Je zei niet altijd al gewoon "Tsjoerendie"?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:46 schreef pullup het volgende:
Churandy klinkt in het Engels nog veel cooler
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je zei niet altijd al gewoon "Tsjoerendie"?
Zo'n scheidsrechter is erg modebewust. Geel kleurde gewoon beter bij het Braziliaanse tenue dan rood.quote:
Het ging niet heel erg soepel volgens mij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:13 schreef GwaiLow het volgende:
Wanneer loopt Usain de 200 meter?
Churandy is sowieso geplaatst voor de halve finales toch? Was het trouwens een goede tijd die hij neerzette met 20.37?
Liep een PB, onnodig hard, had hij beter voor vanavond kunnen laten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:13 schreef Federer-fan het volgende:
Gemili snel zeg. En hij liep volgens mij nog uit ook.
Over een paar minuten, laatste heat.quote:
Klopt.quote:Churandy is sowieso geplaatst voor de halve finales toch?
Geen idee eigenlijk.quote:Was het trouwens een goede tijd die hij neerzette met 20.37?
Usain komt over een minuutje. Tijd boeit niet, hij zat bij de eerste drie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:13 schreef GwaiLow het volgende:
Wanneer loopt Usain de 200 meter?
Churandy is sowieso geplaatst voor de halve finales toch? Was het trouwens een goede tijd die hij neerzette met 20.37?
Wel vreemd ja, hij had na 170 meter om zich heen kunnen kijken en geleidelijk aan kunnen gaan uitlopen. Hoe kan het trouwens dat ze zoveel energie kwijtraken in zo'n enorme korte periode?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:14 schreef knnth het volgende:
[..]
Liep een PB, onnodig hard, had hij beter voor vanavond kunnen laten.
Het boeit wel dat het er nu niet uitzag alsof hij zich makkelijk wist te plaatsen, een tiende minder en hij lag eruit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:15 schreef knnth het volgende:
[..]
Usain komt over een minuutje. Tijd boeit niet, hij zat bij de eerste drie.
Merk inderdaad dat sommige zich op het eind in gaan houden als ze weten dat ze het gaat redden. Snap dat nooit echt, ik zou altijd ff die laatste 2 stappen zo goed (snel) mogelijk willen doen om toch gewoon te winnen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:15 schreef knnth het volgende:
[..]
Usain komt over een minuutje. Tijd boeit niet, hij zat bij de eerste drie.
Omdat je echt gruwelijk hard looptquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wel vreemd ja, hij had na 170 meter om zich heen kunnen kijken en geleidelijk aan kunnen gaan uitlopen. Hoe kan het trouwens dat ze zoveel energie kwijtraken in zo'n enorme korte periode?
Omdat 20 seconden toch wel de max is voor het ATP CP systeem?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wel vreemd ja, hij had na 170 meter om zich heen kunnen kijken en geleidelijk aan kunnen gaan uitlopen. Hoe kan het trouwens dat ze zoveel energie kwijtraken in zo'n enorme korte periode?
Anaeroob-alactisch energiesysteem, je lichaam kan dat maar 7-15 sec volhouden, dan is het creatinefosfaat op en moet je herstellen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ow.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat je echt gruwelijk hard loopt
Winnen doe je pas morgenavond. Geen domme dingen doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Merk inderdaad dat sommige zich op het eind in gaan houden als ze weten dat ze het gaat redden. Snap dat nooit echt, ik zou altijd ff die laatste 2 stappen zo goed (snel) mogelijk willen doen om toch gewoon te winnen.
Zo cool.quote:
twitter:iaaforg twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 09:19:52Now De Barros and Zalewski both have 20.60 and we will go to thousandths to determine which of them advances to the semifinals. #Moscow2013 reageer retweet
Dat is alleen maar verspilde energie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Merk inderdaad dat sommige zich op het eind in gaan houden als ze weten dat ze het gaat redden. Snap dat nooit echt, ik zou altijd ff die laatste 2 stappen zo goed (snel) mogelijk willen doen om toch gewoon te winnen.
100 wel ja, uitgeschakeld mede door een blessure waar die nu ook nog duidelijk last van heeft. Kansloos voor een finale lijkt me nu op de 200m.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:33 schreef GwaiLow het volgende:
Heeft Martina ook de 100 en 400 meter gelopen?
Dat is dus 17:40. Dat is de vierde keer al dat ze een tijd of discipline verknoeienquote:18.10 uur: 200 meter (halve finales, m)
Verwacht je niet dat hij de finale gaat halen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
100 wel ja, uitgeschakeld mede door een blessure waar die nu ook nog duidelijk last van heeft. Kansloos voor een finale lijkt me nu op de 200m.
Ook lastig voor de atleten om een half uur na de race weer live precies dezelfde tijd te lopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:38 schreef knnth het volgende:
Ze doen het er gewoon om:
[..]
Dat is dus 17:40. Dat is de vierde keer al dat ze een tijd of discipline verknoeien
Als ik hem zo zie bij zijn interview op Eurosport na zijn race, denk ik niet dat die veel harder kan. Wat denk ik wel noodzakelijk is voor een finale.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Verwacht je niet dat hij de finale gaat halen?
Oh ja, en de 50KM snelwandelen is toch allang geweest? De uitslagen staan niet eens op Wikipedia WK Atletiek 2013.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |