abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:03:15 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_130127701
Ah wacht, laat maar. Ze hebben in dit geval de blueprints gebruikt. Never mind :P. http://en.wikipedia.org/w(...)eason%29#Free_Energy
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:30:19 #27
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130128611
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:57 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat mythbusters niet heel veel meer is dan een educatief amusementsprogramma en het niet altijd bij het rechte eind heeft :P. Ook wel logisch natuurlijk gezien het feit dat ze geen miljoenen dollars hebben om bepaalde concepten uit te werken.
niet genoeg inderdaad, maar veel dingen testen ze wel goed uit, en als het niet zo is doen ze het nog eens opnieuw. ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:51:35 #28
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_130129426
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

niet genoeg inderdaad, maar veel dingen testen ze wel goed uit, en als het niet zo is doen ze het nog eens opnieuw. ;)
Ze staan in ieder geval een paar stappen hoger in mijn achting dan de Pen&Teller's Bullshit serie hoor. :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:59:37 #29
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130129696
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:51 schreef jogy het volgende:

[..]

Ze staan in ieder geval een paar stappen hoger in mijn achting dan de Pen&Teller's Bullshit serie hoor. :).
ze hebben een leuk budget en proberen veel dingen uit.
bijvoobeerd aantal dingen voor zuinigere auto, en al die hoaxes die online staan virals voor free energy en zo
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_130130014
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Mythbusters zijn wel leuk maar niet heel veel meer dan dat. Ze hebben een tijd geleden ook de 'mythe' gebust dat je met extreem lage frequenties lichamelijke ongemakken kan veroorzaken.

Maar ja: http://en.wikipedia.org/wiki/Sonic_weapon Oeps.
Heb je het nu over die 'Brown Note' aflevering ?

Want lichamelijk ongemak was niet wat ze aan het busten/testen waren. De vraag was of er een lage toon was
die je aan de schijt brengt. Uit hun testen bleek van niet (http://en.wikipedia.org/wiki/Brown_note).

Geloof me, als ik in een kamer van 20m^3 staat en er staat er een enorme speaker op 1Hz 20m^3 lucht de kamer in en uit te pompen dat ik me lichamelijk behoorlijk ongemakkelijk voel. Maar dat was niet wat er getest werd.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:02:09 #31
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130135539
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:28 schreef Flurry het volgende:

[..]

Wedden om 10.000 euro dat die er niet komt?
Prima daar wil ik wel een weddenschap met je aangaan hoor. Maar goed dan moet je eerst de precieze definitie van vrije energie afspreken. En trouwens jij hebt helemaal geen 10000 euro. ;)
Feyenoord!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:04:19 #32
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130135610
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:39 schreef Flurry het volgende:

[..]

Uiteraard, dat hoopt iedereen. Dan zijn we van die milieuvervuilende olie en kerncentrales af. Geen gedoe met grondstoffen die opraken. De hele wereld smacht om een goedkope, schone energiebron, maar die zijn tot nu toe nog niet gevonden.

Natuurlijk kan het zijn dat een particulier zoiets uitvindt en niet een staat of een universiteit. De kans is erg klein, maar het zou per ongeluk kunnen. Echter, tot nu toe gaat het _altijd_ om oplichters die geld willen hebben als "investering" voor hun product. Dit verhaal volgt ook een standaard oplichtersschema: eerst de mogelijke winst laten zien zodat mensen zich al rijk rekenen en daarna om een kleine bijdrage vragen, omdat het product "bijna" af is.

Als het echt zou werken, dan was het geen enkel probleem om hier een investering voor te krijgen en hoef hij niet "meerdere miljoenen" te vragen van donateurs die ieder 500 euro inleggen :')

Het tegenargument zal wel weer zijn dat de oliemaatschappijen dit blokkeren. Dat is natuurlijk complete onzin. Er zijn genoeg bedrijven en overheden die geïnteresseerd zijn in gratis energie en hier maar wat graag geld in zouden steken, als ze een realistische mogelijkheid zouden zien. Kerncentrales worden ook overal gebouwd voor miljarden en daar hebben oliemaatschappijen ook niks over te zeggen.
Wat een onzin zeg. Bedrijven en overheden zijn hier juist niet in geinteresseerd omdat dit hun complete machtsbasis weghaalt. Die willen liever dat het zo doorgaat zoals het gaat. Anders hadden we toch al laaaaaaaaannnnnngggg auto's gehad die op iets anders dan olie lopen. Serieus, dat je dat nog kunt denken.
Feyenoord!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:06:04 #33
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130135663
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:08 schreef .SP. het volgende:

[..]

Tesla heeft geen free energy device gemaakt.
Prima dan niet. Ga je eerst maar eens inlezen over Tesla.
Feyenoord!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:06:15 #34
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_130135667
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:04 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Bedrijven en overheden zijn hier juist niet in geinteresseerd omdat dit hun complete machtsbasis weghaalt. Die willen liever dat het zo doorgaat zoals het gaat. Anders hadden we toch al laaaaaaaaannnnnngggg auto's gehad die op iets anders dan olie lopen. Serieus, dat je dat nog kunt denken.
Zielig gedraai en gekruip van een oplichter :W

Volgens het artikel in de OP was een van je maatjes al opgepakt wegens oplichting. Ik zou maar oppassen als ik jou was!
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:06:44 #35
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130135683
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:10 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

En niemand met hem, aangezien niet iedereen zo dom is om in deze oplichterspraktijken te stappen.

Als het echt interessant was dan had Shell de patenten al lang opgekocht.
Zucht. Alsof Shell geinteresseerd zou zijn in Free Energy......
Feyenoord!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:09:32 #36
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_130135762
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:06 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Iedereen is geinteresseerd in free energie. Kan je wel zuchten, maar stel je voor dat je gratis energie voor veel geld kunt verkopen aan de hele wereld. Dan stop je met al die oliebronnen, ontsla je al je personeel en wordt je stinkend rijk ^O^
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:12:52 #37
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130135873
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:12 schreef Flurry het volgende:

[..]

Ik denk dat dit niet zo makkelijk kan. Energie kan je niet "opwekken", maar alleen verplaatsen. Als er een manier is om op een hele makkelijke manier een grote energiebron aan te boren, dan was die bron al wel spontaan leeggelopen of niet eens ontstaan. Een systeem streeft altijd naar een zo laag mogelijke energetische toestand.
Vrije energie komt uit het quantum veld. . Enorme bron van energie overal om ons heen.
Feyenoord!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:14:49 #38
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130135943
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:27 schreef Flurry het volgende:

[..]

Absoluut, maar dan komt het idee in mijn ogen toch uit een kwantumfysisch laboratorium en niet van een kerel die met magneten loopt te spelen :)
Op zich kan een amateur best iets nieuws ontdekken, maar de kans is op dit gebied heel klein. In het specifieke geval van TS maakt ook het hele verhaal en z'n vraag om investeringen het niet geloofwaardiger.
Tesla was ook een amateur. De kans dat vrije energie binnen een aantal jaar is juist enorm groot omdat heel veel mensen er mee bezig zijn en omdat alle kennis die we hebben nu via internet te vinden is. Komt nog bij dat het veel moeilijker onderdrukt kan worden omdat als een device uitvind het gewoon op internet kan zetten zodat iedereen het zelf kan maken.
Feyenoord!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:17:23 #39
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_130136030
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:14 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tesla was ook een amateur. De kans dat vrije energie binnen een aantal jaar is juist enorm groot omdat heel veel mensen er mee bezig zijn en omdat alle kennis die we hebben nu via internet te vinden is. Komt nog bij dat het veel moeilijker onderdrukt kan worden omdat als een device uitvind het gewoon op internet kan zetten zodat iedereen het zelf kan maken.
Het wordt niet onderdrukt. Dat janken mensen al decennia lang, maar niemand heeft ooit een werkend apparaat geproduceerd dat überhaupt onderdrukt zou kunnen worden. De enige onderdrukking is door die ellendige natuurwetten die jullie voortdurend in de weg zitten _O-
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:19:50 #40
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_130136131
Overigens ben ik klaar met deze discussie. Je bent een oplichter die achter het geld van goedgelovige mensen aan zit en ieder woord dat hieraan verspild wordt is er één teveel. Ik hoop dat je hiervoor achter de tralies belandt :W
  Redactie Frontpage vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:21:15 #41
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_130136173
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:06 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan het woord patent?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:52:52 #42
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130137211
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:17 schreef Flurry het volgende:

[..]

Het wordt niet onderdrukt. Dat janken mensen al decennia lang, maar niemand heeft ooit een werkend apparaat geproduceerd dat überhaupt onderdrukt zou kunnen worden. De enige onderdrukking is door die ellendige natuurwetten die jullie voortdurend in de weg zitten _O-
Pfffff echt. In wat voor wereld leef jij?

Zelfs als er een wetenschapper de waarheid vertelt over bv zoiets als genetisch gemanipuleerd voedsel wat enorm veel ziektes veroorzaakt bij mensen word hij al ontslagen. Er zijn zo ontzettend veel gevallen bekend van wetenschappers of uitvinders wiens carrieres zijn vernietigd door ze of wel belachelijk te maken ofwel te bedreigen ofwel om te kopen.

En trouwens jullie? Ik ben geen uitvinder hoor. En dan nog jullie zeggen, alsof je het allemaal maar belachelijk vind. Als je toch eens wist wat dat voor jou persoonlijk en voor de hele wereld zou betekenen zou je er toch wel anders tegenaan kijken.
Feyenoord!
pi_130137316
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:52 schreef Japie77 het volgende:

Als je toch eens wist wat dat voor jou persoonlijk en voor de hele wereld zou betekenen zou je er toch wel anders tegenaan kijken.
Als ik me in een door zes engeltjes aangedreven vliegende auto zou kunnen verplaatsen zou dat heel veel voor mij betekenen. Dat maakt het nog niet mogelijk.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:07:56 #44
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130137880
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:19 schreef Flurry het volgende:
Overigens ben ik klaar met deze discussie. Je bent een oplichter die achter het geld van goedgelovige mensen aan zit en ieder woord dat hieraan verspild wordt is er één teveel. Ik hoop dat je hiervoor achter de tralies belandt :W
Ongelofelijk hoe gebrainwashed mensen kunnen zijn. Meneer wil dat mensen die bezig zijn met vrije energie om zo oa een betere wereld te creeeren van overvloed en eerlijkheid achter de tralies. En ondertussen vind hij het prima dat de criminele bankiers en hun vriendjes gewoon doorgaan met het creeeren van een politiestaat waarin mensen nog meer als slaven en resources worden gebruikt.... ;(
Feyenoord!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:09:40 #45
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130137943
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:55 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Als ik me in een door zes engeltjes aangedreven vliegende auto zou kunnen verplaatsen zou dat heel veel voor mij betekenen. Dat maakt het nog niet mogelijk.
Nee maar vrije energie is een hele reeele mogelijkheid die er (hopelijk) binnen een paar jaar is. Ik heb notabene een paar maanden geleden nog iemand gesproken die in allemaal thinktanks van wijze mannen zit in Nederland en mij verzekerde dat we het binnen 5 jaar hebben.
Feyenoord!
pi_130138112
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 18:09 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nee maar vrije energie is een hele reeele mogelijkheid die er (hopelijk) binnen een paar jaar is. Ik heb notabene een paar maanden geleden nog iemand gesproken die in allemaal thinktanks van wijze mannen zit in Nederland en mij verzekerde dat we het binnen 5 jaar hebben.
Ik heb laatst iemand gesproken die me verzekerde dat het spaghettimonster echt bestaat.
pi_130140568
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 18:09 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Niet persoonlijk bedoeld, maar dan ben je al op 2 manieren goedgelovig.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:17:49 #48
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130142643
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 18:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb laatst iemand gesproken die me verzekerde dat het spaghettimonster echt bestaat.
Totaal geen vergelijking.

In de hele wereld lopen ook miljarden mensen rond die geloven in een man met een witte baard die ergens op een wolkje zit.

Deze man zit er heel dicht op en vertelde mij oa over de nanotechnologie (tecnologie die enorme sprongen maakt) en de fotosynthese om energie uit te halen.

Ik ben niet goedgelovig, ik ben juist iemand die dingen aanziet komen terwijl anderen het nog niet kunnen zien. :)
Feyenoord!
pi_130146126
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 20:17 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Totaal geen vergelijking.

In de hele wereld lopen ook miljarden mensen rond die geloven in een man met een witte baard die ergens op een wolkje zit.

Deze man zit er heel dicht op en vertelde mij oa over de nanotechnologie (tecnologie die enorme sprongen maakt) en de fotosynthese om energie uit te halen.

Ik ben niet goedgelovig, ik ben juist iemand die dingen aanziet komen terwijl anderen het nog niet kunnen zien. :)
Je bent inderdaad speciaal, maar niet op de manier die jijzelf denkt.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:26:31 #50
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130150713
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:45 schreef .SP. het volgende:

[..]

Je bent inderdaad speciaal, maar niet op de manier die jijzelf denkt.
Bedankt.
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')