Wtf, bestaat dat? Dat is toch je reinste discriminatie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Zoek een sportschool voor alleen dames. Ik sport daar ook wel eens en moet zeggen dat bevalt goed.
wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Zoek een sportschool voor alleen dames. Ik sport daar ook wel eens en moet zeggen dat bevalt goed.
hebben ze daar genoeg klanten?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Only 4 Ladiesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wtf, bestaat dat? Dat is toch je reinste discriminatie.
en dan dat filiaal bij bijlmerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:06 schreef MrDrako het volgende:
Zit je bij fitforfree of basic fit ofzo?? vaak is het bij de wat duurdere sportschool qua niveau al een heel stuk beter..
quote:
Jeetje wat een kortzichtige denkwijze. Nee hoor er komen allerlei dames, kort, dik of dun, verschillende nationaliteiten, ik vind het bovendien best gezellig daar. Een totaal andere sfeer dan in de gemiddelde sportschool.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:14 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
wat moet ik me daarbij voorstellen
een zaal vol gedrochten en dikkerds, of over the top emancipatie (kort haar etc)?
of alleen lesbo's??? snel reageren aub
Wat een onzin zeg, mag je niet naar binnen alleen omdat je piemel hebt, waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Only 4 Ladies
http://www.only4ladies.nl/
Er zijn al meer sportscholen voor alleen vrouwen hoor.
Discriminatie!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, mag je niet naar binnen alleen omdat je piemel hebt.
Wat een onzin. Er zijn toch ook sauna´s waar alleen maar vrouwen mogen komen? Verder loopt die sportschool vrij goed, er is inmiddels alweer een 2 filiaal er is dus behoefte aan onder vrouwen.quote:
Waar dit over gaat? Er is blijkbaar behoefte aan, en de eigenaar van de sportschool kan zijn/haar eigen regels opstellen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, mag je niet naar binnen alleen omdat je piemel hebt, waar gaat dit over?
Moet je eens een school openen voor alleen blanke heteroseksuele mannen, kijken of ze dan nog zo blij zijn..
Er zijn er wel meer sportscholen voor alleen dames in NL dus het mag, als je dit niet zitten ga je toch fijn naar een gemengde sportschool? Die zijn er ook genoeg dus whats the problem?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:28 schreef maily het volgende:
[..]
Waar dit over gaat? Er is blijkbaar behoefte aan, en de eigenaar van de sportschool kan zijn/haar eigen regels opstellen.
En zo is dat!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer sportscholen voor alleen dames in NL dus het mag, als je dit niet zitten ga je toch fijn naar een gemengde sportschool? Die zijn er ook genoeg dus whats the problem?
klinkt wel leuk opzich, dan kun je eindelijk eens sporten zonder je ongemakkelijk te voelen!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jeetje wat een kortzichtige denkwijze. Nee hoor er komen allerlei dames, kort, dik of dun, verschillende nationaliteiten, ik vind het bovendien best gezellig daar. Een totaal andere sfeer dan in de gemiddelde sportschool.
Godverdomme, mag een mens je niet eens aankijken? Die andere punten kon ik nog enigszins begrijpen.quote:
Dat is wel een goede inderdaad. Bij het kracht-gedeelte zitten toch vooral die onzekere show-pikkies die op zichzelf geilen in de spiegel, best prima als je die dan gewoon af kunt schermen van de normale sporters.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:50 schreef Vansschoen het volgende:
Bij 1 sportschool hebben ze het opzich wel slim aangepakt daar hebben ze het kracht gedeelte afgeschermd van het gewone sport gedeelte.
Zo hoort het, ecto's en vrouwen op de band/fiets als een hamster in een loopwiel als straf voor het gebrek aan discipline om simpele cardiotraining in de buitenlucht te doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:50 schreef Vansschoen het volgende:
Bij 1 sportschool hebben ze het opzich wel slim aangepakt daar hebben ze het kracht gedeelte afgeschermd van het gewone sport gedeelte.
Heb ik daar geen last van eerlijk gezegd. Er komt van allerlei van jong tot oud, en alle nationaliteiten. Ik kom daar om te sporten en drink hooguit iets erna, ik heb nog nooit gemerkt van achterklap maar net zoals ik zei ik ga er niet heen om te beppen maar om te sporten en niet voor het sociale aspect.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:50 schreef Vansschoen het volgende:
Ik heb ook bij een sportschool voor alleen vrouwen gezeten maar voel me daar juist helemaal niet thuis.
Altijd van de groepjes vrouwen van middelbare leeftijd die zichzelf echt geweldig vinden. Werd ook vrij veel geroddeld.
waar zit jij dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is wel een goede inderdaad. Bij het kracht-gedeelte zitten toch vooral die onzekere show-pikkies die op zichzelf geilen in de spiegel, best prima als je die dan gewoon af kunt schermen van de normale sporters.
nou... ik denk niet dat ik dat zou durven...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zeg dat ze moeten opbokken en meld het bij het personeel van de sportschool.
Het is vervelend dat bepaalde mannen denken dat vrouwen in een sportschool lopen ter vermaak, maar je moet wel een beetje voor jezelf opkomen!
Duurt maar tot je 30ste, daarna ebt het weg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:01 schreef Tanjaa22 het volgende:
Als ik naar de sportschool ga voel ik me op het lichts gezegd niet erg comfortabel... Ik ben er gewoon om te sporten, meer niet. Maar kennelijk denken andere mensen hier anders over.. De mannen zijn hier heel erg opdringerig, net iets te dicht bij je staan, je telkens aankijken etc. etc. Ik vind het hartstikke irritant! want ik ben hier gewoon om te sporten meer, niet... Hebben jullie hier ervaring mee? of doe je het zelf ook? Ik zit er aan te denken om naar een andere sportschool te gaan, maar ik ben bang dat het overal hetzelfde is, of misschien moet ik naar een sportschool voor alleen vrouwen?
Wat draag je tijdens het sporten?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:08 schreef Tanjaa22 het volgende:
[..]
nou... ik denk niet dat ik dat zou durven...
Wordt natuurlijk nauwelijks aan sport gedaan daar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jeetje wat een kortzichtige denkwijze. Nee hoor er komen allerlei dames, kort, dik of dun, verschillende nationaliteiten, ik vind het bovendien best gezellig daar. Een totaal andere sfeer dan in de gemiddelde sportschool.
De realiteit komt nog wel inderdaad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Duurt maar tot je 30ste, daarna ebt het weg.
Ik wil een sportschool zonder buitenlanders; mag ook niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er zijn toch ook sauna´s waar alleen maar vrouwen mogen komen? Verder loopt die sportschool vrij goed, er is inmiddels alweer een 2 filiaal er is dus behoefte aan onder vrouwen.
Wat een vreemd beeld hebben de mensen van Basic Fitquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:02 schreef SEMTEX het volgende:
Dan moet je niet bij een budget sportschool trainenIk train bij Healthcity en word altijd blij van het gehalte bejaarden, vrouwen en mensen die moeten afvallen wat er rondloopt, voel ik me beter op mijn gemak bij. De meeste mensen die er sporten, sporten er ook omdat ze iets willen bereiken, en niet omdat ze willen patsen met hun matties.
in een fitness school die niet zo bekent is, volgens mij heeft deze maar 1 vestiging..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:21 schreef CarbonC het volgende:
Waar sport je? Basic Fit en Fit 4 Free zijn berucht.
oke, dan kom ik op m'n 30ste terugquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Duurt maar tot je 30ste, daarna ebt het weg.
Maar wat draag je nou tijdens het sporten, want daar krijg ik geen antwoord op!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:52 schreef Tanjaa22 het volgende:
[..]
in een fitness school die niet zo bekent is, volgens mij heeft deze maar 1 vestiging..
als het warm is een kort broekje en als het wat kouder is een gewone fitness broek, en meestal een paars/zwart sportshirt en soms als het warmer is een tank top... en tja gewoon sportschoenenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat draag je tijdens het sporten?
En terecht dat is discriminatie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:52 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Ik wil een sportschool zonder buitenlanders; mag ook niet.
hmmm zoiets?quote:
Personeel zijn ook allemaal vrouwen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Want niet kansloze mannen kijken nooit om naar lekkere dames? Juist..............quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:14 schreef UpsideDown het volgende:
Bij mij op de sportschool komen ook veel jonge vrouwen (en mannen), maar daar gebeurd verder vrij weinig behalve sporten. Soms kijk je wel eens ja naar een mooi exemplaar ja, dat hoort er bij en is vrij normaal voor een man. Maar verder ben je gewoon bezig met je oefeningen.
Die mannen bij jou op de sportschool komen vrij kansloos over op mij, ik zou een andere sportschool gaan zoeken dan, waar wat normaler volk komt dat zich wel kan gedragen.
Een sportschool voor alleen vrouwen ook.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En terecht dat is discriminatie.
Jup.quote:
Dit dus. Hou het zuiver en benoem het gedrag dat je niet aan staat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
hmmm... vertel meer!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:56 schreef Tanjaa22 het volgende:
[..]
als het warm is een kort broekje en als het wat kouder is een gewone fitness broek, en meestal een paars/zwart sportshirt en soms als het warmer is een tank top... en tja gewoon sportschoenen
Waarom zou ze haar kleding moeten aanpassen aan het wangedrag van haar medesporters?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmm zoiets?
http://nl.aliexpress.com/(...)-4019/790846384.html
probeer het eens met een gewoon T-shirt dan
Goh bij mijn sportschool trainen er zelfs een paar moslimdames, mét hoofdoekquote:
Op zich eens.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:59 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Een sportschool voor alleen vrouwen ook.
Nou ja, ze heeft er last van, sommige vinden het prettig om bekeken te worden en dat gebeurdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom zou ze haar kleding moeten aanpassen aan het wangedrag van haar medesporters?
Ik zie ook wel eens vrouwen met korte broekjes of topjes, of met veel inkijk (bij het bankdrukken bijvoorbeeld), maar het is toch echt mijn probleem als ik daar niet mee om kan gaan (vind ik).
Dat heet natuurlijk gedrag. Als er iemand met een straks topje voor je bukt dan kijk je automatisch.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom zou ze haar kleding moeten aanpassen aan het wangedrag van haar medesporters?
Ik zie ook wel eens vrouwen met korte broekjes of topjes, of met veel inkijk (bij het bankdrukken bijvoorbeeld), maar het is toch echt mijn probleem als ik daar niet mee om kan gaan (vind ik).
Ik zie niet in waarom want er komt van allerlei alleen allemaal vrouwen. Er zijn wel meer activiteiten bedoelt voor alleen vrouwen dit heeft helemaal niets met discriminatie te maken. Maar ik zou zeggen: geef het aan bij meldpunt discriminatiequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:59 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Een sportschool voor alleen vrouwen ook.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft er last van, sommige vinden het prettig om bekeken te worden en dat gebeurd
eerder in zo'n niemendalletje dan in een gewoon T-shirt, is toch ook een beetje logischmaar als
je er last van hebt, kan je er misschien zelf ook iets aan doen, weet ik veel
Alleen maar vrouwen dat zegt het al. Geen mannen dus en dus worden de mannen gediscrimineerd op basis van sekse.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom want er komt van allerlei alleen allemaal vrouwen. Er zijn wel meer activiteiten bedoelt voor alleen vrouwen dit heeft helemaal niets met discriminatie te maken. Maar ik zou zeggen: geef het aan bij meldpunt discriminatie
inderdaad, er zijn toch ook herenkapsalons.. etc. dat is ook geen discriminatiequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom want er komt van allerlei alleen allemaal vrouwen. Er zijn wel meer activiteiten bedoelt voor alleen vrouwen dit heeft helemaal niets met discriminatie te maken. Maar ik zou zeggen: geef het aan bij meldpunt discriminatie
Maar er zijn geen speciale herensportscholen en daar gaat het dus al mis in je vergelijking.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:06 schreef AMangold het volgende:
[..]
inderdaad, er zijn toch ook herenkapsalons.. etc. dat is ook geen discriminatie
Als de heren daar behoefte aan hebben moeten ze die oprichten he ^^quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:08 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Maar er zijn geen speciale herensportscholen en daar gaat het dus al mis in je vergelijking.
Dat mag dus niet want dat vindt men discriminatie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:09 schreef AMangold het volgende:
[..]
Als de heren daar behoefte aan hebben moeten ze die oprichten he ^^
ik heb volgens mij op tv wel al herensportscholen gezien.. maar ik heb er geen verstand van dus ga er verder ook niets over zeggen
Nou richt ene op. Wat let je? Er zal best animo voor zijn, zeker vanuit de gayscene.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:08 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Maar er zijn geen speciale herensportscholen en daar gaat het dus al mis in je vergelijking.
een sportschool alleen voor vrouwen ook. we zijn toch allemaal gelijk?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Tegenwoordig vind men alles discriminatie.. Mensen moeten gewoon leren zich minder achtergesteld te voelenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:10 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat mag dus niet want dat vindt men discriminatie.
De wet en de feministische bewegingen die er alles aan zullen doen om te voorkomen dat zoiets kan let mij, hoewel een gay uitgangspunt wel zou kunnen helpen maar daar zitten de meeste hetero's (inclusief ik) niet op te wachten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou richt ene op. Wat let je? Er zal best animo voor zijn, zeker vanuit de gayscene.
Dat ontken ik ook niet. Maar er zit wel een verschil in of je oog er kort op valt of dat er continu naar gestaard wordt. Over te dichtbij komen heb ik het dan niet: dat heb je zeker zelf wel in de hand. Als je er als vrouw (of man) geen probleem mee hebt om in weinig verhullende kleding te lopen kun je de normale blikken ook wel aan. Maar het gaat hier om overduidelijk opzichtig en opdringerig gedrag. Dat hoort m.i. sowieso niet, ongeacht de kledingkeuze, leeftijd, ... .quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:05 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat heet natuurlijk gedrag. Als er iemand met een straks topje voor je bukt dan kijk je automatisch.
Overigens doen de dames dit ook bij de goeduitziende heren en het lijkt me stug dat TS dat zelf ook niet doet.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:11 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
een sportschool alleen voor vrouwen ook. we zijn toch allemaal gelijk?
Ik staar zonder schaamte hoor als ik daar zin in heb. Als je je sexy kleedt kan je dat verwachten net zo goed als je je als een punker kleedt dat er mensen naar je gaan kijken. Kan je daar niet tegen? Doe dan wat anders aan of ga ergens anders sporten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Maar er zit wel een verschil in of je oog er kort op valt of dat er continu naar gestaard wordt. Over te dichtbij komen heb ik het dan niet: dat heb je zeker zelf wel in de hand. Als je er als vrouw (of man) geen probleem mee hebt om in weinig verhullende kleding te lopen kun je de normale blikken ook wel aan. Maar het gaat hier om overduidelijk opzichtig en opdringerig gedrag. Dat hoort m.i. sowieso niet, ongeacht de kledingkeuze, leeftijd, ... .
Ach het is gewoon weer een slechte kloonquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:01 schreef Tanjaa22 het volgende:
Als ik naar de sportschool ga voel ik me op het lichts gezegd niet erg comfortabel... Ik ben er gewoon om te sporten, meer niet. Maar kennelijk denken andere mensen hier anders over.. De mannen zijn hier heel erg opdringerig, net iets te dicht bij je staan, je telkens aankijken etc. etc. Ik vind het hartstikke irritant! want ik ben hier gewoon om te sporten meer, niet... Hebben jullie hier ervaring mee? of doe je het zelf ook? Ik zit er aan te denken om naar een andere sportschool te gaan, maar ik ben bang dat het overal hetzelfde is, of misschien moet ik naar een sportschool voor alleen vrouwen?
Ik denk dat dit best meevalt eerlijk gezegd. Maar ik denk ook dat het gros van de (hetero) mannen toch liever gemengd sporten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:13 schreef TerryStone het volgende:
[..]
De wet en de feministische bewegingen die er alles aan zullen doen om te voorkomen dat zoiets kan let mij, hoewel een gay uitgangspunt wel zou kunnen helpen maar daar zitten de meeste hetero's (inclusief ik) niet op te wachten.
Is dat zo raar dan? Ik heb ook jarenlang bij een fitness school met 1 vestiging gezeten, het zijn niet allemaal ketens en franchises ofzo hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Of kent er hier iemand een fitness school met 1 vestiging?
Ow, nou ik ken er geen eentje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is dat zo raar dan? Ik heb ook jarenlang bij een fitness school met 1 vestiging gezeten, het zijn niet allemaal ketens en franchises ofzo hoor.
Dat maakt mij weinig uit. Het gaat erom dat het wel degelijk discriminatie is zoals ik eerder al heb laten zien en wat mij betreft doen we dat overal of we doen het niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik denk dat dit best meevalt eerlijk gezegd. Maar ik denk ook dat het gros van de (hetero) mannen toch liever gemengd sporten.
Ja, dan bestaan die natuurlijk niet als jij er geen één kentquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow, nou ik ken er geen eentje.
Zoals ik eerder opmerkte als je dit daadwerkelijk al discriminatie vindt geef het aan bij meldpunt discriminatie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:19 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat maakt mij weinig uit. Het gaat erom dat het wel degelijk discriminatie is zoals ik eerder al heb laten zien en wat mij betreft doen we dat overal of we doen het niet.
Letterlijk is het discriminatie om alleen vrouwen toe te laten, maar onrechtmatig lijkt het me niet. Er zijn ook vaak aparte kleedkamers, wcs..quote:Discriminatie betekent letterlijk "het maken van onderscheid". De betekenis van het woord discriminatie is in maatschappelijk en juridisch opzicht gaan afwijken van de letterlijke betekenis; in die context wordt onder discriminatie verstaan: "het onrechtmatig onderscheid maken tussen mensen of groepen"
Ik zei toch ook niet dat ze niet bestaan, ik vroeg netjes of er iemand zo'n club kende, want ik ken erquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, dan bestaan die natuurlijk niet als jij er geen één kent
op de sportschool waar ik zit maak ik dat totaal niet mee, niemand bemoeit zich met een ander iedereen let alleen op zichzelf.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Het idee voor een sportschool voor alleen vrouwen zal wel geboren zijn omdat zat vrouwen klagen dat ze willen sporten zonder aangestaard en lastig worden gevallen door zielige mannetjes. Dit komt vaker voor dan andersom. Vraag en aanbod he, en het loopt.
Ehm even voor de goede orde... TS moet iets veranderen omdat er een paar testosteronbommetjes niet helemaal met haar aanwezigheid om kunnen gaan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmm zoiets?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Discriminatiewetgeving_in_Nederlandquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:20 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Letterlijk is het discriminatie om alleen vrouwen toe te laten, maar onrechtmatig lijkt het me niet. Er zijn ook vaak aparte kleedkamers, wcs..
Er staat in mijn quote ook dat het juridisch pas discriminatie is, als het onrechtmatig is. En dat moet dus eerst worden vastgesteldquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:22 schreef TerryStone het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Discriminatiewetgeving_in_Nederland
Hij die in de uitoefening van een beroep of bedrijf personen discrimineert wegens hun ras, hun godsdienst, hun levensovertuiging, hun geslacht, of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid wordt gestraft met hechtenis van ten hoogste twee maanden of geldboete van de derde categorie.
hahah nee, gewoon een lange tank topquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmm zoiets?
Nee, TS kan niet om gaan met de testosteronbommetjes, dat is iets andersquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:21 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ehm even voor de goede orde... TS moet iets veranderen omdat er een paar testosteronbommetjes niet helemaal met haar aanwezigheid om kunnen gaan?
Als je het leest dan zie je dus dat het onrechtmatig is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:23 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Er staat in mijn quote ook dat het juridisch pas discriminatie is, als het onrechtmatig is. En dat moet dus eerst worden vastgesteld
laten we zeggen dat jij dan een uitzondering bentquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat een vreemd beeld hebben de mensen van Basic Fit![]()
Hoezo lopen daar alleen mensen die willen ''patsen met hun matties''?
Ligt er wel aan in welk filiaal je sport, maar zou dat niet voor de meeste sportscholen gelden?
Ik train hartstikke serieus hooren ik zie dat ook bij heel veel andere mensen, ook oud jong,
dik of niet dik, vrouwen, mannen gewoon alles door elkaar, nooit iets aan de hand daar
Dan moet je die klojo's gewoon schoppenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:23 schreef Tanjaa22 het volgende:
[..]
hahah nee, gewoon een lange tank top
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, TS kan niet om gaan met de testosteronbommetjes, dat is iets anders![]()
Je kán nu eenmaal verwachten dat de heren sneller naar iemand in zo''n top kijken dan naar
iemand die in een gewoon T-shirt loopt, jemig dat snapt iedereen toch wel?![]()
Dus als je er dan heel sexy bij gaat lopen en de heren kijken naar je moet je nou ook weer niet
gaan lopen janken dat ze kijken, dat is alles wat ik zeg eigenlijk
In grote steden zullen meestal wel franchises enzo zitten, ik zelf woon in een dorp, hier en in de dorpen in de omgeving zitten wel meerdere sportschooltjes met 1 vestiging.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat ze niet bestaan, ik vroeg netjes of er iemand zo'n club kende, want ik ken er
geen eentje nee, dus dat vond ik raar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |