Nog jokken ook? Jammer hoor... wat was dat akkefietje met VS ook alweer? Hoe noemde je 'm toen? Maar dat was omdat mutantjewantje een beetje boossiewoossie was he? Dan laat 'ie z'n ware aard zien...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat mag, ik ga echter niet zo ver dat ik valse beschuldigingen uit. Zo kinderachtig ben ik dan weer net niet.
Try again. Ik ben niet onder de indruk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:15 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Nog jokken ook? Jammer hoor...
Ja, en wat heeft dat te maken met mijn standpunt over homo's? Of kan GaryWary een beetje slecht lezen - en weet hij dus eigenlijk toch niet helemaal wat ik gezegd hebquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:15 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Nog jokken ook? Jammer hoor... wat was dat akkefietje met VS ook alweer? Hoe noemde je 'm toen? Maar dat was omdat mutantjewantje een beetje boossiewoossie was he? Dan laat 'ie z'n ware aard zien...
Hoeft ook niet. Het laatste wat ik wil is indruk maken op iemand die ik minderwaardig acht. Maar goed, voor dit draadje ontspoort, jij gaat huilen in FB en wederom een slotje voor elkaar bokst, druk ik op 'stop volgen'. Tabee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Try again. Ik ben niet onder de indruk.
Ik ga niet huilen in FB, nee kom - ga even verder. Je meent mij te kennen en mijn standpunt over homo's te weten. Kom. Niet terugkrabbelen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:18 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Het laatste wat ik wil is indruk maken op iemand die ik minderwaardig acht. Maar goed, voor dit draadje ontspoort, jij gaat huilen in FB en wederom een slotje voor elkaar bokst, druk ik op 'stop volgen'. Tabee.
Ik ben per definitie wantrouwig als het aankomt op de mooie woorden die ze kiezen om zichzelf te promoten. In de doelstelling barst het altijd van de goede bedoelingen. Wat er achter de deuren precies gebeurt, zal moeten blijken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als het dialoog bevorderend is zie ik niet in waarom het de integratie zou tegenwerken? Assimilatie tegenwerken, sure, maar waarom per definitie de integratie?
Ik mag toch hopen dat VS niet alle homo's representeert. Dat beeld doe je met geen tien Prides tenietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, en wat heeft dat te maken met mijn standpunt over homo's? Of kan GaryWary een beetje slecht lezen - en weet hij dus eigenlijk toch niet helemaal wat ik gezegd heb. Tenzij jij meent dat VS alle homo's representeert.
Dat zou voor het eerst zijn. En nee, ik ga niet verder dan reeds gedaan. Je hebt me alweer te ver gekregen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ga niet huilen in FB, nee kom - ga even verder. Je meent mij te kennen en mijn standpunt over homo's te weten. Kom. Niet terugkrabbelen.
Ibn Ghaldoun is er een van, daarnaast kan je tientallen voorbeelden geven van waar het nog meer verkeerd is gegaan, maar proactief proberen er wel iets van te maken zonder je neer te leggen bij de voorgaande projecten kan ik maar alleen toejuichen. Als het weer verzeild in hetzelfde straatje, ook met dit project kan het nogal integratie belemmerend zijn inderdaad, maar eerlijk gezegd weet ik niet hoe het gaat uitpakken en denk ik wel dat het een eerlijke kans mag hebben om zichzelf te bewijzen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben per definitie wantrouwig als het aankomt op de mooie woorden die ze kiezen om zichzelf te promoten. In de doelstelling barst het altijd van de goede bedoelingen. Wat er achter de deuren precies gebeurt, zal moeten blijken.
Vergelijk ook hoe de schooldirecteur van Ibn Ghaldoun op tv mooi weer speelt, terwijl er binnen de school gewoon radicalisering plaatsvindt.
Mooi, dan had je geweten dat het gericht was aan VS en niet alle homo's.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:22 schreef IntensiveGary het volgende:
Ik mag toch hopen dat VS niet alle homo's representeert. Dat beeld doe je met geen tien Prides teniet![]()
Wat meen ik te bestrijden en hoe kom jij erbij dat ik hetzelfde ben als dat ik meen te bestrijden. VS wenste complete bevolkingsgroepen dood en ik noemde hem daarom een minderwaardige homo.quote:Nee, je werd getergd door een nicht en liet toen even alle decorum voor wat het was en liet zien dat je hetzelfde bent als wat je zegt te bestrijden. En je excuus was dat je boos was. Dat zijn wij allen weleens. Welkom.
O, vertel eens GaryWary. Hoevaak gedurende mijn Fok-carriere meldt ik mij op het FB wegens een valse uiting jegens mijn persoontje? Maar afgezien daarvan - als je iets probeert, moet je het ook goed proberen - en niet halfbakken. Als je meent dat ik een bekende homohater ben, doe het dan goed - en sta erachter als een man - kom met concrete voorbeelden waaruit blijkt dat ik alle homo's minderwaardig acht of hen allemaal doodwens ofzo. Maar niet zo'n lullig conflictje waarbij ik, naar aanleiding van een fascistische opmerking van een homo, diegen ook een minderwaardige homo noem. Nee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:22 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Dat zou voor het eerst zijn. En nee, ik ga niet verder dan reeds gedaan. Je hebt me alweer te ver gekregen.
Hoeft ook niet, dat neemt echter niet weg dat ik nog de behoefte heb om met jou te discussiëren en je even te wijzen op de rare gedachtekronkels die jij hebt, nog afgezien van de - zoals ik al eerder zei - valse beschuldigingen. Overigens vind ik je gedachtegang minderwaardig, omdat jij de gedachtegang van gelovigen minderwaardig acht - dat zijn je eigen woorden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:37 schreef IntensiveGary het volgende:
Dat heb jij niet te bepalen.Ik laat me niet verder uit de tent lokken door je. Nogmaals, ik laat de thread niet verder ontsporen. Bovendien heb jij laten weten mijn gedachtegang minderwaardig te vinden. Ik heb jou laten weten jou als persoon minderwaardig te achten. Ik zie dan ook absoluut niet de noodzaak verder met jou in discussie te gaan.
Jouw behoeftes interesseren mij niet zo. En over rare gedachtekronkels mag jij het als gelovige al helemaal niet hebben. De beschuldigingen zijn niet vals. Je hebt je schild laten vallen en dat weet iedereen. Jijzelf ook. En dat geeft ook helemaal niets, als je niet zo'n holier than thou attitude zou hebben. Het is je arrogantie die mensen tegen de haren instrijkt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, dat neemt echter niet weg dat ik nog de behoefte heb om met jou te discussiëren en je even te wijzen op de rare gedachtekronkels die jij hebt, nog afgezien van de - zoals ik al eerder zei - valse beschuldigingen. Overigens vind ik je gedachtegang minderwaardig, omdat jij de gedachtegang van gelovigen minderwaardig acht - dat zijn je eigen woorden.
Je radicale atheïstische leermeesters beïnvloeden je redeneringsvermogen ten negatieve helaas.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:44 schreef ems. het volgende:
Ik wist niet dat gelovigen een gedachtengang hadden? Die hadden ze toch juist opzij gezet omdat zelf denken te lastig was?
Een hele inimini kleine stap inderdaad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:36 schreef sonnyspek het volgende:
Pure islamisering dit, de volgende stap is sharia op een laag niveau en een eigen rechtbank voor kleine misdaden.
En toch doe ik het. Raar he, dat het zomaar kan in Nederland. Schandalig werkelijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:45 schreef IntensiveGary het volgende:
Jouw behoeftes interesseren mij niet zo. En over rare gedachtekronkels mag jij het als gelovige al helemaal niet hebben.
Wel degelijk. En inderdaad ik heb laten zien dat ik boos kan worden na fascistische uitspraken van een homo en hem daarom minderwaardig noem. Dat jij meent een of ander punt hiermee te scoren (of uberhaupt te hebben) en mij daarmee tracht neer te zetten als een of andere homohater, dat is hilarisch doch triest tegelijkertijd. Het laat louter zien dat je eigenlijk helemaal niets negatiefs over mij kan vinden. En dat klopt.quote:De beschuldigingen zijn niet vals. Je hebt je schild laten vallen en dat weet iedereen. Jijzelf ook. En dat geeft ook helemaal niets, als je niet zo'n holier than thou attitude zou hebben. Het is je arrogantie die mensen tegen de haren instrijkt.
Helaas heb ik geen atheïstische leermeesters. In tegenstelling tot jezelf zoek ik dingen liever zelf uitquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je radicale atheïstische leermeesters beïnvloeden je redeneringsvermogen ten negatieve helaas.
Dat denk je maar, je bent gehersenspoeld door wat je is geleerd, hierdoor denk je misschien dat je overtuigingen berust op je eigen bevindingen, maar ze zijn je gewoon gevoerd gedurende je opvoeding.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen atheïstische leermeesters. In tegenstelling tot jezelf zoek ik dingen liever zelf uit
Dat mag jij. Net zoals ik ervoor mag kiezen niet verder met jou in discussie te gaan hierover. Op Fok! kan dat door niet verder te lezen/typen en in de praktijk door de deur te sluiten of door te lopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:49 schreef Mutant01 het volgende:
En toch doe ik het. Raar he, dat het zomaar kan in Nederland. Schandalig werkelijk.
En weer wijzen naar de ander. Dat zegt zo veel over je. Hilarisch, als het niet zo triest zou zijn. Je had minderwaardige lul kunnen zeggen, je had klootzak kunnen zeggen, maar jij koos ervoor om hem voor minderwaardige homo uit te maken. Daarmee heb je precies gedaan wat je anderen zo graag verwijt. En je excuus is: "Jamaar hij.."quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:49 schreef Mutant01 het volgende:
Wel degelijk. En inderdaad ik heb laten zien dat ik boos kan worden na fascistische uitspraken van een homo en hem daarom minderwaardig noem. Dat jij meent een of ander punt hiermee te scoren (of uberhaupt te hebben) en mij daarmee tracht neer te zetten als een of andere homohater, dat is hilarisch doch triest tegelijkertijd.
Oke, ik speel nu effe advocaat van de duivel, maar tot op zekere hoogte heb je gelijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat denk je maar, je bent gehersenspoeld door wat je is geleerd, hierdoor denk je misschien dat je overtuigingen berust op je eigen bevindingen, maar ze zijn je gewoon gevoerd gedurende je opvoeding.
Of maak ik nu te idiote en ongenuanceerde opmerkingen?
Dat kan zeker. Dat is een vrijheid die jij hebt en jij mag daar uiteraard voor kiezen!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:55 schreef IntensiveGary het volgende:
Dat mag jij. Net zoals ik ervoor mag kiezen niet verder met jou in discussie te gaan hierover. Op Fok! kan dat door niet verder te lezen/typen en in de praktijk door de deur te sluiten of door te lopen.
Hij beoordeelde op etniciteit, ik koos voor seksuele voorkeur. Dat was de manier om hem te raken - en dat lukte uitstekende want sindsdien heeft hij niet meer zo raar gedaan en zijn wij intussen zelfs fok-vriendjes. That's how things roll. Verder is het geen excuus hoor, anders zou ik ook geen verontschuldiging hebben aangeboden he. Maar uiteraard ben jij dat ook glad vergeten toch? Beetje selectief shoppen noemen we dat maar.quote:En weer wijzen naar de ander. Dat zegt zo veel over je. Hilarisch, als het niet zo triest zou zijn. Je had minderwaardige lul kunnen zeggen, je had klootzak kunnen zeggen, maar jij koos ervoor om hem voor minderwaardige homo uit te maken. Daarmee heb je precies gedaan wat je anderen zo graag verwijt. En je excuus is: "Jamaar hij.."
Je zuigt trouwens wel als een volleerde nicht, wist je dat?
Mwuah, de wetenschap houdt zich enkel bezig over de natuurlijke observatie van onze beleving, niet in het bijzonder met zingeving of een betekenis, dan gaan we meer over op filosofie. Zo kan je vereenzelvigen door te zeggen dat de gelovige naar het universum kijkt en een prachtig georganiseerde geheel ziet, de atheïst kijkt naar de chaos en leed en concludeert dat er vervolgens geen god is, kan zijn bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, ik speel nu effe advocaat van de duivel, maar tot op zekere hoogte heb je gelijk.
Atheisten gaan immers ook niet uit van de eigen bevindingen, maar nemen dikwijls de beweringen van wetenschappers aan voor waar, zonder zelf onderzoek te verrichten. Ik spreek uit ervaring, want ik neem niet de moeite alle claims van wetenschappers te checken (alsof ik daar de capaciteiten voor zou hebben).
Neemt niet weg dat wetenschap natuurlijk wel sterker onderbouwd doorgaans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |