welke maat?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:39 schreef Atmosphere82 het volgende:
Wat is een boco sleutel als ik vragen mag?
Je hebt ze namelijk in verschillende uitvoeringen.quote:
BOCO sleutel is van een kluisquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:43 schreef Atmosphere82 het volgende:
Oh op die manier.
Ik heb even gekeken op google, en ze komen me wel bekend voor. Ik snap alleen de relatie tussen de auto van een TC en een boco sleutel niet echt?
Nee, bij defensie IWABquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:53 schreef Hoplahopla het volgende:
De post: Daar leer je omgaan met afkortingen...
Zit je wel weer voor langere tijd aan vast...quote:
Ik een 5,4quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:04 schreef asabeta1 het volgende:
Oh, dat doe ik helemaal niet. Ik had wel een 10 voor het examen Nederlands in 2003
De handrem was er niet aangekoppeld. Dus je kon heel hard afremmen zonder je score te verneukenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:49 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Boco = boordcomputer. Met een boco kon de post bijhouden hoe snel je reed, hoe hard je optrok en afremde etc. Zaten bij ons in alle postauto's.
nee. Heb nooit een eigen gehad.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 07:12 schreef dud0r het volgende:
Had jij niet je eigen boco sleutel dan?(dan kon je 'm aan je sleutels hangen)
quote:Ik ben wel eens tijdens een rit m'n sleutel kwijt geraakt. Was die uit m'n borstzak in een klapper gevallen.
Natuurlijk gebeurde dit bij een service punt, dus die hele winkel door geweest, auto weer helemaal leeg getrokken al die klappers omgekeerd in de auto.
Heb 20 minuten daar gestaan.
de handremtruc komt bekend voor. Als je iets te hard op een bocht afkwam even de handrem aantrekken om af te remmenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:19 schreef dud0r het volgende:
De handrem was er niet aangekoppeld. Dus je kon heel hard afremmen zonder je score te verneuken
Zo waren er nog wel meer truukjes die je ermee kon doen. Bij elke stop je boco uitdrukken en weer aandrukken. Dan heb je hele korte stukjes en als je dan een stuk te hard geremd had kon ik makkelijker gecorrigeerd worden in het gemiddelde.
Wij hadden een collega en die kwam altijd snoeihard het terrein op en dan voluit de handrem omhoog. Daar ging de handrem wel van stuk. Fijn in een afgeladen klep op een helling staan om te laden/lossen en dan als je uitstapt je klep achter je weg zien rollen uit je ooghoek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de handremtruc komt bekend voor. Als je iets te hard op een bocht afkwam even de handrem aantrekken om af te remmen
die handremmen waren inderdaad er wel slecht aan toe. Je moest ze altijd ver aantrekken om ergens ook echt stil te staan als je voor een brievenbus uit moest stappenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wij hadden een collega en die kwam altijd snoeihard het terrein op en dan voluit de handrem omhoog. Daar ging de handrem wel van stuk. Fijn in een afgeladen klep op een helling staan om te laden/lossen en dan als je uitstapt je klep achter je weg zien rollen uit je ooghoek.
Die startte dan zeker ook zonder dat je de boco hoefde te gebruiken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die handremmen waren inderdaad er wel slecht aan toe. Je moest ze altijd ver aantrekken om ergens ook echt stil te staan als je voor een brievenbus uit moest stappen
Ook een keer in een Caddy gereden waarbij je stevig door kon rijden zonder dat dit in de scores te zien was
was met bocoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die startte dan zeker ook zonder dat je de boco hoefde te gebruiken?
netjesquote:In het begin reed ik altijd heel netjes om zo goed mogelijk te scoren, ik wilde ook een prijs winnen als chauffeur zijnde.
Nou reed de "beste chauffeur van Nederland" bij ons(2 jaar op rij had hij gewonnen) en die heb ik er 4 maanden achter elkaar uitgereden met score en ik won maar niks.
Toen ben ik gestopt met me op die score te focussen. Zo lang ik boven de 8,5 scoorde kreeg ik geen gezeik van de TC dus meer dan dat hoefde ik niet te doen.
Ik had geloof ik een 8. Maar dat kwam mede omdat net die vermaledijde Nieuwe Spelling was ingegaan, met pannenkoek en re-integratie. En daar weiger ik, nog steeds, aan mee te doen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:04 schreef asabeta1 het volgende:
Oh, dat doe ik helemaal niet. Ik had wel een 10 voor het examen Nederlands in 2003
Zetten ze nog steeds terreinen af met rowili ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Met je Gama in de Gamacoka![]()
Je Mipapo in Liboza
etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |