Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen muziekmixje bij de eigen Stu:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Fuck the EBU.
Ik las Ez zweet.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:36 schreef Moira. het volgende:
Ik heb hem eindelijk terugMijn fijne grote toetsenbord en grote scherm waarop ik alles in één keer kan zien zonder heen en weer te hoeven scrollen en te wachten tot alles is geladen enzo
![]()
ik ben nu heerlijk een bier aan het drinken, beetje chillen op deze muziekjonquote:
Goede keuze. Ik heb ook nog bier. Eens een halve liter open trekkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben nu heerlijk een bier aan het drinken, beetje chillen op deze muziekjon![]()
genieten van het leven jwz
baasquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goede keuze. Ik heb ook nog bier. Eens een halve liter open trekken
Hardcore moet je gewoon voelenquote:
Waarom streamen ze dat niet op http://www.b2s.nl/decibelquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stampze kerel. Check de Hardcore4Life goed
Elk jaar weer de beste stage op Decibel
Eens.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom streamen ze dat niet op http://www.b2s.nl/decibel
Alleen maar laffe hardstyle in mijn oren momenteel.
Tja ach, ik voel dat niet zoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hardcore moet je gewoon voelen
Het is zo fijn, de bassdrum die ruig klapt waardoor je hem gewoon voelt op je borstkas, de lichten, de melodie.![]()
Echt heerlijk
Het leuke is: Op zo'n feest zitten er zoveel lui aan de dope (xtc,mdma,speed,cocaïne en de blowers zelfs) en er is nooit gezeik
Ga zaterdag de kroegstraat in van je dorp/stad en daar gaat het altijd mis.
Daarom.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eens.
Defqon radio doen ze wel vaak setjes vanaf de black area
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |