SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
'quote:
Wat dan weer een club in Zwitserland isquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
'
Komt omdat ik eerst Neuchatel had opgeschreven
Ja dat weet ik, Rene heeft er nog gespeeldquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat dan weer een club in Zwitserland is
Dan de Verlosser er maar inquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bakkali onzeker voor AC Milan
De wie?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan de Verlosser er maar in
'quote:
IF Mandzukic.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:43 schreef Topiek het volgende:
Welke bundesliga speler is IF goed? Ik dacht IF Blaszcykowski ofzo?
Park.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan de Verlosser er maar in
Ik heb IF Reus en SIF Götze gebruik en ik vond SIF Götze beter.quote:
Dat laatste denk ik ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb IF Reus en SIF Götze gebruik en ik vond SIF Götze beter.
Maar dat was op LM, ik denk dat IF Reus weer beter is op LW of LF...
Die kan ik nooit betalen. Gewone Robben al niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook.
Zijn SIF Robben en TOTS Ribery ook wel goed denk ik
Daarom zeg ik het ook: kneiterduurquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die kan ik nooit betalen. Gewone Robben al niet.
Mijn vader ging buiten verven. Het zag er vanochtend nog prachtig uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:47 schreef TBakkert het volgende:
Maar ik ga Kanoën met mijn familie.
Lekker weer ervoor wel.
Ohja, die zou sowieso al spelen voor Depay of Bakkaliquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |