Ik moest lachenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:25 schreef lily het volgende:
Nog wat;
ik stond te koken en mijn dochter vond een rolmaat in de la en ging mijn billen opmeten.
Mam; 4 meter...
Gefeliciteerd²quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:42 schreef Saffier het volgende:
Mijn bruidsmeisje is vannacht bevallen van een dochtertje
En mijn kleine meid is vandaag 3!!!
volgens mij staat daar geen leeftijdsgrens voor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Goedemorgen.
Even een kort vraagje tussendoor. Mijn dochter (5 jr) heeft op school pinda's gekregen bij een tractatie. Ik geef zelf mijn kinderen nog geen pinda's. Nou zit ik te googelen hoe dat ook alweer zat en tot welke leeftijd het wordt afgeraden, maar kan niet direct een duidelijk artikel vinden. Weet één van jullie misschien een goede link?
met de ene arm het oorlel aan de andere kant via boven het hoofd kunnen pakken is de norm, maar een linkje heb ik ff niet voorhandenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Goedemorgen.
Even een kort vraagje tussendoor. Mijn dochter (5 jr) heeft op school pinda's gekregen bij een tractatie. Ik geef zelf mijn kinderen nog geen pinda's. Nou zit ik te googelen hoe dat ook alweer zat en tot welke leeftijd het wordt afgeraden, maar kan niet direct een duidelijk artikel vinden. Weet één van jullie misschien een goede link?
Serious?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:11 schreef simmu het volgende:
[..]
met de ene arm het oorlel aan de andere kant via boven het hoofd kunnen pakken is de norm, maar een linkje heb ik ff niet voorhanden
mijn joekel van net 5 kan hget al een half jaarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:20 schreef laziness het volgende:
Haha ik kende die wel dat mijn tante type kleuterjuf van de ouderwetse stempel vond dat kleuters als ze dat konden leerrijp waren voor groep 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met je rechterhand je linkeroor vastpakken en viceversa.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:20 schreef laziness het volgende:
Haha ik kende die wel dat mijn tante type kleuterjuf van de ouderwetse stempel vond dat kleuters als ze dat konden leerrijp waren voor groep 3.
klein hoofd of hele lange armen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:23 schreef simmu het volgende:
[..]
mijn joekel van net 5 kan hget al een half jaar![]()
desondanks mag ze van mij nog steeds geen pinda's......
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:50 schreef lady-wrb het volgende:
L en ik gaan zo naar de tandarts. (L. moet voor zijn halfjaarlijkse preek) en ik ga mee voor de gezelligheid
daarna gaan we maar eens inslaan voor school en lunchen bij de hema (dat is de enige manier om hem nog richting stad te krijgen)
en nog even een vraag omdat ik me bezorgd maakik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt lady. ik zou er iig een bezoekje bij de huisarts tegenaan gooien, wellicht dat jij eerst zelf met de huisarts spreekt en dan l alleen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:50 schreef lady-wrb het volgende:
L en ik gaan zo naar de tandarts. (L. moet voor zijn halfjaarlijkse preek) en ik ga mee voor de gezelligheid
daarna gaan we maar eens inslaan voor school en lunchen bij de hema (dat is de enige manier om hem nog richting stad te krijgen)
en nog even een vraag omdat ik me bezorgd maakheeft hij geen trek of gunt hij zich geen tijd om te eten en heeft hij zijn hongergevoel leren negeren? Misschien kun je het met hem bespreken, het belang van goede bouwstoffen in een groeiend lijf en hoe je een eetritme aanleert en je hongersignalen leert herkennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I`m not weird. I`m limited edition.
hij heeft een paar keer geprobeerd het ontbijt ook over te slaan, maar zonder ontbijt komt hij dus niet de deur uitquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
heeft hij geen trek of gunt hij zich geen tijd om te eten en heeft hij zijn hongergevoel leren negeren? Misschien kun je het met hem bespreken, het belang van goede bouwstoffen in een groeiend lijf en hoe je een eetritme aanleert en je hongersignalen leert herkennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |