Het Westen heeft de Joden daar gestoken, dan lijkt het me logisch om ze nu niet aan hun lot over te laten. Bovendien staat het Westen nogal wat in het krijt tov de Joden om het licht uit te drukken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:12 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Hoezo bondgenoot.Wat heeft Israel Europa en Amerika eigenlijk te bieden?
Ja, hoop ik ook. Nu Israel nog.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:17 schreef waht het volgende:
[..]
Moet 'ie ook zeker mee doorgaan, hij schiet in z'n eigen voeten.
Door deze onzin krijgt men een hekel aan Joden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:18 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Het Westen heeft de Joden daar gestoken, dan lijkt het me logisch om ze nu niet aan hun lot over te laten. Bovendien staat het Westen nogal wat in het krijt tov de Joden om het licht uit te drukken.
Nee? Niks?quote:
Vervolgens Europa, nog even genieten van de rust.quote:
Beide stellingen zijn onzin.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:18 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Het Westen heeft de Joden daar gestoken, dan lijkt het me logisch om ze nu niet aan hun lot over te laten. Bovendien staat het Westen nogal wat in het krijt tov de Joden om het licht uit te drukken.
Wat jij doet is de geschiedenis vervalsen. Er is helemaal niets gestolen, de VN heeft het grondgebied verdeeld in 2 staten. Joden gingen akkoord, Palestijnen niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:17 schreef PSV1990- het volgende:
Raar dat je als volk gewoon een land mag stelen , de bewoners bezetten door er een dikke muur om heen te bouwen.
En de wereld gewoon toekijkt .
Maja Zionisten zijn beesten en het kwaad op aarde gelukkig zijn er ook goeie eerlijke joden die anti zionmosters zijn.
[ afbeelding ]
Ik was ook tegen kruisraketten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:19 schreef waht het volgende:
[..]
Vervolgens Europa, nog even genieten van de rust.
De oprichting van een Joodse staat heeft niets te maken met de holocaust. De VN had al verdelingsplannen voor de holocaust (Peel-Commissie in 1937)quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Beide stellingen zijn onzin.
En in geval van de tweede stelling: als het westen in het krijt staat, is het niet redelijk om het oosten te laten betalen.
Dat bepaald de VNquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:21 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Wat jij doet is de geschiedenis vervalsen. Er is helemaal niets gestolen, de VN heeft het grondgebied verdeeld in 2 staten. Joden gingen akkoord, Palestijnen niet.
Nee, dat doet hij niet, dat doe jij. Als Israel terug zou gaan naar de grenzen van 1948 zou er geen probleem meer zijn, althans niet voor de Palestijnen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:21 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Wat jij doet is de geschiedenis vervalsen. Er is helemaal niets gestolen, de VN heeft het grondgebied verdeeld in 2 staten. Joden gingen akkoord, Palestijnen niet.
Jij maakte de koppeling, ik niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:22 schreef zwaaien het volgende:
[..]
De oprichting van een Joodse staat heeft niets te maken met de holocaust. De VN had al verdelingsplannen voor de holocaust (Peel-Commissie in 1937)
Wat ben je toch een verwerpelijk ventjequote:Op zaterdag 14 september 2013 00:23 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Dat bepaald de VN![]()
De zionisten die touwtjes in handen hebben bij de VN en de rest van de poppenkast.
Elk vorm van geweld tegen de bezetters die niks van de holocaust hebben geleerd is geoorloofd ..
Waarom nu wel akkoord gaan met de grenzen van '48 en vroeger niet? Dat had ons veel miserie kunnen besparenquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:24 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij niet, dat doe jij. Als Israel terug zou gaan naar de grenzen van 1948 zou er geen probleem meer zijn, althans niet voor de Palestijnen.
Jij, want jij zei dat het Oosten nu moet boeten omdat het westen tov de joden in het krijt staat, en daar bedoel je toch mee dat de Joodse staat in het Oosten ligt en niet in het Westen... aar zoals ik al zei, Israël heeft niets te maken met de holocaustquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:24 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Jij maakte de koppeling, ik niet.
Ja Israel ligt in het (Midden-)Oosten en volgens jou als gevolg van acties van het westen en wegens schuldgevoel van het westen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:30 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Jij, want jij zei dat het Oosten nu moet boeten omdat het westen tov de joden in het krijt staat, en daar bedoel je toch mee dat de Joodse staat in het Oosten ligt en niet in het Westen... aar zoals ik al zei, Israël heeft niets te maken met de holocaust
QEDquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:18 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Als actie van het Westen jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja Israel ligt in het (Midden-)Oosten en volgens jou als gevolg van acties van het westen en wegens schuldgevoel van het westen.
Er woonden ook al veel Joden, ook zijn er veel verhuist in het begin van de 20ste eeuw vanwege het opkomende antisemitisme. Deze zijn daar blijven wonenquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:37 schreef Kees22 het volgende:
En de joden zijn daar geheel op eigen initiatief gaan wonen. Dus niemand is hen steun schuldig.
Dat je daar überhaupt op ingaat...quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:37 schreef Kees22 het volgende:
En de joden zijn daar geheel op eigen initiatief gaan wonen. Dus niemand is hen steun schuldig.
Een sterk Israel of helemaal geen Israel zal niet veel veranderen in de regio. Het enige wat Israel nu toevoegt is een speler meer in the game of thrones.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:42 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Er woonden ook al veel Joden, ook zijn er veel verhuist in het begin van de 20ste eeuw vanwege het opkomende antisemitisme. Deze zijn daar blijven wonen
Ik ben er trouwens van overtuigd dat enkel een sterk Israël goed is voor die regio, een zwak Israël zou desastreuze gevolgen kunnen hebben
Het waren de (atheïstische) zionisten die Palestina als doelwit kozen voor hun nieuwe staat. Desnoods ten koste van de daar wonende Arabieren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:40 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Als actie van het Westen ja
Niet wegens schuldgevoel, het is wel de taak om Israël te steunen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |