Is al zeker 1-2 maanden officieel. Het is alleen nog niet officieel/bekend wanneer het wordt uitgezonden. Jeff Daniels liet weten dat het vernieuwd was, en later werd dat ook nog eens bevestigdquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:33 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het zal wel weer rond juni/juli 2014 worden ja. Al is er nog steeds geen officiële bevestiging dat er een derde seizoen komt.
Jeff (en later ook Thomas Sadoski) hebben wel geroepen dat het door gaat, HBO houd het nog steeds bij "we willen heel graag maar Sorkin zit nog met zijn planning". Daar is naar mijn weten (en dat van Wikipedia) nog geen verandering in gekomen.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Is al zeker 1-2 maanden officieel. Het is alleen nog niet officieel/bekend wanneer het wordt uitgezonden. Jeff Daniels liet weten dat het vernieuwd was, en later werd dat ook nog eens bevestigd
quote:UPDATE WEDNESDAY 4:50 PM: HBO just issued a statement in response to The Newsroom‘s star Jeff Daniel’s tweet from last night that the show has been picked up for a third season. “We are excited about proceeding to a Season 3 and are continuing our conversations with Aaron about schedules.”
Bron
Juist dat laatste stukje van je post doelde ik op. HBO gaat dus verder met een seizoen 3, alleen nog onbekend wanneer door schema van Aaron Sorkin. Ach, we zullen zien! Zelfs al blijkt opeens dat het toch niet doorgaat, dan hebben we alsnog een mooi eind gekregen imo.quote:Op woensdag 6 november 2013 01:30 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Jeff (en later ook Thomas Sadoski) hebben wel geroepen dat het door gaat, HBO houd het nog steeds bij "we willen heel graag maar Sorkin zit nog met zijn planning". Daar is naar mijn weten (en dat van Wikipedia) nog geen verandering in gekomen.
Het zal er ook wel komen denk ik maar er staat nog niks met zekerheid vast op het moment.
[..]
Waarschijnlijk hebben ze dat van seizoen 2 overgenomen. Er is nog geen officiële datum bekend. 14 Juli zou ook betekenen dat ze van uitzenddag zouden veranderen. Kijkend naar de eerste twee seizoenen zal een derde seizoen ook wel rond juni/juli beginnen.quote:Op maandag 16 december 2013 18:35 schreef Maravilla het volgende:
Volgens de iTV Shows app begint seizoen 3 op 14 juli.
quote:Aaron Sorkin’s “The Newsroom” Has Finally Been Renewed For A Third And Final Season
Season 3 will begin shooting this spring for a fall premiere.
After months of delay, HBO announced on Monday that Aaron Sorkin’s The Newsroom has finally been renewed. Season 3 will be its last.
Sorkin, who worked tirelessly on the cable news drama’s first two seasons, was busy writing his adaptation of Walter Isaacson’s Steve Jobs autobiography. He has, apparently, turned that in, and can now focus on bringing the story of Will McAvoy, the popular news anchor who begins speaking truth-to-power, to a close.
Jeff Daniels won an Emmy for his portrayal of McAvoy in September. The show was still in limbo then, despite his having tweeted otherwise earlier in the month when he wrote that the show’s renewal was “official.” At the time, his tweet caused confusion; HBO issued a statement saying they were “excited” about a third season, and were having “conversations with Aaron about schedules.”
HBO’s press release Monday also said that Paul Lieberstein (a writer from The Office who is perhaps best known as Toby from The Office) will be an executive producer in Season 3. The show’s second season was nine episodes; HBO did not say how many there will be in The Newsroom’s final run.
Bron
Jammer, maar ook wel een beetje verwacht eigenlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef BrainOverfloW het volgende:
Gevalletje goed nieuws en slecht nieuws. Seizoen 3 officieel bevestigdook meteen het laatste seizoen
[..]
Het blijft altijd beter als de makers op tijd weten dat het een laatste seizoen wordt. Hoe graag we altijd willen dat het door blijft gaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jammer, maar ook wel een beetje verwacht eigenlijk.
Klopt. Hoop dat ze er een mooi einde aan breien.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het blijft altijd beter als de makers op tijd weten dat het een laatste seizoen wordt. Hoe graag we altijd willen dat het door blijft gaan.
Dat idd!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het blijft altijd beter als de makers op tijd weten dat het een laatste seizoen wordt. Hoe graag we altijd willen dat het door blijft gaan.
Goeie serie. Eigenlijk beter dan Newsroomquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben net begonnen met West Wing, blijkbaar van dezelfde schrijver. Is ook wel te zien.
Die heb ik non-stop gekeken zo'n beetje! Heerlijke serie!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben net begonnen met West Wing, blijkbaar van dezelfde schrijver. Is ook wel te zien.
"POTUS in a bicycle accident. Come to the office" en voor je het weet is het weer "What are you thinking about?" "Tommorow"quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik krijg spontaan zin om The West Wing weer te herkijken.
Mee eens. En ook dat het niet opportunistisch verlengd wordt. Zie Lost dat ipv 3 seizoenen opeens veel langer werd, of Scrubs dat ook een seizoen te lang door ging. Maar ja, mensen bleven het kijken, dus....quote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |