in eigen doel misschienquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:17 schreef TIM-846 het volgende:
Zondag 3 goalen van deze man
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik hoop het dan houden de haters ook weer op met zeiken
quote:
Daar zijn ze al, en wel eindeloos vertrouwen houden in een speler als Serero zekerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
De kans dat Siggy een hattrick maakt voor Ajax is 0.00000001%.
Eh nee? Die heeft nog niets laten zien.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar zijn ze al, en wel eindeloos vertrouwen houden in een speler als Serero zeker
Hij zal er wel eentje kunnen maken, die Mulder is niet al te klemvastquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
De kans dat Siggy een hattrick maakt voor Ajax is 0.00000001%.
Ik ben pro Siggyquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar zijn ze al, en wel eindeloos vertrouwen houden in een speler als Serero zeker
Ik ook wel hoor, tenminste ik vind dat hij nog wel even mag blijven staan, Hoesen liet bij Jong Ajax ook niet echt zien dat hij er klaar voor is.quote:
#TeamSiggyquote:
#TeamHélènequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:41 schreef Iwanius het volgende:
Nog mensen hier die in de vooravond naar MVV - Jong Ajax kijken op FOX Sports Live?
[ afbeelding ]
Ach Hoesen is ook wel een tikkeltje overschat eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, tenminste ik vind dat hij nog wel even mag blijven staan, Hoesen liet bij Jong Ajax ook niet echt zien dat hij er klaar voor is.
Ik zie iig niet de nieuwe Kluivert in hemquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach Hoesen is ook wel een tikkeltje overschat eigenlijk.
jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:41 schreef Iwanius het volgende:
Nog mensen hier die in de vooravond naar MVV - Jong Ajax kijken op FOX Sports Live?
[ afbeelding ]
Nee dat al helemaal nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie iig niet de nieuwe Kluivert in hem
Wie wel? Hoesen lijkt het meest op aanspeelpunt Siem de Jong, waar ze al 3 seizoenen lang het beste voetbal mee spelen. Daarom ziet grotendeels iedereen die jongen er graag instaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie iig niet de nieuwe Kluivert in hem
Wel goed pijpen dan hequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:37 schreef wolferl het volgende:
Volgende week ben ik uitgenodigd bij een groot oud-Ajacied thuis.
Bak koffie, gebakje erbij, ga hem veel vragen over vroeger bij Ajax.
Ik vind hem dus totaal niet op De jong lijken toen hij in de spits stondquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie wel? Hoesen lijkt het meest op aanspeelpunt Siem de Jong, waar ze al 3 seizoenen lang het beste voetbal mee spelen. Daarom ziet grotendeels iedereen die jongen er graag instaan.
Die oud-Ajacied denk ook "weer zo'n klapmongool die precies dezelfde vragen gaat stellen als al die andere klapmongolen"quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:37 schreef wolferl het volgende:
Groeten aan Atoubaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:37 schreef wolferl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |