Wtf, bestaat dat? Dat is toch je reinste discriminatie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Zoek een sportschool voor alleen dames. Ik sport daar ook wel eens en moet zeggen dat bevalt goed.
wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Zoek een sportschool voor alleen dames. Ik sport daar ook wel eens en moet zeggen dat bevalt goed.
hebben ze daar genoeg klanten?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Only 4 Ladiesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wtf, bestaat dat? Dat is toch je reinste discriminatie.
en dan dat filiaal bij bijlmerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:06 schreef MrDrako het volgende:
Zit je bij fitforfree of basic fit ofzo?? vaak is het bij de wat duurdere sportschool qua niveau al een heel stuk beter..
quote:
Jeetje wat een kortzichtige denkwijze. Nee hoor er komen allerlei dames, kort, dik of dun, verschillende nationaliteiten, ik vind het bovendien best gezellig daar. Een totaal andere sfeer dan in de gemiddelde sportschool.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:14 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
wat moet ik me daarbij voorstellen
een zaal vol gedrochten en dikkerds, of over the top emancipatie (kort haar etc)?
of alleen lesbo's??? snel reageren aub
Wat een onzin zeg, mag je niet naar binnen alleen omdat je piemel hebt, waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Only 4 Ladies
http://www.only4ladies.nl/
Er zijn al meer sportscholen voor alleen vrouwen hoor.
Discriminatie!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, mag je niet naar binnen alleen omdat je piemel hebt.
Wat een onzin. Er zijn toch ook sauna´s waar alleen maar vrouwen mogen komen? Verder loopt die sportschool vrij goed, er is inmiddels alweer een 2 filiaal er is dus behoefte aan onder vrouwen.quote:
Waar dit over gaat? Er is blijkbaar behoefte aan, en de eigenaar van de sportschool kan zijn/haar eigen regels opstellen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, mag je niet naar binnen alleen omdat je piemel hebt, waar gaat dit over?
Moet je eens een school openen voor alleen blanke heteroseksuele mannen, kijken of ze dan nog zo blij zijn..
Er zijn er wel meer sportscholen voor alleen dames in NL dus het mag, als je dit niet zitten ga je toch fijn naar een gemengde sportschool? Die zijn er ook genoeg dus whats the problem?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:28 schreef maily het volgende:
[..]
Waar dit over gaat? Er is blijkbaar behoefte aan, en de eigenaar van de sportschool kan zijn/haar eigen regels opstellen.
En zo is dat!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer sportscholen voor alleen dames in NL dus het mag, als je dit niet zitten ga je toch fijn naar een gemengde sportschool? Die zijn er ook genoeg dus whats the problem?
klinkt wel leuk opzich, dan kun je eindelijk eens sporten zonder je ongemakkelijk te voelen!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jeetje wat een kortzichtige denkwijze. Nee hoor er komen allerlei dames, kort, dik of dun, verschillende nationaliteiten, ik vind het bovendien best gezellig daar. Een totaal andere sfeer dan in de gemiddelde sportschool.
Godverdomme, mag een mens je niet eens aankijken? Die andere punten kon ik nog enigszins begrijpen.quote:
Dat is wel een goede inderdaad. Bij het kracht-gedeelte zitten toch vooral die onzekere show-pikkies die op zichzelf geilen in de spiegel, best prima als je die dan gewoon af kunt schermen van de normale sporters.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:50 schreef Vansschoen het volgende:
Bij 1 sportschool hebben ze het opzich wel slim aangepakt daar hebben ze het kracht gedeelte afgeschermd van het gewone sport gedeelte.
Zo hoort het, ecto's en vrouwen op de band/fiets als een hamster in een loopwiel als straf voor het gebrek aan discipline om simpele cardiotraining in de buitenlucht te doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:50 schreef Vansschoen het volgende:
Bij 1 sportschool hebben ze het opzich wel slim aangepakt daar hebben ze het kracht gedeelte afgeschermd van het gewone sport gedeelte.
Heb ik daar geen last van eerlijk gezegd. Er komt van allerlei van jong tot oud, en alle nationaliteiten. Ik kom daar om te sporten en drink hooguit iets erna, ik heb nog nooit gemerkt van achterklap maar net zoals ik zei ik ga er niet heen om te beppen maar om te sporten en niet voor het sociale aspect.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:50 schreef Vansschoen het volgende:
Ik heb ook bij een sportschool voor alleen vrouwen gezeten maar voel me daar juist helemaal niet thuis.
Altijd van de groepjes vrouwen van middelbare leeftijd die zichzelf echt geweldig vinden. Werd ook vrij veel geroddeld.
waar zit jij dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is wel een goede inderdaad. Bij het kracht-gedeelte zitten toch vooral die onzekere show-pikkies die op zichzelf geilen in de spiegel, best prima als je die dan gewoon af kunt schermen van de normale sporters.
nou... ik denk niet dat ik dat zou durven...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zeg dat ze moeten opbokken en meld het bij het personeel van de sportschool.
Het is vervelend dat bepaalde mannen denken dat vrouwen in een sportschool lopen ter vermaak, maar je moet wel een beetje voor jezelf opkomen!
Duurt maar tot je 30ste, daarna ebt het weg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:01 schreef Tanjaa22 het volgende:
Als ik naar de sportschool ga voel ik me op het lichts gezegd niet erg comfortabel... Ik ben er gewoon om te sporten, meer niet. Maar kennelijk denken andere mensen hier anders over.. De mannen zijn hier heel erg opdringerig, net iets te dicht bij je staan, je telkens aankijken etc. etc. Ik vind het hartstikke irritant! want ik ben hier gewoon om te sporten meer, niet... Hebben jullie hier ervaring mee? of doe je het zelf ook? Ik zit er aan te denken om naar een andere sportschool te gaan, maar ik ben bang dat het overal hetzelfde is, of misschien moet ik naar een sportschool voor alleen vrouwen?
Wat draag je tijdens het sporten?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:08 schreef Tanjaa22 het volgende:
[..]
nou... ik denk niet dat ik dat zou durven...
Wordt natuurlijk nauwelijks aan sport gedaan daar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jeetje wat een kortzichtige denkwijze. Nee hoor er komen allerlei dames, kort, dik of dun, verschillende nationaliteiten, ik vind het bovendien best gezellig daar. Een totaal andere sfeer dan in de gemiddelde sportschool.
De realiteit komt nog wel inderdaad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Duurt maar tot je 30ste, daarna ebt het weg.
Ik wil een sportschool zonder buitenlanders; mag ook niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er zijn toch ook sauna´s waar alleen maar vrouwen mogen komen? Verder loopt die sportschool vrij goed, er is inmiddels alweer een 2 filiaal er is dus behoefte aan onder vrouwen.
Wat een vreemd beeld hebben de mensen van Basic Fitquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:02 schreef SEMTEX het volgende:
Dan moet je niet bij een budget sportschool trainenIk train bij Healthcity en word altijd blij van het gehalte bejaarden, vrouwen en mensen die moeten afvallen wat er rondloopt, voel ik me beter op mijn gemak bij. De meeste mensen die er sporten, sporten er ook omdat ze iets willen bereiken, en niet omdat ze willen patsen met hun matties.
in een fitness school die niet zo bekent is, volgens mij heeft deze maar 1 vestiging..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:21 schreef CarbonC het volgende:
Waar sport je? Basic Fit en Fit 4 Free zijn berucht.
oke, dan kom ik op m'n 30ste terugquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Duurt maar tot je 30ste, daarna ebt het weg.
Maar wat draag je nou tijdens het sporten, want daar krijg ik geen antwoord op!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:52 schreef Tanjaa22 het volgende:
[..]
in een fitness school die niet zo bekent is, volgens mij heeft deze maar 1 vestiging..
als het warm is een kort broekje en als het wat kouder is een gewone fitness broek, en meestal een paars/zwart sportshirt en soms als het warmer is een tank top... en tja gewoon sportschoenenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat draag je tijdens het sporten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |