SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
'quote:
Wat dan weer een club in Zwitserland isquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
'
Komt omdat ik eerst Neuchatel had opgeschreven
Ja dat weet ik, Rene heeft er nog gespeeldquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat dan weer een club in Zwitserland is
Dan de Verlosser er maar inquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bakkali onzeker voor AC Milan
De wie?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan de Verlosser er maar in
'quote:
IF Mandzukic.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:43 schreef Topiek het volgende:
Welke bundesliga speler is IF goed? Ik dacht IF Blaszcykowski ofzo?
Park.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan de Verlosser er maar in
Ik heb IF Reus en SIF Götze gebruik en ik vond SIF Götze beter.quote:
Dat laatste denk ik ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb IF Reus en SIF Götze gebruik en ik vond SIF Götze beter.
Maar dat was op LM, ik denk dat IF Reus weer beter is op LW of LF...
Die kan ik nooit betalen. Gewone Robben al niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook.
Zijn SIF Robben en TOTS Ribery ook wel goed denk ik
Daarom zeg ik het ook: kneiterduurquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die kan ik nooit betalen. Gewone Robben al niet.
Mijn vader ging buiten verven. Het zag er vanochtend nog prachtig uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:47 schreef TBakkert het volgende:
Maar ik ga Kanoën met mijn familie.
Lekker weer ervoor wel.
Ohja, die zou sowieso al spelen voor Depay of Bakkaliquote:
Gaat niet met een Post Duif net zoals in frieslan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:49 schreef DutchSL het volgende:
Park wacht nog op een werkvergunning.
Enige Bundesliga IF's die ik heb gehad zijn volgens mij Howedes en Diego (beiden deden het goed).
Mag een dag van te voren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:53 schreef DutchSL het volgende:
Is die wel ingeschreven voor de CL?
Of mag dat nu nog aangepast worden?
De SIF. Een paar potjes, maar hij kwam bij mij niet aan bod.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:56 schreef Topiek het volgende:
Iemand hier ook IF Blasz geprobeerd?
Ik heb nooit met hem gespeeld, maar ik ben nog nooit onder indruk geweest van die gast als ik tegen hem moest. Dan vind ik Barfa, Palacio, Lamela en Farfan op een of andere manier veel moeilijkere tegenstanders.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
De SIF. Een paar potjes, maar hij kwam bij mij niet aan bod.
Diego "mislukt bij PSV" Tardelli speelt daar ook (en goed).quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:02 schreef zerokil het volgende:
Jammer dat de rest van het team niks kan.
Ik had hem nog bijna op mijn jubileumshirt gezetquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Diego "mislukt bij PSV" Tardelli speelt daar ook (en goed).
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Diego "mislukt bij PSV" Tardelli speelt daar ook (en goed).
Alcides?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:22 schreef DutchSL het volgende:
Rare carriere hebben die Braziliaanse PSV rejects.
Had al eens Robert gepost, Tardelli dan, Fagner, Cassio Ramos en kennen we deze nog?
[ afbeelding ]
Komt waarschijnlijk door zijn relatief lage ball control.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nooit met hem gespeeld, maar ik ben nog nooit onder indruk geweest van die gast als ik tegen hem moest. Dan vind ik Barfa, Palacio, Lamela en Farfan op een of andere manier veel moeilijkere tegenstanders.
Die gastquote:
Leandroquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:39 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Door deze speler verloor Bruggink zijn basisplaats en vertrok hij uiteindelijk
En daarna vertrok dit overhypte talent gewoon terwijl hij een contract hadplots speelde hij wedstrijden bij Porto.
Nog erger dan Labyad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:48 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Deze speler kwam als linksback bij PSV, kwam nooit aan spelen toe, mislukte overal en veel later plots doorgebroken bij grote Braziliaanse clubs als aanvallende veelscorende middenvelder.
Vampeta, ook zo'n figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Die heeft nog naakt geposeerd in een Braziliaans homobladquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vampeta, ook zo'n figuur
Dit zegt niet zo veel over Reus, maar des te meer over je tegenstanderquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:57 schreef Topiek het volgende:
Het is altijd zo'n lekker gevoel als Reus rood krijgt aan het begin van de wedstrijd (van de tegenstander dan).
Alleen als Reus rood krijgt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:57 schreef Topiek het volgende:
Het is altijd zo'n lekker gevoel als Reus rood krijgt aan het begin van de wedstrijd (van de tegenstander dan).
Ik heb altijd moeite met Reusquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit zegt niet zo veel over Reus, maar des te meer over je tegenstander
Ook andere goede spelersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandzukic heeft nieteens volle chem nodig, en hij speelt al vrij goed.
Ik snap dit soort figuren echt niet.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:01 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik heb altijd moeite met Reus
[..]
Ook andere goede spelers
-zet gewoon SIF Diego op cam dan johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandzukic heeft nieteens volle chem nodig, en hij speelt al vrij goed.
Ik vind dit wel lekker spelen opzich, Podolski is als een 3e spitsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zet gewoon SIF Diego op cam dan joh
Of Gotze.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
SIF Diego is LMquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Klopt, de ideale CAM heeft minstens 4* wf.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
SIF Diego is LM
Podolski lijkt me kut als CAM met zijn 2* weak foot.
IF danquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
SIF Diego is LM
Podolski lijkt me kut als CAM met zijn 2* weak foot.
Nee, schot.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IF danhij heeft alleen podol omdat ie snel is
Hah neequote:
Welke keeper vind jij dan het beste? Ik heb iedereen geprobeerd, Lloris, Cech, Buffon, Hart, Sirigu, Marchetti, Frey, TOTS Trapp, Adler (:')) en toch kom ik iedere keer weer terug bij Neuer, die het wél goed doet.quote:
Voor de mensen zonder radio:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:24 schreef Reemi het volgende:
Rapper Sjors heeft Waves gecoverdNu op 3FM
Siriguquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:24 schreef Topiek het volgende:
[..]
Welke keeper vind jij dan het beste? Ik heb iedereen geprobeerd, Lloris, Cech, Buffon, Hart, Sirigu, Marchetti, Frey, TOTS Trapp, Adler (:')) en toch kom ik iedere keer weer terug bij Neuer, die het wél goed doet.
Lloris deed bij mij echt dingen die andere budget keepers niet deden. Had echt heel veel afstandschoten klem.quote:
Lloris was 80k ofzo toen ik nog speelde, dus ik had Frey in dat team gezet (Chiellini en Kaboul als CB's). Die deed het ook wel aardig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lloris deed bij mij echt dingen die andere budget keepers niet deden. Had echt heel veel afstandschoten klem.
Die heb ik ook, en is prima. Maar van wat ik bij tegenstanders gezien heb, is Neuer toch ietsje beter. Ik heb echt moeite om tegen hem te scoren, bijna alleen opgelegde kansen gaan erin. Helaas past Neuer niet in mijn teams, want ik heb geen Bundesliga-team.quote:
Jouw mening, ik vind het gewoon een mooie TTquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:34 schreef Zhano het volgende:
Yo TT, waarom heb je de reeks verneukt?
Ik vind Lloris de beste non if, Marchetti de beste In form/totsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:24 schreef Topiek het volgende:
[..]
Welke keeper vind jij dan het beste? Ik heb iedereen geprobeerd, Lloris, Cech, Buffon, Hart, Sirigu, Marchetti, Frey, TOTS Trapp, Adler (:')) en toch kom ik iedere keer weer terug bij Neuer, die het wél goed doet.
Ik denk dat niemand echt weet wie het is. Ik hou het dus gewoon bij 'unknown'quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:39 schreef DutchSL het volgende:
@DS2: er is antwoord gekomen op je vraag in dat babes topic
Die bevalt ook prima, heb ik ook in een teamquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik denk dat ik IF Sirigu maar eens ga aanschaffen
Hoezo? Wat is er verneukt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:34 schreef Zhano het volgende:
Yo TT, waarom heb je de reeks verneukt?
Jij niet begrijp. Topic was net niet gelinkt in de reeksquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jouw mening, ik vind het gewoon een mooie TT
Dan moet je het beter uitleggenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij niet begrijp. Topic was net niet gelinkt in de reeksMaar ze hebben dat al gefixt.
Volgens mij heb je verkeerd gekeken, want hij was gewoon gelinkt toen straks, heb namelijk nog iets teruggezocht in het vorige topicquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij niet begrijp. Topic was net niet gelinkt in de reeksMaar ze hebben dat al gefixt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dat laatste potje ergerde ik me aan die aannames van Emnes dus zette ik Robben in de spitsquote:
Nee was duidelijk zat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan moet je het beter uitleggen
Nope. Wilde net een nieuw topic openen omdat de vorige vol was en deze niet bij mijn AT stond. Toen keek ik bij de reeks en daar stond ie ook niet bij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij heb je verkeerd gekeken, want hij was gewoon gelinkt toen straks, heb namelijk nog iets teruggezocht in het vorige topic
Marcelo is echt een baasje hoor, ook verdedigendquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:46 schreef wonton het volgende:
[..]
In dat laatste potje ergerde ik me aan die aannames van Emnes dus zette ik Robben in de spitsScoorde er wel gelijk 2.
Marcelo is nog rond de 20k. Ik dacht ondertussen wel discard
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:46 schreef wieisboos het volgende:
Bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Hij werkt voor ea als scout. Ik vind persoonlijk dat hij minimaal 88 FKA verdient met al die goals de laatste tijd.quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]Kein puush am ArbeitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
HolySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com
ik sluit niet uit dat zijn FKA richting de 90 gaat als hij er nog 2-3 inschiet voor het begin van Fifa 14quote:
Over een paar weken speelt hij ergens anders, en boeit het jullie geen ruk meerquote:
Waarom is zijn longshot maar 73 danquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik sluit niet uit dat zijn FKA richting de 90 gaat als hij er nog 2-3 inschiet voor het begin van Fifa 14
zeker een mooi team met hem makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Gratz DS2quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn WTF-deal van de dag ook alweer gevonden. Cyriac CDM 3-5-2 voor 1.1k.
Ik was bronze packs aan het openen en ik kreeg eerst Werley (een 70 pace BraSilver CB) en later dit: [ afbeelding ]![]()
Zul je altijd zien dat ie zwaar tegenvalt. Net als zoveel spelers in FUT13 met gruwelijke statsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zeker een mooi team met hem maken
is niet hetzelfde als een vrije trapquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom is zijn longshot maar 73 dan
Ik heb dit jaar duidelijk veel meer geluk met bronze packs. Ik vind het wel jammer dat Matland weer geen IF heeft gekregenquote:
Maar is wel van belang ook voor je vrije trap toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
is niet hetzelfde als een vrije trap
niet echtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar is wel van belang ook voor je vrije trap toch?
Wtfquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:11 schreef poker4lifee het volgende:
FIFA 14 £19.99 when you buy a 2 pack of boxers at £14.99 = £34.98 for FIFA 14 @ Zavvi
hmm
Zavvi heeft toch meerdere dagen levertijd naar NL? Weet niet of je dat boeit..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:11 schreef poker4lifee het volgende:
FIFA 14 £19.99 when you buy a 2 pack of boxers at £14.99 = £34.98 for FIFA 14 @ Zavvi
hmm
mij sowieso welquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zavvi heeft toch meerdere dagen levertijd naar NL? Weet niet of je dat boeit..
Jij zet je gebruikte boxers op martkplaats?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mij sowieso welmaar voor anderen misschien wel interessant
En je kan het sowieso door verkopen met winst dan eventueel
Wel echt lelijke boxers btwquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mij sowieso welmaar voor anderen misschien wel interessant
En je kan het sowieso door verkopen met winst dan eventueel
Een grapje toch? Ik neem aan dat hij het doorverkopen van de FIFA bedoelde.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij zet je gebruikte boxers op martkplaats?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een grapje toch? Ik neem aan dat hij het doorverkopen van de FIFA bedoelde.
Een helm en kogelvrij vest mee nemen in je handbagage is anders ook geen optie hoor...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:19 schreef Zhano het volgende:
Al die domme mensen die naar Egypte gaan met het idee van "het zal wel goed komen en anders zien we het wel"
te zwaar hequote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een helm en kogelvrij vest mee nemen in je handbagage is anders ook geen optie hoor...
Hoezo niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een helm en kogelvrij vest mee nemen in je handbagage is anders ook geen optie hoor...
Voor 50 euro heb je de ultimate editie straks bij de mmquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:18 schreef DuTank het volgende:
https://www.all4games.nl/(...)ate-Edition-Xbox-360
Die ga ik denk ik halen. Voor 7,50 extra (op die site dan) de ultimate edition. En als je naar bol.com ofzo kijkt, heb je de ultimate edition praktisch gratis erbij.
quote:
Goede inderdaadquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:18 schreef DuTank het volgende:
https://www.all4games.nl/(...)ate-Edition-Xbox-360
Die ga ik denk ik halen. Voor 7,50 extra (op die site dan) de ultimate edition. En als je naar bol.com ofzo kijkt, heb je de ultimate edition praktisch gratis erbij.
Ieder zijn hobby, ik zoek wat gezelliger oorden uit dan Birma, Somalie en Congo als vakantiebestemmingquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo niet?Neem ik altijd standaard mee als ik op vakantie ga...
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Goede inderdaadMaar is uitverkocht
Ik blijf lekker thuis. Wel zo veiligquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ieder zijn hobby, ik zoek wat gezelliger oorden uit dan Birma, Somalie en Congo als vakantiebestemming
haal ps3 dan kan ik je weer batta gevenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:23 schreef wonton het volgende:
Ik weet niet eens op welke console ik het ga halen. PS3, PS4 of XBOX
Beter hadden ze nog een jaartje gewacht met UT voor de next gen. Dan was de keuze makkelijker gemaakt.quote:
Oh er staat 'Dit product is momenteel niet beschikbaar'. Maar nu je het zegt, dat kan er ook gewoon staan omdat de game nog niet gereleased isquote:
Ja, ik dacht al dat je daarop doeldequote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh er staat 'Dit product is momenteel niet beschikbaar'. Maar nu je het zegt, dat kan er ook gewoon staan omdat de game nog niet gereleased isBeetje vaag aangegeven.
Ben je gek joh?! Nu kunnen ze nagenoeg hetzelfde product 2x verkopen. Alsof EA een kans op extra cash laat liggen...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:25 schreef wonton het volgende:
[..]
Beter hadden ze nog een jaartje gewacht met UT voor de next gen. Dan was de keuze makkelijker gemaakt.
Dit ja. Zo doe ik het ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:25 schreef Zhano het volgende:
Ik denk dat ik het gewoon haal op PS3, aangezien de 4 misschien niet eens te krijgen is eerst. Dan kijk ik halverwege het jaar wel of ik de PS4 erbij haal (met FIFA of niet).
Ik wacht waarschijnlijk (samen met m'n broertje) nog een jaar ofzo. Of er moet echt in no-time een shitload aan geld binnen komenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ja. Zo doe ik het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |