Die oud Ajacied kwam zelf naar mij toe.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die oud-Ajacied denk ook "weer zo'n klapmongool die precies dezelfde vragen gaat stellen als al die andere klapmongolen"
Nee hoor, grapjeIk verwacht een uitgetypt verslag in dit tooic
Jullie?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:01 schreef wolferl het volgende:
[..]
Pijpen? jullie doen toch aan kontsex?
klinkt als Dries Roelvink.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:02 schreef wolferl het volgende:
[..]
Die oud Ajacied kwam zelf naar mij toe.
Het is niet Triest Roelvinkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
klinkt als Dries Roelvink.
Die heeel toevallig in de buurt was toen de selectie hun oger pakken kreeg
Honer mag het nu wel eens laten zien.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Opstelling Jong Ajax: Van der Hart; Tete, Sporkslede, Denswil, Nieuwpoort; Bazoer, De Kamps, Klaassen; Meleg, Höner, De Sa
Ik hoop dat Lobotka en El Hasnaoui nog van de bank komen. In plaats van De Kamps en Klaassen svp.
Ajax - Feyenoord is nog niet begonnen manquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:53 schreef Pedroso het volgende:
Zie dat het nog 0-0 staat, is het nog wat ?
mvv zakt ver in. Eerste kwartier wat goede kansen voor klaassenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:53 schreef Pedroso het volgende:
MVV - Jong Ajax is belangrijker he.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord is nog niet begonnen man
Dat ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:12 schreef Pedroso het volgende:
Waarom staan de namen niet achterop het shirt ? Of doen ze dat maar niet aangezien er nogal wisselingen zijn w.b. opstelling bij Jong Ajax ?
Heel matig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:53 schreef Pedroso het volgende:
De eerste helft was wel iets beter maar alsnog niet veel. Meleg was echt heel slecht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:24 schreef Pedroso het volgende:
Zit nu wel de 2e helft te kijken maar je wordt er niet bepaald vrolijk van.
neequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:30 schreef manny het volgende:
Ik heb erg traag internet hiero, meeste sites lopen vast, dus ben niet goed bij, maar fok blijft aardig doorkomen. Dat was de inleiding om de volgende vraag toch te kunnen stellen: is die vermeer nog "ziek", starten we met cilessen, hoe is dat afgelopen ?
1-0quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
MVV - Jong Ajax is belangrijker he.
Houten klaas, pinchhitter. Speelt pas 1 jaar bij Ajax en heeft een contract voor 1 jaar gekregen.quote:
Ooh. Waarom speelde die Hendriks niet? Is die geblesseerd ofzo?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Houten klaas, pinchhitter. Speelt pas 1 jaar bij Ajax en heeft een contract voor 1 jaar gekregen.
Geen idee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh. Waarom speelde die Hendriks niet? Is die geblesseerd ofzo?
Dat gaat wel goedkomen, die scheidsrechter zal wel zijn instrukties hebben gekregen van knvb voorzitter Micheal van Praag. Hij moet 2 buitenspel doelpunten en een penaltie geven aan ajax.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:43 schreef handboek het volgende:
Hopen dat de scheids zondag wel een beetje meezit....
Matig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:22 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Dat gaat wel goedkomen, die scheidsrechter zal wel zijn instrukties hebben gekregen van knvb voorzitter Micheal van Praag. Hij moet 2 buitenspel doelpunten en een penaltie geven aan ajax.
Het valt me nog mee dat je niet ''KNJB'' hebt geschreven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:22 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Dat gaat wel goedkomen, die scheidsrechter zal wel zijn instrukties hebben gekregen van knvb voorzitter Micheal van Praag. Hij moet 2 buitenspel doelpunten en een penaltie geven aan ajax.
ik dacht zelf meer aan knhbquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat je niet ''KNJB'' hebt geschreven.
na de wedstrijd...quote:
Veel succes ermeequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:29 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
na de wedstrijd...
Jij had een topic titel maasgebouw naar de kloten...
Misschien zondag Arena naar de kloten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPONSORS????twitter:vdsar1970 twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 23:13:45Happy birthday to all people in Indonesia!! Great news to follow later this week... @AFCAjax reageer retweet
Krijgen we satésaus als sponsor?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:14 schreef j0rdiiii het volgende:
SPONSORS????twitter:vdsar1970 twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 23:13:45Happy birthday to all people in Indonesia!! Great news to follow later this week... @AFCAjax reageer retweet
hahhahahahhahahahahquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgen we satésaus als sponsor?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuwe sponsor![]()
[ afbeelding ]
Voor de rest een kutjaar. (op de beker na)quote:
Wat een namen zeg. Mooie tijd.quote:
no shit, hij is doodquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:18 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Bobby Haarms die een sigaretje op de bank zit te roken, dat kun je je nu ook niet meer voorstellen.
Klopt. Ajax werd 6e dat jaarquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor de rest een kutjaar. (op de beker na)
Ook kut was dat Olsen eruit gegooid werd en Kinkladze voor geen meter functioneerde .quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt. Ajax werd 6e dat jaar. Feyenoord werd zelfs kampioen dat jaar.
In de Champions League, na een aardig begin, ook uitgeschakeld door o.a. de laatste 2 wedstrijden te verliezen. Thuis tegen Croatie Zagreb verlies met 0-1 en uit tegen Porto met 3-0 verlies.
De miskopenlijn die ingezet werd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook kut was dat Olsen eruit gegooid werd en Kinkladze voor geen meter functioneerde .
Jaar ervoor ook met als hoogtepunt Ledezmaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
De miskopenlijn die ingezet werd.
Gabrichquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jaar ervoor ook met als hoogtepunt Ledezma
zul je zien dat die bij Benfica heel goed wordtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Manucharyan Kuffour en het de grootste Sulejmani.
Ho ho Manucharyan was zeker geen miskoopquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Manucharyan Kuffour en het de grootste Sulejmani.
Wel handig we konden al die voormalig toppers en toptalenten toen nog gewoon gratis bekijken op de toekomst.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ho ho Manucharyan was zeker geen miskoop
Was een fantastisch talent maar jammer dat het er door blessures niet helemaal is uitgekomenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:30 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wel handig we konden al die voormalig toppers en toptalenten toen nog gewoon gratis bekijken op de toekomst.
Ja...en als we aan Nederland denken dan denk je zeker gelijk aanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Krijgen we satésaus als sponsor?
Heeft minstens 5 jaar de kans gekregen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was een fantastisch talent maar jammer dat het er door blessures niet helemaal is uitgekomen
daarom zijn ze nu vroeg, normaal zijn ze er pas na middernacht.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:00 schreef fantasyboy het volgende:
Wedstrijd begint om 12.30.
Ik kreeg net een telefoontje dat de halve ajax selectie op dit moment op de wallen rondloopt...
Doe ze dat altijd bij zo een belangrijke wedstrijd? vandaar dat het altijd zo slecht gaat als die wedstrijden om 12.30 begint
Nee, weer niet goed. Stop hier maar gewoon mee jongen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:00 schreef fantasyboy het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje dat de halve ajax selectie op dit moment op de wallen rondloopt...
Doe ze dat altijd bij zo een belangrijke wedstrijd? vandaar dat het altijd zo slecht gaat als die wedstrijden om 12.30 begint
Je moeder belde je zeker vanaf haar werkplaatsquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:00 schreef fantasyboy het volgende:
sex voor de wedstrijd schijnt niet zo goed te zijnquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom zijn ze nu vroeg, normaal zijn ze er pas na middernacht.
Dat is zeker schandalig. Is eerder aangekaart in andere topics.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ook hier maar even klagen dat ik het schandalig vind dat FOX zich 12,- vraagt om 1 losse wedstrijd te kijken op de computerBij Eredivisie live was dat 6,95 verdomme
FOX zend ook alleen in Nederland uit jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:20 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Dat is zeker schandalig. Is eerder aangekaart in andere topics.
Boycotten zeg ik. Fox moet zo snel mogelijk failliet wat mij betreft.
Ik kan je wel een link geven waar je gratis kan kijken. Maar dat moet in prive want dat is verboden om dat zomaar hier neer te zetten.
Je kunt het ze iig onaantrekkelijk maken om in NL te blijvenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
FOX zend ook alleen in Nederland uit ja
Ik denk dat ze hier nog wel een tijd blijven , onze rednekken van FOXquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je kunt het ze iig onaantrekkelijk maken om in NL te blijvenWie weet komt Eredivisie live dan gewoon weer terug met schappelijkere prijzen.
wat interreseert mij dat nou waar ze uitzenden....quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
FOX zend ook alleen in Nederland uit ja
Ja en hoe wil je dat doen ? De VS kidnappen ? Murdoch vermoorden ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:30 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
wat interreseert mij dat nou waar ze uitzenden....
ze zijn gewoon associaal duur en moet failliet
is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en hoe wil je dat doen ? De VS kidnappen ? Murdoch vermoorden ?
FOX gaat eerst wel Sport 1 failliet maken . Het zijn veelvraten en clubs gaan ook niet blij zijn als ze weggaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:34 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
is niet zo moeilijk
Als ze weinig abonnees krijgen dan krijgen ze weinig inkomsten en kunnen ze hun investering niet terugverdienen en gaan ze verliezen maken. Vervolgens wordt meneer murdoch razend en trekt hij de stekker eruit......
Fischer lekker egoistisch door alleen maar moeilijke tegenstanders te willen hebben omdat hij wilt shinen.quote:Fischer baalt van wegvallen van directe tegenstander in Klassieker
Zaterdag, 17 augustus 2013 om 07:19
Vrijdag werd duidelijk dat Daryl Janmaat toch niet op tijd kan worden klaargestoomd voor de wedstrijd Ajax-Feyenoord van aanstaande zondag. De rechtsback van de Rotterdammers herstelde wonderbaarlijk snel van zijn bovenbeenblessure en leek dus tķch inzetbaar, maar Ronald Koeman zette alsnog een streep door zijn naam. Viktor Fischer vindt dat jammer, zegt hij zaterdag.
/
De Deense linkeraanvaller had gehoopt Janmaat tegen te komen in de Klassieker van zondag. Dat zegt hij in de De Telegraaf. “Begrijp me goed, ik heb respect voor Daryl. En ik bekijk altijd beelden van mijn tegenstander. Maar door tegen Janmaat te spelen, was het de grootste uitdaging geweest. En die heb ik nog nodig om het beste uit mezelf te halen”, geeft Viktor aan.
Hij benadrukt dat er zondag geen ‘minder gemotiveerde’ Fischer aan de start van Ajax-Feyenoord zal verschijnen. Toch is het anders voor de Deen, nu Janmaat niet in actie komt. “Ik weet dat dit misschien niet goed is, hoort bij de leeftijd en moet eruit. Daar ben ik het mee eens.” Het is de vraag wie er op de rechterflank van Feyenoords defensie gaat spelen, want Jordy van Deelen is ook niet inzetbaar. De stand-in van Janmaat kreeg vorige week tegen FC Twente een rode kaart en is geschorst. Datzelfde geldt voor aanvoerder Stefan de Vrij, waardoor Koeman dus een flinke puzzel moet zien op te lossen.
maakt allenaal niet uit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
FOX gaat eerst wel Sport 1 failliet maken . Het zijn veelvraten en clubs gaan ook niet blij zijn als ze weggaan
Zolang je het netjes houdt, mag je altijd blijven posten hier. Ben je erg irritant mag je nog altijd die blokkendoosjosti's iin het Feyenoordtopic vermakenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:37 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
maakt allenaal niet uit.
Als wij de kijkers vinden dat Fox belacheljk prijzen vraagt kunnen wij ze kapot maken.....
Fox is uiteindelijke afhankelijk van ons ..de voetballiefhebbers ..
Ze vragen er zelf om, als je voor een wedstrijd 11..95 gaat vragen terwijl het eerst 6.95 was....dan zijn het gewoon geldwolfen die denken dat wij maar gaan betalen...NEE WIJ GAAN NIET BETALEN.FUCK FOX.
Zo simpel is het.
Tja zo denk ik er ook over . 11.95 is gewoon oplichterij van het zuiverste water . Ik hoop dat het gaat aflopen zoals met Sport7quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:37 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
maakt allenaal niet uit.
Als wij de kijkers vinden dat Fox belacheljk prijzen vraagt kunnen wij ze kapot maken.....
Ze vragen er zelf om, als je voor een wedstrijd 11..95 gaat vragen terwijl het eerst 6.95 was....dan zijn het gewoon geldwolfen die denken dat wij maar gaan betalen...NEE WIJ GAAN NIET BETALEN.FUCK FOX.
Zo simpel is het.
sinds wanneer ben jij mod op fok?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zolang je het netjes houdt, mag je altijd blijven posten hier. Ben je erg irritant mag je nog altijd die blokkendoosjosti's iin het Feyenoordtopic vermaken./
Ik denk bijna van welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja zo denk ik er ook over . 11.95 is gewoon oplichterij van het zuiverste water . Ik hoop dat het gaat aflopen zoals met Sport7
Zijn de prijzen voor maandabonnement ook omhoog gegaan? Heb niet echt op m'n afschriften geletquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:41 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Ik denk bijna van wel
Ik benieuwd hoeveel mensen ze tot nu als abonnee hebben gekregen....
Ik denk dat niemand 11.95 voor enkele wedstrijd gaat betalen, daar gaan ze al het schip mee in...terwijl bij eredivisie live los de wedstrijden best wel goed verkocht werden.
Ze hebben ook een vrije zender , maar die gaan ze waarschijnlijk ook achter de decoder doen op den duurquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:41 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Ik denk bijna van wel
Ik benieuwd hoeveel mensen ze tot nu als abonnee hebben gekregen....
Ik denk dat niemand 11.95 voor enkele wedstrijd gaat betalen, daar gaan ze al het schip mee in...terwijl bij eredivisie live los de wedstrijden best wel goed verkocht werden.
ze willen iedereen aan het abonnement, valt wat voor te zeggen. die 12 euro is leuk voor als je de kampioenswedstrijd en een keer de klassieker wil zien in een jaar. Alsnog beter dan een paar jaar geleden toen ik 7 euro moest betalen om via een gare spaanse website een wedstrijd kon kopen die alsnog de helft van de tijd haperde.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:37 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
maakt allenaal niet uit.
Zo simpel is het.
de go abonnementen wel, die zaten eerst onder de kabelaars prijzen. zijn nu gelijk getrokken naar 17 euro. Volgens mij willen ze ook dat de kabelaars nu allemaal dezelfde prijs hebben.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijn de prijzen voor maandabonnement ook omhoog gegaan? Heb niet echt op m'n afschriften gelet
Alles is omhoog gegaan...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijn de prijzen voor maandabonnement ook omhoog gegaan? Heb niet echt op m'n afschriften gelet
Ik zeg 3-1quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:45 schreef GGMM het volgende:
VBL / #2FOX Sports Eredivisie: En we zijn Live
En nu weer over Ajax.
Fischer gaat schitteren. Grote wedstrijden staat ie er.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:37 schreef wickedmen het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=194457
[..]
Fischer lekker egoistisch door alleen maar moeilijke tegenstanders te willen hebben omdat hij wilt shinen.
Die gast juist vast stiekem van binnen na een tegengoal zodat hij misschien kan scoren en hij de held van de dag is.
Dat is niet denken in teambelang.
Voorderest nooit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Fischer gaat schitteren. Grote wedstrijden staat ie er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |