Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:21 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Sterk seizoen. Een stuk beter dan het eerste, die ik echt te soapy vond en net iets te weinig ging over journalistieke dilemma's etc. Dat zat met het Genoa-verhaal nu helemaal goed. Het zoetsappige was ditmaal ook bewaard voor de allerlaatste aflevering. Ik kon de happy ending en de vreselijk cheesy soundtrack ook maar net verdragen, maar die paar geweldige afleveringen ervoor hadden genoeg krediet opgebouwd. Fijn dat er nog een seizoen komt.
Wacht even. Was afgelopen dinsdag? de laatste aflevering van dit seizoen alweer of heb jij stiekem al alle afleveringen binnengehaald via Torrents?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heerlijke serie, Kwam precies zo uit dat ik de laatste aflevering 'gewoon' na het downloaden kon kijken
Fijn dat er een nieuw seizoen komt, helaas is dat wel weer 10 maanden wachten...
zondag op maandagnacht, S02E09quote:Op donderdag 19 september 2013 10:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wacht even. Was afgelopen dinsdag? de laatste aflevering van dit seizoen alweer of heb jij stiekem al alle afleveringen binnengehaald via Torrents?
Dinsdag gepost, maandagavond aflevering gezienquote:Op donderdag 19 september 2013 10:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wacht even. Was afgelopen dinsdag? de laatste aflevering van dit seizoen alweer of heb jij stiekem al alle afleveringen binnengehaald via Torrents?
Het is niet dat Daniels het niet goed doet, maar mijn god, wat is Bryan Cranston (heel Breaking Bad eigenlijk) genaaid zeg.quote:
Met 2 emmy's ben je inderdaad genaaid als Breaking Band zijndequote:Op maandag 23 september 2013 07:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het is niet dat Daniels het niet goed doet, maar mijn god, wat is Bryan Cranston (heel Breaking Bad eigenlijk) genaaid zeg.
Absoluut niet verwacht ( Bryan Cranston had ik als winnaar verwacht, en anders had ik ook Damian Lewis van Homeland nog eerder verwacht ), maar wel hartstikke tof natuurlijk!quote:
Ik vind Daniels eigenlijk de minste van alle genomineerden (niet dat hij slecht is, maar ik vind het geen erg goede casting, ik vind The Newsroom sowieso nogal matig gecast, terwijl dat bij andere Sorkin-reeksen net zo goed was).quote:Op maandag 23 september 2013 07:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het is niet dat Daniels het niet goed doet, maar mijn god, wat is Bryan Cranston (heel Breaking Bad eigenlijk) genaaid zeg.
Ik ken Mad Men en Downtown Abbey niet goed genoeg om er een oordeel over te kunnen vellen, maar wat de andere betreft ben ik het wel met je eens. Ik vind Daniels niet echt een anchorman, hij is niet 'krachtig' genoeg vind ik. Misschien wint hij 'm wel omdat het een Sorkin-productie is.quote:Op maandag 23 september 2013 12:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind Daniels eigenlijk de minste van alle genomineerden (niet dat hij slecht is, maar ik vind het geen erg goede casting, ik vind The Newsroom sowieso nogal matig gecast, terwijl dat bij andere Sorkin-reeksen net zo goed was).
Beter laat dan nooit zeg ik altijd: Gisteren dus de laatste aflevering gezien en het was een mooie afsluiter. Maar zoals Dagonet zei: "...............de belangrijkste verhaallijnen zijn nu afgerond met nog wat kleine dingetjes voor volgende afleveringen."quote:Op donderdag 19 september 2013 12:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dinsdag gepost, maandagavond aflevering gezienEn dat was de laatste van seizoen 2.
Dit keer? Vorig jaar ook niet volgens mij. En dit jaar hebben ze wel een emmy gewonnen...lead actor.quote:Op maandag 23 september 2013 13:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit zeg ik altijd: Gisteren dus de laatste aflevering gezien en het was een mooie afsluiter. Maar zoals Dagonet zei: "...............de belangrijkste verhaallijnen zijn nu afgerond met nog wat kleine dingetjes voor volgende afleveringen."
M.a.w. als men er geen derde seizoen aanplakt dan hebben we toch een mooi einde gezien van deze serie. Jammer trouwens dat Newsroom geen Emmy pakte dit keer.
deze week seizoen 2 afgekeken.quote:Op maandag 23 september 2013 12:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ken Mad Men en Downtown Abbey niet goed genoeg om er een oordeel over te kunnen vellen, maar wat de andere betreft ben ik het wel met je eens. Ik vind Daniels niet echt een anchorman, hij is niet 'krachtig' genoeg vind ik. Misschien wint hij 'm wel omdat het een Sorkin-productie is.
We zitten niet op een lijn blijkbaarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:23 schreef planethugo het volgende:
[..]
deze week seizoen 2 afgekeken.
vind hem juist erg goed overkomen als anchor, terwijl ik bij de aankondiging mijn twijfels had.
Vond het begin van het seizoen sterker dan de laatste afleveringen. Dat prive geneuzel kan me echt totaal niet boeien, de nieuws georiënteerde dingen wel, maar dat vond ik dit seizoen toch allemaal wat minder pakkend dan bij S1. Vind dan ook niet dat er een stijgende lijn in de serie zit. Het is vermakelijk maar imo niet meer dan dat. Vind de baas van Daniels, Charlie Skinner, een miscast. Komt over als een karikatuur. Kan hem totaal niet serieus nemen...
Het zal wel weer rond juni/juli 2014 worden ja. Al is er nog steeds geen officiële bevestiging dat er een derde seizoen komt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:26 schreef Smash-it het volgende:
Net ook alle twee seizoenen achter elkaar gekeken! Wat een fan-tas-tische serie!! Mn nieuwe lievelings.
Ben zo blij dat Will & Mac en Don & Sloan nu samen gaan haha.. Maggie was de saaiste, stomste ever met Don.
Wanneer komt seizoen 3? Duurt het echt nog een jaar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |