abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131150662
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:12 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Hoezo bondgenoot. :') Wat heeft Israel Europa en Amerika eigenlijk te bieden? :W
Het Westen heeft de Joden daar gestoken, dan lijkt het me logisch om ze nu niet aan hun lot over te laten. Bovendien staat het Westen nogal wat in het krijt tov de Joden om het licht uit te drukken.
pi_131150699
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:17 schreef waht het volgende:

[..]

Moet 'ie ook zeker mee doorgaan, hij schiet in z'n eigen voeten.
Ja, hoop ik ook. Nu Israel nog.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_131150715
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:18 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Het Westen heeft de Joden daar gestoken, dan lijkt het me logisch om ze nu niet aan hun lot over te laten. Bovendien staat het Westen nogal wat in het krijt tov de Joden om het licht uit te drukken.
Door deze onzin krijgt men een hekel aan Joden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:17 schreef waht het volgende:

[..]

Kereltje toch. :')
Nee? Niks? :')
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_131150721
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:19 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, hoop ik ook. Nu Israel nog.
Vervolgens Europa, nog even genieten van de rust. ;)
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_131150753
quote:

[..]

Beide stellingen zijn onzin.
En in geval van de tweede stelling: als het westen in het krijt staat, is het niet redelijk om het oosten te laten betalen.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_131150766
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:17 schreef PSV1990- het volgende:
Raar dat je als volk gewoon een land mag stelen , de bewoners bezetten door er een dikke muur om heen te bouwen.
En de wereld gewoon toekijkt .

Maja Zionisten zijn beesten en het kwaad op aarde gelukkig zijn er ook goeie eerlijke joden die anti zionmosters zijn.

[ afbeelding ]
Wat jij doet is de geschiedenis vervalsen. Er is helemaal niets gestolen, de VN heeft het grondgebied verdeeld in 2 staten. Joden gingen akkoord, Palestijnen niet.
pi_131150797
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:19 schreef waht het volgende:

[..]

Vervolgens Europa, nog even genieten van de rust. ;)
Ik was ook tegen kruisraketten.
pi_131150801
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:20 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Beide stellingen zijn onzin.
En in geval van de tweede stelling: als het westen in het krijt staat, is het niet redelijk om het oosten te laten betalen.
De oprichting van een Joodse staat heeft niets te maken met de holocaust. De VN had al verdelingsplannen voor de holocaust (Peel-Commissie in 1937)
pi_131150840
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:21 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Wat jij doet is de geschiedenis vervalsen. Er is helemaal niets gestolen, de VN heeft het grondgebied verdeeld in 2 staten. Joden gingen akkoord, Palestijnen niet.
Dat bepaald de VN ;(
De zionisten die touwtjes in handen hebben bij de VN en de rest van de poppenkast.

Elk vorm van geweld tegen de bezetters die niks van de holocaust hebben geleerd is geoorloofd ..
pi_131150849
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:21 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Nee, dat doet hij niet, dat doe jij. Als Israel terug zou gaan naar de grenzen van 1948 zou er geen probleem meer zijn, althans niet voor de Palestijnen.
pi_131150860
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:22 schreef zwaaien het volgende:

[..]

De oprichting van een Joodse staat heeft niets te maken met de holocaust. De VN had al verdelingsplannen voor de holocaust (Peel-Commissie in 1937)
Jij maakte de koppeling, ik niet.
pi_131151012
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:23 schreef PSV1990- het volgende:

[..]

Dat bepaald de VN ;(
De zionisten die touwtjes in handen hebben bij de VN en de rest van de poppenkast.

Elk vorm van geweld tegen de bezetters die niks van de holocaust hebben geleerd is geoorloofd ..
Wat ben je toch een verwerpelijk ventje ;(

Elk vorm van geweld tegen de bezetters die niks van nakba hebben geleerd is geoorloofd ..

(ja, er zijn ook joden die de palestijnen in gaza en judea en samaria als bezetters zien)
pi_131151031
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:24 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee, dat doet hij niet, dat doe jij. Als Israel terug zou gaan naar de grenzen van 1948 zou er geen probleem meer zijn, althans niet voor de Palestijnen.
Waarom nu wel akkoord gaan met de grenzen van '48 en vroeger niet? Dat had ons veel miserie kunnen besparen
pi_131151055
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:24 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Jij maakte de koppeling, ik niet.
Jij, want jij zei dat het Oosten nu moet boeten omdat het westen tov de joden in het krijt staat, en daar bedoel je toch mee dat de Joodse staat in het Oosten ligt en niet in het Westen... aar zoals ik al zei, Israël heeft niets te maken met de holocaust
pi_131151118
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:30 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Jij, want jij zei dat het Oosten nu moet boeten omdat het westen tov de joden in het krijt staat, en daar bedoel je toch mee dat de Joodse staat in het Oosten ligt en niet in het Westen... aar zoals ik al zei, Israël heeft niets te maken met de holocaust
Ja Israel ligt in het (Midden-)Oosten en volgens jou als gevolg van acties van het westen en wegens schuldgevoel van het westen.

quote:

[..]

QED

Je hebt in zoverre gelijk, dat de voorgeschiedenis niks te maken had met de holocaust, maar het zionisme. Maar dan is het in het krijt staan van jou ook onzin.
pi_131151223
En de joden zijn daar geheel op eigen initiatief gaan wonen. Dus niemand is hen steun schuldig.
pi_131151324
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:32 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja Israel ligt in het (Midden-)Oosten en volgens jou als gevolg van acties van het westen en wegens schuldgevoel van het westen.
Als actie van het Westen ja
Niet wegens schuldgevoel, het is wel de taak om Israël te steunen
pi_131151361
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:37 schreef Kees22 het volgende:
En de joden zijn daar geheel op eigen initiatief gaan wonen. Dus niemand is hen steun schuldig.
Er woonden ook al veel Joden, ook zijn er veel verhuist in het begin van de 20ste eeuw vanwege het opkomende antisemitisme. Deze zijn daar blijven wonen

Ik ben er trouwens van overtuigd dat enkel een sterk Israël goed is voor die regio, een zwak Israël zou desastreuze gevolgen kunnen hebben
pi_131151435
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:37 schreef Kees22 het volgende:
Dat je daar überhaupt op ingaat... :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:42 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Er woonden ook al veel Joden, ook zijn er veel verhuist in het begin van de 20ste eeuw vanwege het opkomende antisemitisme. Deze zijn daar blijven wonen

Ik ben er trouwens van overtuigd dat enkel een sterk Israël goed is voor die regio, een zwak Israël zou desastreuze gevolgen kunnen hebben
Een sterk Israel of helemaal geen Israel zal niet veel veranderen in de regio. Het enige wat Israel nu toevoegt is een speler meer in the game of thrones.
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_131151553
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:40 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Als actie van het Westen ja
Niet wegens schuldgevoel, het is wel de taak om Israël te steunen
Het waren de (atheïstische) zionisten die Palestina als doelwit kozen voor hun nieuwe staat. Desnoods ten koste van de daar wonende Arabieren.
Die zionisten woonden in het westen, maar dat maakt die acties geen acties van het westen.
Toen het Verenigd Koninkrijk het mandaat over Cis- en Trans-Jordanië kreeg, heeft het de toevloed van joden gehinderd en zelfs verboden.

Waarom zou het de taak van het westen zijn om Israel te steunen? En steunen waarin dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')