Veel plezier!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:54 schreef superkimmi het volgende:
Lieve collega's, tot over twee wekenwij gaan op vakantie 8)
Komt heel vaak zo uit dat het op een ander tijdstip bezorgd wordt, dus wie weet, krijg je hem toch terwijl je thuis bent!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:10 schreef V__L_N het volgende:
Morgen komt me nieuwe laptop. En natuurlijk weer precies als ik op straat loop. Getver twee derde van de dag vrij en dan valt dat geschatte tijdvak daar natuurlijk precies in.
Maar even opletten of ik me pakketrijder op straat zie en of ie met z'n hand over z'n hart wil strijken en me hem toch wil geven.
Prettige vakantie!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:54 schreef superkimmi het volgende:
Zat er wel 6,75 op dan qua frankering? Lijkt me niet als erop staat buspakje, dus dan moet ie inderdaad gewoon mee, ondanks dat er een 3s code op zit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:48 schreef Deezertje het volgende:
Ook leuk: vandaag 5 pakketjes met een 3S-code (duidelijk voor Pakketservice), maar staat op 'Buspakje'. Wat denk je, past natuurlijk niet door de bus en mensen zijn niet thuis. Sta je dan... Valt ook niet op tijdens voorbereiding dat er een 3S-code opgeplakt zit hé (geen te kleine brievenbus stickers)...
Iedereen kan "buspakje" op zo'n ding zetten, dat zegt niets. Ik heb ook al meermalen post voorbij zien komen gefrankeerd met een postzegel van "1", en met het bijschrift (met pen) "aantekenen". Nou, dikke lul voor ze, streep erdoor, en gewoon de brievenbus in.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:03 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Zat er wel 6,75 op dan qua frankering? Lijkt me niet als erop staat buspakje, dus dan moet ie inderdaad gewoon mee, ondanks dat er een 3s code op zit.
Veel plezierquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:54 schreef superkimmi het volgende:
Volgens mij niet. Maar waarom zit er dan een 3s code op? Was wel een 'officiële' sticker...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:03 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Zat er wel 6,75 op dan qua frankering? Lijkt me niet als erop staat buspakje, dus dan moet ie inderdaad gewoon mee, ondanks dat er een 3s code op zit.
Had er vandaag ook een paar, maar ik heb ze allemaal kunnen bezorgenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:48 schreef Deezertje het volgende:
Ook leuk: vandaag 5 pakketjes met een 3S-code (duidelijk voor Pakketservice), maar staat op 'Buspakje'. Wat denk je, past natuurlijk niet door de bus en mensen zijn niet thuis. Sta je dan... Valt ook niet op tijdens voorbereiding dat er een 3S-code opgeplakt zit hé (geen te kleine brievenbus stickers)...
Geen idee waarom die 3s code erop zit, maar zolang ze er geen 6,75 voor betaald hebben hoort het in eerste instantie wel gewoon bij ons en niet bij de pakketbezorger. Ik heb die pakjes er ook wel geregeld tussen zitten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar waarom zit er dan een 3s code op? Was wel een 'officiële' sticker...
Wij hebben trouwens voor de 4e keer dit jaar een nieuwe pakketbezorger doordeweeks... houden het allemaal net 2,5 maand uit lijkt het, of is dat tegenwoordig het beleid?Kwaliteit zou zoveel beter zijn als ze gewoon mensen in vaste dienst nemen en per uur betalen. Pakketjes worden toch alleen maar meer de komende jaren en juist als de kwaliteit goed is bestellen mensen vaker. Slechte ervaring = volgende keer liever niet... Nu doen ze werkelijk waar alles om de pakjes maar kwijt te zijn, anders krijgen ze niks... hard scheuren, rare plekken dumpen etc.
Afbeeldingen van een boco sleutel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:47 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Wat heb je gevonden op internet
Oh, nou is het me duidelijk!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:49 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Boco = boordcomputer. Met een boco kon de post bijhouden hoe snel je reed, hoe hard je optrok en afremde etc. Zaten bij ons in alle postauto's.
Fijne vakantie!! Hopelijk kan je ondanks alles toch een beetje genieten en ontspannen!quote:Op
zaterdag 24 augustus 2013 08:54 schreef superkimmi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |