in eigen doel misschienquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:17 schreef TIM-846 het volgende:
Zondag 3 goalen van deze man
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik hoop het dan houden de haters ook weer op met zeiken
quote:
Daar zijn ze al, en wel eindeloos vertrouwen houden in een speler als Serero zekerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
De kans dat Siggy een hattrick maakt voor Ajax is 0.00000001%.
Eh nee? Die heeft nog niets laten zien.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar zijn ze al, en wel eindeloos vertrouwen houden in een speler als Serero zeker
Hij zal er wel eentje kunnen maken, die Mulder is niet al te klemvastquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
De kans dat Siggy een hattrick maakt voor Ajax is 0.00000001%.
Ik ben pro Siggyquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar zijn ze al, en wel eindeloos vertrouwen houden in een speler als Serero zeker
Ik ook wel hoor, tenminste ik vind dat hij nog wel even mag blijven staan, Hoesen liet bij Jong Ajax ook niet echt zien dat hij er klaar voor is.quote:
#TeamSiggyquote:
#TeamHélènequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:41 schreef Iwanius het volgende:
Nog mensen hier die in de vooravond naar MVV - Jong Ajax kijken op FOX Sports Live?
[ afbeelding ]
Ach Hoesen is ook wel een tikkeltje overschat eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, tenminste ik vind dat hij nog wel even mag blijven staan, Hoesen liet bij Jong Ajax ook niet echt zien dat hij er klaar voor is.
Ik zie iig niet de nieuwe Kluivert in hemquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach Hoesen is ook wel een tikkeltje overschat eigenlijk.
jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:41 schreef Iwanius het volgende:
Nog mensen hier die in de vooravond naar MVV - Jong Ajax kijken op FOX Sports Live?
[ afbeelding ]
Nee dat al helemaal nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie iig niet de nieuwe Kluivert in hem
Wie wel? Hoesen lijkt het meest op aanspeelpunt Siem de Jong, waar ze al 3 seizoenen lang het beste voetbal mee spelen. Daarom ziet grotendeels iedereen die jongen er graag instaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie iig niet de nieuwe Kluivert in hem
Wel goed pijpen dan hequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:37 schreef wolferl het volgende:
Volgende week ben ik uitgenodigd bij een groot oud-Ajacied thuis.
Bak koffie, gebakje erbij, ga hem veel vragen over vroeger bij Ajax.
Ik vind hem dus totaal niet op De jong lijken toen hij in de spits stondquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie wel? Hoesen lijkt het meest op aanspeelpunt Siem de Jong, waar ze al 3 seizoenen lang het beste voetbal mee spelen. Daarom ziet grotendeels iedereen die jongen er graag instaan.
Die oud-Ajacied denk ook "weer zo'n klapmongool die precies dezelfde vragen gaat stellen als al die andere klapmongolen"quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:37 schreef wolferl het volgende:
Groeten aan Atoubaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:37 schreef wolferl het volgende:
Die oud Ajacied kwam zelf naar mij toe.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die oud-Ajacied denk ook "weer zo'n klapmongool die precies dezelfde vragen gaat stellen als al die andere klapmongolen"
Nee hoor, grapjeIk verwacht een uitgetypt verslag in dit tooic
Jullie?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:01 schreef wolferl het volgende:
[..]
Pijpen? jullie doen toch aan kontsex?
klinkt als Dries Roelvink.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:02 schreef wolferl het volgende:
[..]
Die oud Ajacied kwam zelf naar mij toe.
Het is niet Triest Roelvinkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
klinkt als Dries Roelvink.
Die heeel toevallig in de buurt was toen de selectie hun oger pakken kreeg
Honer mag het nu wel eens laten zien.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Opstelling Jong Ajax: Van der Hart; Tete, Sporkslede, Denswil, Nieuwpoort; Bazoer, De Kamps, Klaassen; Meleg, Höner, De Sa
Ik hoop dat Lobotka en El Hasnaoui nog van de bank komen. In plaats van De Kamps en Klaassen svp.
Ajax - Feyenoord is nog niet begonnen manquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:53 schreef Pedroso het volgende:
Zie dat het nog 0-0 staat, is het nog wat ?
mvv zakt ver in. Eerste kwartier wat goede kansen voor klaassenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:53 schreef Pedroso het volgende:
MVV - Jong Ajax is belangrijker he.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord is nog niet begonnen man
Dat ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:12 schreef Pedroso het volgende:
Waarom staan de namen niet achterop het shirt ? Of doen ze dat maar niet aangezien er nogal wisselingen zijn w.b. opstelling bij Jong Ajax ?
Heel matig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:53 schreef Pedroso het volgende:
De eerste helft was wel iets beter maar alsnog niet veel. Meleg was echt heel slecht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:24 schreef Pedroso het volgende:
Zit nu wel de 2e helft te kijken maar je wordt er niet bepaald vrolijk van.
neequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:30 schreef manny het volgende:
Ik heb erg traag internet hiero, meeste sites lopen vast, dus ben niet goed bij, maar fok blijft aardig doorkomen. Dat was de inleiding om de volgende vraag toch te kunnen stellen: is die vermeer nog "ziek", starten we met cilessen, hoe is dat afgelopen ?
1-0quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
MVV - Jong Ajax is belangrijker he.
Houten klaas, pinchhitter. Speelt pas 1 jaar bij Ajax en heeft een contract voor 1 jaar gekregen.quote:
Ooh. Waarom speelde die Hendriks niet? Is die geblesseerd ofzo?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Houten klaas, pinchhitter. Speelt pas 1 jaar bij Ajax en heeft een contract voor 1 jaar gekregen.
Geen idee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh. Waarom speelde die Hendriks niet? Is die geblesseerd ofzo?
Dat gaat wel goedkomen, die scheidsrechter zal wel zijn instrukties hebben gekregen van knvb voorzitter Micheal van Praag. Hij moet 2 buitenspel doelpunten en een penaltie geven aan ajax.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:43 schreef handboek het volgende:
Hopen dat de scheids zondag wel een beetje meezit....
Matig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:22 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Dat gaat wel goedkomen, die scheidsrechter zal wel zijn instrukties hebben gekregen van knvb voorzitter Micheal van Praag. Hij moet 2 buitenspel doelpunten en een penaltie geven aan ajax.
Het valt me nog mee dat je niet ''KNJB'' hebt geschreven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:22 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Dat gaat wel goedkomen, die scheidsrechter zal wel zijn instrukties hebben gekregen van knvb voorzitter Micheal van Praag. Hij moet 2 buitenspel doelpunten en een penaltie geven aan ajax.
ik dacht zelf meer aan knhbquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat je niet ''KNJB'' hebt geschreven.
na de wedstrijd...quote:
Veel succes ermeequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:29 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
na de wedstrijd...
Jij had een topic titel maasgebouw naar de kloten...
Misschien zondag Arena naar de kloten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPONSORS????twitter:vdsar1970 twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 23:13:45Happy birthday to all people in Indonesia!! Great news to follow later this week... @AFCAjax reageer retweet
Krijgen we satésaus als sponsor?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:14 schreef j0rdiiii het volgende:
SPONSORS????twitter:vdsar1970 twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 23:13:45Happy birthday to all people in Indonesia!! Great news to follow later this week... @AFCAjax reageer retweet
hahhahahahhahahahahquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgen we satésaus als sponsor?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuwe sponsor![]()
[ afbeelding ]
Voor de rest een kutjaar. (op de beker na)quote:
Wat een namen zeg. Mooie tijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |