Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen muziekmixje bij de eigen Stu:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Fuck the EBU.
Ik las Ez zweet.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:36 schreef Moira. het volgende:
Ik heb hem eindelijk terugMijn fijne grote toetsenbord en grote scherm waarop ik alles in één keer kan zien zonder heen en weer te hoeven scrollen en te wachten tot alles is geladen enzo
![]()
ik ben nu heerlijk een bier aan het drinken, beetje chillen op deze muziekjonquote:
Goede keuze. Ik heb ook nog bier. Eens een halve liter open trekkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben nu heerlijk een bier aan het drinken, beetje chillen op deze muziekjon![]()
genieten van het leven jwz
baasquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goede keuze. Ik heb ook nog bier. Eens een halve liter open trekken
Hardcore moet je gewoon voelenquote:
Waarom streamen ze dat niet op http://www.b2s.nl/decibelquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stampze kerel. Check de Hardcore4Life goed
Elk jaar weer de beste stage op Decibel
Eens.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom streamen ze dat niet op http://www.b2s.nl/decibel
Alleen maar laffe hardstyle in mijn oren momenteel.
Tja ach, ik voel dat niet zoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hardcore moet je gewoon voelen
Het is zo fijn, de bassdrum die ruig klapt waardoor je hem gewoon voelt op je borstkas, de lichten, de melodie.![]()
Echt heerlijk
Het leuke is: Op zo'n feest zitten er zoveel lui aan de dope (xtc,mdma,speed,cocaïne en de blowers zelfs) en er is nooit gezeik
Ga zaterdag de kroegstraat in van je dorp/stad en daar gaat het altijd mis.
Daarom.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eens.
Defqon radio doen ze wel vaak setjes vanaf de black area
Ik ook niet, hoewel ik wel nog eens een keer naar zo'n pillenfeest wil om dat te voelen, want als ik xtc op heb ben ik al veel meer van dat soort muziekquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tja ach, ik voel dat niet zo![]()
ik doe geen harddrugsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoewel ik wel nog eens een keer naar zo'n pillenfeest wil om dat te voelen, want als ik xtc op heb ben ik al veel meer van dat soort muziek
Logisch welquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tja ach, ik voel dat niet zo![]()
ach ja, ik zou dan eerder naar North Sea Jazz gaanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Logisch wel
Ik snap wel dat mensen hardcore emo.giffen.
Het is ook wel herrie, maar je waardeert het of niet
Geef ook altijd aan van: Je moet het gewoon een keer mee maken en dan kan je zien hoe chill die vibe is op zo'n hardcore feestIedereen is gewoon zo chill en blij enzo
Ik drink alleenquote:
Lol idd, dus je doet wel harddrugsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
Alcohol is gewoon een harddrug Aldo
alcoholquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
Alcohol is gewoon een harddrug Aldo
dus kattenfilmpjes zijn ook een harddrugquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:53 schreef Monopoly het volgende:
Masturberen en kijken hoe jonge katjes zichzelf likken aan hun geslachtsdelen, ook
Nicequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:53 schreef Ezechielk het volgende:
Volgens mij leest B2S mee, nu opeens weer beuqende beats in mijn oren.
Hebben ze geen uitzendrechten voorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom streamen ze dat niet op http://www.b2s.nl/decibel
Alleen maar laffe hardstyle in mijn oren momenteel.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hebben ze geen uitzendrechten voor
rechtenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hebben ze geen uitzendrechten voor
Nope, nog een paar uurtjes werken.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nope, nog een paar uurtjes werken.
quote:
whut?quote:
goed bezigquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ook nog vakantie. Ik weet niet eens hoe lang nogKan maar zo zijn dat ik dinsdag al aan het werk kan/moet
Pics of we geloven je niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goed bezig
ik ben nu al druk bezig op de uni______!! maarja is wel gezellig en goeden deernes
Neequote:
Stiekem, jwz.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee![]()
ik ben nu een date met 1 aan het regelen, dus dat wil ik eventueel niet verknallen door pics te posten
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik moet 2 september weer beginnen
Zitten jullie bij elkaar in de klas? Dan kunnen jullie wel handje vasthoudenquote:
Nee thank god noquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zitten jullie bij elkaar in de klas? Dan kunnen jullie wel handje vasthouden
Echte liefde, of bleef het bij een keertje neuken meer niet ?
Ik heb een vriendin hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zitten jullie bij elkaar in de klas? Dan kunnen jullie wel handje vasthouden
Echte liefde, of bleef het bij een keertje neuken meer niet ?
Nope, veel plezier met aarsvingeren dus.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat kan Rezania beter denk ik. Weet niet of ie er zaterdag is...
Ik zat al te wachten tot je de sherlock zou gebruiken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nope, veel plezier met aarsvingeren dus.
Handige tool wel, dus een terechte verwachting.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten tot je de sherlock zou gebruiken.
Thanksquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nope, veel plezier met aarsvingeren dus.
Zeker, ik kijk ook regelmatig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Handige tool wel, dus een terechte verwachting.
Eerste keer wel zonder glijmiddel hè, dan is het de volgende keer minder erg.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wtf
[..]
Jij zit bij mij toch?
quote:
Vertel dat Monoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerste keer wel zonder glijmiddel hè, dan is het de volgende keer minder erg.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij begint alleen al met giechelen als ik aan z'n anushaar pluk
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij begint alleen al met giechelen als ik aan z'n anushaar pluk
Ik heb geen nagels dus dat is het nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:13 schreef Rezania het volgende:
[..]!
Terecht wel, vrouwennagels zijn veel te scherp om mee te kontvingeren.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mensen die objecten dan wel lichaamsdelen in mijn anus willen inbrengen.
Er zit dan maar één ding op, verras hem.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb geen nagels dus dat is het nietMono heeft gewoon een aarsfobie ofzo.
Ja dat deed ik de vorige keer maar toen vondie 't toch niet lekker weetje en hij moet het wel lekker vinden anders kan ik 'm alsnog niet in laten zien dat hij zich gewoon niet moet aanstellenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zit dan maar één ding op, verras hem.
Wel mooi een legitieme reden om een vrouw een blauw oog te stompenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zit dan maar één ding op, verras hem.
Oh ja dat is wel terecht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mensen die objecten dan wel lichaamsdelen in mijn anus willen inbrengen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel mooi een legitieme reden om een vrouw een blauw oog te stompen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nodig een grote neger uit, die weten wel raad met aarsjes.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat deed ik de vorige keer maar toen vondie 't toch niet lekker weetje en hij moet het wel lekker vinden anders kan ik 'm alsnog niet in laten zien dat hij zich gewoon niet moet aanstellen
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]My thoughts exactlySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nodig een grote neger uit, die weten wel raad met aarsjes.
Fuck the EBU.
Zie jij die kurk maar eens in z'n anus in te brengen danquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel terecht.
als ik jou was zou ik een kurk aanschaffen
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zie jij die kurk maar eens in z'n anus in te brengen dan
Met een kurkendraaier natuurlijk. Lekker prikken en draaien in je anus.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zie jij die kurk maar eens in z'n anus in te brengen dan
Mollenmaniaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:17 schreef Monopoly het volgende:
Samenzweringen_!
Tijd om een potje te rumikubben/triominos
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met een kurkendraaier natuurlijk. Lekker prikken en draaien in je anus.
Aarsverbouwing.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:18 schreef Ezechielk het volgende:
The fuck, Mono. Wat gebeurt er met je?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:18 schreef Ezechielk het volgende:
The fuck, Mono. Wat gebeurt er met je?
Laptopfuckquote:
net als je moeder xDxDDDquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
nieuwe thief trailer ziet er ook wel sick uit
Saaie huismus ben je geworden.quote:
past toch niet jonguhquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:44 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Saaie huismus ben je geworden.
Mag mono d'r wel in dan?quote:
in alle geuren en kleuren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
Even vraagje, verkopen ze bij de primera tipboekjes?
Rossen met zijn YS truiquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
Harde burn damestwitter:Rosssen twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 15:53:49Meisjes die blowen zijn ongeveer net zo aantrekkelijk als meisjes die petten dragen. Totaal niet dus. reageer retweet
Nicequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]![]()
heb zijn wc eens ondergekotst
quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
Harde burn damestwitter:Rosssen twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 15:53:49Meisjes die blowen zijn ongeveer net zo aantrekkelijk als meisjes die petten dragen. Totaal niet dus. reageer retweet
http://www.tarotweb.nl/dagkaart.htmlquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:15 schreef krullenbolletje het volgende:
Waar zijn er nu dagkaarten en voor hoeveel
XDquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.tarotweb.nl/dagkaart.html
Ezequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:16 schreef Ezechielk het volgende:
Ik mag nog een week wachten voor mijn salaris op mijn rekening staat.
en dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:16 schreef Ezechielk het volgende:
Ik mag nog een week wachten voor mijn salaris op mijn rekening staat.
Slet ben je ookquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.tarotweb.nl/dagkaart.html
oVERVALLEN WE eM!quote:
Ben ik weer die rijke tata.quote:
Wat wast?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:19 schreef krullenbolletje het volgende:
Oh bij blokker blijkbaar
Dankjullie wel he
MUR LIK MN OOGBALquote:
KLB / ook ik heb overbezorgde ouders..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:22 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
MUR LIK MN OOGBAL
LEKKER WAT SINAASAPPELSAP DRINKEN JA HE JAAAAAAAA HAHAHA
Mooie post!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
KLB / ook ik heb overbezorgde ouders..
KLB / ook ik heb overbezorgde ouders..
echt weer zo'n vrijdag.
terwijl je moeder aan de lul van die ouwe vent aan het slobberen is. DENK JE DAAR WEL EENS AAN? DAT HIJ HAAR TERINGHARD IN HAAR REET NEUKT OP DAT MOMENT?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
Overbezorgde ouders![]()
Gescheiden ouders![]()
Mijn moeder die de helft van de tijd bij haar vriend woont en ik dus het rijk alleen heb en alles kan doen en laten wat ik wil
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
terwijl je moeder aan de lul van die ouwe vent aan het slobberen is. DENK JE DAAR WEL EENS AAN? DAT HIJ HAAR TERINGHARD IN HAAR REET NEUKT OP DAT MOMENT?
Nee, het seksleven van mijn moeder interesseert mij totaal nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
terwijl je moeder aan de lul van die ouwe vent aan het slobberen is. DENK JE DAAR WEL EENS AAN? DAT HIJ HAAR TERINGHARD IN HAAR REET NEUKT OP DAT MOMENT?
exact. dat gore wijf waar hamerhaaitje is uitgekropen. Echt niet normaal wat die allemaal doet zeg.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
exact. dat gore wijf waar hamerhaaitje is uitgekropen. Echt niet normaal wat die allemaal doet zeg.
Weet ik.quote:
BLOTE KNIETJES.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
GEDRAAG JE DAN GODVEREDOMME EENS TEGEN MIJ JA. OP JE KNIETJES.
Flikker op zemmerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
GEDRAAG JE DAN GODVEREDOMME EENS TEGEN MIJ JA. OP JE KNIETJES.
Die gaat Mur stokslobberen.quote:
wij weten beter.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dankjewel maar ik weet niet of dat gaat helpen FL
gore bokketrol die elk weekend achter het randje likt bij die 50jarige zweterige bierbuikvent van haar.quote:
hij is 45 ofzoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
gore bokketrol die elk weekend achter het randje likt bij die 50jarige zweterige bierbuikvent van haar.En of hamertje daar al eens over heeft nagedacht.
Wel zonder kunstgebit hè, lekker knabbelen achter de randjes.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
gore bokketrol die elk weekend achter het randje likt bij die 50jarige zweterige bierbuikvent van haar.En of hamertje daar al eens over heeft nagedacht.
Mijn dag is goed.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar hij lijkt 50.quote:
en dan goed die in een week opgehoopte smegmaplakken wegsabbelen. en dan als ze thuiskomt hamertje weer een dikke pakkerd geven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wel zonder kunstgebit hè, lekker knabbelen achter de randjes.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar hij lijkt 50.
[..]
en dan goed die in een week opgehoopte smegmaplakken wegsabbelen. en dan als ze thuiskomt hamertje weer een dikke pakkerd geven.
heb je foto's gezien dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar hij lijkt 50.
[..]
en dan goed die in een week opgehoopte smegmaplakken wegsabbelen. en dan als ze thuiskomt hamertje weer een dikke pakkerd geven.
waar heb jij het nou weer over? foto's? het gaat over de ma van hamertje, die zich in dr bakkes laat raggen en spuiten, en na even afvegen mag hamer haar weer op haar wang kussen.quote:
dat weten we, we hebben de verhalen in geuren en kleuren te horen gekregen op de meet. man man man. wat die mono allemaal niet uithaalt, dat is dus ECHT smerig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mono heeft mijn moeder welleens gezien trouwens
I knowquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mono heeft mijn moeder welleens gezien trouwens
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
waar heb jij het nou weer over? foto's? het gaat over de ma van hamertje, die zich in dr bakkes laat raggen en spuiten, en na even afvegen mag hamer haar weer op haar wang kussen.
Dan ga je zonder kleding.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:44 schreef Moira. het volgende:
Godver, ik moet me aan gaan kleden voor werkgeen zin
Ik heb zo'n chille 9 dagen tegemoet. Alleen maandag avond werken en dinsdag en woensdag school.quote:
Maandag zit ik niet meer alleen hier.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb zo'n chille 9 dagen tegemoet. Alleen maandag avond werken en dinsdag en woensdag school.
oh je chickie?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maandag zit ik niet meer alleen hier.
Zal ook een hele hoop schelen.
Hahaha, nee, op het werk. Mevrouw is gewoon aanwezig hoor.quote:
Oh op die fiets.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hahaha, nee, op het werk. Mevrouw is gewoon aanwezig hoor.
ken het nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moest hier aan denken
[ afbeelding ]
quote:
Pep is voor de strakkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:17 schreef Ezechielk het volgende:
Coke is voor de zwakken. Speed is voor de strakken!
pauperquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:17 schreef Ezechielk het volgende:
Coke is voor de zwakken. Speed is voor de strakken!
Was jij er ook bij die avond?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
En de hele tijd zijn shirt uittrekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0:12
Gast.quote:
Biseksueel zijn is hipquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zozo ook interesse in vrouwen naast de mannen?
weet ikquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Biseksueel zijn is hip
kijk maar naar mur
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Vrouwen zijn mooier dan mannenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zozo ook interesse in vrouwen naast de mannen?
zullen we het nog even over je moeder hebben?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Biseksueel zijn is hip
kijk maar naar mur
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:19 schreef FL_Freak het volgende:
Hehehe, priceless.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0:12
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
je doet maarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
zullen we het nog even over je moeder hebben?
Alles lekker?quote:
Nee. Ik vind tieten gewoon mooie dingen en that's it. Seks met mannen is toch chillerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar geen seksuele voorkeur voor vrouwen dan?
en de combo?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Ik vind tieten gewoon mooie dingen en that's it. Seks met mannen is toch chiller
Ja, weinig te klagen eigenlijk.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, weinig te klagen eigenlijk.
Boks, kusjes, liefde en alles.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:30 schreef Ezechielk het volgende:
Maar tijd voor weekend. Boks, kusjes, liefde en alles.
Ik een nieuwe laptopquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
Moet nieuwe harde schijven hebben
Ik heb nu een prima werkende laptop van Dell die 7 jaar oud is ofzo maar ik wil gewoon een nieuwere zodat ik weer kan gamen en meer ruimte heb.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een w95 laptopje voor je liggen
Welke games?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nu een prima werkende laptop van Dell die 7 jaar oud is ofzo maar ik wil gewoon een nieuwere zodat ik weer kan gamen en meer ruimte heb.
laat haar zorgen dat de kleren gedragen lijken en de prijskaartjes eraf. Anders pakt de douane alles afquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:13 schreef Amarantha het volgende:
Mijn moeder gaat, als het goed is, een jurkje voor me kopen in Turkije (gaat ze 30 Augustus heen 11 dagen). En misschien nog meer dingen.. Ben benieuwd met wat voor lelijk ding ze terug komt haha!
Doen ze alleen maar bij brabanders hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
laat haar zorgen dat de kleren gedragen lijken en de prijskaartjes eraf. Anders pakt de douane alles af
Je mag 3 stuks per persoon meenemenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
laat haar zorgen dat de kleren gedragen lijken en de prijskaartjes eraf. Anders pakt de douane alles af
Gezegd! Bedankt voor de tip zei zequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geen probleem.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gezegd! Bedankt voor de tip zei ze
Daar trapt de douane niet in hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gezegd! Bedankt voor de tip zei ze
Yolo gewoon proberen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Daar trapt de douane niet in hoorMeer dan 3 items is inleveren. Zelfs van mensen gehoord dat ze kleren die ze al 2 jaar hadden moesten inleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |