Haha, ik vermoed ook dat Piet niet de slankste is. Al probeert ie af en toe een soort balansdag toe te passen om zich er goed bij te voelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:46 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dat denk ik altijd van Piet. Hij eet volgens mij alleen vlees en friet. Gebakken in ganzenvet.
Ik vind dat gepullde spul er altijd zo lekker uitzien!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:27 schreef n0a het volgende:
Eindelijk een keer pulled pork gegeten. Gemaakt in de slow cooker.
[ afbeelding ]
Dit dus. Uiteindelijk gaat het om de calorie inname. Sommige mensen kiezen ervoor om de hele dag door aan light producten of andere zooi te snoepen, andere kiezen voor kwaliteit en eten een paar keer per dag echt eten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:32 schreef minilot het volgende:
Piet waagt zich volgens mij zelden aan het bakken van zoetigheden, dat scheelt natuurlijk. Als ik elke dag aardappeltjes in ganzenvet at + een goede steak maar verder niets bijzonders dan was ik vast dunner dan ik nu ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om mijn nieuwe mandoline uit te proberen (en ik heb al mijn vingers nog!) maakte ik hét gerecht van de scène:
'Confit Byaldi' in de variant van driesterrenchef Thomas Keller, die het gerecht speciaal voor de film ontwikkelde.
Mijn poging kwam lang niet zo mooi op het bord als die van Remy, maar lekker dat het was!![]()
(Recept, verschenen in de NY Times)Let me see you stripped down to the bone
Volgend jaar opent de nieuwe Ratatouille-attractie in Disneyland Parijs!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat gaaf dat je het gerecht van de film ratatouillehebt gemaakt! Lijkt er erg op hoor
Sorry, gisteren overheen gelezen!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:04 schreef rhubarb het volgende:
Zijn dat kleine zwarte olijven? Kom even niet op de Italiaanse naam van de soort die zo lekker zijn.
Staat hoog op mijn wishlist om eens te proberenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:27 schreef n0a het volgende:
Eindelijk een keer pulled pork gegeten. Gemaakt in de slow cooker.
[ afbeelding ]
Ik heb hem nu nog maar 1x gebruikt, maar ik vind het erg makkelijk. Met een oven zou ik af en toe nog wel kijken of alles goed gaat. De slow cooker heb ik 's nachts voor het slapen aangezet en de volgende ochtend was het klaar. Er zijn ook goedkopere merken als je het vooral wil uitproberen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Staat hoog op mijn wishlist om eens te proberenBevalt zo'n slowcooker? Is dit nou makkelijker dan de oven?
Cacao nibs: smaken intens cacaoïg, heel 'vol' (cacao is vetquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:48 schreef Isabeau het volgende:
Hoe smaakt dat eigenlijk, rauwe cacao? Ik heb er wel eens mee in mijn handen gestaan, maar het is zo duur!
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:13 schreef minilot het volgende:
Ummm, even denken.. Uien zachtjes bakken tot lichtbruin, verse spinazie fijnhakken en door de uien scheppen. Peper en zout erdoor. Laten afkoelen endan in ingevette bakvorm scheppen.
Eieren klutsen, scheut melk erdoor, beetje kknoflookpuree erdoor, tijm, parmezaan, zout en peper, dit over de uien in de bakvorm gieten. Kerstomaatjes halveren, over het eimengsel verdelen en een half uurtje bakken op 180°.
Niet heel spannend dus. Wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |