Ik sex niet graag met minderwaardige homo's. Louter de superieure homo's.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:41 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Sex in het park is voor minderwaardige homo's. Zou jij moeten weten.
Vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik sex niet graag met minderwaardige homo's. Louter de superieure homo's.
Dat was het eerste dat ik dacht toen ik u zag.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:58 schreef Mutant01 het volgende:
Wie weet ben ik wel zelf een nicht, ooit eens aan gedacht?
Je slaat een aantal reacties over maar goed, negeren die hap idd, je lijkt wel een dogmatische gelovige.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik quote:
[..]
Vertel meer over hoe deze diepe en symbolische post mij iets duidelijk moet maken
[..]
Kijk! Zo werkt geloof ook. Vooral hetzelfde blijven herhalen totdat je er zelf in gelooft
Jij bent zoooo de laatste die dat moet zeggen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:57 schreef Reya het volgende:
Dat was het eerste dat ik dacht toen ik u zag.
Ik verwacht enige motivatie voor deze stelling.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij bent zoooo de laatste die dat moet zeggen.
Ik zeg net tegen je of maak ik te idiote ongenuanceerde uitspraken, om je een spiegel voor te houden, maar goed, zelfs in een spiegel zie je blijkbaar niet hoe je overkomt. Wat voor intelligente en goed onderbouwde argumenten valt er te maken bij iemand die het topic binnenkomt met totaal ongenuanceerde idiote uitspraken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:01 schreef ems. het volgende:
Want je andere reacties zijn zo intelligent en goed onderbouwd
Dat is wel vaker met van die verstokte atheïsten die gelovigen bijna als inferieuren zien.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je slaat een aantal reacties over maar goed, negeren die hap idd, je lijkt wel een dogmatische gelovige.
Dat weet je heel goed, zo niet, raadpleeg je liefdesleven even.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik verwacht enige motivatie voor deze stelling.
U laat me in raadsels.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat weet je heel goed, zo niet, raadpleeg je liefdesleven even.
Ik zou toch graag concrete argumenten ter ondersteuning van uw stelling willen zien.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je nichterige (Pun intended ) liefdesleven en dan anderen daarvoor uitmaken?
Dat is makkelijk gezegd. In de praktijk blijken je uitspraken vooral een reflectie van je eigen denkwijze te zijn. Ik vond het wel toepasselijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zeg net tegen je of maak ik te idiote ongenuanceerde uitspraken, om je een spiegel voor te houden, maar goed, zelfs in een spiegel zie je blijkbaar niet hoe je overkomt.
Inderdaad. Ik laat het dan ook even hierbij. Succes nog met je knappe en doordachte uitsprakenquote:Wat voor intelligente en goed onderbouwde argumenten valt er te maken bij iemand die het topic binnenkomt met totaal ongenuanceerde idiote uitspraken?
Privacy en zulks van anderen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou toch graag concrete argumenten ter ondersteuning van uw stelling willen zien.
Ja, daarom.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is makkelijk gezegd. In de praktijk blijken je uitspraken vooral een reflectie van je eigen denkwijze te zijn. Ik vond het wel toepasselijk.
[..]
Inderdaad. Ik laat het dan ook even hierbij. Succes nog met je knappe en doordachte uitspraken
'Voor nicht uitmaken'? Is 'homo' een scheldwoord, in uw ogen? Voor mij is het niet meer dan iets wat een zeker persoon in zekere mate wel of niet is, zonder enig waarde-oordeel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:10 schreef Triggershot het volgende:
Maar iig, weet wel waar je zelf vandaan komt als jezelf anderen voor nicht uitmaakt.
Homo niet perse, nicht wel. Maar goed, dan is er ook niets beledigends dat ik jou er op wijs een echte nicht te zijn toch?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:14 schreef Reya het volgende:
[..]
'Voor nicht uitmaken'? Is 'homo' een scheldwoord, in uw ogen? Voor mij is het niet meer dan iets wat een zeker persoon in zekere mate wel of niet is, zonder enig waarde-oordeel.
Waar heb ik gezegd 'beledigd' te zijn?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Homo niet perse, nicht wel. Maar goed, dan is er ook niets beledigends dat ik jou er op wijs een echte nicht te zijn toch?
Scheldwoorden zijn naar mijn weten beledigend. Dus ging ik daar op in.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd 'beledigd' te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |