Dat is toch wat de meesten hier ook doen? Tenminste, die indruk had ik. Misschien is er hier meer ruimte om het anders te doen, soms.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet ik niet, volgens mij had je altijd het gevoel daar juist wel lekker te zitten. Ik voel me er niet lekker, niet door de mensen, maar omdat ik echt wil "diëten" en niet zoveel bezig ben met verantwoord leven en daardoor langzaam af te vallen.
Denk dat het ongeveer 50-50 is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is toch wat de meesten hier ook doen? Tenminste, die indruk had ik. Misschien is er hier meer ruimte om het anders te doen, soms.
Heb je nog brownie?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:42 schreef kwakz0r het volgende:
iemand nog tips voor tussendoortjes? vriendje komt zo thuis en dan ga ik al koken...
heb in huis:
zoutjes (nee)
half gerookt kipfileetje (geen zin in)
1 paprika
4 augurkenparten
crackers (meh)
ik wil wel paprika en augurk eten, maar daarmee kom ik niet aan mn kcals...
raap me opquote:
nee, want ik weet al waar ik zin in heb, en dat mag ik niet van mezelfquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:47 schreef Sarabi het volgende:
Kan je/of je vriend niet even langs de winkel?
Sjaggo blijven de hele avond is ook niet leuk.
Maak gewoon die brownie, of haal iets voor hem.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
raap me op![]()
nee, die moest ik nog maken, had een stukje op mn lijstje gezet vanmiddag maar had t nog niet eens gemaakt, en toen de hele discussie explodeerde had ik geen zin meer om te bakken. maar ik had t dus keurig in mijn lijstje gepland. damnit. en ik had vriendje er al helemaal lekker mee gemaakt, vanavond film en een brownie om te vieren dat hij zijn proeftijd heeft gehaald en werk heeft tot december fulltime en we dus niet in een doos hoeven te gaan wonen(ipv naar de bioscoop want dat kost geld en we zijn zo goed aan t sparen).... en nu heb ik t niet gemaakt... en nu ben ik chaggo, want ik heb niks wat ik wil eten...
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, want ik weet al waar ik zin in heb, en dat mag ik niet van mezelf
het begint met c en eindigt op hocola.
omdat ik me er op verheugde twee keer van die heerlijke brownie van mij te genieten, 'één brokje s middags, en één brokje 's avonds.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maak gewoon die brownie, of haal iets voor hem.
Vind het wel knap dat je het dan in je lijstje zet, maar aan de andere kant snap ik niet helemaal waarom je dan niet gewoon tegen jezelf kan zeggen van "vanavond brownie, yay" en 's middags nog iets anders eet.
nou, mijn loon gaat op (zolang ik nog collegegeld en belastingdienst moet betalen) en zijn studi is de helft van de vaste lasten en de helft van het boodschappenbudget, en dan blijft er nog een heel klein beetje over voor zijn persoonlijke lasten. dus ja, dan komen we zo 500 euro per maand tekort. dat kan ik niet heel lang in mn eentje opvangen nee...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]niets gezonds dat je kan verzinnen?
En was het echt zo erg dat jullie anders moesten gaan verhuizen?
De volgende keer gewoon of/of en niet en/en (nouja nu is het helemaan iets natuurlijk maar je begrijpt wat ik bedoel).quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
omdat ik me er op verheugde twee keer van die heerlijke brownie van mij te genieten, 'één brokje s middags, en één brokje 's avonds.
I am made of fail...
Owja ik ging er niet van uit dat hij stufi had.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou, mijn loon gaat op (zolang ik nog collegegeld en belastingdienst moet betalen) en zijn studi is de helft van de vaste lasten en de helft van het boodschappenbudget, en dan blijft er nog een heel klein beetje over voor zijn persoonlijke lasten. dus ja, dan komen we zo 500 euro per maand tekort. dat kan ik niet heel lang in mn eentje opvangen nee...
normaal gesproken, voor ik weer op ging letten, zou ik s avonds 4-6 stukjes eten, dus wat dat betreft vind ik mijn spreiding van 2 brokjes best wel goed van mezelf.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De volgende keer gewoon of/of en niet en/en (nouja nu is het helemaan iets natuurlijk maar je begrijpt wat ik bedoel).
Maar wel genieten natuurlijk.
Maar als je nou een normaal stukje brownie in tweeën zou doen en dan 's morgens een stukje neemt en 's avonds, dan is dat eigenlijk gewoon hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:51 schreef Sarabi het volgende:
De volgende keer gewoon of/of en niet en/en (nouja nu is het helemaan iets natuurlijk maar je begrijpt wat ik bedoel).
Maar wel genieten natuurlijk.
Ach, ik begrijp het wel. En ergens heb je erg veel discipline door het van te voren in te plannen. Aan de andere kant zijn juist die dubbele momentjes makkelijk weg te halen als je een beetje af wilt vallen. Gewoon één keer goed genieten, daar van te voren naar uit kijken en achteraf van nagenieten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
omdat ik me er op verheugde twee keer van die heerlijke brownie van mij te genieten, 'één brokje s middags, en één brokje 's avonds.
I am made of fail...
dan eet ik liever chocola/browniequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Owja ik ging er niet van uit dat hij stufi had.
Daarom lukte het bij ons nog wel toen ik stopte met studeren.
Fijn dat jullie je daar in ieder geval geen zorgen meer over hoeven te maken
Misschien kan ie nog champagne meenemen om het te vieren(ja ik ben een alcoholist)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |