SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
'quote:
Wat dan weer een club in Zwitserland isquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
'
Komt omdat ik eerst Neuchatel had opgeschreven
Ja dat weet ik, Rene heeft er nog gespeeldquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat dan weer een club in Zwitserland is
Dan de Verlosser er maar inquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bakkali onzeker voor AC Milan
De wie?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan de Verlosser er maar in
'quote:
IF Mandzukic.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:43 schreef Topiek het volgende:
Welke bundesliga speler is IF goed? Ik dacht IF Blaszcykowski ofzo?
Park.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan de Verlosser er maar in
Ik heb IF Reus en SIF Götze gebruik en ik vond SIF Götze beter.quote:
Dat laatste denk ik ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb IF Reus en SIF Götze gebruik en ik vond SIF Götze beter.
Maar dat was op LM, ik denk dat IF Reus weer beter is op LW of LF...
Die kan ik nooit betalen. Gewone Robben al niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook.
Zijn SIF Robben en TOTS Ribery ook wel goed denk ik
Daarom zeg ik het ook: kneiterduurquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die kan ik nooit betalen. Gewone Robben al niet.
Mijn vader ging buiten verven. Het zag er vanochtend nog prachtig uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:47 schreef TBakkert het volgende:
Maar ik ga Kanoën met mijn familie.
Lekker weer ervoor wel.
Ohja, die zou sowieso al spelen voor Depay of Bakkaliquote:
Gaat niet met een Post Duif net zoals in frieslan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:49 schreef DutchSL het volgende:
Park wacht nog op een werkvergunning.
Enige Bundesliga IF's die ik heb gehad zijn volgens mij Howedes en Diego (beiden deden het goed).
Mag een dag van te voren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:53 schreef DutchSL het volgende:
Is die wel ingeschreven voor de CL?
Of mag dat nu nog aangepast worden?
De SIF. Een paar potjes, maar hij kwam bij mij niet aan bod.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:56 schreef Topiek het volgende:
Iemand hier ook IF Blasz geprobeerd?
Ik heb nooit met hem gespeeld, maar ik ben nog nooit onder indruk geweest van die gast als ik tegen hem moest. Dan vind ik Barfa, Palacio, Lamela en Farfan op een of andere manier veel moeilijkere tegenstanders.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
De SIF. Een paar potjes, maar hij kwam bij mij niet aan bod.
Diego "mislukt bij PSV" Tardelli speelt daar ook (en goed).quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:02 schreef zerokil het volgende:
Jammer dat de rest van het team niks kan.
Ik had hem nog bijna op mijn jubileumshirt gezetquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Diego "mislukt bij PSV" Tardelli speelt daar ook (en goed).
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Diego "mislukt bij PSV" Tardelli speelt daar ook (en goed).
Alcides?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:22 schreef DutchSL het volgende:
Rare carriere hebben die Braziliaanse PSV rejects.
Had al eens Robert gepost, Tardelli dan, Fagner, Cassio Ramos en kennen we deze nog?
[ afbeelding ]
Komt waarschijnlijk door zijn relatief lage ball control.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nooit met hem gespeeld, maar ik ben nog nooit onder indruk geweest van die gast als ik tegen hem moest. Dan vind ik Barfa, Palacio, Lamela en Farfan op een of andere manier veel moeilijkere tegenstanders.
Die gastquote:
Leandroquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:39 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Door deze speler verloor Bruggink zijn basisplaats en vertrok hij uiteindelijk
En daarna vertrok dit overhypte talent gewoon terwijl hij een contract hadplots speelde hij wedstrijden bij Porto.
Nog erger dan Labyad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:48 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Deze speler kwam als linksback bij PSV, kwam nooit aan spelen toe, mislukte overal en veel later plots doorgebroken bij grote Braziliaanse clubs als aanvallende veelscorende middenvelder.
Vampeta, ook zo'n figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Die heeft nog naakt geposeerd in een Braziliaans homobladquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vampeta, ook zo'n figuur
Dit zegt niet zo veel over Reus, maar des te meer over je tegenstanderquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:57 schreef Topiek het volgende:
Het is altijd zo'n lekker gevoel als Reus rood krijgt aan het begin van de wedstrijd (van de tegenstander dan).
Alleen als Reus rood krijgt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:57 schreef Topiek het volgende:
Het is altijd zo'n lekker gevoel als Reus rood krijgt aan het begin van de wedstrijd (van de tegenstander dan).
Ik heb altijd moeite met Reusquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit zegt niet zo veel over Reus, maar des te meer over je tegenstander
Ook andere goede spelersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandzukic heeft nieteens volle chem nodig, en hij speelt al vrij goed.
Ik snap dit soort figuren echt niet.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:01 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik heb altijd moeite met Reus
[..]
Ook andere goede spelers
-zet gewoon SIF Diego op cam dan johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandzukic heeft nieteens volle chem nodig, en hij speelt al vrij goed.
Ik vind dit wel lekker spelen opzich, Podolski is als een 3e spitsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zet gewoon SIF Diego op cam dan joh
Of Gotze.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
SIF Diego is LMquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Klopt, de ideale CAM heeft minstens 4* wf.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
SIF Diego is LM
Podolski lijkt me kut als CAM met zijn 2* weak foot.
IF danquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
SIF Diego is LM
Podolski lijkt me kut als CAM met zijn 2* weak foot.
Nee, schot.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IF danhij heeft alleen podol omdat ie snel is
Hah neequote:
Welke keeper vind jij dan het beste? Ik heb iedereen geprobeerd, Lloris, Cech, Buffon, Hart, Sirigu, Marchetti, Frey, TOTS Trapp, Adler (:')) en toch kom ik iedere keer weer terug bij Neuer, die het wél goed doet.quote:
Voor de mensen zonder radio:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:24 schreef Reemi het volgende:
Rapper Sjors heeft Waves gecoverdNu op 3FM
Siriguquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:24 schreef Topiek het volgende:
[..]
Welke keeper vind jij dan het beste? Ik heb iedereen geprobeerd, Lloris, Cech, Buffon, Hart, Sirigu, Marchetti, Frey, TOTS Trapp, Adler (:')) en toch kom ik iedere keer weer terug bij Neuer, die het wél goed doet.
Lloris deed bij mij echt dingen die andere budget keepers niet deden. Had echt heel veel afstandschoten klem.quote:
Lloris was 80k ofzo toen ik nog speelde, dus ik had Frey in dat team gezet (Chiellini en Kaboul als CB's). Die deed het ook wel aardig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lloris deed bij mij echt dingen die andere budget keepers niet deden. Had echt heel veel afstandschoten klem.
Die heb ik ook, en is prima. Maar van wat ik bij tegenstanders gezien heb, is Neuer toch ietsje beter. Ik heb echt moeite om tegen hem te scoren, bijna alleen opgelegde kansen gaan erin. Helaas past Neuer niet in mijn teams, want ik heb geen Bundesliga-team.quote:
Jouw mening, ik vind het gewoon een mooie TTquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:34 schreef Zhano het volgende:
Yo TT, waarom heb je de reeks verneukt?
Ik vind Lloris de beste non if, Marchetti de beste In form/totsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:24 schreef Topiek het volgende:
[..]
Welke keeper vind jij dan het beste? Ik heb iedereen geprobeerd, Lloris, Cech, Buffon, Hart, Sirigu, Marchetti, Frey, TOTS Trapp, Adler (:')) en toch kom ik iedere keer weer terug bij Neuer, die het wél goed doet.
Ik denk dat niemand echt weet wie het is. Ik hou het dus gewoon bij 'unknown'quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:39 schreef DutchSL het volgende:
@DS2: er is antwoord gekomen op je vraag in dat babes topic
Die bevalt ook prima, heb ik ook in een teamquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik denk dat ik IF Sirigu maar eens ga aanschaffen
Hoezo? Wat is er verneukt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:34 schreef Zhano het volgende:
Yo TT, waarom heb je de reeks verneukt?
Jij niet begrijp. Topic was net niet gelinkt in de reeksquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jouw mening, ik vind het gewoon een mooie TT
Dan moet je het beter uitleggenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij niet begrijp. Topic was net niet gelinkt in de reeksMaar ze hebben dat al gefixt.
Volgens mij heb je verkeerd gekeken, want hij was gewoon gelinkt toen straks, heb namelijk nog iets teruggezocht in het vorige topicquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij niet begrijp. Topic was net niet gelinkt in de reeksMaar ze hebben dat al gefixt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dat laatste potje ergerde ik me aan die aannames van Emnes dus zette ik Robben in de spitsquote:
Nee was duidelijk zat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan moet je het beter uitleggen
Nope. Wilde net een nieuw topic openen omdat de vorige vol was en deze niet bij mijn AT stond. Toen keek ik bij de reeks en daar stond ie ook niet bij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij heb je verkeerd gekeken, want hij was gewoon gelinkt toen straks, heb namelijk nog iets teruggezocht in het vorige topic
Marcelo is echt een baasje hoor, ook verdedigendquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:46 schreef wonton het volgende:
[..]
In dat laatste potje ergerde ik me aan die aannames van Emnes dus zette ik Robben in de spitsScoorde er wel gelijk 2.
Marcelo is nog rond de 20k. Ik dacht ondertussen wel discard
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:46 schreef wieisboos het volgende:
Bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Hij werkt voor ea als scout. Ik vind persoonlijk dat hij minimaal 88 FKA verdient met al die goals de laatste tijd.quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]Kein puush am ArbeitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
HolySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com
ik sluit niet uit dat zijn FKA richting de 90 gaat als hij er nog 2-3 inschiet voor het begin van Fifa 14quote:
Over een paar weken speelt hij ergens anders, en boeit het jullie geen ruk meerquote:
Waarom is zijn longshot maar 73 danquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik sluit niet uit dat zijn FKA richting de 90 gaat als hij er nog 2-3 inschiet voor het begin van Fifa 14
zeker een mooi team met hem makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Gratz DS2quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn WTF-deal van de dag ook alweer gevonden. Cyriac CDM 3-5-2 voor 1.1k.
Ik was bronze packs aan het openen en ik kreeg eerst Werley (een 70 pace BraSilver CB) en later dit: [ afbeelding ]![]()
Zul je altijd zien dat ie zwaar tegenvalt. Net als zoveel spelers in FUT13 met gruwelijke statsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zeker een mooi team met hem maken
is niet hetzelfde als een vrije trapquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom is zijn longshot maar 73 dan
Ik heb dit jaar duidelijk veel meer geluk met bronze packs. Ik vind het wel jammer dat Matland weer geen IF heeft gekregenquote:
Maar is wel van belang ook voor je vrije trap toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
is niet hetzelfde als een vrije trap
niet echtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar is wel van belang ook voor je vrije trap toch?
Wtfquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:11 schreef poker4lifee het volgende:
FIFA 14 £19.99 when you buy a 2 pack of boxers at £14.99 = £34.98 for FIFA 14 @ Zavvi
hmm
Zavvi heeft toch meerdere dagen levertijd naar NL? Weet niet of je dat boeit..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:11 schreef poker4lifee het volgende:
FIFA 14 £19.99 when you buy a 2 pack of boxers at £14.99 = £34.98 for FIFA 14 @ Zavvi
hmm
mij sowieso welquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zavvi heeft toch meerdere dagen levertijd naar NL? Weet niet of je dat boeit..
Jij zet je gebruikte boxers op martkplaats?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mij sowieso welmaar voor anderen misschien wel interessant
En je kan het sowieso door verkopen met winst dan eventueel
Wel echt lelijke boxers btwquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mij sowieso welmaar voor anderen misschien wel interessant
En je kan het sowieso door verkopen met winst dan eventueel
Een grapje toch? Ik neem aan dat hij het doorverkopen van de FIFA bedoelde.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij zet je gebruikte boxers op martkplaats?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een grapje toch? Ik neem aan dat hij het doorverkopen van de FIFA bedoelde.
Een helm en kogelvrij vest mee nemen in je handbagage is anders ook geen optie hoor...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:19 schreef Zhano het volgende:
Al die domme mensen die naar Egypte gaan met het idee van "het zal wel goed komen en anders zien we het wel"
te zwaar hequote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een helm en kogelvrij vest mee nemen in je handbagage is anders ook geen optie hoor...
Hoezo niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een helm en kogelvrij vest mee nemen in je handbagage is anders ook geen optie hoor...
Voor 50 euro heb je de ultimate editie straks bij de mmquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:18 schreef DuTank het volgende:
https://www.all4games.nl/(...)ate-Edition-Xbox-360
Die ga ik denk ik halen. Voor 7,50 extra (op die site dan) de ultimate edition. En als je naar bol.com ofzo kijkt, heb je de ultimate edition praktisch gratis erbij.
quote:
Goede inderdaadquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:18 schreef DuTank het volgende:
https://www.all4games.nl/(...)ate-Edition-Xbox-360
Die ga ik denk ik halen. Voor 7,50 extra (op die site dan) de ultimate edition. En als je naar bol.com ofzo kijkt, heb je de ultimate edition praktisch gratis erbij.
Ieder zijn hobby, ik zoek wat gezelliger oorden uit dan Birma, Somalie en Congo als vakantiebestemmingquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo niet?Neem ik altijd standaard mee als ik op vakantie ga...
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Goede inderdaadMaar is uitverkocht
Ik blijf lekker thuis. Wel zo veiligquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ieder zijn hobby, ik zoek wat gezelliger oorden uit dan Birma, Somalie en Congo als vakantiebestemming
haal ps3 dan kan ik je weer batta gevenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:23 schreef wonton het volgende:
Ik weet niet eens op welke console ik het ga halen. PS3, PS4 of XBOX
Beter hadden ze nog een jaartje gewacht met UT voor de next gen. Dan was de keuze makkelijker gemaakt.quote:
Oh er staat 'Dit product is momenteel niet beschikbaar'. Maar nu je het zegt, dat kan er ook gewoon staan omdat de game nog niet gereleased isquote:
Ja, ik dacht al dat je daarop doeldequote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh er staat 'Dit product is momenteel niet beschikbaar'. Maar nu je het zegt, dat kan er ook gewoon staan omdat de game nog niet gereleased isBeetje vaag aangegeven.
Ben je gek joh?! Nu kunnen ze nagenoeg hetzelfde product 2x verkopen. Alsof EA een kans op extra cash laat liggen...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:25 schreef wonton het volgende:
[..]
Beter hadden ze nog een jaartje gewacht met UT voor de next gen. Dan was de keuze makkelijker gemaakt.
Dit ja. Zo doe ik het ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:25 schreef Zhano het volgende:
Ik denk dat ik het gewoon haal op PS3, aangezien de 4 misschien niet eens te krijgen is eerst. Dan kijk ik halverwege het jaar wel of ik de PS4 erbij haal (met FIFA of niet).
Ik wacht waarschijnlijk (samen met m'n broertje) nog een jaar ofzo. Of er moet echt in no-time een shitload aan geld binnen komenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ja. Zo doe ik het ook.
Dat bedoel ik. Eerst nog een jaar op de PS3 halen. FIFA14 op de PS3 afspelen, en daarna FIFA15 gezamenlijk met een PS4 aanschaffen (misschien wel in zo'n gezamenlijk pakket ook).quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wacht waarschijnlijk (samen met m'n broertje) nog een jaar ofzo.
Is dit zeker? Want ik heb eigenlijk geen zin om 60¤ te betalen voor een Ultimate Edition als ik een week ervoor al 55¤ kwijt ben voor GTA Vquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor 50 euro heb je de ultimate editie straks bij de mm
Exact.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Eerst nog een jaar op de PS3 halen. FIFA14 op de PS3 afspelen, en daarna FIFA15 gezamenlijk met een PS4 aanschaffen (misschien wel in zo'n gezamenlijk pakket ook).
Dit wil ik ook gaan doen. Op de PS3 kan ik het hele jaar lekker FIFA en GTA V spelen om vervolgens September 2014 de PS4 te gaan halen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Eerst nog een jaar op de PS3 halen. FIFA14 op de PS3 afspelen, en daarna FIFA15 gezamenlijk met een PS4 aanschaffen (misschien wel in zo'n gezamenlijk pakket ook).
ja zeker met kerst ofzoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is dit zeker? Want ik heb eigenlijk geen zin om 60¤ te betalen voor een Ultimate Edition als ik een week ervoor al 55¤ kwijt ben voor GTA V
Dan is die Ultimate Edition niet meer verkrijgbaar denk ik.quote:
Ik hoop dat GTA V snel ook op PC komtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is dit zeker? Want ik heb eigenlijk geen zin om 60¤ te betalen voor een Ultimate Edition als ik een week ervoor al 55¤ kwijt ben voor GTA V
Op de site van MediaMarkt staat dat ie 65 euro kost. Dus ja, wanneer gaan ze er dan 15 euro vanaf doen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dan is die Ultimate Edition niet meer verkrijgbaar denk ik.
De Ultimate Edition bevat als extra:quote:
aha zo, niet iets wat ik ga kopen dusquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
De Ultimate Edition bevat als extra:
- Goud-pakketten voor FIFA 14 Ultimate Team - 24 weken lang, 1 Goud-pakket per week.
- De adidas®-bundel - 2 paar schoenen, 2 ballen en het adidas® All Star-team. Dit topteam bestaat uit Leo Messi en 29 felbegeerde wereldvoetballers die tot de topspelers van het merk behoren.
- Prof-boosters – Ontvang 5 verschillende prof-boosters om je online prof te verbeteren.
- Vreugdedansen – krijg meteen toegang tot 3 vergrendelde vreugdedansen.
- Historische clubtenues – Ontgrendel een uitgebreide verzameling historische clubtenues, waaronder die van de grootste clubs ter wereld..
Die konko hoesjes gooi gelijk ergens in de kast. Want ik gebruik zo'n CD mapje. Wij wisselen nogal veel van spel en dat eruit klikken van het spel gaat op een gegeven moment je disc slopen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:40 schreef StijnDa het volgende:
Vorig jaar ook bij de Media Markt gehaald. Weet alleen niet meer hoe duur. Was geen Ultimate Edition, maar ik kreeg wel zo'n geile steel case
Eerste 60 minuten ging echt alles misquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:41 schreef wonton het volgende:
gg TT. Het werd nog even spannend door die comeback van jou.
Alleen al met de goude pakketten heb je het eruit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aha zo, niet iets wat ik ga kopen dus
yesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een frustratiepotGG rematch?
beetje een vreemde rekensom, packs kosten wel 7.500 maar leveren dit natuurlijk niet opquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Alleen al met de goude pakketten heb je het eruit.
24*7.500 = 180k = 20 euro.
Ultimate Edition kost maar 7,50 extra.
het zijn 5k packsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij mij zat meestal het hele jaar de FIFA disc erinquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die konko hoesjes gooi gelijk ergens in de kast. Want ik gebruik zo'n CD mapje. Wij wisselen nogal veel van spel en dat eruit klikken van het spel gaat op een gegeven moment je disc slopen.
Ik speel eigenlijk bijna alleen Fifaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die konko hoesjes gooi gelijk ergens in de kast. Want ik gebruik zo'n CD mapje. Wij wisselen nogal veel van spel en dat eruit klikken van het spel gaat op een gegeven moment je disc slopen.
Season Ticket jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:42 schreef DutchSL het volgende:
En dan kun je nog 25 euro of zoiets dokken als je een paar dagen eerder wilt kunnen spelen (met gedownloadde versie)
Mijn FIFA-disc komt er alleen uit als mijn neefjes of nichtjes een dvd willen kijken op tvquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk bijna alleen FifaDus hoef zelden te wisselen.
Ik haal waarschijnlijk ook geen Xbox One / PS4 daarom, is het gewoon niet waard
24*3 = 72quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog van vorig jaar en met een beetje geluk kunnen we hem op de laatste dag dat die ticket geldig is downloaden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Season Ticket jaGa m wel weer halen ben ik bang....
tenzij je in je gratis pack messi pull dan is het een koopjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
24*3 = 72
Prijs klopt dus ongeveer wel
EA kennende: Neequote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog van vorig jaar en met een beetje geluk kunnen we hem op de laatste dag dat die ticket geldig is downloaden.
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef wieisboos het volgende:
volgens EA is mijn season ticket geldig tot juli 2014?![]()
[ afbeelding ]
Ik zat al te denken of het me iets heeft opgeleverd. Niets noemenswaardigs geloof ik.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:49 schreef StijnDa het volgende:
Heeft er iemand een goede speler gepulled uit die free packs van Fifa 13 Ultimate Team?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
easports.com en dan inloggen rechtsboven
Ambrosini was mijn bestequote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:49 schreef StijnDa het volgende:
Heeft er iemand een goede speler gepulled uit die free packs van Fifa 13 Ultimate Team?
Januari 2014 hierquote:
Ik had Robinho op het beginquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ambrosini was mijn beste
edit. van de pakjes die ik op release kreeg, bij de wekelijkse pakjes heb ik een keer Xabi Alonso gehad
Had hem verkocht voor 23K geloof en een dag later was ook hij gebannedquote:
Inderdaad, maar ik had toen geen tweede account en de verleiding was toen te grootquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:56 schreef Zhano het volgende:
Ik had Schweinsteiger in een pack, maar was m kwijt door het tamperen voor ik m kon verkopen
Achteraf hebben we het zo dom aangepakt
Hopen dat dat zo blijft dan, bij mij ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:57 schreef DutchSL het volgende:
Die van mij loopt door tot december 2013
Maar ook meteen zo greedy, de allerduurste packs die je helemaal niet kon kopen normaal gesproken. Vraag me echt af wat er gebeurd was als we gewoon 5k en 7,5k packs hadden gedaan en het meer low key hadden gehouden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik had toen geen tweede account en de verleiding was toen te groot
Season ticket was zijn prijs dus dubbel en dwars waard. FIFA13 en FIFA14 ruim een week van te voren spelen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:57 schreef DutchSL het volgende:
Die van mij loopt door tot december 2013
Juich maar niet te vroeg, het is en blijft EAquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Season ticket was zijn prijs dus dubbel en dwars waard. FIFA13 en FIFA14 ruim een week van te voren spelen.
Geen idee, maar ik denk dat EA per account toch wel kan zien hoeveel packs er geopend worden toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar ook meteen zo greedy, de allerduurste packs die je helemaal niet kon kopen normaal gesproken. Vraag me echt af wat er gebeurd was als we gewoon 5k en 7,5k packs hadden gedaan en het meer low key hadden gehouden.
Ja. Ik heb geen idee hoe ze ons gepakt hebben helaas. Ik heb ook smerig veel van die 100k packs in hun volledigheid gediscard om die Leite te kopen voor 590kquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk dat EA per account toch wel kan zien hoeveel packs er geopend worden toch?
Die packs die we toen openden waren die 100K player packs toch?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk dat EA per account toch wel kan zien hoeveel packs er geopend worden toch?
Die packs die we toen openden waren die 100K player packs toch?
Ze hoefden zo alleen maar het tellertje te checken met geopende packs per accountquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja. Ik heb geen idee hoe ze ons gepakt hebben helaas. Ik heb ook smerig veel van die 100k packs in hun volledigheid gediscard om die Leite te kopen voor 590k
Ik denk alle accounts die zo'n pack hebben geopend. Die waren namelijk helemaal niet zichtbaar toen in de store.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja. Ik heb geen idee hoe ze ons gepakt hebben helaas. Ik heb ook smerig veel van die 100k packs in hun volledigheid gediscard om die Leite te kopen voor 590k
DIe packs zaten ook helemaal niet in de store, dus iedereen die zo'n pack heeft geopend heeft getampered.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze hoefden zo alleen maar het tellertje te checken met geopende packs per account
Maar er waren ook mensen geband die alleen hele grote bedragen op hun account hadden toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik denk alle accounts die zo'n pack hebben geopend. Die waren namelijk helemaal niet zichtbaar toen in de store.
Als ze dat deden dan konden we niet 'ontsnappen'quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze hoefden zo alleen maar het tellertje te checken met geopende packs per account
Als ze dit deden dan hadden we dus idd 5k en 7,5k packs moeten kopen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik denk alle accounts die zo'n pack hebben geopend. Die waren namelijk helemaal niet zichtbaar toen in de store.
Kijken of het dit jaar weer kan, maar denk eerlijk gezegd dat EA de store niet beschikbaar maakt op de webapp tot de officiele game release.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als ze dat deden dan konden we niet 'ontsnappen'Maar je kon toen ook al legit packs kopen toch?
[..]
Als ze dit deden dan hadden we dus idd 5k en 7,5k packs moeten kopen.
Ik weet niet of ze een afzonderlijk tellertje voor 100k packs hadden, of dat alle gold packs in 1 en dezelfde teller zatenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als ze dat deden dan konden we niet 'ontsnappen'Maar je kon toen ook al legit packs kopen toch?
[..]
Als ze dit deden dan hadden we dus idd 5k en 7,5k packs moeten kopen.
Inderdaad, niemand had Messi of Ronaldoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:06 schreef FCsuarez het volgende:
maar zoveel van die 100K packs geopend en nog steeds geen messi dus ?
jullie hadden maver even mee moeten laten doen
Ik heb toen wel genoeg mensen met Ronaldo in hun pack gezien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:06 schreef FCsuarez het volgende:
maar zoveel van die 100K packs geopend en nog steeds geen messi dus ?
jullie hadden maver even mee moeten laten doen
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad, niemand had Messi of RonaldoMoet je nagaan hoe klein de kans is dat je die pullt.
Oh laat maar dan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb toen wel genoeg mensen met Ronaldo in hun pack gezien.
En al die figuren op het EA forum die dacht dat we scammers waren toen wij die link daar posttenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:05 schreef Ozz-03 het volgende:
Wel geniaal hoe wij als eerste in de webapp kondeniedereen sprak toen al van een reset en een dag later was het helemaal raak met tamperen.
pazzl had 2x Ronaldo volgens mijquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad, niemand had Messi of RonaldoMoet je nagaan hoe klein de kans is dat je die pullt.
schaduw accountjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:08 schreef Zhano het volgende:
Weet niet of ik dit jaar wel zou gaan tamperen. Hecht wel waarde aan mn generations enzo, en vorig jaar raakte ik er mn BF3 account aan kwijt
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En al die figuren op het EA forum die dacht dat we scammers waren toen wij die link daar postten
Ik denk dat het lastig is om er mee weg te komen. Alles is namelijk te volgen en te herleiden voor EA.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:08 schreef Zhano het volgende:
Weet niet of ik dit jaar wel zou gaan tamperen. Hecht wel waarde aan mn generations enzo, en vorig jaar raakte ik er mn BF3 account aan kwijt
Idd ja. En waarom deden we dat eigenlijk?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En al die figuren op het EA forum die dacht dat we scammers waren toen wij die link daar postten
quote:
Dit. Ik had vorig jaar 3 accounts. Maar op 1 getampered, en niks naar de anderen gestuurd. Toch alle 3 accounts geband want op dezelfde PS3 aangemaakt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik denk dat het lastig is om er mee weg te komen. Alles is namelijk te volgen en te herleiden voor EA.
En toch zijn er mensen mee weg gekomen hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik denk dat het lastig is om er mee weg te komen. Alles is namelijk te volgen en te herleiden voor EA.
Als je alles discard en vervolgens zet je al de coins over naar een ander account, en je doet dat nog 2x (waardoor de coins uitkomen op account 4) is het echt niet meer te traceren hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
DTM ja, met zn bloedgeldquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En toch zijn er mensen mee weg gekomen hoor
niet te hebberig en inderdaad de 5% tax voor lief nemen lijkt mij inderdaad wel een must.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:11 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Als je alles discard en vervolgens zet je al de coins over naar een ander account, en je doet dat nog 2x (waardoor de coins uitkomen op account 4) is het echt niet meer te traceren hoor
Nog anderen ook hoor, dacht ik. In mijn beleving kwam zo'n 30% van de daders er mee wegquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
DTM ja, met zn bloedgeldIk heb er echt helemaal niks aan over gehouden behalve machtig mooie herrineringen
en daarna als een malle price-fixen op de dure spelers zekerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog anderen ook hoor, dacht ik. In mijn beleving kwam zo'n 30% van de daders er mee weg
Elk kaartje heeft een uniek id. Dus als EA wil kunnen ze zien dat jij die gekocht hebt, en van wie. Vervolgens kunnen ze dat spoor volgen. Is wel veel werk als je met 100+ man zit te tamperen oid.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:11 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Als je alles discard en vervolgens zet je al de coins over naar een ander account, en je doet dat nog 2x (waardoor de coins uitkomen op account 4) is het echt niet meer te traceren hoor
Dat werkt lastig he...op dat moment werden er veel packs geopend, en komen er dus continu nieuwe spelers op de markt. Pricefixxen is dan niet bepaald appeltje-eitje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en daarna als een malle price-fixen op de dure spelers zeker
Ja, maar ik snap het wel dat als je het helemaal spreid, het nog eens een keer onderling overzet en dan vervolgens op je mainaccount, dan is het niet echt te bewijzen lijkt me. Zeker niet als je het op verschillende IP's doet, etc.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Elk kaartje heeft een uniek id. Dus als EA wil kunnen ze zien dat jij die gekocht hebt, en van wie. Vervolgens kunnen ze dat spoor volgen. Is wel veel werk als je met 100+ man zit te tamperen oid.
ik neem aan dat de mensen die er tonnen/miljoenen aan overgehouden hebben, daar later toch wel heel wat profijt van gehad hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat werkt lastig he...op dat moment werden er veel packs geopend, en komen er dus continu nieuwe spelers op de markt. Pricefixxen is dan niet bepaald appeltje-eitje.
haha thnx gg. Jammer van die rode kaart anders kon je nog wel winnen. Het is wel doelpuntenfestijn wanneer ik tegen jou speelquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Feli rijstLaatste potje was weer voor jou
Na de tamper begon ik weer opnieuw met coins sparen. Ik wilde toen voor 30k(!) IF Buttner kopen maar ik was net te laat. Hij stond er uren op. Dat was een heerlijke investering geweest.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat werkt lastig he...op dat moment werden er veel packs geopend, en komen er dus continu nieuwe spelers op de markt. Pricefixxen is dan niet bepaald appeltje-eitje.
Tuurlijk als je op de eerste dag 100K te besteden hebt dan kun je bijvoorbeeld David Silva van Roykkbalpsv oppikken voor 23K en later door verkopen voor 80K, dat was hij volgens mij enkele weken later waard.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik neem aan dat de mensen die er tonnen/miljoenen aan overgehouden hebben, daar later toch wel heel wat profijt van gehad hebben.
Ik denk dat het zo gek niet is geweest. Er zijn een paar mensen die er een paar mooie spelers aan overhielden (zoals zo'n Lukaku). Dat levert ze misschien een paar ton op, en dat is een groot voordeel inderdaad. In FUT12 had ik in mijn starterpack een IF Cavani. Dat gaf me ook een vliegende start (=200k). Maar daarna is het weer gewoon hard werken voor je coins hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik neem aan dat de mensen die er tonnen/miljoenen aan overgehouden hebben, daar later toch wel heel wat profijt van gehad hebben.
Werkt dat met veel spelers zo? Ik ben namelijk pas later bij FUT binnen gerold, want sindsdien zijn de prijzen van de meeste spelers redelijk stabiel gebleven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tuurlijk als je op de eerste dag 100K te besteden hebt dan kun je bijvoorbeeld David Silva van Roykkbalpsv oppikken voor 23K en later door verkopen voor 80K, dat was hij volgens mij enkele weken later waard.
Jep. Misschien handig om het filmpje van UniqueRiggers te kijken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Werkt dat met veel spelers zo? Ik ben namelijk pas later bij FUT binnen gerold, want sindsdien zijn de prijzen van de meeste spelers redelijk stabiel gebleven.
Dus een Toure kost in de eerste paar dagen misschien maar 10k en twee weken later al 80k?
Ik heb in het begin denk ik voor zo'n 100k een aantal IFs opgepikt waarvan ik wist dat ze duur gingen worden zoals Hernanes en Ronaldinho. Die heb ik weken in mijn club gehad en toen ik dat allemaal verkocht was ik miljonairquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo gek niet is geweest. Er zijn een paar mensen die er een paar mooie spelers aan overhielden (zoals zo'n Lukaku). Dat levert ze misschien een paar ton op, en dat is een groot voordeel inderdaad. In FUT12 had ik in mijn starterpack een IF Cavani. Dat gaf me ook een vliegende start (=200k). Maar daarna is het weer gewoon hard werken voor je coins hoor
ik heb mezelf voor genomen volgend jaar de toefjes klapper te gaan makenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo gek niet is geweest. Er zijn een paar mensen die er een paar mooie spelers aan overhielden (zoals zo'n Lukaku). Dat levert ze misschien een paar ton op, en dat is een groot voordeel inderdaad. In FUT12 had ik in mijn starterpack een IF Cavani. Dat gaf me ook een vliegende start (=200k). Maar daarna is het weer gewoon hard werken voor je coins hoor
Klopt. Kwestie van aantal beschikbare coins in het spel he. Bijna niemand heeft op dat moment 10k, dus is 10k al veel. Het is dus in het begin een kwestie van zoveel mogelijk investeren. Alleen had ik niet het geduld om zo'n Toure even een paar weken vast te houden...ik ging voor de snellere deals.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Werkt dat met veel spelers zo? Ik ben namelijk pas later bij FUT binnen gerold, want sindsdien zijn de prijzen van de meeste spelers redelijk stabiel gebleven.
Dus een Toure kost in de eerste paar dagen misschien maar 10k en twee weken later al 80k?
Speler willen handelen en dus spelers verkopen, maar niemand heet in de eerste weken veel geld. Zo kun je echt hele goede deals binnen halen. Nadeel is wel dat je geduld moet hebben tot de markt zich begint te vormen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik had bijvoorbeeld een Mayuka voor 10kquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hetzelfde hier. Ik heb echt een hele tijd lopen kutten met slechte chem en bronze kut spelers, terwijl ik nu na 10 potjes gespeeld te hebben al een gold team heb en 20k. En dat komt alleen al door een klein beetje gehandeld te hebben (in totaal misschien 20 spelers).quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb mezelf voor genomen volgend jaar de toefjes klapper te gaan makenmet ze 114 IF altidore's
![]()
ook denk ik dat ik heel anders te werk ga met handelen dan dit jaar. dit jaar eigenlijk pas echt door gehad rond de tijd van TOTY.
Eerlijk is eerlijk: die klapper hebben we vooral gemaakt dankzij een bekende Youtuber die er een filmpje over maakte. Daarna verkochten ze ineens als zoete broodjes, maar daarvoor was het maar afwachten of we uberhaupt winst zouden maken. Die klapper heeft weken geduurd, en ik vraag me nog steeds af of dat geluk was, of pure traderskills.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb mezelf voor genomen volgend jaar de toefjes klapper te gaan makenmet ze 114 IF altidore's
![]()
In het begin was het te easyquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik verdiende in het begin heel veel coins met bronzes toen mensen ze er voor te weinig op zetten (en toen 150 BIN nog werkte) en ook met een aantal silvers bv. een McClean voor 1.5k die toen meer dan 15k waard was (een paar weken later 40k)
Je moet de balans wat vinden. Ik hield steeds 10k over voor kleinere deals (spelers kopen voor 300 en 600c en discarden voor 9 coins meerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Kwestie van aantal beschikbare coins in het spel he. Bijna niemand heeft op dat moment 10k, dus is 10k al veel. Het is dus in het begin een kwestie van zoveel mogelijk investeren. Alleen had ik niet het geduld om zo'n Toure even een paar weken vast te houden...ik ging voor de snellere deals.
Precies. Investeren in silvers werkte voor mij echt goed. Iedereen opende gold packs, dus silvers waren zeldzaam, en waardevast. Ik heb echt 100 goedkope van Rhijn's ingekocht, en ze voor 1k meer verkochtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je moet de balans wat vinden. Ik hield steeds 10k over voor kleinere deals (spelers kopen voor 300 en 600c en discarden voor 9 coins meerof verkopen voor 400/800) en alles daarboven investeerde ik op de lange termijn.
Die video's van FlexFIFAquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
In het begin was het te easyMayuka's voor 2k etc
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die video's van FlexFIFADat soort deals kwam ik bijna nooit tegen.
Denk ik wel ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:25 schreef FCsuarez het volgende:
eigenlijk loont het dus meer om 20 eu PSN tegoed er in week 1 tegen aan te gooien, uit die packs te verkopen en een redelijk begin kapitaal op te bouwen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:25 schreef FCsuarez het volgende:
eigenlijk loont het dus meer om 20 eu PSN tegoed er in week 1 tegen aan te gooien, uit die packs te verkopen en een redelijk begin kapitaal op te bouwen.
Klopt, dat zeker. De eerste weken heb je daar het meeste profijt van. Geld maakt nog meer geld, zeg maar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:25 schreef FCsuarez het volgende:
Bij mij issie nu weer sep 2013quote:
Echt kut om tegen te spelenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb hem nog steeds
Gvd Rik leest mee en heeft het veranderdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij mij issie nu weer sep 2013Maar als het goed is is het nog september als fifa uitkomt
weet nog goed dat ik met me eerste 7.5K een gold pack kochtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, dat zeker. De eerste weken heb je daar het meeste profijt van. Geld maakt nog meer geld, zeg maar.
ik had ook het idee dat ik in het begin van FIFA 13 waardeloze spelers in packs kreeg, altijd dezelfde keer op keer, die ik nu nooit meer krijg.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:27 schreef DutchSL het volgende:
Ik had toen de euro's die ik over had na het kopen van die season ticket massaal in pakjes gegooid, maar er kwamen geen hele goede kaarten uit.
Gemiddeld pakje had geen shiny spelers of een kut speler die net bovne discard value was.
Agbon valt me echt tegen. Jerome is beter, beweegt soepeler en is in de lucht een beestquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:27 schreef wonton het volgende:
[..]
Echt kut om tegen te spelenzeker icm agbon of aguero
Meestal als het me niet lukt om een vervelende missie uit te spelen leg ik het spel weg.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Alsof ik Fifa 14 ga spelen als GTA 5 net uit is
twitter:RockstarGames twitterde op donderdag 15-08-2013 om 15:00:01One hour until the premiere of the GTA Online Gameplay Video http://t.co/OYmQSysAlW http://t.co/RLhDJEQRWp #GTAOnline reageer retweet
Ik had op 1 account gewoon mijn handeltje in silvers. Op account 2 kocht ik contracten met goedkope BIN (kwestie van snel klikken), en verkocht ik ze wat duurder. Van de profit die ik maakte kocht ik 7,5K goldpacks. Dat leverde me af en toe was leuks op, zoals IF Ozil.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
weet nog goed dat ik met me eerste 7.5K een gold pack kochttoen kreeg ik tevez, en voor de 45K die ik daar voor kreeg kocht ik nog meer gold packs
waar natuurlijk niks uit kwam.
en dat ik tijden HH packs zat te openen in plaats van consumables op pikken.
wat was ik onwetend
Nee was inderdaad niet exact een week. Ik kon op zaterdag avond spelen en FIFA kwam toen op de donderdag uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook zo volgens mij hoor, geen week zoals jij zei.
Met zn alleen in dit topic online gaanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:31 schreef DutchSL het volgende:
GTA5 is over een half jaar nog net zo leuk.
Idd ja. FUT moet je meteen bij zijn om een magnaat te wordenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:31 schreef DutchSL het volgende:
QFT.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:31 schreef DutchSL het volgende:
Echt onzinquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Idd ja. FUT moet je meteen bij zijn om een magnaat te wordenIk ga voor de 10 miljoen dit jaar.
Als liefhebber van voetbal houd je dit niet lang vol.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt onzin
Maar miss ga ik wel helemaal niet aan de Fifa 14 sla ik een jaar over, of koop ik hem pas als ik een one heb
Ik sla FUT14 ook over komend seizoen. Scriptie schrijven en een kleine opkomst. Prioriteiten enzoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt onzin
Maar miss ga ik wel helemaal niet aan de Fifa 14 sla ik een jaar over, of koop ik hem pas als ik een one heb
Dan is Fifa 15 al bijna uit whehhehehequote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt onzin
Of we lopen hier met z'n allen te kankeren over hoe kut het spel werkt, dan houdt ie het wel makkelijk vol denk ikquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als liefhebber van voetbal houd je dit niet lang vol.Zeker niet in de eerste weken als je screens ziet langskomen van PSV spelers
Nee downloadenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgens mij gaat iedereen hier GTAV kopen?
Fifa 14 ziet er voor de 'oude' consoles exact hetzelfde uit als Fifa 13. Ik heb eigenlijk geen zin om nog eens 50 euro te betalen voor hetzelfde spel omdat alle vernieuwing in the next gen zitquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als liefhebber van voetbal houd je dit niet lang vol.Zeker niet in de eerste weken als je screens ziet langskomen van PSV spelers
Kan natuurlijk ook, het is afwachten hoe het nieuwe chemistry gaat uitpakken. En over de gameplay heb ik al diverse keren gelezen dat het een stuk trager is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Of we lopen hier met z'n allen te kankeren over hoe kut het spel werkt, dan houdt ie het wel makkelijk vol denk ik
Ik ben normaal tegen, maar denk dat ik met wat vrienden wel naar de nachtrelease ga deze keer. Dat heb ik verder nog nooit gedaan majaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgens mij gaat iedereen hier GTAV kopen?
Ik hou niet van traag, dus laat mij nog maar even raggen op FUT 13 danquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook, het is afwachten hoe het nieuwe chemistry gaat uitpakken. En over de gameplay heb ik al diverse keren gelezen dat het een stuk trager is.
Ja, die chemistry stijlen. Volgens mij gaan die kaartjes ook kenser duur worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook, het is afwachten hoe het nieuwe chemistry gaat uitpakken. En over de gameplay heb ik al diverse keren gelezen dat het een stuk trager is.
Ik heb het gevoel dat ik die dingen nooit ga gebruikenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, die chemistry stijlen. Volgens mij gaan die kaartjes ook kenser duur worden.
Dan hoef je ook geen chemistry te hebben in je teamquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik die dingen nooit ga gebruiken
Hoezo? Het enige wat het doet is bepaalde stats boosten met 2/3 punten. Of bedoel je dat dat met het huidige systeem ook zo is?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan hoef je ook geen chemistry te hebben in je team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |