TMI.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog steeds niet, al die sletterige heaumeautjes lekker onderzeiken omdat ze dat geil vinden.
Zou toch niet goed zijn als ik op die leeftijd nog in een luier scheet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Behalve dat je het nog in je luier deed kon je ook nog niet lezen
Jij doet wel meer rare dingen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zou toch niet goed zijn als ik op die leeftijd nog in een luier scheet.
Dat hoeft dan ook weer niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog steeds niet, al die sletterige heaumeautjes lekker onderzeiken omdat ze dat geil vinden.
Laat je 3D-printer wat kweekvlees maken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:29 schreef remlof het volgende:
Anyway, honger, effe een stuk dooie koe scoren.
Oh.quote:
Dag broeder, bent u ook 20 neefjes en nichtjes kwijtgeraakt als martelaar in Cairo gisteren?quote:
Nee, ik vind het af en toe we spannend om buiten te komen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Laat je 3D-printer wat kweekvlees maken.
Waterballonnengevecht!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Doe het dan veilig, met condoom.
Die Zeiten ändern sich, die Zeiten ändern dich.....quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dag broeder, bent u ook 20 neefjes en nichtjes kwijtgeraakt als martelaar in Cairo gisteren?
Lijpe shit ouwe!
Dubbele cheesburger, broodje shoarma etra knoflooksaus, broodje frikandel speciaal en een grote friet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik vind het af en toe we spannend om buiten te komen.
Ozzie steak besteld bij de pub
Een wet T-shirt contest zal met homo's nooit hetzelfde zijn.quote:
Mir nicht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die Zeiten ändern sich, die Zeiten ändern dich.....
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een wet T-shirt contest zal met homo's nooit hetzelfde zijn.
Mooi als we gaan graven in uitspraken in deze SC van een jaar of 2 terug, toen ze boos werden op ons omdat we dit voorspelden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Democracy, it was all a dream.
Laten we gaan voorspellen wat er in Zuid-Afrika gebeurd als Mandela komt te overlijden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi als we gaan graven in uitspraken in deze SC van een jaar of 2 terug, toen ze boos werden op ons omdat we dit voorspelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |