Damnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:42 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Niets aan de hand daar in Egypte![]()
Bron
Ja, gezellig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:00 schreef Den_Haag het volgende:
Je kunt er nog prima vakantie vieren. Het is niks debielers dan het al was
Veel plezier Steer! Ik heb gister toch maar gewoon een broek aangetrokken. Wel erg lekker gewerkt. Er waren veel leuke bezoekers en na afloop voelde het net zo lekker als na de sportschool.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
Leuke werkdag gehad
Nu naar de film en vanavond SalsaMorgen maar een uurtje later naar werk
LOL!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:42 schreef minilot het volgende:
Ik mocht rammelen met het potje vol galstenen! Gaaf!#bezoekuurpret
Nu op weg naar erg leeg huis om (voorzichtig) met mijn mandoline te gaan spelen
Dat is ook heel leuk!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
Het leuke was ook dat er een mengsel van eenjarige planten gezaaid is, wat bijen aantrekt.
Daar zitten schattige bloemen in, maar ook bv. boekweit. Ik vond het leuk om dat te laten zien aan de bezoekers.
Vreselijk van die schzoonquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Doet me denken; heb je nog iets over je zus gehoord Bluezz? Nog op bezoek geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 16-08-2013 00:26:14 ]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vreselijk van die schzoon
Zus is nog behoorlijk ziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Het is niet een kwestie van 'het houdt niet op' ze zit gewoon nog volop in de onderzoeken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Potverdrie BluezzZit t niet in de hersenen, gaan ze nu de lymfen nakijken. Houdt niet op he. Fijn dat je de kinderen iedere dag op de hoogte houdt en hopelijk mag ze even naar huis.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:09 schreef PdeHoog het volgende:
GoedemorgenGisteravond was iets te gezellig bij de buuf geloof ik
Ook iets te laat en iets teveel port
Aardige meidquote:
Ooit een keer bezig geweest op een wat piepend springveer matras, was erg grappig voor ons, maar zijn moeder vond het wat minder.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:01 schreef Isabeau het volgende:
Het is buiten warmer dan je denktEn papa komt straks een matras brengen
De huidige die wij hebben is een ramp.
Nee, je hebt me angst aangejaagdquote:
Dan krijg je Droomvlucht niet te zien. Daar gaat een likje verf overheen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, je hebt me angst aangejaagdRoss wil nu in de herfst en dan doordeweeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |