Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen muziekmixje bij de eigen Stu:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Oh je bent een pro?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Alsof ik dat nog nooit heb geprobeerd
Nee daarom vroeg ik net hoe mensen het voor elkaar krijgen een fatsoenlijke foto van hun eigen kont te makenquote:
oh helft van posts gaat langs me heen, mobiel posten is klote als je high bentquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee daarom vroeg ik net hoe mensen het voor elkaar krijgen een fatsoenlijke foto van hun eigen kont te maken
Timer in de software van je webcam ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee daarom vroeg ik net hoe mensen het voor elkaar krijgen een fatsoenlijke foto van hun eigen kont te maken
Dan moet je eerst een goeie kont hebbenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoe maak je in godsnaam een fatsoenlijke foto van je eigen kont![]()
Theoretische vraag
Of telefoon, dan snap ik hoe ze het maken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Timer in de software van je webcam ?
Laptop ook hoor. Gaat soms zo snelquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:13 schreef Viro het volgende:
[..]
oh helft van posts gaat langs me heen, mobiel posten is klote als je high bent
Heb ik maar webcam foto'squote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Timer in de software van je webcam ?
Checkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:14 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Dan moet je eerst een goeie kont hebben
verkapte manier om pics te vragenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:14 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Dan moet je eerst een goeie kont hebben
Heb daar geen last van. Alleen mobielquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:15 schreef Amarantha het volgende:
L
[..]
Laptop ook hoor. Gaat soms zo snelTe snel voor stonende hoofd
pics in DM danquote:
webcam foto is primaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heb ik maar webcam foto's
Jij hebt hem zelfs nog in het echt gezienquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
pics in DM dan
[..]
webcam foto is prima
Kijk wie het zegt, jij maakt een suggestie om pics te krijgen. Only females and faggots do that shitquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:18 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
verkapte manier om toe te geven dat je homo bent![]()
Ik ook hoor op de meet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij hebt hem zelfs nog in het echt gezien
kan je net zo goed een pic sturen tochquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij hebt hem zelfs nog in het echt gezien
Ja want het was geen grap ofzoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Kijk wie het zegt, jij maakt een suggestie om pics te krijgen. Only females and faggots do that shit
Je wacht maar tot donderdagquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
kan je net zo goed een pic sturen toch
O rlyquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk dat we Pics bedoelen zonder broek jeweet.
okee meneer "het is gay om een vrouwen kont te willen zien"quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:24 schreef Viro het volgende:
[..]
je hebt niets meer om te zeggen, ga huilen in een hoekje
450quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:31 schreef Serpenthax het volgende:
Hoeveel mensen zijn er eig nog actief in dit topic? Want van nu heb ik alleen studeur en Murdera gezien die ik ken. Zijn er ook nog 'oude' mensen?
Oude mensen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:31 schreef Serpenthax het volgende:
Hoeveel mensen zijn er eig nog actief in dit topic? Want van nu heb ik alleen studeur en Murdera gezien die ik ken. Zijn er ook nog 'oude' mensen?
Van deze topicreeks? Daar hoor ik ook bijquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:38 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
als in mensen die er in t begin ook waren?
jup van dezen topic. en idd je bent een vd weinige van int begin atmquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van deze topicreeks? Daar hoor ik ook bij
Dit kwam er toen ik me had aangemeldquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:42 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
jup van dezen topic. en idd je bent een vd weinige van int begin atm
haha hoezo? vriend op vakantie?
Als je het wilt zien zeg het dan gewoon ipv suggesties te doenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:27 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
okee meneer "het is gay om een vrouwen kont te willen zien"
en werken die dingen tegen minder kanker?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:08 schreef Amarantha het volgende:
Joint gedraait met deze tip (zat bij pakketje wat ik had gewonnen):
[ afbeelding ]
Schijnt de THC beter tot zijn recht te laten komen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:19 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
en werken die dingen tegen minder kanker?
Bewaar er één voor mijquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Schijnt de THC beter tot zijn recht te laten komen.
Het is het lotquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:46 schreef Serpenthax het volgende:
oh lol kom er net achter dat deze topic reeks op mijn verjaardag is begonnen
Er zijn er een aantal met een (lange) ban of spontaan verdwenen van FOK!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:31 schreef Serpenthax het volgende:
Hij wilt seks!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 03:51 schreef Moira. het volgende:
Werkelijk waar, wat een verademing is het dat ik mijn laptop terug heb
Wat een luxe, besef ik me nuZo'n groot scherm
En dan in te beelden dat die van Stu nog groter was dan die van mijAlles is groot als je zo'n klein laptopje gewend bent!
Ik ben echt blij! Heb 'm gemist
En ik ben ook een beetje aangeschoten en stoned enzo, en Mono is superlief aan het koken beneden![]()
Om 4 uur 's nachts![]()
Mijn laptop![]()
Mono![]()
![]()
ik ook.quote:
Rip onsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ook.nog steeds niet echt mijn slaap ingehaald. En toch iets teveel gedronken.
En mijn knie lijkt steeds verneukter.Ik loop als de gebochelde van de Notre Dame.
Quasimodoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ook.nog steeds niet echt mijn slaap ingehaald. En toch iets teveel gedronken.
En mijn knie lijkt steeds verneukter.Ik loop als de gebochelde van de Notre Dame.
ze noemen me ook wel "The elephant man" maar dat gaat dan weer over heel iets anders.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Binnenbroekse zaadlozing hier![]()
Jij kan met je tampeloeris een appel vastpakken en richting je mond doen ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze noemen me ook wel "The elephant man" maar dat gaat dan weer over heel iets anders.
Bang dat ik niet oplet en in de appelvormige dop bijtquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij kan met je tampeloeris een appel vastpakken en richting je mond doen ?![]()
Dat is makkelijk eten, handjes vrij voor andere zaken
Bitches be floatin'quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:13 schreef LompeHork het volgende:
Ik hoorde laatst dat Mur's tampeloeris zo enorm is qua omvang dat het zijn eigen evenaar heeft weten te creëren.
Ik hoorde dat er diversse planetoïden en andere objecten een eigen baan om zijn geslachtsdeel hebben. NASA is onderzoek gestart.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:13 schreef LompeHork het volgende:
Ik hoorde laatst dat Mur's tampeloeris zo enorm is qua omvang dat het zijn eigen evenaar heeft weten te creëren.
en dan hebben we het nog nieteens over mijn wormhole gehad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er diversse planetoïden en andere objecten een eigen baan om zijn geslachtsdeel hebben. NASA is onderzoek gestart.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
en dan hebben we het nog nieteens over mijn wormhole gehad.
Suck it all in!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
en dan hebben we het nog nieteens over mijn wormhole gehad.
Hele ruimteschepen zijn mijn wormhole ingetrokken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Suck it all in!
BREKEND! Verscheidene vliegtuigen zijn inmiddels al spoorloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed. Bewaar er wel 3 voor je ^^quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 03:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bewaar er één voor mij
Zijn ze her te gebruiken?
Nouja, je leeft van geld die andere mensen verdienen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:53 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ah balenik leef van geld van de staat
Haha had ik ook maar heb adblock toch maar uitgezet voor FOK! Het is me geen ban waardquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:03 schreef Beach het volgende:
Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina's binnen FOK! reclame gemaakt. Momenteel zijn niet alle advertenties bij jou zichtbaar. Dit kan het gevolg zijn van software die advertenties blokkeert, bijvoorbeeld een browser plug-in of (privacy-)onderdeel van een firewall, virusscanner of router. Mocht je zulke software gebruiken, vragen wij je om deze uit te schakelen op fok.nl. We hebben hiervoor instructiefilmpjes voor het veelgebruikte Adblock Plus (Firefox / Chrome), voor Ghostery (Firefox / Chrome), en voor Do Not Track Plus (Firefox / Chrome).
Wil je blijven FOK!ken zonder advertenties te zien, kun je voor ¤1,57 per maand een abonnement aanschaffen [code: 4].
Het erge is dat adblock uitstaatquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha had ik ook maar heb adblock toch maar uitgezet voor FOK! Het is me geen ban waard
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is goed. Bewaar er wel 3 voor je ^^
Hij sliepquote:
Ohquote:
http://www.b2s.nl/radio/quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha had ik ook maar heb adblock toch maar uitgezet voor FOK! Het is me geen ban waard
Ik lees hier ook mee hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhIk kreeg ook nog een berichtje van een mod of ik hem uit wil zetten omdat het niet toegestaan is. Pff haha
Oké aangezet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
http://www.b2s.nl/radio/
Live vanaf Decibel Outdoor![]()
![]()
Moira. is net wakker, arm kindGelijk beukmuziek voor d'r bakkes.
Ze laat het toe omdat ze van me houdt
Ok hoi. Ja ik vind het nog steeds bullshit ^.^ Maar ik wil geen ban dus maar uitgezetquote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
http://www.b2s.nl/radio/
Live vanaf Decibel Outdoor![]()
![]()
Moira. is net wakker, arm kindGelijk beukmuziek voor d'r bakkes.
Ze laat het toe omdat ze van me houdt
gek hequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhIk kreeg ook nog een berichtje van een mod of ik hem uit wil zetten omdat het niet toegestaan is. Pff haha
Prima. Maar je stoere praat is wel weer jammer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok hoi. Ja ik vind het nog steeds bullshit ^.^ Maar ik wil geen ban dus maar uitgezet
Hoi schoonheid.quote:
Schijnbaar is het sowieso wel te zien.. Als ik niks had gezegd (en niet uitgezet had) had ik vast ook wel berichtje gekregen op den duurquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
gek heeen beetje verkondigen dat je iets doet wat niet mag
ook wel erg dom.
Beetje respect my authority idee huh?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Prima. Maar je stoere praat is wel weer jammer.
Bart is dan ook een zeer naar persoon.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik kreeg ooit een mail van Bart met naaktfoto's.
daarna ging hij me afpersen dat hij het bekend zou maken.
3 jaar later en 450 euro armer durf ik het eindelijk te vertellen
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Prima. Maar je stoere praat is wel weer jammer.
kom je niet uit de Schilderswijk ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:09 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Beetje respect my authority idee huh?
Het is bij vlagen een nare dar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Bart is dan ook een zeer naar persoon.
Welnee. Maar in de PM heel lief doen, en dan ergens anders de baas uithangen, als je denkt dat ik niet meelees, dat is toch minpunten hoor. Heb dan in de PM ook een beetje lefquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:09 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Beetje respect my authority idee huh?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]Stoere praat. Nou ik vind je verder wel lief hoor
(verder doe jij ook alleen maar wat je moet doen haha, je kunt er sowieso weinig aandoen)
Nee joh, dit is juist goedquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:10 schreef Amarantha het volgende:
Tering Mono wat een herrie is er nu op
Ga weg met je jappenzooiquote:
Naja zeg ik zei alleen dat er een mod me een berichtje stuurdequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee. Maar in de PM heel lief doen, en dan ergens anders de baas uithangen, als je denkt dat ik niet meelees, dat is toch minpunten hoor. Heb dan in de PM ook een beetje lef.
Pffff, je hebt maar 1 note van me gehad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Bart is dan ook een zeer naar persoon.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga weg met je jappenzooi
einde bericht
Maar je schrok wel toen ik hier posttequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naja zeg ik zei alleen dat er een mod me een berichtje stuurdeDat pff was gewoon gericht op het hele gezeur rond die ad's (over het algemeen)
Ik weet denk ik waarvoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Pffff, je hebt maar 1 note van me gehad.
okee doeiquote:
Nou schrok.. Ik was er alleen even over verbaasd dat je hier ineens wasquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar je schrok wel toen ik hier postte.
Word.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:10 schreef Amarantha het volgende:
Tering Mono wat een herrie is er nu op
Dat zou kunnen.quote:
Tof, gaan we zoenenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hallon
Zaterdag ben ik er rond 18:00, na m'n werk
Ja maar Bart je weet toch dat we allemaal je kontje kussen omdat je blauw bent enzo en ons anders een ban geeftquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee. Maar in de PM heel lief doen, en dan ergens anders de baas uithangen, als je denkt dat ik niet meelees, dat is toch minpunten hoor. Heb dan in de PM ook een beetje lef.
Weekendquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou schrok.. Ik was er alleen even over verbaasd dat je hier ineens wasMaar is alleen maar gezellig. Meer vreugd op de Vrijdagmiddag
Volgens mij heb ik er één waarin je vraagt om foto'squote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Pffff, je hebt maar 1 note van me gehad.
Werken in de tuin. Bah.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Weekend.
Niet meer werken voor de baas.
Werken in de tuin.
Ik note alles he.quote:
In één keer goedquote:
Bart is een baas, zo'n knuffelbolletjequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou schrok.. Ik was er alleen even over verbaasd dat je hier ineens wasMaar is alleen maar gezellig. Meer vreugd op de Vrijdagmiddag
hehe nee ik kom uit houtwijk, maar woon er al 2 jaar niet meerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
kom je niet uit de Schilderswijk ?
Ik heb een tijdje in Moerwijk gewoond.![]()
Den Haag
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bart is een baas, zo'n knuffelbolletje
Ik heb aan zijn tieten gezeten![]()
![]()
Jou geef ik geen ban hoor. Jij betaalt je straf gewoon in natura.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar Bart je weet toch dat we allemaal je kontje kussen omdat je blauw bent enzo en ons anders een ban geeft![]()
![]()
werken in de tuinquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Weekend.
Niet meer werken voor de baas.
Werken in de tuin.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er één waarin je vraagt om foto's
fatsoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:16 schreef Snowbells het volgende:
Ik zit in m'n eentje zo'n halve cake op te etengvd
Ok okquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Jou geef ik geen ban hoor. Jij betaalt je straf gewoon in natura.
Ja en dit is zwaar werken, tegels leggen enzoquote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik die serieus van jouw gekregen?
Scheelt dat het geen 30 graden meer isquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja en dit is zwaar werken, tegels leggen enzo. Zweten ditdatalles.
Die van jou waren lekkerder.quote:
fattyquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:16 schreef Snowbells het volgende:
Ik zit in m'n eentje zo'n halve cake op te etengvd
Hoe zwaar ben je nu dan ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat weeg ik waarschijnlijk over een jaar het dubbele
Haha ik ben nieuwsgierig. Ik ga over 2 maanden ofzo wel even een keer een maandje abo nemenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja en dit is zwaar werken, tegels leggen enzo. Zweten ditdatalles.
Precies 50quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe zwaar ben je nu dan ?
#durftevragen
Die zijn niet gewend wat wij allemaal doen, kunnen ze niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ok okMaar wel met Mono en Vrouw Bart erbij
Ik stel voor dat we het zaterdag nogmaals vergelijken.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik ben nieuwsgierig. Ik ga over 2 maanden ofzo wel even een keer een maandje abo nemen
1,45..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Ze is 1.45m ook dan is dat niet zo moeilijk.
Even fobo checken.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik adviseer stiekels!Fuck the EBU.
Mijn kin is al niet zo strak meerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met 100 ben je wel een ranzig zwetend vrouwmens met 3 kinnen. Beter doe je dat niet
Was ik sowieso al van plan. Mits ik tegen die tijd 20 notes hebquote:
Misschien kan jij Mono leren hoe hij een vinger in de poeperd moet nemen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Die zijn niet gewend wat wij allemaal doen, kunnen ze niet mee omgaan.
Is wat een beurt van je moeder kost.quote:
quote:
Hilarisch, tranen rollen over m'n wangenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:20 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Is wat een beurt van je moeder kost.
badum-psj.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kwam daar laatst deze post tegen:Die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan Rezania beter denk ik. Weet niet of ie er zaterdag is...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Misschien kan jij Mono leren hoe hij een vinger in de poeperd moet nemen?
Als ze meerderjarig is, zou je haar willen raken. Ze is best knap.quote:
WIST NIET EENS DAT JE HEM KWIJT HAD!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
hallon
WIST JE AL DAT IK MIJN LAPTOP WEER TERUG HEB?!?!?!?!?!
Ik zag het.quote:
Hooikoorts?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hilarisch, tranen rollen over m'n wangen
Minderjarig heb ik geen probleem mee hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ze meerderjarig is, zou je haar willen raken. Ze is best knap.
Misfitsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:21 schreef Snowbells het volgende:
Wow, deze chicka lijkt op vas
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:21 schreef OllieWilliams het volgende:
Lekker in m'n boxer op m'n balkon een jointje doen, straks maar het strand
Dat kunnen ze niet checken, geen zorgen. Jij blockt ze client-sided.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok hoi. Ja ik vind het nog steeds bullshit ^.^ Maar ik wil geen ban dus maar uitgezet
Ok ok, dan zal ik vervolgens testen wie van jullie het beste één of twee vingers in de anus kan hebben.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat kan Rezania beter denk ik. Weet niet of ie er zaterdag is...
Ach heb tot nu toe weinig last van de reclamequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet checken, geen zorgen. Jij blockt ze client-sided.
Ik ga voor een vuist.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ok ok, dan zal ik vervolgens testen wie van jullie het beste één of twee vingers in de anus kan hebben.
Oh het is je niet opgevallen dat ik er de afgelopen maand(en) nauwelijks ben geweest?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:21 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
WIST NIET EENS DAT JE HEM KWIJT HAD!!!!!!!
mehquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:21 schreef Snowbells het volgende:
Wow, deze chicka lijkt op vas
[ afbeelding ]
Als jij er eentje draait neem ik wel een paar hijsjes, maar ik moet over 4 uur sowieso weer nuchter zijn want werkenquote:
Is het jou dan niet opgevallen dat ik er de afgelopen twee maanden nauwelijks ben geweest?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh het is je niet opgevallen dat ik er de afgelopen maand(en) nauwelijks ben geweest?
You didn't miss me?!?!?!?!!![]()
hemquote:
Ik wil ook ik wil ookquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als jij er eentje draait neem ik wel een paar hijsjes, maar ik moet over 4 uur sowieso weer nuchter zijn want werken
Zeker, ik ga zo even fietsen naar de supermarkt, want ik val in slaap hier.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:24 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb speciaal voor fok! m'n adblock hier uitgezet. Krijg ik nu liefde en een gratis abo?
Nee want ik ben er zelf nauwelijks geweest en de keren dat ik er was heb ik je wel 1 of 2 keer gezienquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Is het jou dan niet opgevallen dat ik er de afgelopen twee maanden nauwelijks ben geweest?
YOU DIDN'T MISS ME EITHER.![]()
Alleen de liefde is gratis.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:24 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb speciaal voor fok! m'n adblock hier uitgezet. Krijg ik nu liefde en een gratis abo?
It's a dealquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als jij er eentje draait neem ik wel een paar hijsjes, maar ik moet over 4 uur sowieso weer nuchter zijn want werken
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:25 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Good goyim, click them ads
Je bedoelt Mono en Renzo? Primaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ok ok, dan zal ik vervolgens testen wie van jullie het beste één of twee vingers in de anus kan hebben.
Jeetje dat is ook fucking toeval dan. Ik ben veel te druk geweest met op strandjes chillen en op andere mensen hun bank te brakken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee want ik ben er zelf nauwelijks geweest en de keren dat ik er was heb ik je wel 1 of 2 keer gezien![]()
Ja baasquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou opschieten dan, ik moet zo toch al weer nuchter zijn
Met z'n 3en op een rijtje staan, blote billetjes, gebukt, handschoentje aan, en testen maar!quote:
Mooiquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zeker, ik ga zo even fietsen naar de supermarkt, want ik val in slaap hier.
En dan even een geit verwarren met allerlei drogredeneringen.
Oh jij gaat er ook bij staan? Leuk, ik neem mijn camera mee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Met z'n 3en op een rijtje staan, blote billetjes, gebukt, handschoentje aan, en testen maar!
Met zo'n slangetje die naar binnen kan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh jij gaat er ook bij staan? Leuk, ik neem mijn camera mee.
Lol, nicequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:26 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Jeetje dat is ook fucking toeval dan. Ik ben veel te druk geweest met op strandjes chillen en op andere mensen hun bank te brakken.
I'M BACK BITCHESSSSquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:27 schreef OllieWilliams het volgende:
Jezus moira is er weer eens en het is weer niet bij te houden meteen
Jazeker, alleen met de laatste avond tijdens een lachgastrip m'n hand opengehaald.quote:
BRITNEYBRITNEYBRITNEYBRITNEYBRITNEYBRITNEYquote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:23 schreef BaasBanaan het volgende:
WEET NIET WAT IE MIST, EEN MAN WEET NIET WAT IE MIIHIIIHIST
Nee, dat zou jullie geen eerlijke winkansen opleveren natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh jij gaat er ook bij staan? Leuk, ik neem mijn camera mee.
Schijts hebben we niet nodig hoor, Renzo wint. Dus je kan gewoon meedoen met Mono en Renzo.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, dat zou jullie geen eerlijke winkansen opleveren natuurlijk.
Ik ben de scheids.
Veel plezierquote:
whehe, sterktequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:30 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Jazeker, alleen met de laatste avond tijdens een lachgastrip m'n hand opengehaald.
Mooie afsluiter.
Mijn slangetje kan bij moira wel naar binnen ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:28 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Met zo'n slangetje die naar binnen kan?
Gezellig, met z'n 4tjes danquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Schijts hebben we niet nodig hoor, Renzo wint. Dus je kan gewoon meedoen met Mono en Renzo.
Dudequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn slangetje kan bij moira wel naar binnen ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dude
Er zit een verschil tussen kunnen en mogen.Als het kan, hoeft het niet te mogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HOEZA!Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Neequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:34 schreef Snowbells het volgende:
Iemand verstand van html en tumblr?
Ja, de 4e levert de vuist. Wie gaat dat trouwens zijn?quote:
hoiquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, de 4e levert de vuist. Wie gaat dat trouwens zijn?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dude
Er zit een verschil tussen kunnen en mogen.Je durft niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Kijk aan, komt helemaal goed dus!quote:
Neuh, ik laat graag wat aan de verbeelding over voor de mensen die op me geilen.quote:
Ik geil niet op je hoor. Dus laat je daardoor niet tegenhouden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neuh, ik laat graag wat aan de verbeelding over voor de mensen die op me geilen.
Hoeft niet hoor, duw gerust die tepels in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neuh, ik laat graag wat aan de verbeelding over voor de mensen die op me geilen.
Ik heb een apart Moiradoekje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik geil niet op je hoor. Dus laat je daardoor niet tegenhouden.
html wel maar ik haat tumblr dus daar blijft het bijquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:34 schreef Snowbells het volgende:
Iemand verstand van html en tumblr?
Mijn dromen, wat doe jequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik geil niet op je hoor. Dus laat je daardoor niet tegenhouden.
Dromen zijn er om waar te maken.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, duw gerust die tepels in m'n hoofd.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik heb een apart Moiradoekje.
Al lijkt het tegenwoordig meer op een tablet.
(De ouderwetse tablet, niet zo'n elektrischtronische)
Ik probeer 1 column er bij te zitten, dus ik zit nu in html te kloten om dat te krijgen. Alleen nu staan ze dubbel onder elkaar in plaats van naast elkaarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:38 schreef Beach het volgende:
[..]
html wel maar ik haat tumblr dus daar blijft het bij
Sorry, is al vanaf mijn geboorte.quote:
Troost mij.quote:
Lucky bastardquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:49 schreef Studeur het volgende:
Wakker
Over iets meer dan een uur naar Decibel![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:49 schreef Studeur het volgende:
Wakker
Over iets meer dan een uur naar Decibel![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee. kutusers, geen fuck te beleven. zwakzinnige jostigroep hier.
[..]
[..]
[..]
C-C-C-C-COMBOBREAKERRRRRquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:32 schreef Monopoly het volgende:
Iemand die nog stoned een bijdrage kan/wil leveren ?
ONZ / [PAINT]Mensen!
Nope, weekje geleden op de computer voor het laatstquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb je nog wat monopoly gespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |