Wtf, bestaat dat? Dat is toch je reinste discriminatie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Zoek een sportschool voor alleen dames. Ik sport daar ook wel eens en moet zeggen dat bevalt goed.
wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Zoek een sportschool voor alleen dames. Ik sport daar ook wel eens en moet zeggen dat bevalt goed.
hebben ze daar genoeg klanten?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Only 4 Ladiesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wtf, bestaat dat? Dat is toch je reinste discriminatie.
en dan dat filiaal bij bijlmerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:06 schreef MrDrako het volgende:
Zit je bij fitforfree of basic fit ofzo?? vaak is het bij de wat duurdere sportschool qua niveau al een heel stuk beter..
quote:
Jeetje wat een kortzichtige denkwijze. Nee hoor er komen allerlei dames, kort, dik of dun, verschillende nationaliteiten, ik vind het bovendien best gezellig daar. Een totaal andere sfeer dan in de gemiddelde sportschool.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:14 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
wat moet ik me daarbij voorstellen
een zaal vol gedrochten en dikkerds, of over the top emancipatie (kort haar etc)?
of alleen lesbo's??? snel reageren aub
Wat een onzin zeg, mag je niet naar binnen alleen omdat je piemel hebt, waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Only 4 Ladies
http://www.only4ladies.nl/
Er zijn al meer sportscholen voor alleen vrouwen hoor.
Discriminatie!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, mag je niet naar binnen alleen omdat je piemel hebt.
Wat een onzin. Er zijn toch ook sauna´s waar alleen maar vrouwen mogen komen? Verder loopt die sportschool vrij goed, er is inmiddels alweer een 2 filiaal er is dus behoefte aan onder vrouwen.quote:
Waar dit over gaat? Er is blijkbaar behoefte aan, en de eigenaar van de sportschool kan zijn/haar eigen regels opstellen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, mag je niet naar binnen alleen omdat je piemel hebt, waar gaat dit over?
Moet je eens een school openen voor alleen blanke heteroseksuele mannen, kijken of ze dan nog zo blij zijn..
Er zijn er wel meer sportscholen voor alleen dames in NL dus het mag, als je dit niet zitten ga je toch fijn naar een gemengde sportschool? Die zijn er ook genoeg dus whats the problem?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:28 schreef maily het volgende:
[..]
Waar dit over gaat? Er is blijkbaar behoefte aan, en de eigenaar van de sportschool kan zijn/haar eigen regels opstellen.
En zo is dat!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer sportscholen voor alleen dames in NL dus het mag, als je dit niet zitten ga je toch fijn naar een gemengde sportschool? Die zijn er ook genoeg dus whats the problem?
klinkt wel leuk opzich, dan kun je eindelijk eens sporten zonder je ongemakkelijk te voelen!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jeetje wat een kortzichtige denkwijze. Nee hoor er komen allerlei dames, kort, dik of dun, verschillende nationaliteiten, ik vind het bovendien best gezellig daar. Een totaal andere sfeer dan in de gemiddelde sportschool.
Godverdomme, mag een mens je niet eens aankijken? Die andere punten kon ik nog enigszins begrijpen.quote:
Dat is wel een goede inderdaad. Bij het kracht-gedeelte zitten toch vooral die onzekere show-pikkies die op zichzelf geilen in de spiegel, best prima als je die dan gewoon af kunt schermen van de normale sporters.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:50 schreef Vansschoen het volgende:
Bij 1 sportschool hebben ze het opzich wel slim aangepakt daar hebben ze het kracht gedeelte afgeschermd van het gewone sport gedeelte.
Zo hoort het, ecto's en vrouwen op de band/fiets als een hamster in een loopwiel als straf voor het gebrek aan discipline om simpele cardiotraining in de buitenlucht te doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:50 schreef Vansschoen het volgende:
Bij 1 sportschool hebben ze het opzich wel slim aangepakt daar hebben ze het kracht gedeelte afgeschermd van het gewone sport gedeelte.
Heb ik daar geen last van eerlijk gezegd. Er komt van allerlei van jong tot oud, en alle nationaliteiten. Ik kom daar om te sporten en drink hooguit iets erna, ik heb nog nooit gemerkt van achterklap maar net zoals ik zei ik ga er niet heen om te beppen maar om te sporten en niet voor het sociale aspect.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:50 schreef Vansschoen het volgende:
Ik heb ook bij een sportschool voor alleen vrouwen gezeten maar voel me daar juist helemaal niet thuis.
Altijd van de groepjes vrouwen van middelbare leeftijd die zichzelf echt geweldig vinden. Werd ook vrij veel geroddeld.
waar zit jij dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is wel een goede inderdaad. Bij het kracht-gedeelte zitten toch vooral die onzekere show-pikkies die op zichzelf geilen in de spiegel, best prima als je die dan gewoon af kunt schermen van de normale sporters.
nou... ik denk niet dat ik dat zou durven...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zeg dat ze moeten opbokken en meld het bij het personeel van de sportschool.
Het is vervelend dat bepaalde mannen denken dat vrouwen in een sportschool lopen ter vermaak, maar je moet wel een beetje voor jezelf opkomen!
Duurt maar tot je 30ste, daarna ebt het weg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:01 schreef Tanjaa22 het volgende:
Als ik naar de sportschool ga voel ik me op het lichts gezegd niet erg comfortabel... Ik ben er gewoon om te sporten, meer niet. Maar kennelijk denken andere mensen hier anders over.. De mannen zijn hier heel erg opdringerig, net iets te dicht bij je staan, je telkens aankijken etc. etc. Ik vind het hartstikke irritant! want ik ben hier gewoon om te sporten meer, niet... Hebben jullie hier ervaring mee? of doe je het zelf ook? Ik zit er aan te denken om naar een andere sportschool te gaan, maar ik ben bang dat het overal hetzelfde is, of misschien moet ik naar een sportschool voor alleen vrouwen?
Wat draag je tijdens het sporten?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:08 schreef Tanjaa22 het volgende:
[..]
nou... ik denk niet dat ik dat zou durven...
Wordt natuurlijk nauwelijks aan sport gedaan daar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jeetje wat een kortzichtige denkwijze. Nee hoor er komen allerlei dames, kort, dik of dun, verschillende nationaliteiten, ik vind het bovendien best gezellig daar. Een totaal andere sfeer dan in de gemiddelde sportschool.
De realiteit komt nog wel inderdaad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Duurt maar tot je 30ste, daarna ebt het weg.
Ik wil een sportschool zonder buitenlanders; mag ook niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er zijn toch ook sauna´s waar alleen maar vrouwen mogen komen? Verder loopt die sportschool vrij goed, er is inmiddels alweer een 2 filiaal er is dus behoefte aan onder vrouwen.
Wat een vreemd beeld hebben de mensen van Basic Fitquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:02 schreef SEMTEX het volgende:
Dan moet je niet bij een budget sportschool trainenIk train bij Healthcity en word altijd blij van het gehalte bejaarden, vrouwen en mensen die moeten afvallen wat er rondloopt, voel ik me beter op mijn gemak bij. De meeste mensen die er sporten, sporten er ook omdat ze iets willen bereiken, en niet omdat ze willen patsen met hun matties.
in een fitness school die niet zo bekent is, volgens mij heeft deze maar 1 vestiging..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:21 schreef CarbonC het volgende:
Waar sport je? Basic Fit en Fit 4 Free zijn berucht.
oke, dan kom ik op m'n 30ste terugquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Duurt maar tot je 30ste, daarna ebt het weg.
Maar wat draag je nou tijdens het sporten, want daar krijg ik geen antwoord op!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:52 schreef Tanjaa22 het volgende:
[..]
in een fitness school die niet zo bekent is, volgens mij heeft deze maar 1 vestiging..
als het warm is een kort broekje en als het wat kouder is een gewone fitness broek, en meestal een paars/zwart sportshirt en soms als het warmer is een tank top... en tja gewoon sportschoenenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat draag je tijdens het sporten?
En terecht dat is discriminatie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:52 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Ik wil een sportschool zonder buitenlanders; mag ook niet.
hmmm zoiets?quote:
Personeel zijn ook allemaal vrouwen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Want niet kansloze mannen kijken nooit om naar lekkere dames? Juist..............quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:14 schreef UpsideDown het volgende:
Bij mij op de sportschool komen ook veel jonge vrouwen (en mannen), maar daar gebeurd verder vrij weinig behalve sporten. Soms kijk je wel eens ja naar een mooi exemplaar ja, dat hoort er bij en is vrij normaal voor een man. Maar verder ben je gewoon bezig met je oefeningen.
Die mannen bij jou op de sportschool komen vrij kansloos over op mij, ik zou een andere sportschool gaan zoeken dan, waar wat normaler volk komt dat zich wel kan gedragen.
Een sportschool voor alleen vrouwen ook.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En terecht dat is discriminatie.
Jup.quote:
Dit dus. Hou het zuiver en benoem het gedrag dat je niet aan staat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
hmmm... vertel meer!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:56 schreef Tanjaa22 het volgende:
[..]
als het warm is een kort broekje en als het wat kouder is een gewone fitness broek, en meestal een paars/zwart sportshirt en soms als het warmer is een tank top... en tja gewoon sportschoenen
Waarom zou ze haar kleding moeten aanpassen aan het wangedrag van haar medesporters?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmm zoiets?
http://nl.aliexpress.com/(...)-4019/790846384.html
probeer het eens met een gewoon T-shirt dan
Goh bij mijn sportschool trainen er zelfs een paar moslimdames, mét hoofdoekquote:
Op zich eens.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:59 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Een sportschool voor alleen vrouwen ook.
Nou ja, ze heeft er last van, sommige vinden het prettig om bekeken te worden en dat gebeurdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom zou ze haar kleding moeten aanpassen aan het wangedrag van haar medesporters?
Ik zie ook wel eens vrouwen met korte broekjes of topjes, of met veel inkijk (bij het bankdrukken bijvoorbeeld), maar het is toch echt mijn probleem als ik daar niet mee om kan gaan (vind ik).
Dat heet natuurlijk gedrag. Als er iemand met een straks topje voor je bukt dan kijk je automatisch.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom zou ze haar kleding moeten aanpassen aan het wangedrag van haar medesporters?
Ik zie ook wel eens vrouwen met korte broekjes of topjes, of met veel inkijk (bij het bankdrukken bijvoorbeeld), maar het is toch echt mijn probleem als ik daar niet mee om kan gaan (vind ik).
Ik zie niet in waarom want er komt van allerlei alleen allemaal vrouwen. Er zijn wel meer activiteiten bedoelt voor alleen vrouwen dit heeft helemaal niets met discriminatie te maken. Maar ik zou zeggen: geef het aan bij meldpunt discriminatiequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:59 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Een sportschool voor alleen vrouwen ook.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft er last van, sommige vinden het prettig om bekeken te worden en dat gebeurd
eerder in zo'n niemendalletje dan in een gewoon T-shirt, is toch ook een beetje logischmaar als
je er last van hebt, kan je er misschien zelf ook iets aan doen, weet ik veel
Alleen maar vrouwen dat zegt het al. Geen mannen dus en dus worden de mannen gediscrimineerd op basis van sekse.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom want er komt van allerlei alleen allemaal vrouwen. Er zijn wel meer activiteiten bedoelt voor alleen vrouwen dit heeft helemaal niets met discriminatie te maken. Maar ik zou zeggen: geef het aan bij meldpunt discriminatie
inderdaad, er zijn toch ook herenkapsalons.. etc. dat is ook geen discriminatiequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom want er komt van allerlei alleen allemaal vrouwen. Er zijn wel meer activiteiten bedoelt voor alleen vrouwen dit heeft helemaal niets met discriminatie te maken. Maar ik zou zeggen: geef het aan bij meldpunt discriminatie
Maar er zijn geen speciale herensportscholen en daar gaat het dus al mis in je vergelijking.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:06 schreef AMangold het volgende:
[..]
inderdaad, er zijn toch ook herenkapsalons.. etc. dat is ook geen discriminatie
Als de heren daar behoefte aan hebben moeten ze die oprichten he ^^quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:08 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Maar er zijn geen speciale herensportscholen en daar gaat het dus al mis in je vergelijking.
Dat mag dus niet want dat vindt men discriminatie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:09 schreef AMangold het volgende:
[..]
Als de heren daar behoefte aan hebben moeten ze die oprichten he ^^
ik heb volgens mij op tv wel al herensportscholen gezien.. maar ik heb er geen verstand van dus ga er verder ook niets over zeggen
Nou richt ene op. Wat let je? Er zal best animo voor zijn, zeker vanuit de gayscene.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:08 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Maar er zijn geen speciale herensportscholen en daar gaat het dus al mis in je vergelijking.
een sportschool alleen voor vrouwen ook. we zijn toch allemaal gelijk?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Tegenwoordig vind men alles discriminatie.. Mensen moeten gewoon leren zich minder achtergesteld te voelenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:10 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat mag dus niet want dat vindt men discriminatie.
De wet en de feministische bewegingen die er alles aan zullen doen om te voorkomen dat zoiets kan let mij, hoewel een gay uitgangspunt wel zou kunnen helpen maar daar zitten de meeste hetero's (inclusief ik) niet op te wachten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou richt ene op. Wat let je? Er zal best animo voor zijn, zeker vanuit de gayscene.
Dat ontken ik ook niet. Maar er zit wel een verschil in of je oog er kort op valt of dat er continu naar gestaard wordt. Over te dichtbij komen heb ik het dan niet: dat heb je zeker zelf wel in de hand. Als je er als vrouw (of man) geen probleem mee hebt om in weinig verhullende kleding te lopen kun je de normale blikken ook wel aan. Maar het gaat hier om overduidelijk opzichtig en opdringerig gedrag. Dat hoort m.i. sowieso niet, ongeacht de kledingkeuze, leeftijd, ... .quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:05 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat heet natuurlijk gedrag. Als er iemand met een straks topje voor je bukt dan kijk je automatisch.
Overigens doen de dames dit ook bij de goeduitziende heren en het lijkt me stug dat TS dat zelf ook niet doet.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:11 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
een sportschool alleen voor vrouwen ook. we zijn toch allemaal gelijk?
Ik staar zonder schaamte hoor als ik daar zin in heb. Als je je sexy kleedt kan je dat verwachten net zo goed als je je als een punker kleedt dat er mensen naar je gaan kijken. Kan je daar niet tegen? Doe dan wat anders aan of ga ergens anders sporten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Maar er zit wel een verschil in of je oog er kort op valt of dat er continu naar gestaard wordt. Over te dichtbij komen heb ik het dan niet: dat heb je zeker zelf wel in de hand. Als je er als vrouw (of man) geen probleem mee hebt om in weinig verhullende kleding te lopen kun je de normale blikken ook wel aan. Maar het gaat hier om overduidelijk opzichtig en opdringerig gedrag. Dat hoort m.i. sowieso niet, ongeacht de kledingkeuze, leeftijd, ... .
Ach het is gewoon weer een slechte kloonquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:01 schreef Tanjaa22 het volgende:
Als ik naar de sportschool ga voel ik me op het lichts gezegd niet erg comfortabel... Ik ben er gewoon om te sporten, meer niet. Maar kennelijk denken andere mensen hier anders over.. De mannen zijn hier heel erg opdringerig, net iets te dicht bij je staan, je telkens aankijken etc. etc. Ik vind het hartstikke irritant! want ik ben hier gewoon om te sporten meer, niet... Hebben jullie hier ervaring mee? of doe je het zelf ook? Ik zit er aan te denken om naar een andere sportschool te gaan, maar ik ben bang dat het overal hetzelfde is, of misschien moet ik naar een sportschool voor alleen vrouwen?
Ik denk dat dit best meevalt eerlijk gezegd. Maar ik denk ook dat het gros van de (hetero) mannen toch liever gemengd sporten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:13 schreef TerryStone het volgende:
[..]
De wet en de feministische bewegingen die er alles aan zullen doen om te voorkomen dat zoiets kan let mij, hoewel een gay uitgangspunt wel zou kunnen helpen maar daar zitten de meeste hetero's (inclusief ik) niet op te wachten.
Is dat zo raar dan? Ik heb ook jarenlang bij een fitness school met 1 vestiging gezeten, het zijn niet allemaal ketens en franchises ofzo hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Of kent er hier iemand een fitness school met 1 vestiging?
Ow, nou ik ken er geen eentje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is dat zo raar dan? Ik heb ook jarenlang bij een fitness school met 1 vestiging gezeten, het zijn niet allemaal ketens en franchises ofzo hoor.
Dat maakt mij weinig uit. Het gaat erom dat het wel degelijk discriminatie is zoals ik eerder al heb laten zien en wat mij betreft doen we dat overal of we doen het niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik denk dat dit best meevalt eerlijk gezegd. Maar ik denk ook dat het gros van de (hetero) mannen toch liever gemengd sporten.
Ja, dan bestaan die natuurlijk niet als jij er geen één kentquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow, nou ik ken er geen eentje.
Zoals ik eerder opmerkte als je dit daadwerkelijk al discriminatie vindt geef het aan bij meldpunt discriminatie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:19 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat maakt mij weinig uit. Het gaat erom dat het wel degelijk discriminatie is zoals ik eerder al heb laten zien en wat mij betreft doen we dat overal of we doen het niet.
Letterlijk is het discriminatie om alleen vrouwen toe te laten, maar onrechtmatig lijkt het me niet. Er zijn ook vaak aparte kleedkamers, wcs..quote:Discriminatie betekent letterlijk "het maken van onderscheid". De betekenis van het woord discriminatie is in maatschappelijk en juridisch opzicht gaan afwijken van de letterlijke betekenis; in die context wordt onder discriminatie verstaan: "het onrechtmatig onderscheid maken tussen mensen of groepen"
Ik zei toch ook niet dat ze niet bestaan, ik vroeg netjes of er iemand zo'n club kende, want ik ken erquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, dan bestaan die natuurlijk niet als jij er geen één kent
op de sportschool waar ik zit maak ik dat totaal niet mee, niemand bemoeit zich met een ander iedereen let alleen op zichzelf.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Het idee voor een sportschool voor alleen vrouwen zal wel geboren zijn omdat zat vrouwen klagen dat ze willen sporten zonder aangestaard en lastig worden gevallen door zielige mannetjes. Dit komt vaker voor dan andersom. Vraag en aanbod he, en het loopt.
Ehm even voor de goede orde... TS moet iets veranderen omdat er een paar testosteronbommetjes niet helemaal met haar aanwezigheid om kunnen gaan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmm zoiets?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Discriminatiewetgeving_in_Nederlandquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:20 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Letterlijk is het discriminatie om alleen vrouwen toe te laten, maar onrechtmatig lijkt het me niet. Er zijn ook vaak aparte kleedkamers, wcs..
Er staat in mijn quote ook dat het juridisch pas discriminatie is, als het onrechtmatig is. En dat moet dus eerst worden vastgesteldquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:22 schreef TerryStone het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Discriminatiewetgeving_in_Nederland
Hij die in de uitoefening van een beroep of bedrijf personen discrimineert wegens hun ras, hun godsdienst, hun levensovertuiging, hun geslacht, of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid wordt gestraft met hechtenis van ten hoogste twee maanden of geldboete van de derde categorie.
hahah nee, gewoon een lange tank topquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmm zoiets?
Nee, TS kan niet om gaan met de testosteronbommetjes, dat is iets andersquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:21 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ehm even voor de goede orde... TS moet iets veranderen omdat er een paar testosteronbommetjes niet helemaal met haar aanwezigheid om kunnen gaan?
Als je het leest dan zie je dus dat het onrechtmatig is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:23 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Er staat in mijn quote ook dat het juridisch pas discriminatie is, als het onrechtmatig is. En dat moet dus eerst worden vastgesteld
laten we zeggen dat jij dan een uitzondering bentquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat een vreemd beeld hebben de mensen van Basic Fit![]()
Hoezo lopen daar alleen mensen die willen ''patsen met hun matties''?
Ligt er wel aan in welk filiaal je sport, maar zou dat niet voor de meeste sportscholen gelden?
Ik train hartstikke serieus hooren ik zie dat ook bij heel veel andere mensen, ook oud jong,
dik of niet dik, vrouwen, mannen gewoon alles door elkaar, nooit iets aan de hand daar
Dan moet je die klojo's gewoon schoppenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:23 schreef Tanjaa22 het volgende:
[..]
hahah nee, gewoon een lange tank top
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, TS kan niet om gaan met de testosteronbommetjes, dat is iets anders![]()
Je kán nu eenmaal verwachten dat de heren sneller naar iemand in zo''n top kijken dan naar
iemand die in een gewoon T-shirt loopt, jemig dat snapt iedereen toch wel?![]()
Dus als je er dan heel sexy bij gaat lopen en de heren kijken naar je moet je nou ook weer niet
gaan lopen janken dat ze kijken, dat is alles wat ik zeg eigenlijk
In grote steden zullen meestal wel franchises enzo zitten, ik zelf woon in een dorp, hier en in de dorpen in de omgeving zitten wel meerdere sportschooltjes met 1 vestiging.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat ze niet bestaan, ik vroeg netjes of er iemand zo'n club kende, want ik ken er
geen eentje nee, dus dat vond ik raar
neh.. vast niet!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
laten we zeggen dat jij dan een uitzondering bent
Oké, wist ik nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
In grote steden zullen meestal wel franchises enzo zitten, ik zelf woon in een dorp, hier en in de dorpen in de omgeving zitten wel meerdere sportschooltjes met 1 vestiging.
ik kom naar de sportschool om te sporten en niet om mensen te beoordelen op het uiterlijk...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:05 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat heet natuurlijk gedrag. Als er iemand met een straks topje voor je bukt dan kijk je automatisch.
Overigens doen de dames dit ook bij de goeduitziende heren en het lijkt me stug dat TS dat zelf ook niet doet.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:28 schreef Tanjaa22 het volgende:
[..]
ik kom naar de sportschool om te sporten en niet om mensen te beoordelen op het uiterlijk...
Je doet net alsof mannen een soort van weerloze zielige wezens zijn die geen controle hebben over wat ze doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, TS kan niet om gaan met de testosteronbommetjes, dat is iets anders![]()
Je kán nu eenmaal verwachten dat de heren sneller naar iemand in zo''n top kijken dan naar
iemand die in een gewoon T-shirt loopt, jemig dat snapt iedereen toch wel?![]()
Dus als je er dan heel sexy bij gaat lopen en de heren kijken naar je moet je nou ook weer niet
gaan lopen janken dat ze kijken, dat is alles wat ik zeg eigenlijk
Zijn trouwens vaak niet de meest toffe of goeie sportschooltjes hoor. Als je testosteronbommen wilt zien moet je vooral naar zoiets gaan. Wij hadden er 1 in het dorp waar de eigenaar je weigerde als je geen zin had om shakes en creatine en shit te gaan gebruikenquote:
Dat geldt denk ik voor de meeste mensen, zowel mannen als vrouwen. Neemt niet weg dat het vrij normaal is om te kijken naar mensen die je aantrekkelijk vindt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:28 schreef Tanjaa22 het volgende:
[..]
ik kom naar de sportschool om te sporten en niet om mensen te beoordelen op het uiterlijk...
dankjequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Maar er zit wel een verschil in of je oog er kort op valt of dat er continu naar gestaard wordt. Over te dichtbij komen heb ik het dan niet: dat heb je zeker zelf wel in de hand. Als je er als vrouw (of man) geen probleem mee hebt om in weinig verhullende kleding te lopen kun je de normale blikken ook wel aan. Maar het gaat hier om overduidelijk opzichtig en opdringerig gedrag. Dat hoort m.i. sowieso niet, ongeacht de kledingkeuze, leeftijd, ... .
Ja gut, ga het uitproberen zou ik zeggen. het gebeurd gewoon, daar kan ik niks aan doenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:29 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Je doet net alsof mannen een soort van weerloze zielige wezens zijn die geen controle hebben over wat ze doen.
En dat ze kijken is niet erg, maar secondenlang staren en veel te dicht op iemand gaan staan is niet tof. Dat zouden de heertjes ook niet leuk vinden als er iemand van hun eigen geslacht ongevraagd veel te dicht op hen zou komen staan.
kloon?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ach het is gewoon weer een slechte kloon![]()
ja la maar zitten. ik vond het opvallend dat je je hiervoor speciaal geregistreerd had vandaag, that's all..quote:
weet ik veel het kan ook best zijn dat deze sportschool meerdere vestigingen heeft hoor! Ik heb daar nooit echt bij stil gestaan, het aan de andere kant ook best wel groot dus het zou best kunnenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ach het is gewoon weer een slechte kloon![]()
Zijn het trouwens altijd dezelfde heren die jou lastigvallen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:34 schreef Tanjaa22 het volgende:
[..]
weet ik veel het kan ook best zijn dat deze sportschool meerdere vestigingen heeft hoor! Ik heb daar nooit echt bij stil gestaan, het aan de andere kant ook best wel groot dus het zou best kunnen
Al die murken lijken op elkaar...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zijn het trouwens altijd dezelfde heren die jou lastigvallen?
Laat TS nou antwoord gevenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:37 schreef Deshain het volgende:
[..]
Al die murken lijken op elkaar...
Kan me er wel iets bij voorstellen dat het voor jou vervelend is, kan me ook voorstellen dat het voor die jochies lastig in te schatten is wie er nou komt voor de zelfbevestiging en wie voor het daadwerkelijke trainen.
Wat moet ik uitproberen? Jij hoeft er ook niks aan te doen, evenals TS. Wat zou moeten veranderen zijn de mannen die haar ongemakkelijk laten voelen in de sportschool.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja gut, ga het uitproberen zou ik zeggen. het gebeurd gewoon, daar kan ik niks aan doen![]()
En niet ALLE heren zullen op de dames letten. de meeste zijn gewoon bezig met zichzelf keihard in het zweet te werken, maar er zitten er altijd wel een paar tussen die constant rondkijken, ja boeien![]()
Maar als ze aan je gaan zitten is iet anders natuurlijk, maar ik denk dat je dan wel even kan gaan klagen toch?
Mag ik jou borstspieren eens voelen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja gut, ga het uitproberen zou ik zeggen. het gebeurd gewoon, daar kan ik niks aan doen![]()
En niet ALLE heren zullen op de dames letten. de meeste zijn gewoon bezig met zichzelf keihard in het zweet te werken, maar er zitten er altijd wel een paar tussen die constant rondkijken, ja boeien![]()
Maar als ze aan je gaan zitten is iet anders natuurlijk, maar ik denk dat je dan wel even kan gaan klagen toch?
Niks aan toe te voegen. Ben ook van mening dat het probleem niet bij TS ligt maar bij de opdringerige mannetjes. Als daar vanuit de sportschool niks aan gedaan wordt gewoon lekker een andere sportschool zoeken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Wat moet ik uitproberen? Jij hoeft er ook niks aan te doen, evenals TS. Wat zou moeten veranderen zijn de mannen die haar ongemakkelijk laten voelen in de sportschool.
En nee, we hebben het ook niet over alle heren van de wereld in dit topic en ja er zijn een hele hoop mensen die lekker rondkijken in de sportschool. Is ook leuk, doe ik ook. Maar wat als vervelend wordt beschouwd is het langdurig staren en het veel te dicht op iemand gaan staan tijdens het sporten.
En ik geloof er niet in dat dat op de een of andere manier de schuld van TS is, maar dat het gedrag van de heren in kwestie niet juist is.
Dus daarom vind ik het onzin om je zo kuis mogelijk te gaan kleden om dit soort debiel gedrag mogelijk te voorkomen (als je grote borsten of een grote kont hebt kun je maar beter helemaal binnen blijven zitten, is vrij moeilijk te verhullen).
TS: als je je er niet fijn bij voelt wanneer iemand te dicht op je komt staan, zeg dan gewoon dat je graag wat meer persoonlijke ruimte hebt wanneer je sport, ook omdat je je oefeningen anders niet goed en veilig uit kunt voeren. Meeste mannen bokken dan wel op. Doen ze dat niet, haal er iemand bij!
Dan zeg je toch gewoon flikker opquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mag ik jou borstspieren eens voelen?
ja omdat ik er nog al mee zit... Ik heb nou wel genoeg meningen gehoord en ik was benieuwd naar de mening van mensen die mij (en ik zij) niet kennen. Een onafhankelijke meningquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja la maar zitten. ik vond het opvallend dat je je hiervoor speciaal geregistreerd had vandaag, that's all..
"Hay mattie mag ik ff aan je triceps voelen?"quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan zeg je toch gewoon flikker opik betwijfel trouwens of één van die heren zoiets gevraagd heeft
en anders direct klagen
![]()
Waarom geeft iedereen antwoord voor TSquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen. Ben ook van mening dat het probleem niet bij TS ligt maar bij de opdringerige mannetjes. Als daar vanuit de sportschool niks aan gedaan wordt gewoon lekker een andere sportschool zoeken.
Mensen die vinden dat TS maar in een burka moet gaan sporten ofzo
Nee, echt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:42 schreef Deshain het volgende:
[..]
"Hay mattie mag ik ff aan je triceps voelen?"
Serieus, het gebeurt...
Geef dan eens antwoord.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:41 schreef Tanjaa22 het volgende:
[..]
ja omdat ik er nog al mee zit... Ik heb nou wel genoeg meningen gehoord en ik was benieuwd naar de mening van mensen die mij (en ik zij) niet kennen. Een onafhankelijke mening
Klinkt wel vrij sneu jahquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, echt?![]()
Je bent pas gay als je je lul in de reet van een vent stopt maar dit komt anders ook aardig dichtbij
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geef dan eens antwoord.
Zijn het steeds dezelfde heren of steeds andere heren?
Als ze naar je kijken en naar jouw idee te dicht in de buurt staan? Beter trek je zelf eerst je mond open.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom geeft iedereen antwoord voor TS![]()
Ik wil graag weten of het steeds dezelfde heren zijn of steeds anderen?
Als het steeds dezelfde zijn kan ze toch gaan klagen?
Moet zeggen dat ik me toch ergens wel gevleid voeldequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, echt?![]()
Je bent pas gay als je je lul in de reet van een vent stopt maar dit komt anders ook aardig dichtbij
Pfffffffffffffffffffff ik geef het op, mijn tweede vraag zou zijn als het inderdaad steeds dezelfde herenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:47 schreef Deshain het volgende:
C-c-c-c-c-combobreaker...
[..]
Als ze naar je kijken en naar jouw idee te dicht in de buurt staan? Beter trek je zelf eerst je mond open.
[..]
'heren' *ughm, ughm*, maar de ene keer denk 'ah' heb je hem weer. maar de laatste tijd is het heel erg druk (ik denk vanwege de zomer). Dus het zijn niet altijd dezelfde, maar ik probeer ze ook te ontlopen, als ik zie dat er een hele gang aan die kant van de sportschool zit, sla ik dat onderdeel over. en focus ik me op iets anders of ik stop gewoon eerder. Maar soms kan ik het niet ontlopen, als ik bijvoorbeeld net bezig ben met iets. Ik denk dat ik echt weg ga, maar er is al voor een jaar betaalt dus ik moet eerst dit jaar volmaken...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zijn het trouwens altijd dezelfde heren die jou lastigvallen?
Ah! dus het zit daar vol vervelende kereltjes?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:50 schreef Tanjaa22 het volgende:
[..]
'heren' *ughm, ughm*, maar de ene keer denk 'ah' heb je hem weer. maar de laatste tijd is het heel erg druk (ik denk vanwege de zomer). Dus het zijn niet altijd dezelfde, maar ik probeer ze ook te ontlopen, als ik zie dat er een hele gang aan die kant van de sportschool zit, sla ik dat onderdeel over. en focus ik me op iets anders of ik stop gewoon eerder. Maar soms kan ik het niet ontlopen, als ik bijvoorbeeld net bezig ben met iets. Ik denk dat ik echt weg ga, maar er is al voor een jaar betaalt dus ik moet eerst dit jaar volmaken...
Als alleen kijken en dichtbij staan al vervelend is wordt het nog een lastige zoektocht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah! dus het zit daar vol vervelende kereltjes?
Ja dan kan je beter een andere sportschool zoeken denk ik
precies! Moet ik met een boerka gaan sporten?? Ga ik doen, ik spreek hem gewoon aan, en dan maak ik HEM ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Wat moet ik uitproberen? Jij hoeft er ook niks aan te doen, evenals TS. Wat zou moeten veranderen zijn de mannen die haar ongemakkelijk laten voelen in de sportschool.
En nee, we hebben het ook niet over alle heren van de wereld in dit topic en ja er zijn een hele hoop mensen die lekker rondkijken in de sportschool. Is ook leuk, doe ik ook. Maar wat als vervelend wordt beschouwd is het langdurig staren en het veel te dicht op iemand gaan staan tijdens het sporten.
En ik geloof er niet in dat dat op de een of andere manier de schuld van TS is, maar dat het gedrag van de heren in kwestie niet juist is.
Dus daarom vind ik het onzin om je zo kuis mogelijk te gaan kleden om dit soort debiel gedrag mogelijk te voorkomen (als je grote borsten of een grote kont hebt kun je maar beter helemaal binnen blijven zitten, is vrij moeilijk te verhullen).
TS: als je je er niet fijn bij voelt wanneer iemand te dicht op je komt staan, zeg dan gewoon dat je graag wat meer persoonlijke ruimte hebt wanneer je sport, ook omdat je je oefeningen anders niet goed en veilig uit kunt voeren. Meeste mannen bokken dan wel op. Doen ze dat niet, haal er iemand bij!
Wat is dit voor stresskip reactie, jezusquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Pfffffffffffffffffffff ik geef het op, mijn tweede vraag zou zijn als het inderdaad steeds dezelfde heren
waren of ze er al een keer iets van gezegd heeft.
Maar iedereen komt er steeds tussendoor dus dat schiet niet op zo![]()
la maar zitten dan
Dan is het nog steeds de vrouw die zich aanpast.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen. Ben ook van mening dat het probleem niet bij TS ligt maar bij de opdringerige mannetjes. Als daar vanuit de sportschool niks aan gedaan wordt gewoon lekker een andere sportschool zoeken.
Mensen die vinden dat TS maar in een burka moet gaan sporten ofzo
Ja ik moet wegquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wat is dit voor stresskip reactie, jezus![]()
Yeay, op pagina 6 geef je zelf het antwoord alquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:53 schreef Tanjaa22 het volgende:
Ga ik doen, ik spreek hem gewoon aan, en dan maak ik HEM ongemakkelijk.
Als daar vanuit de sportschool niks aan gedaan wordt staat ervoor. M.a.w. als je als vrouw daar een klacht of meerdere klachten over indient en er wordt niks mee gedaan, wat moet je dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds de vrouw die zich aanpast..
als iemand dat zou vragen krijgt 'ie een trapquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan zeg je toch gewoon flikker opik betwijfel trouwens of één van die heren zoiets gevraagd heeft
en anders direct klagen
![]()
Maar ondertussen krijg ik alleen van andere antwoord en niet van T, dus dat schiet niet op
Het is er toch niet ééntje maar een heleboel zeg je netquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:53 schreef Tanjaa22 het volgende:
[..]
precies! Moet ik met een boerka gaan sporten?? Ga ik doen, ik spreek hem gewoon aan, en dan maak ik HEM ongemakkelijk.
Je of erbij neerleggen of wat anders zoeken idd, dat ben ik wel met je eens. Maar het punt is juist dat de vrouw zich eik niet aan zou moeten passen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als daar vanuit de sportschool niks aan gedaan wordt staat ervoor. M.a.w. als je als vrouw daar een klacht of meerdere klachten over indient en er wordt niks mee gedaan, wat moet je dan?
Tuurlijk kijken die wel even, maar niet constant en ze gaan niet de hele tijd contact zoeken en opdringerig doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:59 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Want niet kansloze mannen kijken nooit om naar lekkere dames? Juist..............
Als ze echt te opdringerig zijn weten ze het zelf ook en kun je gerust je bek open trekken.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:54 schreef Deshain het volgende:
[..]
Yeay, op pagina 6 geef je zelf het antwoord al
jaja, idd noobie met kleine pagina's...
Je hebt zeker weekend dat je zo'n haast hebt...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]we zijn er uit
![]()
of nietmaar dat zie ik later wel...
Lul eens niet zo stom. Die mannen staren een beetje, nou en? Als je daar niet tegen kan, kan je beter wat aan je eigen onzekerheid doen. Als iemand onwenselijk gedrag vertoont door aan je te zitten zeg je er wat van of maak je een melding bij het management.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
waarop? Je stelt geen vragen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geef dan eens antwoord.
Zijn het steeds dezelfde heren of steeds andere heren?
nee, ik vind dat een beetje gênant...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Pfffffffffffffffffffff ik geef het op, mijn tweede vraag zou zijn als het inderdaad steeds dezelfde heren
waren of ze er al een keer iets van gezegd heeft.
Maar iedereen komt er steeds tussendoor dus dat schiet niet op zo![]()
la maar zitten dan
Leer eens lezen voordat je de moeite neemt om een reactie te typen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:00 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Lul eens niet zo stom. Die mannen staren een beetje, nou en? Als je daar niet tegen kan, kan je beter wat aan je eigen onzekerheid doen. Als iemand onwenselijk gedrag vertoont door aan je te zitten zeg je er wat van of maak je een melding bij het management.
Waarschijnlijk maakt TS hier een probleem over niks en is ze gewoon onzeker. Dit had ik in het begin ook, nu totaal geen last meer van.
Goed zoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:53 schreef Tanjaa22 het volgende:
[..]
precies! Moet ik met een boerka gaan sporten?? Ga ik doen, ik spreek hem gewoon aan, en dan maak ik HEM ongemakkelijk.
ik bedoelde met HEM iemand in het algemeen, kan jantje zijn maar ook pietjequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het is er toch niet ééntje maar een heleboel zeg je net![]()
Oké dus het is er toch maar ééntje, ja he he zeg er dan gewoon iets van!
Desnoods spreek je iemand van de sportschool aan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:02 schreef Tanjaa22 het volgende:
[..]
nee, ik vind dat een beetje gênant...
onzeker ben ik niet maar ik wil ongestoord kunnen sporten dat is alles.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:00 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Lul eens niet zo stom. Die mannen staren een beetje, nou en? Als je daar niet tegen kan, kan je beter wat aan je eigen onzekerheid doen. Als iemand onwenselijk gedrag vertoont door aan je te zitten zeg je er wat van of maak je een melding bij het management.
Waarschijnlijk maakt TS hier een probleem over niks en is ze gewoon onzeker. Dit had ik in het begin ook, nu totaal geen last meer van.
Bij mij werd toen ik nog niet zo lang trainde regelmatig door het personeel gevraagd of ik niet lastig gevallen werdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Desnoods spreek je iemand van de sportschool aan?
Wel netjes, maar het zou mij wel de indruk geven dat ze er vaker last van gehad hebben.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Bij mij werd het toen ik nog niet zo lang trainde regelmatig door het personeel gevraagd of ik niet lastig gevallen werd(ik ben zo goed als de enige vrouw die zich in het krachtgedeelte begeeft)
En als dat ooit wel het geval zou zijn, dan moest ik het direct tegen een van hen zeggen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:12 schreef Musthaves1 het volgende:
Niemand die zich afvraagt dat het toch best een zinloos topic forum is?
Nee.quote:
Jij kijkt wss ook naar de mannen, anders zie je ze niet naar jou kijken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:07 schreef Tanjaa22 het volgende:
[..]
onzeker ben ik niet maar ik wil ongestoord kunnen sporten dat is alles.
Je als vrouw je eigen in de sportschool maar laten bekijken en betasten door vieze ventjes want anders ben je niet sociaal bezig, wtfquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij kijkt wss ook naar de mannen, anders zie je ze niet naar jou kijken.
Beeld je niks in trouwens?
En er bestaat ook nog iets zoals sociaal doen.
Waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je als vrouw je eigen in de sportschool maar laten bekijken en betasten door vieze ventjes want anders ben je niet sociaal bezig, wtf
Dat doen ze maar lekker in de discotheek, als TS gewoon lekker wil sporten kan ik goed begrijpen dat ze geen zin heeft in allerlei small talk met gasten die ze niet kent en die ze irritant vind. Moet ze dan perse met een gozer praten omdat ze die toevallig een keer aangekeken heeft? Je gaat toch naar de sportschool om te sporten, niet om te ouwehoeren. Alhoewel ik moet toegeven dat er ook een hoop mensen idd gewoon om te ouwehoeren gaanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Wss iets met oogcontact maken en praatje maken omdat ze ts een lekker wijf vinden?
Klopt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat doen ze maar lekker in de discotheek, als TS gewoon lekker wil sporten kan ik goed begrijpen dat ze geen zin heeft in allerlei small talk met gasten die ze niet kent en die ze irritant vind. Moet ze dan perse met een gozer praten omdat ze die toevallig een keer aangekeken heeft? Je gaat toch naar de sportschool om te sporten, niet om te ouwehoeren. Alhoewel ik moet toegeven dat er ook een hoop mensen idd gewoon om te ouwehoeren gaan
Nee, dit kan echt niet. Met zoiets is er veels te veel blote huid zichtbaar, dit nodigt alleen nog maar meer uit tot ongenode aanrakingen en wat al niet meer. Zeker ook nog een kort broekje eronder?quote:
Dat vond ik dus ook en dat je ook meteen weet HOE je een topic opent en waar alles zitquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:15 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Nee.
Maar 't is best vreemd. Je speciaal registreren om in R&P een topic te openen over vervelende sportschool-mannen. Als ze er last van heeft kan ze 't beter aankaarten bij de mannen zelf en de werknemers van haar sportschool.
Maar okè.
Hij is leuk!quote:
Ik kwam er ook alleen maar om te sporten, maar het nadeel is dat de grootste roddeltante de eigenaresse zelf was dus dan krijg je (ongewild) dus een hoop mee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Heb ik daar geen last van eerlijk gezegd. Er komt van allerlei van jong tot oud, en alle nationaliteiten. Ik kom daar om te sporten en drink hooguit iets erna, ik heb nog nooit gemerkt van achterklap maar net zoals ik zei ik ga er niet heen om te beppen maar om te sporten en niet voor het sociale aspect.
Bij ons zitten in het kracht gedeelte vooral jongens die er echt voor gaan en ook echt flink trainen. Ik ben vrijwel de enige vrouw die zich dat gedeelte waagt maar daar wordt niet raar van op gekeken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is wel een goede inderdaad. Bij het kracht-gedeelte zitten toch vooral die onzekere show-pikkies die op zichzelf geilen in de spiegel, best prima als je die dan gewoon af kunt schermen van de normale sporters.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je als vrouw je eigen in de sportschool maar laten bekijken en betasten door vieze ventjes want anders ben je niet sociaal bezig, wtf
Gewoon geen broekjequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, dit kan echt niet. Met zoiets is er veels te veel blote huid zichtbaar, dit nodigt alleen nog maar meer uit tot ongenode aanrakingen en wat al niet meer. Zeker ook nog een kort broekje eronder?
Gezellig ja? Verbaasd me. In sportscholen zijn vrouwen onderling niet echt collegiaal, pure nijd altijd onder het vrouwvolkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
raar? nouja dat is jouw mening, ik bedoel waarvoor zou je je anders registreren als je niet ergens mee zit?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:15 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Nee.
Maar 't is best vreemd. Je speciaal registreren om in R&P een topic te openen over vervelende sportschool-mannen. Als ze er last van heeft kan ze 't beter aankaarten bij de mannen zelf en de werknemers van haar sportschool.
Maar okè.
ja, precies! Ik bedoel je hebt echt geen leven als je daarvoor speciaal naar de sportschool gaat...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat doen ze maar lekker in de discotheek, als TS gewoon lekker wil sporten kan ik goed begrijpen dat ze geen zin heeft in allerlei small talk met gasten die ze niet kent en die ze irritant vind. Moet ze dan perse met een gozer praten omdat ze die toevallig een keer aangekeken heeft? Je gaat toch naar de sportschool om te sporten, niet om te ouwehoeren. Alhoewel ik moet toegeven dat er ook een hoop mensen idd gewoon om te ouwehoeren gaan
Je kunt er best heen gaan om met ze te praten. Waarom niet? Met name als je iemand vaak ziet is het awkward om elkaar te negeren of het te houden bij een afgemeten 'hoi'. Ik begrijp niet waar de aversie tegen praten in de sportschool vandaan komt. Dat is ook iets dat ik alleen op fora tegenkom, in sportscholen maken mensen gewoon een praatje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:36 schreef VacaLoca het volgende:
Anyway, conclusie; als je chicks wil hosselen bij een Fit for Free kan je je het beste onderscheiden door juist niet teveel te kijken en niet op ze af te stappen zodat je positief opvalt ten opzichte van de irritantjes. Dan keer na afloop of in de stad een keer bij tegenkomen casual contact leggen, als ze niet al zelf op je afkomen.
Net alsof ze daarom komenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:36 schreef Tanjaa22 het volgende:
[..]
ja, precies! Ik bedoel je hebt echt geen leven als je daarvoor speciaal naar de sportschool gaat...
in de stad ( of nouja een beetje daar buiten0quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:38 schreef hlmllp het volgende:
Moet je naar de duurdere gaan of eentje in een minder aanrand gevoelige buurt.
Welke buurt zit die sportschool? Dat kan het probleem zijn
Ik vind het in de sportschool ook niks, ik koop daarom liever zelf bepaalde trainings-hulpmiddelen en ga in mijn koophuis binnenkort, daar een aparte kamer voor inrichten...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:01 schreef Tanjaa22 het volgende:
Deed mijn man ook. Met gewichten kom je een heel eind, echter kun je dan op de sportschool toch nét weer iets weer dan wat je thuis kunt. Bovendien vind ik de huis-tuin-en keuken cardio apparaten ook lang niet zo goed als die op de sportschool.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:27 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik vind het in de sportschool ook niks, ik koop daarom liever zelf bepaalde trainings-hulpmiddelen en ga in mijn koophuis binnenkort, daar een aparte kamer voor inrichten...
Dé oplossing voor dit probleem, slotjequote:
Je mist vooral de training van een deskundige, zodat je niet de bewegingen verkeerd doet en blessures hebt, maar ik heb via internet ook bepaalde beweegoefeningen gezien, waarmee je een beetje mooie buikspieren ook krijgt enzo, met alleen een 6-hoekig lichtgewichtje en dan bepaalde oefeningen doen. 60 seconden per oefening en dan 5 oefeningen achter elkaar...en dat 3 dagen in de week, leek me wel wat....zijn niet ingewikkeld, dus je kan er weinig fout aan doen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Deed mijn man ook. Met gewichten kom je een heel eind, echter kun je dan op de sportschool toch nét weer iets weer dan wat je thuis kunt. Bovendien vind ik de huis-tuin-en keuken cardio apparaten ook lang niet zo goed als die op de sportschool.
Ok, spreek je over 3 maanden met fotomateriaal van je vorderingen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:36 schreef F1978 het volgende:
[..]
Je mist vooral de training van een deskundige, zodat je niet de bewegingen verkeerd doet en blessures hebt, maar ik heb via internet ook bepaalde beweegoefeningen gezien, waarmee je een beetje mooie buikspieren ook krijgt enzo, met alleen een 6-hoekig lichtgewichtje en dan bepaalde oefeningen doen. 60 seconden per oefening en dan 5 oefeningen achter elkaar...en dat 3 dagen in de week, leek me wel wat....zijn niet ingewikkeld, dus je kan er weinig fout aan doen.
Ik zit nog niet in mijn eigen huis nu, ben wel bezig daarmee op het moment, dus de tijd gaat nog niet in nu, maar tegen die tijd vind ik dat geen punt te laten zien....maar wat als je van de mooiheid flauwvalt, is toch een risico dan hequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ok, spreek je over 3 maanden met fotomateriaal van je vorderingen?
Weet je hoe duur losse gewichten zijn? Zoiets is alleen rendabel als je lasser bent en je eigen gewichten kunt maken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:27 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik vind het in de sportschool ook niks, ik koop daarom liever zelf bepaalde trainings-hulpmiddelen en ga in mijn koophuis binnenkort, daar een aparte kamer voor inrichten...
Ik had het zelf over een trainingsprogramma waarbij je zo'n zeshoekig gewicht van een paar kilo vast houdt en dan bepaalde oefeningen doet daarmee...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:03 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Weet je hoe duur losse gewichten zijn? Zoiets is alleen rendabel als je lasser bent en je eigen gewichten kunt maken.
Daar heb je niks aan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:05 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik had het zelf over een trainingsprogramma waarbij je zo'n zeshoekig gewicht van een paar kilo vast houdt en dan bepaalde oefeningen doet daarmee...
Als je spiermassa wilt sowieso.quote:
Zeker weten ja, kloptquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Als je spiermassa wilt sowieso.
M'n gevoel zegt dat je me niet gelooft. Maar trust me. Met 2 kilo gewichtjes ga je geen spiermassa krijgen. Hoogstens wat vet verbranden.quote:
Ik geloof je hoor, het helpt zeker weten niksquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
M'n gevoel zegt dat je me niet gelooft. Maar trust me. Met 2 kilo gewichtjes ga je geen spiermassa krijgen. Hoogstens wat vet verbranden.
Oh en TS. Als je mooie billen hebt en gaat squatten gaan er uiteraard mensen kijken. Dat kan je ze moeilijk kwalijk nemen. Maar wat maakt dat uit? Je doet het toch voor jezelf, ze gaan je niet aanranden. Ze vinden het er gewoon geil uitzien.
Train zelf sinds kort in een speeltuintje in m'n dorp. Daar kijken mensen ook vaak naar me. Het boeit me alleen vrij weinig. Als ze benieuwd zijn naar waarom ik het doe, moeten ze het maar vragen. Als ze dat niet doen boeit hun mening me niets.
welke stad? oost west noord zuid?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:17 schreef Tanjaa22 het volgende:
[..]
in de stad ( of nouja een beetje daar buiten0
Waar heb je die gehaald? en die rechter bv, zit dat een beetje stevig in elkaar of gaat dat ding ontzettend kraken en buigen als iemand van 100kg+ er aan hangtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:36 schreef japiedevlugge het volgende:
Zo duur is dat nou ook weer niet, heb een jaar of 6 inmiddels al weer voor ong 400 euro aan materiaal gekocht. Halterstang, dumbell met gewichten die op allebei kunnen.
En 2 dingen zoals deze:
[ afbeelding ]
Ik zie niet hoe je hiermee zou kunnen squatten en roeien. Voor een homegym zou ik naar powercage.nl gaan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:36 schreef japiedevlugge het volgende:
Zo duur is dat nou ook weer niet, heb een jaar of 6 inmiddels al weer voor ong 400 euro aan materiaal gekocht. Halterstang, dumbell met gewichten die op allebei kunnen.
En 2 dingen zoals deze:
[ afbeelding ]
Hoe ziet je trainingsschema er uit?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:36 schreef japiedevlugge het volgende:
En 2 dingen zoals deze:
[ afbeelding ]
Kijk, dat is een nuchter en terechte opmerking waar de TS hopelijk lering uittrekt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Na jaren van observeren heb ik toch wel vastgesteld dat het in de sportschool vooral gaat om zien en gezien te worden. Dus niet zo zeuren en werk jezelf maar lekker in het zweet, TS..
Welke sportschool is dit?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:45 schreef RichardHammond het volgende:
Mijn vriendin zet de wekker om 6:00 uur en gaat heel vroeg voor de menigte aan. Zij heeft het al bij verschillende filialen geprobeerd, maar overal hetzelfde geouwehoer en gedoe. Heel vroeg gaan werkt het beste.
In het nieuwe studiejaar is dit geen oplossing dus dan ga ik voortaan met haar mee of de bovenbuurjongen. Het is gewoon te krankzinnig voor woorden dat een vrouw niet normaal kan gaan sporten. Alles netjes bedekt, weg bij het krachthonk, maar nog mannen die haar opzoeken, benaderen of toespelingen doen.
Sneu... Erg jammer dat sommige mannen echt van geen ophouden weten, dit zorgt er ook voor dat de gasten die geen verkeerde intenties hebben gemeden worden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:45 schreef RichardHammond het volgende:
Mijn vriendin zet de wekker om 6:00 uur en gaat heel vroeg voor de menigte aan. Zij heeft het al bij verschillende filialen geprobeerd, maar overal hetzelfde geouwehoer en gedoe. Heel vroeg gaan werkt het beste.
In het nieuwe studiejaar is dit geen oplossing dus dan ga ik voortaan met haar mee of de bovenbuurjongen. Het is gewoon te krankzinnig voor woorden dat een vrouw niet normaal kan gaan sporten. Alles netjes bedekt, weg bij het krachthonk, maar nog mannen die haar opzoeken, benaderen of toespelingen doen.
Ga dan naar een goede sportschool. Fit For Free is berucht om dit soort gedrag.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:07 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Een Fit For Free in Rotterdam.
Ja maar het is toch belachelijk voor woorden dat je maar weg moet omdat mensen zich niet kunnen gedragen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ga dan naar een goede sportschool. Fit For Free is berucht om dit soort gedrag.
Het probleem bij F4F is dat het management onvoldoende bereid/in staat is om het wangedrag aan te pakken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:25 schreef Danter het volgende:
[..]
Ja maar het is toch belachelijk voor woorden dat je maar weg moet omdat mensen zich niet kunnen gedragen.
Ik ga om deze reden niet meer naar de sportschool overigens ben gaan hardlopen en heb gewichten voor thuis gekocht omdat ik er klaar mee was.. haha. maar als ik er overna denk is dat eigenlijk te achterlijk voor woorden..
Het is dus een kwestie van managen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik train bij basic fit en het zit hier vol met alle soorten 'buitenlanders', maar hier heb je dat gedrag niet hoor.
En niet 'aandachtshoeren' vanuit de vrouwen kantquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het is dus een kwestie van managen.
jij als 'man' zal het waarschijnlijk gewoon niet zo gauw merken..quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het is dus een kwestie van managen.
Die vinden het dan ook weer niet erg als Murk no 23 van de dag een poging waagt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En niet 'aandachtshoeren' vanuit de vrouwen kant
Het is natuurlijk nogal subjectief, je kan er ook overmatig 'last' van hebben in verhouding tot anderen omdat je het je meer aantrekt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:22 schreef Tanjaa22 het volgende:
[..]
jij als 'man' zal het waarschijnlijk gewoon niet zo gauw merken..
Ik bedoelde managen door de bedrijfsleiding, niet door de individuele sporter. Ik vind dat de leiding van een sportschool ervoor zou moeten zorgen dat iedereen zich prettig en veilig voelt in hun sportschool en niet alleen die ghetto-apen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:22 schreef Tanjaa22 het volgende:
[..]
jij als 'man' zal het waarschijnlijk gewoon niet zo gauw merken..
als ze het vroeg niet, maar ik heb ook wel eens meegemaakt dat iemand je ongevraagd gaat helpen, aan de ene kant is het wel lief en bedoelt hij het misschien ook wel goed, maar er lopen hier ook begeleiders rond...quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:00 schreef AlfredMehran het volgende:
Als ik al die verhalen zo hoor vraag ik me af of ik iets mis, ik ben eigenlijk alleen maar met mezelf bezig als ik aan het fitnessen ben. Verschillende filialen geprobeerd in Nederland (particuliere en chains), maar eigenlijk nog nooit iets vreemds meegemaakt. Een keer bij een meisje een barbell net onder d'r kin omhoog getild, mevrouw had wat problemen met het gewicht. Shit, ik ben nu opeens een opdringerige viespeuk.
Nee ze vroeg het niet, ze kon geen woord meer uitbrengen omdat ze de barbell niet meer omhoog kreeg. Volgende keer zal ik één van de begeleiders wel een seintje geven. Laat ik het meisje volgende keer gewoon liggen met het volle gewicht op d'r strot. Kan me in ieder geval niet verweten worden dat ik mezelf opdring.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:12 schreef Tanjaa22 het volgende:
[..]
als ze het vroeg niet, maar ik heb ook wel eens meegemaakt dat iemand je ongevraagd gaat helpen, aan de ene kant is het wel lief en bedoelt hij het misschien ook wel goed, maar er lopen hier ook begeleiders rond...
Ik denk dat jij prima weet wat wenselijk en wat onwenselijk gedrag is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:51 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Nee ze vroeg het niet, ze kon geen woord meer uitbrengen omdat ze de barbell niet meer omhoog kreeg. Volgende keer zal ik één van de begeleiders wel een seintje geven. Laat ik het meisje volgende keer gewoon liggen met het volle gewicht op d'r strot. Kan me in ieder geval niet verweten worden dat ik mezelf opdring.
Zucht.
Nee, de conclusie is dat je met een grote boog om Fit For Free heen moet lopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:36 schreef VacaLoca het volgende:
Anyway, conclusie; als je chicks wil hosselen bij een Fit for Free kan je je het beste onderscheiden door juist niet teveel te kijken en niet op ze af te stappen zodat je positief opvalt ten opzichte van de irritantjes. Dan keer na afloop of in de stad een keer bij tegenkomen casual contact leggen, als ze niet al zelf op je afkomen.
chicks hosselen in de gymquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:36 schreef VacaLoca het volgende:
ja maar dat is wel een uitzonderlijk geval, hoe dom ben je dan ook....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:51 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Nee ze vroeg het niet, ze kon geen woord meer uitbrengen omdat ze de barbell niet meer omhoog kreeg. Volgende keer zal ik één van de begeleiders wel een seintje geven. Laat ik het meisje volgende keer gewoon liggen met het volle gewicht op d'r strot. Kan me in ieder geval niet verweten worden dat ik mezelf opdring.
Zucht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |