo'n blaadje maken en dan alles zo positief doen overkomen! Hij ligt hier al bij het oud papier nadat ik evenheb gedaan.
En de pakketbezorger die iedereen natuurlijk kent en overal koffie moet afslaan! Heel toevallig uit Den Haag. 6 jaar actief. Zal wel in vaste dienst zijn, subco's houden het nog geen jaar vol...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nou, er stonden deze keer toch ook wat kritische punten in. Je moest wel goed bladeren, maar toch! Oa een postbezorger (bij wie het behang van de muren en de vulling uit z'n bank kwam) die graag extra wilde werken maar dan pas om 17.30 gebeld werd of hij nog een wijk wilde lopen.
Wat ik wel opvallend vond dat er een folder van de PV bij zat of we toevallig een auto wilden leasen. Heb ik per ongeluk de managerseditie ontvangen, of geeft de Groene Toren er weer blijk van dat ze toch een wat te rooskleurig beeld hebben van wat de gemiddelde bezorger/besteller netto overhoudt?
Ook wordt er in dat blaadje een beetje een toon aangeslagen als van een juf voor de kleuterklas. Met name dat artikel "Staken in Amsterdam" was echt om te huilen. (Daar zijn de journalisten al, in hun busjes met glimmende omroeplogo's). Alsof je godverdomme Pietje Puk in f#cking Keteldorp zit te lezen. Denken ze echt dat we de debiel zijn, of is dit illustratief voor de verstandelijke vermogens (en het vocabulaire) van de doorsnee postbode/bezorger?
Subco's hebben ook geen tijd voor koffie. Die bij mij loopt elke dag te rennen en te vliegen van 8 uur 's ochtends tot half 10 's avonds!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En de pakketbezorger die iedereen natuurlijk kent en overal koffie moet afslaan! Heel toevallig uit Den Haag. 6 jaar actief. Zal wel in vaste dienst zijn, subco's houden het nog geen jaar vol...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
ben je mooi klaar meequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Leuk, zo'n wijk waar alle straatnamen op elkaar lijken. Vlietweg, Vlietkade, Oude Vlietweg, Oude Vlietkade, Verlengde Vlietweg, Vlietpark. Wie verzint zoiets
Om gek van te worden.quote:Leuk, zo'n wijk waar alle straatnamen op elkaar lijken. Vlietweg, Vlietkade, Oude Vlietweg, Oude Vlietkade, Verlengde Vlietweg, Vlietpark. Wie verzint zoiets
Dat valt mij ook altijd op. Volgens mij is het beleid dat ze er op rekenen dat er altijd wel genoeg mensen die het toch niet opvalt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Lekkere chaos weer bij ons, hoor! Krijg ik m'n urenuitdraai per mail, mis ik gewoon 6 uur! Nadere inspectie leert dat er heel andere wijken zijn opgevoerd dan ik heb gelopen, en op 1 dag is er zelfs helemaal niets geboekt!
Dus ik op hoge poten naar de TC en zeg dat ik 6 uur mis. Okee, zegt íe, zet ik die er vandaag bij. Zonder mijn bewering te verifiëren of zelf maar te willen weten waar die 6 uur verschil vandaan komen.
Da's toch ook raar?
Dan had ik ook wel een keer genomineerd kunnen worden. Had een keer een rouwkaart voor iemand die niet meer op dat adres woonde. Ik wist toevalig dat die mensen 4 kilometer verderop zijn gaan wonen en heb de rouwkaart na afloop van mijn dienst nog even keurig bezorgd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:32 schreef KatrienDuck het volgende:
Dat verhaal dan van die postbezorger die speciaal voor een meisje, dat een brief verwachtte van een school om te horen of ze was toegelaten, zijn loop onderbrak en naar de vestiging fietste om die brief te gaan zoeken en hem alsnog bezorgde.Zulke postbezorgers ken ik niet!
Is toch ook een apart verhaal? Waarom zat deze brief dan al gelijk niet bij zijn post? Lag ie al dagen op het depot, in een andere wijk, of zijn ze hem simpelweg vergeten? En collega's die klagen dat je in de post voor hun wijken neust? Als ik mijn eigen post tegenkom haal ik die er ook altijd tussenuit, weet ik in ieder geval dat ik niets mis.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:32 schreef KatrienDuck het volgende:
Dat verhaal dan van die postbezorger die speciaal voor een meisje, dat een brief verwachtte van een school om te horen of ze was toegelaten, zijn loop onderbrak en naar de vestiging fietste om die brief te gaan zoeken en hem alsnog bezorgde.Zulke postbezorgers ken ik niet!
Ja, ik vind het ook een vaag verhaal. Maar eigen post meenemen? Mag toch niet?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Is toch ook een apart verhaal? Waarom zat deze brief dan al gelijk niet bij zijn post? Lag ie al dagen op het depot, in een andere wijk, of zijn ze hem simpelweg vergeten? En collega's die klagen dat je in de post voor hun wijken neust? Als ik mijn eigen post tegenkom haal ik die er ook altijd tussenuit, weet ik in ieder geval dat ik niets mis.
Nou ja, voor een rouwkaart doe je extra moeite, daar kan ik nog inkomen. Maar een gewone brief...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan had ik ook wel een keer genomineerd kunnen worden. Had een keer een rouwkaart voor iemand die niet meer op dat adres woonde. Ik wist toevalig dat die mensen 4 kilometer verderop zijn gaan wonen en heb de rouwkaart na afloop van mijn dienst nog even keurig bezorgd.
Heb er toen geen tijd voor gevraagd, want het lag precies op de route naar huis toe
Waarom zou dat niet mogen? Als het je eigen post is (voor huisadres dan)quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:22 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook een vaag verhaal. Maar eigen post meenemen? Mag toch niet?
voor gewone brieven doe je idd niet al te veel extra moeite. Voor rouwbrieven en trombosekaarten welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:23 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Nou ja, voor een rouwkaart doe je extra moeite, daar kan ik nog inkomen. Maar een gewone brief...
Volgens het artikel was hij niet naar de vestiging teruggegaan, maar naar het depot, waar hij tussen de post van collega's was gaan zoeken. Ik zou er persoonlijk niet zo blij mee zijn als een collega mijn tassen overhoop zou gaan halen en in de bundels gaan graaien, op zoek naar een bepaald poststuk. En dan druk ik me voorzichtig uit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:32 schreef KatrienDuck het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |