abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 september 2013 @ 14:14:24 #151
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_131278040
Heerlijke serie, Kwam precies zo uit dat ik de laatste aflevering 'gewoon' na het downloaden kon kijken :)

Fijn dat er een nieuw seizoen komt, helaas is dat wel weer 10 maanden wachten...
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_131316869
Heerlijke serie. Ik ben een echte sucker for happy endings en cheesy soundtracks, dus zat helemaal in me element met die laatste aflevering.
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_131320428
'What I have can't be taught.' :D Geweldig.

'No, it's just working out unbelievably well.' _O-

Wat een goed feel-good-einde. :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 18 september 2013 @ 23:49:22 #154
6941 APK
Factual, I think.
pi_131335919
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:21 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Sterk seizoen. Een stuk beter dan het eerste, die ik echt te soapy vond en net iets te weinig ging over journalistieke dilemma's etc. Dat zat met het Genoa-verhaal nu helemaal goed. Het zoetsappige was ditmaal ook bewaard voor de allerlaatste aflevering. Ik kon de happy ending en de vreselijk cheesy soundtrack ook maar net verdragen, maar die paar geweldige afleveringen ervoor hadden genoeg krediet opgebouwd. Fijn dat er nog een seizoen komt.
Helemaal mee eens :Y
Dat einde trok ik nauwelijks, dat doen ze maar met kerst wmb, maar ik heb genoten.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_131341889
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heerlijke serie, Kwam precies zo uit dat ik de laatste aflevering 'gewoon' na het downloaden kon kijken :)

Fijn dat er een nieuw seizoen komt, helaas is dat wel weer 10 maanden wachten...
Wacht even. Was afgelopen dinsdag? de laatste aflevering van dit seizoen alweer of heb jij stiekem al alle afleveringen binnengehaald via Torrents? :?
pi_131342273
quote:
15s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:57 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Wacht even. Was afgelopen dinsdag? de laatste aflevering van dit seizoen alweer of heb jij stiekem al alle afleveringen binnengehaald via Torrents? :?
zondag op maandagnacht, S02E09

Jup, was de laatste van dit seizoen.
  donderdag 19 september 2013 @ 12:05:47 #157
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_131343633
quote:
15s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:57 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Dinsdag gepost, maandagavond aflevering gezien ;) En dat was de laatste van seizoen 2.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  Admin donderdag 19 september 2013 @ 12:15:44 #158
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_131343977
Maandagavond gewoon op tv gezien. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_131397518
Mooie serie, en een 3e seizoen begrijp ik? _O_
pi_131403620
Arme Sloan tijdens election night :D

McMac is trouwens een mooie vrouw :)
  zaterdag 21 september 2013 @ 10:07:43 #161
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_131406497
Het was wel duidelijk dat Sorkin niet wist of er een seizoen 3 inzat en daar ook niet echt vertrouwen in had, de belangrijkste verhaallijnen zijn nu afgerond met nog wat kleine dingetjes voor volgende afleveringen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 23 september 2013 @ 04:08:06 #162
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_131468460
En een Emmy voor Jeff Daniels.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  maandag 23 september 2013 @ 07:54:29 #163
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_131468956
quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2013 04:08 schreef Dagonet het volgende:
Het is niet dat Daniels het niet goed doet, maar mijn god, wat is Bryan Cranston (heel Breaking Bad eigenlijk) genaaid zeg.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  maandag 23 september 2013 @ 08:13:07 #164
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_131469092
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 07:54 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Het is niet dat Daniels het niet goed doet, maar mijn god, wat is Bryan Cranston (heel Breaking Bad eigenlijk) genaaid zeg.
Met 2 emmy's ben je inderdaad genaaid als Breaking Band zijnde
Laffe huichelaar
pi_131472944
quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2013 04:08 schreef Dagonet het volgende:
Absoluut niet verwacht ( Bryan Cranston had ik als winnaar verwacht, en anders had ik ook Damian Lewis van Homeland nog eerder verwacht ), maar wel hartstikke tof natuurlijk!
  maandag 23 september 2013 @ 12:19:24 #166
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_131474516
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 07:54 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ik vind Daniels eigenlijk de minste van alle genomineerden (niet dat hij slecht is, maar ik vind het geen erg goede casting, ik vind The Newsroom sowieso nogal matig gecast, terwijl dat bij andere Sorkin-reeksen net zo goed was).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 23 september 2013 @ 12:35:50 #167
27454 InTrePidIvity
pi_131474899
quote:
99s.gif Op maandag 23 september 2013 12:19 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik vind Daniels eigenlijk de minste van alle genomineerden (niet dat hij slecht is, maar ik vind het geen erg goede casting, ik vind The Newsroom sowieso nogal matig gecast, terwijl dat bij andere Sorkin-reeksen net zo goed was).
Ik ken Mad Men en Downtown Abbey niet goed genoeg om er een oordeel over te kunnen vellen, maar wat de andere betreft ben ik het wel met je eens. Ik vind Daniels niet echt een anchorman, hij is niet 'krachtig' genoeg vind ik. Misschien wint hij 'm wel omdat het een Sorkin-productie is.
  maandag 23 september 2013 @ 12:52:19 #168
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_131475239
Hij acteert anders echt heel sterk. Bryan ook, die van homeland echt totaal niet
Laffe huichelaar
pi_131476266
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:

Dinsdag gepost, maandagavond aflevering gezien ;) En dat was de laatste van seizoen 2.
Beter laat dan nooit zeg ik altijd: Gisteren dus de laatste aflevering gezien en het was een mooie afsluiter. Maar zoals Dagonet zei: "...............de belangrijkste verhaallijnen zijn nu afgerond met nog wat kleine dingetjes voor volgende afleveringen."

M.a.w. als men er geen derde seizoen aanplakt dan hebben we toch een mooi einde gezien van deze serie. Jammer trouwens dat Newsroom geen Emmy pakte dit keer. :{
pi_131477500
quote:
6s.gif Op maandag 23 september 2013 13:29 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Beter laat dan nooit zeg ik altijd: Gisteren dus de laatste aflevering gezien en het was een mooie afsluiter. Maar zoals Dagonet zei: "...............de belangrijkste verhaallijnen zijn nu afgerond met nog wat kleine dingetjes voor volgende afleveringen."

M.a.w. als men er geen derde seizoen aanplakt dan hebben we toch een mooi einde gezien van deze serie. Jammer trouwens dat Newsroom geen Emmy pakte dit keer. :{
Dit keer? Vorig jaar ook niet volgens mij. En dit jaar hebben ze wel een emmy gewonnen...lead actor.
pi_131511215
Net ontdekt en helemaal hooked ^O^
pi_132287842
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 12:35 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ik ken Mad Men en Downtown Abbey niet goed genoeg om er een oordeel over te kunnen vellen, maar wat de andere betreft ben ik het wel met je eens. Ik vind Daniels niet echt een anchorman, hij is niet 'krachtig' genoeg vind ik. Misschien wint hij 'm wel omdat het een Sorkin-productie is.
deze week seizoen 2 afgekeken.
vind hem juist erg goed overkomen als anchor, terwijl ik bij de aankondiging mijn twijfels had.

Vond het begin van het seizoen sterker dan de laatste afleveringen. Dat prive geneuzel kan me echt totaal niet boeien, de nieuws georiënteerde dingen wel, maar dat vond ik dit seizoen toch allemaal wat minder pakkend dan bij S1. Vind dan ook niet dat er een stijgende lijn in de serie zit. Het is vermakelijk maar imo niet meer dan dat. Vind de baas van Daniels, Charlie Skinner, een miscast. Komt over als een karikatuur. Kan hem totaal niet serieus nemen...
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:33:39 #173
27454 InTrePidIvity
pi_132288078
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 10:23 schreef planethugo het volgende:

[..]

deze week seizoen 2 afgekeken.
vind hem juist erg goed overkomen als anchor, terwijl ik bij de aankondiging mijn twijfels had.

Vond het begin van het seizoen sterker dan de laatste afleveringen. Dat prive geneuzel kan me echt totaal niet boeien, de nieuws georiënteerde dingen wel, maar dat vond ik dit seizoen toch allemaal wat minder pakkend dan bij S1. Vind dan ook niet dat er een stijgende lijn in de serie zit. Het is vermakelijk maar imo niet meer dan dat. Vind de baas van Daniels, Charlie Skinner, een miscast. Komt over als een karikatuur. Kan hem totaal niet serieus nemen...
We zitten niet op een lijn blijkbaar :P Ik vind het personage van Charlie juist goed gespeeld/geschreven; hij komt onhandig over maar iedereen heeft veel respect voor hem en zijn ideeën, waardoor hij toch duidelijk de baas is.
  dinsdag 5 november 2013 @ 19:26:14 #174
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_132934779
Net ook alle twee seizoenen achter elkaar gekeken! Wat een fan-tas-tische serie!! Mn nieuwe lievelings.

Ben zo blij dat Will & Mac en Don & Sloan nu samen gaan haha.. Maggie was de saaiste, stomste ever met Don.

Wanneer komt seizoen 3? Duurt het echt nog een jaar?
  dinsdag 5 november 2013 @ 21:33:54 #175
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_132941196
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:26 schreef Smash-it het volgende:
Net ook alle twee seizoenen achter elkaar gekeken! Wat een fan-tas-tische serie!! Mn nieuwe lievelings.

Ben zo blij dat Will & Mac en Don & Sloan nu samen gaan haha.. Maggie was de saaiste, stomste ever met Don.

Wanneer komt seizoen 3? Duurt het echt nog een jaar?
Het zal wel weer rond juni/juli 2014 worden ja. Al is er nog steeds geen officiële bevestiging dat er een derde seizoen komt.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_132949155
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:33 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Het zal wel weer rond juni/juli 2014 worden ja. Al is er nog steeds geen officiële bevestiging dat er een derde seizoen komt.
Is al zeker 1-2 maanden officieel. Het is alleen nog niet officieel/bekend wanneer het wordt uitgezonden. Jeff Daniels liet weten dat het vernieuwd was, en later werd dat ook nog eens bevestigd :)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2013 00:56:59 ]
  woensdag 6 november 2013 @ 01:30:00 #177
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_132949637
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 00:56 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Is al zeker 1-2 maanden officieel. Het is alleen nog niet officieel/bekend wanneer het wordt uitgezonden. Jeff Daniels liet weten dat het vernieuwd was, en later werd dat ook nog eens bevestigd :)
Jeff (en later ook Thomas Sadoski) hebben wel geroepen dat het door gaat, HBO houd het nog steeds bij "we willen heel graag maar Sorkin zit nog met zijn planning". Daar is naar mijn weten (en dat van Wikipedia) nog geen verandering in gekomen.
Het zal er ook wel komen denk ik maar er staat nog niks met zekerheid vast op het moment.

quote:
UPDATE WEDNESDAY 4:50 PM: HBO just issued a statement in response to The Newsroom‘s star Jeff Daniel’s tweet from last night that the show has been picked up for a third season. “We are excited about proceeding to a Season 3 and are continuing our conversations with Aaron about schedules.”

Bron
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_132955309
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 01:30 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Jeff (en later ook Thomas Sadoski) hebben wel geroepen dat het door gaat, HBO houd het nog steeds bij "we willen heel graag maar Sorkin zit nog met zijn planning". Daar is naar mijn weten (en dat van Wikipedia) nog geen verandering in gekomen.
Het zal er ook wel komen denk ik maar er staat nog niks met zekerheid vast op het moment.

[..]

Juist dat laatste stukje van je post doelde ik op. HBO gaat dus verder met een seizoen 3, alleen nog onbekend wanneer door schema van Aaron Sorkin. Ach, we zullen zien! Zelfs al blijkt opeens dat het toch niet doorgaat, dan hebben we alsnog een mooi eind gekregen imo.
pi_134336968
Volgens de iTV Shows app begint seizoen 3 op 14 juli. :)
pi_134356701
Dat is wel erg lang! -O- Maar goed. Wat zei men ook alweer?

"Het lange wachten wordt altijd beloont." ;)

Dus ik verwacht dat seizoen 3 een knal afleveringen bevat,

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2013 10:10:24 ]
  vrijdag 20 december 2013 @ 23:12:43 #181
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_134508376
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 18:35 schreef Maravilla het volgende:
Volgens de iTV Shows app begint seizoen 3 op 14 juli. :)
Waarschijnlijk hebben ze dat van seizoen 2 overgenomen. Er is nog geen officiële datum bekend. 14 Juli zou ook betekenen dat ze van uitzenddag zouden veranderen. Kijkend naar de eerste twee seizoenen zal een derde seizoen ook wel rond juni/juli beginnen.

Neil Degrasse Tyson
  maandag 6 januari 2014 @ 17:44:39 #182
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_135153070
Al wel eens gehoord van de serie, maar nooit aan toe gekomen.
Dus zaterdag even binnengehaald en nu alles gezien.

Erg leuke serie :Y
  maandag 13 januari 2014 @ 22:05:44 #183
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_135458022
Gevalletje goed nieuws en slecht nieuws. Seizoen 3 officieel bevestigd *O* ook meteen het laatste seizoen -O-

quote:
Aaron Sorkin’s “The Newsroom” Has Finally Been Renewed For A Third And Final Season

Season 3 will begin shooting this spring for a fall premiere.

After months of delay, HBO announced on Monday that Aaron Sorkin’s The Newsroom has finally been renewed. Season 3 will be its last.

Sorkin, who worked tirelessly on the cable news drama’s first two seasons, was busy writing his adaptation of Walter Isaacson’s Steve Jobs autobiography. He has, apparently, turned that in, and can now focus on bringing the story of Will McAvoy, the popular news anchor who begins speaking truth-to-power, to a close.

Jeff Daniels won an Emmy for his portrayal of McAvoy in September. The show was still in limbo then, despite his having tweeted otherwise earlier in the month when he wrote that the show’s renewal was “official.” At the time, his tweet caused confusion; HBO issued a statement saying they were “excited” about a third season, and were having “conversations with Aaron about schedules.”

HBO’s press release Monday also said that Paul Lieberstein (a writer from The Office who is perhaps best known as Toby from The Office) will be an executive producer in Season 3. The show’s second season was nine episodes; HBO did not say how many there will be in The Newsroom’s final run.

Bron
Neil Degrasse Tyson
pi_135459049
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef BrainOverfloW het volgende:
Gevalletje goed nieuws en slecht nieuws. Seizoen 3 officieel bevestigd *O* ook meteen het laatste seizoen -O-

[..]

Jammer, maar ook wel een beetje verwacht eigenlijk.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 13 januari 2014 @ 22:20:30 #185
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_135459139
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jammer, maar ook wel een beetje verwacht eigenlijk.
Het blijft altijd beter als de makers op tijd weten dat het een laatste seizoen wordt. Hoe graag we altijd willen dat het door blijft gaan.
Neil Degrasse Tyson
pi_135459980
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Het blijft altijd beter als de makers op tijd weten dat het een laatste seizoen wordt. Hoe graag we altijd willen dat het door blijft gaan.
Klopt. Hoop dat ze er een mooi einde aan breien.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_135471219
zag dit ook niet als een serie die wel even 6 seizoenen ging krijgen, kan er niet om rouwen. Bij HBO komt er vast weer een pareltje voor in de plaats
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:44:16 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135471376
quote:

[..]

Dat idd!
Ik vind het een ijzersterke serie, maar dat moet niet jaren door gaan idd.
Maar goed, wel nog iig 1 seizoen! *O*
pi_135473368
Achja, ze weten het in ieder geval op tijd dus dat is wel mooi. Wel jammer dat het zo vroeg eindigt natuurlijk maar je kan niet alles hebben. Liever zekerheid qua einde, dan een serie die 7 jaar duurt en eindigt met een last minute series finale.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:38:40 #190
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_135485542
Aaron Sorkin zal het wel te drukken hebben met films de komende tijd, dat was al een issue bij de verlenging naar seizoen 3.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:41:52 #191
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_135485637
Ik ben net begonnen met West Wing, blijkbaar van dezelfde schrijver :P. Is ook wel te zien.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_135486630
;( jammer was altijd wel genieten van die mooie dialogen.
pi_135486733
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben net begonnen met West Wing, blijkbaar van dezelfde schrijver :P. Is ook wel te zien.
Goeie serie. Eigenlijk beter dan Newsroom :Y
pi_135486749
Als de serie met seizoen 2 afgelopen was, had ik er ook prima mee kunnen leven, want het voelde wel als een afgerond geheel. Ben wel benieuwd naar seizoen 3, though. Vond seizoen 2 een stuk beter dan het eerste seizoen, dus ik hoop dat die lijn zich voortzet. :)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 20:30:07 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135492949
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:41 schreef Fir3fly het volgende:
Die heb ik non-stop gekeken zo'n beetje! Heerlijke serie! :Y
  woensdag 15 januari 2014 @ 01:01:28 #196
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_135507566
Ik krijg spontaan zin om The West Wing weer te herkijken.
  woensdag 15 januari 2014 @ 01:33:36 #197
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_135508070
quote:
17s.gif Op woensdag 15 januari 2014 01:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik krijg spontaan zin om The West Wing weer te herkijken.
"POTUS in a bicycle accident. Come to the office" en voor je het weet is het weer "What are you thinking about?" "Tommorow"
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 15 januari 2014 @ 01:53:37 #198
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_135508213
Geen spoilers :(!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_136808283
Toffe serie dit. Vorige week ontdekt in HBO On Demand en nu halverwege seizoen 2. Vond S1 trouwens wel beter, maar nog steeds veel zin om verder te kijken.
  maandag 17 februari 2014 @ 17:25:02 #200
300718 Kenju
Say It!!??
pi_136818239
quote:

[..]

Mee eens. En ook dat het niet opportunistisch verlengd wordt. Zie Lost dat ipv 3 seizoenen opeens veel langer werd, of Scrubs dat ook een seizoen te lang door ging. Maar ja, mensen bleven het kijken, dus....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')