Mooi detail inderdaad Louboutinsquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:03 schreef epicbeardman het volgende:
Die groep van Todd en zijn oom is ook wel erg hardcore aan het worden, ze zullen vast nog wel wat meer invloed krijgen of dat ze worden verbonden aan Walter.
We krijgen ze niet voor niets te zien en Lydia ook nog met haar dure hakjes.
Juist in de laatste afleveringen wordt het pas echt een held. Zie je niet hoeveel wroeging hij heeft? Zijn hart zit op de goede plek. Hij biecht straks alles op en daarmee komt het balletje aan het rollen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:32 schreef TwyLight het volgende:
Jesse was altijd een van m'n favoriete characters maar deze laatste twee afleveringen heb ik me flink aan hem geërgerd
Beter is hij geen snitch
Nee man, hij gaat helemaal niets opbiechten. In ieder geval niet op een manier waarop de DEA er iets mee kan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:38 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Juist in de laatste afleveringen wordt het pas echt een held. Zie je niet hoeveel wroeging hij heeft? Zijn hart zit op de goede plek. Hij biecht straks alles op en daarmee komt het balletje aan het rollen.
edit: Hij gaat alles opbiechten omdat hij erachter komt dat Walt tegen hem gelogen heeft over de dood van Mike. Eigen schuld dikke bult, heerlijk
Hij wil zijn geweten schoonvegen (zie ook het weggeven van zijn miljoenen), en Walt verlinken zou daar zeker bij helpen. Het enige wat Hank daarvoor moet doen is hem duidelijk maken dat Walt een manipulatieve klootzak is.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:44 schreef contactpersoon het volgende:
[..]
Nee man, hij gaat helemaal niets opbiechten. In ieder geval niet op een manier waarop de DEA er iets mee kan.
Hoop dat Jesse snel dood gaat. Irritant personage. Maar ik zal wel de enige zijn trouwens...quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:32 schreef TwyLight het volgende:
Jesse was altijd een van m'n favoriete characters maar deze laatste twee afleveringen heb ik me flink aan hem geërgerd
Beter is hij geen snitch
Van mij mag buiten Walt en Hank iedereen dood.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:23 schreef THeeF het volgende:
[..]
Hoop dat Jesse snel dood gaat. Irritant personage. Maar ik zal wel de enige zijn trouwens...
Ben de laatste tijd ook geen fan van hem. Vind er niks aan om te bekijken hoe hij drugs zit te gebruiken, en andere dingen doet zoals dat geld weggooien.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:23 schreef THeeF het volgende:
[..]
Hoop dat Jesse snel dood gaat. Irritant personage. Maar ik zal wel de enige zijn trouwens...
Al het sympathieke dat dat personage had is weg, inderdaad. Opzich begrijpelijk dat hij nog steeds emo is door dat jochie dat werd neergeknald, maar het begint wel een beetje vervelend te worden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:32 schreef TwyLight het volgende:
Beter is hij geen snitch
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]Heb die promo niet gekeken en ben dat ook niet van plan, maar de titel van de video verraadt dat eigenlijk al een beetje. Ook het feit dat de aflevering stopte nadat Hank naar Jesse wou gaan maakte voor mij al genoeg duidelijk. Ik ben blij dat hij Walt gaat verraden.. gaat leuk worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Fuck it, kon het toch niet latenNiet lezen als je de promo niet hebt gezien:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb die promo niet gekeken en ben dat ook niet van plan, maar de titel van de video verraadt dat eigenlijk al een beetje. Ook het feit dat de aflevering stopte nadat Hank naar Jesse wou gaan maakte voor mij al genoeg duidelijk. Ik ben blij dat hij Walt gaat verraden.. gaat leuk worden.
Edit: Fuck it, kon het toch niet latenNiet lezen als je de promo niet hebt gezien:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:59 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:59 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.addic7ed.com/serie/Breaking%20Bad/5/10/17quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zijn er al ergens Nederlandse subs te krijgen?
Mij maakt het ook niet zoveel uit, maar ik kijk het met iemand die wel graag Nederlandse subs heeft.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://www.addic7ed.com/serie/Breaking%20Bad/5/10/17
Kwaliteit weet ik niet, ik kijk altijd met Engelse subs.
Nou zeg, dat was inderdaad wel een fantastisch spannende actie van Marie.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:20 schreef FredVleespet het volgende:
twitter:betsy_brandt twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 15:11:59Tomorrow night on BrBa Marie does something that's going to make my twitter light up like a NASA control board. Watch and see. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter Hank kills Mariequote:Op maandag 19 augustus 2013 20:22 schreef sjeppert het volgende:
leuke titel voor het volgende topic: Skyler kills Hank
kijken of de huillies gelijk toehappen
Lydia is de nieuwe Walt. nog niet helemaal comfortabel in het criminele circuit maar dat komt wel langzaam. Todd is haar Jesse.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Lydia is "the danger", samen met Todd's Nazi family.
Ze is anders, lijkt iemand die heel harteloos en zakelijk is maar tegelijkertijd doodsbang voor alles.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:36 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Lydia is de nieuwe Walt. nog niet helemaal comfortabel in het criminele circuit maar dat komt wel langzaam. Todd is haar Jesse.
Ik weet wel waarom. Het is een vreselijk irritant kutwijf.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:45 schreef Discombobulate het volgende:
Lydia moet echt bruut vermoord worden imo. Ik weet niet waarom, maar ze heeft gewoon iets wat me totaal niet aan staat.
Zou me niet verbazen, nog niet aan gedacht..quote:Ik denk trouwens dat Jesse Todd gaat vermoorden en dat dan die nazi familie van hem op een of andere manier niet achter Jesse, maar achter Walt aan gaan.
Gesprek?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:36 schreef Sautor het volgende:
Ik zat te hopen op het punt dat Marie in de auto zou zeggen dat ze heel het gesprek met Skyler had opgenomen met een wire. Maar het bleef maar bij een klap.
Want Jesse is ook echt in de mood om iets kwaad te doen momenteelquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:45 schreef Discombobulate het volgende:
Lydia moet echt bruut vermoord worden imo. Ik weet niet waarom, maar ze heeft gewoon iets wat me totaal niet aan staat.
Ik denk trouwens dat Jesse Todd gaat vermoorden en dat dan die nazi familie van hem op een of andere manier niet achter Jesse, maar achter Walt aan gaan.
Ahum, Jesse was ook zo kapot van de dood van dat jochie dat Combo vermoord had. Jesse besloot toen ook om die 2 gangsters van Gus te vermoorden, wat Walter overigens voor hem oplostte.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want Jesse is ook echt in de mood om iets kwaad te doen momenteel
We zullen zienquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ahum, Jesse was ook zo kapot van de dood van dat jochie dat Combo vermoord had. Jesse besloot toen ook om die 2 gangsters van Gus te vermoorden, wat Walter overigens voor hem oplostte.
Dus het lijkt me niet onrealistisch als hij dat nu weer gaat doen, Todd schoot immers dat jongetje dood.
Huell, eindbaasquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
We zullen zienDenk het niet. Hele idee (of althans dat heb ik bij de meeste karakters) dat iedereen groeit en een verandering doormaakt, Jesse zit er helemaal doorheen.
En natuurlijk kon deze ook niet ontbreken:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ik had haar ouder geschat jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:53 schreef Curlbrah het volgende:
Dat die Lydia al 37 is.. niet verwacht.
Hankquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:34 schreef Rodawa het volgende:
Ik vond dat gesprek tussen Hank en Skyler wel goed gespeeld, van Hank's kant dan. Dat stukje waarin hij haar verhaal op wou nemen vooral.
Skyler: "do we have to do this right now?"
Hank: "n-n-no no no, w-w-w-we don't have to do this right now, no"
Volgens mij komen er nog een paarquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:51 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Nog even DE scene van dit seizoen:
zo goeiemorgen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:58 schreef Geo4kant het volgende:
Voor de Lydia fans/fapperts.. zoek op Dailymotion.com naar "Laura Fraser Heater Peace", en dan staan er nog een aantal filmpjes bij related.Lydia's girlongirl scene's.
Vind haar ineens een stuk leuker..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:58 schreef Geo4kant het volgende:
Voor de Lydia fans/fapperts.. zoek op Dailymotion.com naar "Laura Fraser Heater Peace", en dan staan er nog een aantal filmpjes bij related.Lydia's girlongirl scene's.
quote:I'm loving Breaking Bad -- they've got flash forwards, lottery numbers and people yelling, "Walt!!".
Schrijvers van LOST zouden dood moeten gaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:32 schreef Xurk het volgende:
Carlton Cuse (één van de schrijvers van LOST) op Twitter:
[..]
Dat is best een geestige tweet ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:32 schreef Xurk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:37 schreef Norrage het volgende:
![]()
![]()
Ik ga er ook gewoon verder geen woorden aan vuil maken. Legendarisch.QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bwahahahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:32 schreef Xurk het volgende:
[..]
Eens, haar beslissing werd ook erg (misschien zelfs wel grotendeels) gedreven door dát besef inderdaad, maar denk wel dat Walt en het geld ook wel een aandeel hebben (ze lijkt sowieso weer veel meer sympathie voor Walt te hebben vind ik) .quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:59 schreef Norrage het volgende:
Ik vond de scene van Skyler vooral schrijnend, omdat ze zich gewoon beseft dat ze in veels te veel gevallen volstrekt medeplichtig is. Ze gaat niet voor het geld, of voor Walt...ze is gewoon ook schuldig en ze beseft wat een fout ze gemaakt heeft om uiteindelijk met Walt mee in zee te gaan. Echt geweldig geacteerd door Skyler deze ep, hoogstandje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |