quote:
De stemming zit er al goed in merk ik wel. En maar wenen en wenen. Het is de meest mensgerichte feestdag van ons joodse jaar en dat dit soort uitspraken. Shame on you all!! We leren het nooit hé?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:45 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Gewoon een grote bom op die moskee en op de plek een nieuwe tempel bouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JIj ook Pinkelotjeblauw en voor je familie en iedereen die je maar wiltquote:Op donderdag 12 september 2013 18:10 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Nog een Shana tova, Skillsy
Tja, dat vind ik ook altijd wel vreemd. Tegenstanders/andere volken graag willen vernederen/bestrijden maar wel klagen over het eigen leed.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:07 schreef Skillsy het volgende:
[..]
[..]
De stemming zit er al goed in merk ik wel. En maar wenen en wenen. Het is de meest mensgerichte feestdag van ons joodse jaar en dat dit soort uitspraken. Shame on you all!! We leren het nooit hé?
Waar hoor je me klagen, Kees? It,s a beautifull day, the sun is shining, i feel good and..........quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:13 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Tja, dat vind ik ook altijd wel vreemd. Tegenstanders/andere volken graag willen vernederen/bestrijden maar wel klagen over het eigen leed.
Summum van hypocrisie: wat gij een ander aandoet zelf niet willen aanvaarden.
Nee, Israël heeft teveel vijanden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:36 schreef Kees22 het volgende:
Syrië gaat zijn massavernietigingswapens inleveren.
Nu Israel nog.
Ja, vind je het gek? Assad heeft nu ook nogal wat vijanden. Maar na zijn toegeven toch wel een paar minder.quote:
Zeker niet gek, gewoon de realiteit die om een gepaste reactie vraagt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:58 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek? Assad heeft nu ook nogal wat vijanden. Maar na zijn toegeven toch wel een paar minder.
Hoezo bondgenoot.quote:Israël staat er alleen voor, dat is nu wel heel duidelijk. Amerika en Europa geven niets om hun bondgenoot
Software om onze telefoons af te luisteren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:12 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Hoezo bondgenoot.Wat heeft Israel Europa en Amerika eigenlijk te bieden?
Vergeet de bankiers niet... de bankiers...quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:13 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Software om onze telefoons af te luisteren.
Kernwapens die op onze grote steden gericht staan.
Voortdurende ruzie met de buren.
Vond Assad ook.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:12 schreef waht het volgende:
[..]
Zeker niet gek, gewoon de realiteit die om een gepaste reactie vraagt.
Lehmann? Fuld? Kom, hoe heette die familie ook alweer die zowel aan de Britten als aan Napoleon geld leende voor de oorlogen? Oh ja: Rothschild.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:14 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Vergeet de bankiers niet... de bankiers...
Israël is niet gek.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:36 schreef Kees22 het volgende:
Syrië gaat zijn massavernietigingswapens inleveren.
Nu Israel nog.
Moet 'ie ook zeker mee doorgaan, hij schiet in z'n eigen voeten.quote:
Kereltje toch.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:12 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Het Westen heeft de Joden daar gestoken, dan lijkt het me logisch om ze nu niet aan hun lot over te laten. Bovendien staat het Westen nogal wat in het krijt tov de Joden om het licht uit te drukken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:12 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Ja, hoop ik ook. Nu Israel nog.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:17 schreef waht het volgende:
[..]
Moet 'ie ook zeker mee doorgaan, hij schiet in z'n eigen voeten.
Door deze onzin krijgt men een hekel aan Joden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:18 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Het Westen heeft de Joden daar gestoken, dan lijkt het me logisch om ze nu niet aan hun lot over te laten. Bovendien staat het Westen nogal wat in het krijt tov de Joden om het licht uit te drukken.
Nee? Niks?quote:
Vervolgens Europa, nog even genieten van de rust.quote:
Beide stellingen zijn onzin.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:18 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Het Westen heeft de Joden daar gestoken, dan lijkt het me logisch om ze nu niet aan hun lot over te laten. Bovendien staat het Westen nogal wat in het krijt tov de Joden om het licht uit te drukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |