SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Sarabi op 16-08-2013 10:27:02 ]
Met M. Na een halfjaar weer eens naar DH (tot nu toe kwam hij altijd hier ivm de kattenquote:
nou inderdaad! Sultana's, Evergreens en dergelijke koekjes hebben op een of andere manier een gezond imago, terwijl ze net zoveel suiker/vet/kcal bevatten als (vind ik) écht lekkere koekjes zoals Bastognes, Oreo's, wafeltjes...áls ik dan een koek wil, neem ik er wel een waarvan ik echt geniet!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Vicky, tot over 2 weken!Héél veel plezier
De laatste keer dat ik een sultana heb gehad was toen ik op de verpakking keek hoeveel kcal er in 1 zo'n dun flutkoekje zatenDat was het me dus ècht niet waard
daar heb je veel lekkerdere tussendoortjes voor!
Is dat leuk? Ik wilde nog een les mee gaan doen met het vriendinnetje van mijn neefjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:52 schreef Vanyel het volgende:
Bij XCO gebruik je een buis met grit dat op en neer kan schuiven. Geen balletjes aan de uiteinden.
Heerlijke sport trouwens.
Ja XCO is leuk en ik voelde altijd goed m'n buikspieren erna!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat leuk? Ik wilde nog een les mee gaan doen met het vriendinnetje van mijn neefje
Dansen kan ik ook niet, dus dit lijkt me voor mij ook geschikterquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:07 schreef BananaPancake het volgende:
Ja XCO is leuk en ik voelde altijd goed m'n buikspieren erna!
Ik vond het altijd leuk om op de muziek te bewegen, maar niet echt te hoeven dansen in zo'n volle zaal zoals bij Zumba
Maar maar maar!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dansen kan ik ook niet, dus dit lijkt me voor mij ook geschikter
En hou eens op de sportschool te sponsoren(heb ik ook zo lang gedaan! zo jammer...)
ik heb vreselijke spierpijn aan de binnenkant van mijn bovenbenenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:07 schreef BananaPancake het volgende:
Ik had net m´n eerste hockeytraining en ik ben gesloopt! M'n conditie was gewoon echt slecht en daar baal ik wel van aangezien ik wel een sportschoolabonnement heb aangeschaft en gewoon weet dat ik er te weinig geweest ben en dat dat mijn eigen schuld is al had ik er wel m'n redenen voor.
Sjeen heb jij ook spierpijn?
Ik vond het heel leuk toen mijn lijf het nog aankon.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat leuk? Ik wilde nog een les mee gaan doen met het vriendinnetje van mijn neefje
Ja ook zo stom dat die koeken nog steeds als gezonde koeken op mijn werk wordt gezien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
nou inderdaad! Sultana's, Evergreens en dergelijke koekjes hebben op een of andere manier een gezond imago, terwijl ze net zoveel suiker/vet/kcal bevatten als (vind ik) écht lekkere koekjes zoals Bastognes, Oreo's, wafeltjes...áls ik dan een koek wil, neem ik er wel een waarvan ik echt geniet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |