abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:59:58 #251
137949 Disana
pi_130131505
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wie weet ben ik wel zelf een nicht, ooit eens aan gedacht?
Ja, vaak.

rent hard weg
pi_130131522
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:50 schreef ems. het volgende:

[..]

Helaas heb ik geen atheïstische leermeesters. In tegenstelling tot jezelf zoek ik dingen liever zelf uit ;)
Hoe weet jij dat hij dingen zelf niet heeft uitgezocht? Moet iedereen die dingen uitzoekt tot dezelfde conclusie komen?

Ik kots op de arrogantie die sommige atheïsten hebben. Ik ben atheïst dus ik ben meteen slimmer, meer geleerd, logischer etc. Daarmee diskwalificeer je je van elke vorm van intelligente discussie.
pi_130131550
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:00 schreef Peunage het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat hij dingen zelf niet heeft uitgezocht? Moet iedereen die dingen uitzoekt tot dezelfde conclusie komen?

Ik kots op de arrogantie die sommige atheïsten hebben. Ik ben atheïst dus ik ben meteen slimmer, meer geleerd, logischer etc. Daarmee diskwalificeer je je van elke vorm van intelligente discussie.
Over zulke dingen denkt hij dan ook niet na, hebben zijn leermeesters hem niet over ingelicht, dus is wat mogelijk te volgen voor hem.
pi_130131639
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:00 schreef Peunage het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat hij dingen zelf niet heeft uitgezocht? Moet iedereen die dingen uitzoekt tot dezelfde conclusie komen?
Vanzelfsprekend niet.
quote:
Ik kots op de arrogantie die sommige atheïsten hebben. Ik ben atheïst dus ik ben meteen slimmer, meer geleerd, logischer etc. Daarmee diskwalificeer je je van elke vorm van intelligente discussie.
Ik zeg ook nergens dat ik slimmer of geleerder ben. Wel lezen hm?
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Over zulke dingen denkt hij dan ook niet na, hebben zijn leermeesters hem niet over ingelicht, dus is wat mogelijk te volgen voor hem.
Ik weet dat het lastig is om te begrijpen, maar sommige mensen leren zonder 'meesters' toch een hoop dingen. Probeer het eens :D
Conscience do cost.
pi_130131644
Het islamitische centrum in Rotterdam komt er hoe dan ook, geen Nederlander die het tegen zal kunnen houden, omdat je naar het grotere plaatje moet kijken:

-
pi_130131650
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Over zulke dingen denkt hij dan ook niet na, hebben zijn leermeesters hem niet over ingelicht, dus is wat mogelijk te volgen voor hem.
^O^
Allah Al Watan Al Malik
pi_130131730
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat kan zeker. Dat is een vrijheid die jij hebt en jij mag daar uiteraard voor kiezen!

Zijn we het daarover eens.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:58 schreef Mutant01 het volgende:
Hij beoordeelde op etniciteit, ik koos voor seksuele voorkeur. Dat was de manier om hem te raken - en dat lukte uitstekende want sindsdien heeft hij niet meer zo raar gedaan en zijn wij intussen zelfs fok-vriendjes. That's how things roll. Verder is het geen excuus hoor, anders zou ik ook geen verontschuldiging hebben aangeboden he. Maar uiteraard ben jij dat ook glad vergeten toch? Beetje selectief shoppen noemen we dat maar.
Die verontschuldiging was niet echt oprecht "Jamaar hij was eerst gemeen". Ik probeer trouwens zo min mogelijk van jouw posts te lezen. Ze zijn over het algemeen van Weltschmerzesque lengte en zo mogelijk nòg minder interessant.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:58 schreef Mutant01 het volgende:
Wie weet ben ik wel zelf een nicht, ooit eens aan gedacht?
Zou een hoop gezuig verklaren.
pi_130131749
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:03 schreef ems. het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend niet.

[..]

Ik zeg ook nergens dat ik slimmer of geleerder ben. Wel lezen hm?
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:44 schreef ems. het volgende:
Ik wist niet dat gelovigen een gedachtengang hadden? Die hadden ze toch juist opzij gezet omdat zelf denken te lastig was?
Dit valt ook onder die arrogantie. Ook al zeg je niet letterlijk dat je slimmer bent, het komt op hetzelfde neer.
pi_130131757
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:03 schreef ems. het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend niet.

[..]

Ik zeg ook nergens dat ik slimmer of geleerder ben. Wel lezen hm?

[..]

Ik weet dat het lastig is om te begrijpen, maar sommige mensen leren zonder 'meesters' toch een hoop dingen. Probeer het eens :D
Toch wel grappig dat je in gaat op mijn post, zonder de kern van mijn post te begrijpen, gezien je er vol op in gaat in wat er letterlijk staat en niet wat ik er mee duidelijk probeer te maken. Zo iemand moet zo niet tegen mij beginnen over 'lastig om te begrijpen'. Misschien had je toch beter naar je meesters moeten luisteren toen ze zeiden dat je moest opletten, dan hadden we misschien dit hele gesprek niet.
pi_130131834
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:06 schreef IntensiveGary het volgende:
Die verontschuldiging was niet echt oprecht "Jamaar hij was eerst gemeen". Ik probeer trouwens zo min mogelijk van jouw posts te lezen. Ze zijn over het algemeen van Weltschmerzesque lengte en zo mogelijk nòg minder interessant.
Ik heb het over een verontschuldiging die ik elders heb geuit, niet in dit topic. Maar goed, daar heb jij eigenlijk per definitie niet iets mee te maken, dat is iets tussen VS en mij en je argumentatie kan je daar sowieso niet van ontlenen, zoals ik al eerder heb aangetoond. Dat is het punt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_130131999
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb het over een verontschuldiging die ik elders heb geuit, niet in dit topic. Maar goed, daar heb jij eigenlijk per definitie niet iets mee te maken, dat is iets tussen VS en mij en je argumentatie kan je daar sowieso niet van ontlenen, zoals ik al eerder heb aangetoond. Dat is het punt.
Ik had het niet over dit topic ;)

En jij kunt met iets zeggen vinden dat je iets hebt aangetoond. Dat wil niet zeggen dat het ook zo is. Je kunt blijven zieken en zuigen en zeiken tot je een ons weegt, feit blijft dat je een minderwaardig menneke met foute meningen bent. Hetzelfde als hoe je over je meeste discussiepartners denkt dus. Dus nogmaals, welkom :)
pi_130132119
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ben net terug uit Dahab (Egypte) na een bezoek aan mijn neef en zijn vrouw uit het islamitische buurland en wat ik allemaal heb meegemaakt en gezien met die ronduit primitievelingen die zich islamieten noemen heb ik maar 3 woorden voor:

EEN WAL-GE-LIJK KUTVOLK
:D
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_130132141
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:13 schreef IntensiveGary het volgende:
Ik had het niet over dit topic ;)
Dan heb jij gewoonweg geen kennis genomen van mijn verontschuldiging. Dat kan - maar goed, dat doet er verder niet toe.

quote:
En jij kunt met iets zeggen vinden dat je iets hebt aangetoond. Dat wil niet zeggen dat het ook zo is. Je kunt blijven zieken en zuigen en zeiken tot je een ons weegt, feit blijft dat je een minderwaardig menneke met foute meningen bent. Hetzelfde als hoe je over je meeste discussiepartners denkt dus. Dus nogmaals, welkom :)
Dat kan en mag je vinden. Overigens denk ik helemaal niet over de meeste discussiepartners zo, louter over de mening van bepaalde discussiepartners. Je weet wel, net zoals jij dat hebt bij alle gelovigen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_130132143
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:53 schreef Charismatisch het volgende:
Dit islamitische centrum is verbonden aan de Moslimbroederschap in Koeweit.

500.000 euro Saoedisch geld.

Het centrum zal de Nederlandse moslims waarschijnlijk onderwijzen over de gevaren van de ongelovige joden, christenen, sjiieten, hindoes, atheïsten, ahmaddiya, soefis, alawieten, khawaridj, kortom alle duivelse krachten en verleidingen in de omgeving van de vrome moslims en waarom moslims niet moeten integreren in deze ongelovige samenleving.

En het centrum zal de moslims natuurlijk ook leren dat ze loyaal moeten zijn aan de leider der gelovigen, koning Abdullah van Saoedi-Arabië.

Ik spuug op die koning van Saoedi-Arabië, dus mij zul je niet zien in dat centrum.
Hoe bedoel je? De koning van Saudi en de MB kunnen elkaar niet uitstaan. Toen Morsi was afgezet waren Saudi en de UAE er ook als de kippen bij geld uit te delen aan de nieuwe regering in Egypte.
pi_130132149
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:17 schreef waht het volgende:

[..]

:D
Sommige dingen kun je beter met een ton zout nemen.
pi_130132170
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:18 schreef Peunage het volgende:

[..]

Sommige dingen kun je beter met een ton zout nemen.
Is niet gezond. :{w
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_130132278
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:18 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? De koning van Saudi en de MB kunnen elkaar niet uitstaan. Toen Morsi was afgezet waren Saudi en de UAE er ook als de kippen bij geld uit te delen aan de nieuwe regering in Egypte.
In Egypte gaat het tegen hun belangen in om de Moslimbroederschap te steunen omdat de revolutie kan overslaan naar de Golfstaten (en ze hebben al de Al-Nour-partij in Egypte). Dit gaat om de Koeweitse tak van Moslimbroederschap en om Nederland.
-
pi_130132351
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:23 schreef Charismatisch het volgende:
In Egypte gaat het tegen hun belangen in om de Moslimbroederschap te steunen omdat de revolutie kan overslaan naar de Golfstaten (en ze hebben al de Al-Nour-partij in Egypte). Dit gaat om de Koeweitse tak van Moslimbroederschap en om Nederland.
Tot zover begreep ik het :). Echter, dat Saudische geld uit jouw post dat de MB zou steunen begrijp ik niet helemaal. Kan ook gebrek aan kennis van mijn kant zijn natuurlijk, daarom postte ik.

Overigens steunt Qatar de MB wel, dus niet alle golfstaten zijn tegen de MB.
pi_130132378
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan heb jij gewoonweg geen kennis genomen van mijn verontschuldiging. Dat kan - maar goed, dat doet er verder niet toe.

Wel degelijk. Ik meen zelfs dat dat in een post waarin je mij quotte gebeurde, maar dat weet ik niet zeker. Een verontschuldiging is echter niet zoveel waard als je 'm niet meent... "Jamaar hij.."

quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:18 schreef Mutant01 het volgende:
Dat kan en mag je vinden. Overigens denk ik helemaal niet over de meeste discussiepartners zo, louter over de mening van bepaalde discussiepartners. Je weet wel, net zoals jij dat hebt bij alle gelovigen.
Nee, slechts diegenen die het niet met jouw verheven, dan wel verlichte, mening eens zijn.

Maar goed, je hebt toch weer een post of tien uit me gekregen, terwijl het mooi weer is en mijn meisje lekker in het park ligt. Ik wens jou en je verzonnen vriendje een fijne middag. Ja, ondanks dat ik je minderwaardig acht. Als het maar niet bij mij in het park is. Dat dan weer wel ;)
pi_130132430
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:25 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Tot zover begreep ik het :). Echter, dat Saudische geld uit jouw post dat de MB zou steunen begrijp ik niet helemaal. Kan ook gebrek aan kennis van mijn kant zijn natuurlijk, daarom postte ik.

Overigens steunt Qatar de MB wel, dus niet alle golfstaten zijn tegen de MB.
Een makkelijk voorbeeld: zie bijvoorbeeld de Saoedische steun aan de Syrische tak van de Moslimbroederschap. Hen steunen ze wel omdat ze de ongelovige alawiet en pro-Iran leider Assad willen weghebben.

De Egyptische tak van de Moslimbroederschap heeft al heel lang een haat-liefde verhouding met Saoedi-Arabië en is een ander verhaal.
-
pi_130132442
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:26 schreef IntensiveGary het volgende:
Wel degelijk. Ik meen zelfs dat dat in een post waarin je mij quotte gebeurde, maar dat weet ik niet zeker. Een verontschuldiging is echter niet zoveel waard als je 'm niet meent... "Jamaar hij.."
Ik heb het niet over de verontschuldiging in dat topic. Ja, je weet wel - dat topic waarin Elfletterig begon te zuigen. :) Maar goed, dat doet er niet toe - want mijn verontschuldigingen zijn louter gericht aan de persoon die het betreft - en volgens mij ben jij geen belanghebbende.

quote:
Nee, slechts diegenen die het niet met jou verheven, dan wel verlichte, mening eens zijn.
Dat is incorrect - projecteer je eigen visie niet op anderen.

quote:
Maar goed, je hebt toch weer een post of tien uit me gekregen, terwijl het mooi weer is en mijn meisje lekker in het park ligt. Ik wens jou en je verzonnen vriendje een fijne middag. Ja, ondanks dat ik je minderwaardig acht. Als het maar niet bij mij in het park is. Dat dan weer wel ;)
Fijne dag. :W
Allah Al Watan Al Malik
pi_130132653
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Toch wel grappig dat je in gaat op mijn post, zonder de kern van mijn post te begrijpen, gezien je er vol op in gaat in wat er letterlijk staat en niet wat ik er mee duidelijk probeer te maken.
Ik quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je radicale atheïstische leermeesters beïnvloeden je redeneringsvermogen ten negatieve helaas.
Vertel meer over hoe deze diepe en symbolische post mij iets duidelijk moet maken :)
quote:
Zo iemand moet zo niet tegen mij beginnen over 'lastig om te begrijpen'. Misschien had je toch beter naar je meesters moeten luisteren toen ze zeiden dat je moest opletten, dan hadden we misschien dit hele gesprek niet.
Kijk! Zo werkt geloof ook. Vooral hetzelfde blijven herhalen totdat je er zelf in gelooft ;)
Conscience do cost.
pi_130132675
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de verontschuldiging in dat topic. Ja, je weet wel - dat topic waarin Elfletterig begon te zuigen. :) Maar goed, dat doet er niet toe - want mijn verontschuldigingen zijn louter gericht aan de persoon die het betreft - en volgens mij ben jij geen belanghebbende.

Laatste post: voor de duidelijkheid: het gaat mij er niet om VS te verdedigen. Die kan dat volgens mij heel goed zelf. Waar jij je in vergist is dat ik geen belanghebbende ben. Dat is namelijk iedereen die het gelezen heeft. en het gaat mij er eerlijk gezegd niet om hoe jij over homo's denkt. Het zal me worst wezen (hihi, worst). Ik wilde je even op de kast hebben en even laten zien dat iedereen weleens uit de slof schiet. Missie geslaagd ;)
pi_130132795
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:36 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Laatste post: voor de duidelijkheid: het gaat mij er niet om VS te verdedigen. Die kan dat volgens mij heel goed zelf. Waar jij je in vergist is dat ik geen belanghebbende ben. Dat is namelijk iedereen die het gelezen heeft. en het gaat mij er eerlijk gezegd niet om hoe jij over homo's denkt. Het zal me worst wezen (hihi, worst). Ik wilde je even op de kast hebben en even laten zien dat iedereen weleens uit de slof schiet. Missie geslaagd ;)
Nou, you got me there old boy! Daar heb ik uiteraard niet van terug. Na deze geslaagde missie zal je vast beloond worden met hevige sex met je vriendin in het park. Geniet ervan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_130132850
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nou, you got me there old boy! Daar heb ik uiteraard niet van terug. Na deze geslaagde missie zal je vast beloond worden met hevige sex met je vriendin in het park. Geniet ervan.
Sex in het park is voor minderwaardige homo's. Zou jij moeten weten. ;)
pi_130132892
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:41 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Sex in het park is voor minderwaardige homo's. Zou jij moeten weten. ;)
Ik sex niet graag met minderwaardige homo's. Louter de superieure homo's.
Allah Al Watan Al Malik
pi_130133032
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik sex niet graag met minderwaardige homo's. Louter de superieure homo's.
Vanzelfsprekend.

Enfin, genoeg gekat en gegrapt. Wat mij betreft wordt de soep wat minder heet gegeten dan dat ze wordt opgediend en ik wens je dan ook nogmaals een fijne middag. Mocht je nog gaan sexen in het park, dan wil je vragen dat niet in de nabijheid van ietwat corpulent kalend ventje en z'n meisje te doen. In ieder geval niet tijdens onze late lunch ;)
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:57:47 #278
66825 Reya
Fier Wallon
pi_130133434
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:58 schreef Mutant01 het volgende:
Wie weet ben ik wel zelf een nicht, ooit eens aan gedacht?
Dat was het eerste dat ik dacht toen ik u zag.
pi_130133535
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:35 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik quote:

[..]

Vertel meer over hoe deze diepe en symbolische post mij iets duidelijk moet maken :)

[..]

Kijk! Zo werkt geloof ook. Vooral hetzelfde blijven herhalen totdat je er zelf in gelooft ;)
Je slaat een aantal reacties over maar goed, negeren die hap idd, je lijkt wel een dogmatische gelovige.
pi_130133571
Want je andere reacties zijn zo intelligent en goed onderbouwd :D
Conscience do cost.
pi_130133579
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:57 schreef Reya het volgende:
Dat was het eerste dat ik dacht toen ik u zag.
Jij bent zoooo de laatste die dat moet zeggen. :')
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:02:22 #282
66825 Reya
Fier Wallon
pi_130133606
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij bent zoooo de laatste die dat moet zeggen. :')
Ik verwacht enige motivatie voor deze stelling.
pi_130133636
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:01 schreef ems. het volgende:
Want je andere reacties zijn zo intelligent en goed onderbouwd :D
Ik zeg net tegen je of maak ik te idiote ongenuanceerde uitspraken, om je een spiegel voor te houden, maar goed, zelfs in een spiegel zie je blijkbaar niet hoe je overkomt. Wat voor intelligente en goed onderbouwde argumenten valt er te maken bij iemand die het topic binnenkomt met totaal ongenuanceerde idiote uitspraken?
pi_130133677
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je slaat een aantal reacties over maar goed, negeren die hap idd, je lijkt wel een dogmatische gelovige.
Dat is wel vaker met van die verstokte atheïsten die gelovigen bijna als inferieuren zien.
pi_130133681
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:02 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik verwacht enige motivatie voor deze stelling.
Dat weet je heel goed, zo niet, raadpleeg je liefdesleven even.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:06:06 #286
66825 Reya
Fier Wallon
pi_130133719
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat weet je heel goed, zo niet, raadpleeg je liefdesleven even.
U laat me in raadsels.
pi_130133729


[ Bericht 100% gewijzigd door Mutant01 op 16-08-2013 16:06:39 ]
Allah Al Watan Al Malik
pi_130133735
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:06 schreef Reya het volgende:

[..]

U laat me in raadsels.
Ah, de ontkenningsfase.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:07:40 #289
66825 Reya
Fier Wallon
pi_130133772
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ah, de ontkenningsfase.
Wat zou ik moeten ontkennen?
pi_130133814
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:07 schreef Reya het volgende:

[..]

Wat zou ik moeten ontkennen?
Je nichterige (Pun intended ) liefdesleven en dan anderen daarvoor uitmaken?
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:09:59 #291
66825 Reya
Fier Wallon
pi_130133841
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je nichterige (Pun intended ) liefdesleven en dan anderen daarvoor uitmaken?
Ik zou toch graag concrete argumenten ter ondersteuning van uw stelling willen zien.
pi_130133851
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik zeg net tegen je of maak ik te idiote ongenuanceerde uitspraken, om je een spiegel voor te houden, maar goed, zelfs in een spiegel zie je blijkbaar niet hoe je overkomt.
Dat is makkelijk gezegd. In de praktijk blijken je uitspraken vooral een reflectie van je eigen denkwijze te zijn. Ik vond het wel toepasselijk.
quote:
Wat voor intelligente en goed onderbouwde argumenten valt er te maken bij iemand die het topic binnenkomt met totaal ongenuanceerde idiote uitspraken?
Inderdaad. Ik laat het dan ook even hierbij. Succes nog met je knappe en doordachte uitspraken _O-
Conscience do cost.
pi_130133861
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:09 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik zou toch graag concrete argumenten ter ondersteuning van uw stelling willen zien.
Privacy en zulks van anderen.
Maar iig, weet wel waar je zelf vandaan komt als jezelf anderen voor nicht uitmaakt. :')
pi_130133893
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:10 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is makkelijk gezegd. In de praktijk blijken je uitspraken vooral een reflectie van je eigen denkwijze te zijn. Ik vond het wel toepasselijk.

[..]

Inderdaad. Ik laat het dan ook even hierbij. Succes nog met je knappe en doordachte uitspraken _O-
Ja, daarom.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:14:29 #295
66825 Reya
Fier Wallon
pi_130133976
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:10 schreef Triggershot het volgende:
Maar iig, weet wel waar je zelf vandaan komt als jezelf anderen voor nicht uitmaakt. :')
'Voor nicht uitmaken'? Is 'homo' een scheldwoord, in uw ogen? Voor mij is het niet meer dan iets wat een zeker persoon in zekere mate wel of niet is, zonder enig waarde-oordeel.
pi_130134044
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:14 schreef Reya het volgende:

[..]

'Voor nicht uitmaken'? Is 'homo' een scheldwoord, in uw ogen? Voor mij is het niet meer dan iets wat een zeker persoon in zekere mate wel of niet is, zonder enig waarde-oordeel.
Homo niet perse, nicht wel. Maar goed, dan is er ook niets beledigends dat ik jou er op wijs een echte nicht te zijn toch?
pi_130134069
Homo's.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:17:43 #298
66825 Reya
Fier Wallon
pi_130134088
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Homo niet perse, nicht wel. Maar goed, dan is er ook niets beledigends dat ik jou er op wijs een echte nicht te zijn toch?
Waar heb ik gezegd 'beledigd' te zijn?
pi_130134112
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:17 schreef Reya het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd 'beledigd' te zijn?
Scheldwoorden zijn naar mijn weten beledigend. Dus ging ik daar op in.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:18:46 #300
66825 Reya
Fier Wallon
pi_130134113
quote:
13s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:17 schreef waht het volgende:
Homo's.
Waar dienden kibboetsen anders toe?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')