Nee die worden helemaal de kanker ingeslagen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mogen allochtonen daar eigenlijk naar binnen?
Oke, dus je moeder is lui?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk dat ik voor een standaard zelf in elkaar geflanste rode saus ga
Maar nu ff serieus.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee die worden helemaal de kanker ingeslagen.
Ja waarom niet. Zie ze genoeg rondlopen op die feestjes.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:07 schreef mrstylo het volgende:
Kanjer SP.![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)N-te-voorkomen.dhtml
[..]
Maar nu ff serieus.
Natuurlijk niet man. Er lopen ook negers rond de Dark-Raver heeft een act.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:07 schreef mrstylo het volgende:
Kanjer SP.![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)N-te-voorkomen.dhtml
[..]
Maar nu ff serieus.
Alleen allochtonen die niet ook buitenlander zijn.quote:
Bekkenstoot?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat was goddomme lekker goddomme.
Zo'n festival zou perfect zijn voor Surinamers: maakt geen fuck uit als je een paar uur te laat bent.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk niet man. Er lopen ook negers rond de Dark-Raver heeft een act.
Ik ga op de Eagles inzetten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:09 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax - Feyenoord 8x als Feyenoord wint.
Nee man, laat ze elkaar uitmoorden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:03 schreef Elan het volgende:
Het Westen mag wel eens gaan grijpen in Egypte.
Dat is toch wel echt de grootste randdebiel ooit. Die is letterlijk altijd naar de klote.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk niet man. Er lopen ook negers rond de Dark-Raver heeft een act.
Doe niet zo lomp.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee man, laat ze elkaar uitmoorden.
Komt de opper jew weer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zie soms liedjes met racistische naam. En veel mensen van mijn oude school gaan daar naar toe en die zijn bekende racisten. Dacht is soort racisten feestje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja waarom niet. Zie ze genoeg rondlopen op die feestjes.
Nou nou nou, ik heb hem ook wel eens gezien dat hij niet naar de klote was.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch wel echt de grootste randdebiel ooit. Die is letterlijk altijd naar de klote.
Surinamequote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo'n festival zou perfect zijn voor Surinamers: maakt geen fuck uit als je een paar uur te laat bent.
Bakkali doet niet mee hè. Amovar tegen Depay. Gaat helemaal niets worden. 0-3.quote:
Hmm, hier in het zuiden zijn het vooral chinezen (of chineesachtigen) en turken die de boel overnemen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
SurinameZe nemen hier ook de hele buurt over alles wat eerst Nederlands was aan kleine ondernemers is nu Suri. Toko's supermarkten alles, heerlijk Moksi eten straks
.
Zitten veel westerse belangen o.a. verschillende een aantal Shell raffinaderijen en Heineken heeft daar (6?) vestigingen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm, hier in het zuiden zijn het vooral chinezen (of chineesachtigen) en turken die de boel overnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |