Hij had hem al klaar staan hoorquote:
Ja, het hoogspringen is inderdaad compleet niet spannend.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:32 schreef wimderon het volgende:
Wat een faalregie trouwens zeg. Gewoon uitgebreid naar zo'n eerste poging van Drouin gaan terwijl de steeple in de slotfase zit. Die 8 minuten moet je sowieso gewoon volledig uitzenden, laat staan de slotfase.
Eerst aantal foutsprongen op de behaalde hoogte, daarna totaal aantal foutsprongen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:34 schreef Max23 het volgende:
Hoe zit dat trouwens? Drouin en Barshim hebben allebei in totaal één foutpoging, maar Barshim staat hoger. Kijken ze dan naar de hoogte waarop ze de foutsprong hebben gemaakt? Ik dacht altijd dat ze alleen naar het totale aan foutsprongen keken ongeacht de hoogte.
Eerst naar het aantal foutsprongen op de laatst gehaalde hoogte, daarna totaal aantal foutsprongenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:34 schreef Max23 het volgende:
Hoe zit dat trouwens? Drouin en Barshim hebben allebei in totaal één foutpoging, maar Barshim staat hoger. Kijken ze dan naar de hoogte waarop ze de foutsprong hebben gemaakt? Ik dacht altijd dat ze alleen naar het totale aan foutsprongen keken ongeacht de hoogte.
Is het wereldrecord discuswerpen van vrouwen nu ook echt 2,72 meter méér dan dat van de mannen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:20 schreef wimderon het volgende:
En Discuswerpen ook. De beste prestatie van na 1980-1990 is volgens mij die van Perkovic van vorig jaar op de Olympische Spelen. Dat was de 263e (!) plaats op de eeuwige ranglijst
2.45 meen ik toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:34 schreef knnth het volgende:
Ik gun het Bondarenko nu wel heel erg
Sotomayor uit de boeken?
Dan hoef je nog niet in de finale van de steeple zo uitgebreid naar een enkele poging te gaan schakelen. En zo'n sprong kan ook gewoon in herhaling als daar aanleiding toe is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, het hoogspringen is inderdaad compleet niet spannend.
Ander gewicht he.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:35 schreef nostra het volgende:
[..]
Is het wereldrecord discuswerpen van vrouwen nu ook echt 2,72 meter méér dan dat van de mannen?!
Gewicht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:35 schreef nostra het volgende:
[..]
Is het wereldrecord discuswerpen van vrouwen nu ook echt 2,72 meter méér dan dat van de mannen?! Of ligt dat ook aan het gewicht.
Ah ja, logisch.quote:
Misschien wordt het als een homosexueel dansje gezien?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook meteen wegschakelen van een feestvierende Kemboi
Volgens het grote statistiekboek was het in 1987 3x 2.38, maar de laatste jaren waren de hoogtes een stuk minder indrukwekkend.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:34 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit zo'n mooie competitie gezien bij het hoogspringen
vorig jaar was 2.29 genoeg voor bronsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Volgens het grote statistiekboek was het in 1987 3x 2.38, maar de laatste jaren waren de hoogtes een stuk minder indrukwekkend.
Hey, dat boek wil ik ook. Toch niet goed ingekocht bij K&O en OM denk ik.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Volgens het grote statistiekboek was het in 1987 3x 2.38, maar de laatste jaren waren de hoogtes een stuk minder indrukwekkend.
Alles digitaal.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:38 schreef thettes het volgende:
[..]
Hey, dat boek wil ik ook. Toch niet goed ingekocht bij K&O en OM denk ik.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Alles digitaal.
Vooral het overzicht 'tijden om de halve finale te halen per kampioenschap' is ideaal qua overbodige info.
Dank je!!!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:42 schreef SolarStorm het volgende:
http://www.zdf.de/ZDFmedi(...)-bei-zdfsportde,-158
http://www.iaaf.org/compe(...)mpionships-4873/livequote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:46 schreef Aguero het volgende:
Is er ergens een Livescore/timing ding?
Dankjewel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
http://www.iaaf.org/compe(...)mpionships-4873/live
Hij krijgt een nieuwe kans.quote:
Maar hij moet erover.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij krijgt een nieuwe kans.
Klopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |