SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt de topic-titel-instructie wel erg goed gevolgd...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Origineel
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Noem eens een goede Ierse whiskey danquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:52 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
MoBlo krijgt gewoon Ierse whiskey in de kamelenzak![]()
![]()
![]()
Anders kom je er niet mee weg![]()
![]()
Ik heb liters Tullamore Dew in de kroeg weggeslobberd. Goed, nee. Slobberbaar, mwahquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Noem eens een goede Ierse whiskey dan![]()
Anders kom je er niet mee weg![]()
![]()
Ik heb hier nog een fles daarvanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb liters Tullamore Dew in de kroeg weggeslobberd. Goed, nee. Slobberbaar, mwahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pas je wel op, da's whiskey.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een fles daarvan![]()
*staart naar Jura Superstition, Highland Park 12 en Talisker 10*
Na 't lopen maar weer 's een glaasje
Ja doei.![]()
Ik ben jaloersquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
*staart naar Jura Superstition, Highland Park 12 en Talisker 10*
Na 't lopen maar weer 's een glaasjeAlleen maar kwaliteit ook.
![]()
Talisker is wel fijn. Ik moet ook weer eens een fles. Maar ik moet ook een nieuwe chillstoel in de woonkamer, en die krengen zijn duur = geen geld voor whisky.
of nouja, komt uit een totaal ander geldpotje, maar toch..![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:56 schreef hatsaflats het volgende:
Talisker is wel fijn. Ik moet ook weer eens een fles. Maar ik moet ook een nieuwe chillstoel in de woonkamer, en die krengen zijn duur = geen geld voor whisky.
Ja doei.![]()
35-40 euro en je kan er een jaar mee doen. Gaat toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:56 schreef hatsaflats het volgende:
Talisker is wel fijn. Ik moet ook weer eens een fles. Maar ik moet ook een nieuwe chillstoel in de woonkamer, en die krengen zijn duur = geen geld voor whisky.![]()
Maarja zonder chillstoel heb je ook geen plek om je whisk(e)y te drinkenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:56 schreef hatsaflats het volgende:
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Een jaar? Whaha, grapjas.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
35-40 euro en je kan er een jaar mee doen. Gaat toch?![]()
Alleen maar ranzige whiskyquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor als m'n studeerkamer af is om de studeerkamer af te maken![]()
![]()
![]()
Die wil mijn wederhelft ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor als m'n studeerkamer af is om de studeerkamer af te maken![]()
Maar dan met al m'n whiskies, natuurlijk..
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ik ben gisteren tegen deze chillstoel aangelopen, en ik wil wil moet moet 'm hebben:
Zodat ik in de winter superfijn kan gamen en whisky kan lurkenTussen het hardlopen door natuurlijk. Maar dat kreng is duuuur en ik ben bang dat m'n lieftallige kattenbeesten 'm slopen
![]()
![]()
ik heb gewoon een rookstoel die nog van mijn opa is geweest.
Heerlijk om in te zitten (zonder rookwaren uiteraard, al heb ik nog wel Nicaruaanse longfillers liggen, maar dan gaat mijn huis zo stinken), met wat genot in een glas.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hij is gebaseerd op een ontwerp uit 1955, maar daar houd ik ook wel van. Ik wil 'm dan in petrolblauwe stof. En hij zit zooooo lekker. Ik wilde eigenlijk in de winkel een dutje gan doen, maar de verkoper was tegen me aan het praten over verschillende buishoogtes, verstelbare hoofdsteunen, onderstellen enquote:![]()
![]()
Zulke praat helpt wel bij het in slaap vallen...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hij is gebaseerd op een ontwerp uit 1955, maar daar houd ik ook wel van. Ik wil 'm dan in petrolblauwe stof. En hij zit zooooo lekker. Ik wilde eigenlijk in de winkel een dutje gan doen, maar de verkoper was tegen me aan het praten over verschillende buishoogtes, verstelbare hoofdsteunen, onderstellen en
Wij hadden een stoel die écht uit de jaren 80/90 kwam. Zo eentje waar met een hendel die het benen-steun-ding uitklapt. Wat was die lelijk. Maar zat heerlijk.
Ja, als je een beetje een niet-lelijke stoel met uitklapbaar benen-steun-ding wilt mag je een aardige lading geld neertellen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:12 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zulke praat helpt wel bij het in slaap vallen...
Wij hadden een stoel die écht uit de jaren 80/90 kwam. Zo eentje waar met een hendel die het benen-steun-ding uitklapt. Wat was die lelijk. Maar zat heerlijk.![]()
Laphroaig![]()
Morgen mag verband van m'n arm af en dan weet ik eindelijk hoe het er uitziet. Als het meezit dan ook morgen of zaterdag weer stukje rennen eindelijk![]()
![]()
Dan heb je al best een tijdje niet gelopen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:17 schreef Arquero het volgende:
Laphroaig![]()
Morgen mag verband van m'n arm af en dan weet ik eindelijk hoe het er uitziet. Als het meezit dan ook morgen of zaterdag weer stukje rennen eindelijk
Hopelijk mag je weer binnenkort!
Ik ga voor je duimenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:17 schreef Arquero het volgende:
Laphroaig![]()
Morgen mag verband van m'n arm af en dan weet ik eindelijk hoe het er uitziet. Als het meezit dan ook morgen of zaterdag weer stukje rennen eindelijk![]()
![]()
En terecht!quote:
Ardbeg gaat er hier ook wel inJe moet dan natuurlijk wel smaakjes opbouwen, niet vanuit het niets een glas Ardbeg inschenken.
![]()
Verband eraf, en rennen maarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:21 schreef Arquero het volgende:
Bedankt
Ik voel me nu ook al echt een paar avonden heel onrustig. Overschot aan energie
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En terecht!
Ardbeg gaat er hier ook wel inJe moet dan natuurlijk wel smaakjes opbouwen, niet vanuit het niets een glas Ardbeg inschenken.
De echte elite hierquote:Jullie drinken gewoon alleen maar kwaliteit
![]()
![]()
Anders drink ik liever water. Zelfde geldt voor andere vormen van alcoholisch bocht (Heineken bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
De echte elite hierJullie drinken gewoon alleen maar kwaliteit
![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:25 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Anders drink ik liever water. Zelfde geldt voor andere vormen van alcoholisch bocht (Heineken bijvoorbeeld).Ben ik met je eens. Grolsch
Ik drink graag kruidenbitter_
![]()
bocht is dan nog teveel eer...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:25 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Anders drink ik liever water. Zelfde geldt voor andere vormen van alcoholisch bocht (Heineken bijvoorbeeld).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik drink eigenlijk ook bijna nooit Grolschquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]Ben ik met je eens. Grolsch
Ik drink graag kruidenbitter_
Lust het wel, overigens.
September komt hier weer Juttertje in huis![]()
![]()
Hmmm er is een kansje dat ik in November t/m de 15e in de VS zit. Misschien is het dan toch te optimistisch om bij de 7^^ de 10km op zaterdag en de 15km op zondag te willen lopen. Lastig, lastig.![]()
Nou, dat wil ik nou ook weer niet zeggen, maar dat vind ik wel de lekkerste soort whisky om te drinken. Drink heel weinig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
De echte elite hierJullie drinken gewoon alleen maar kwaliteit
Op zich wel eens het proberen waard btw. Camelbak volgooien met whisky en een HM gaan lopen : D
Kijken hoe dat gaat op het eind![]()
![]()
lol en dan naderhand op je Garmin kijken en zien dat je minstens 25 km hebt gelopen, al die extra meters van de linkerkant naar de rechterkant van de weg en weer terug...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:33 schreef Arquero het volgende:
[..]
Nou, dat wil ik nou ook weer niet zeggen, maar dat vind ik wel de lekkerste soort whisky om te drinken. Drink heel weinig.
Op zich wel eens het proberen waard btw. Camelbak volgooien met whisky en een HM gaan lopen : D
Kijken hoe dat gaat op het eindMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik herinner me nog een verhaal over Tom Simpson op de Mont Ventoux die bij gebrek aan bidons een fles sterk uit een café greep.. we weten allemaal hoe dat afliep dus doe maar niet :pIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
/topic BierdiscussieIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die had wel meer dan een fles sterk gehadquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik herinner me nog een verhaal over Tom Simpson op de Mont Ventoux die bij gebrek aan bidons een fles sterk uit een café greep.. we weten allemaal hoe dat afliep dus doe maar niet :p![]()
![]()
Abdel-Kader Zaaf is het beste voorbeeld van alcohol en (top)sport.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik herinner me nog een verhaal over Tom Simpson op de Mont Ventoux die bij gebrek aan bidons een fles sterk uit een café greep.. we weten allemaal hoe dat afliep dus doe maar niet :p
Fles rosé wegslobberen en even een tukkie doen onder een boom, en vervolgens de verkeerde kant op je weg weer hervattenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Drank & woninginrichting, das toch niet zo heel erg offtopic?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ontopic: ik heb heerlijk gelopen vanochtend. Herhaling van les 9, omdat 'ie zo zwaar ging de vorige keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:45 schreef Debsterr het volgende:
Ontopic: ik heb heerlijk gelopen vanochtend. Herhaling van les 9, omdat 'ie zo zwaar ging de vorige keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag morgen pas weer.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:45 schreef Guard het volgende:
Drank & woninginrichting, das toch niet zo heel erg offtopic?
Ja doei.![]()
AlcoholKan toch helemaal niet man, wij zijn hardlopers. Dan kun je echt geen alcohol drinken
![]()
Ik kan me de laatste keer dat ik alcohol heb gedronken serieus niet herinneren. En nee, dat is niet omdat ik toen teveel alcohol op had.
Edit: Volgens mij waren de biertjes na de Ekiden de laatste keer!![]()
![]()
Ik ga nu zondagochtend pas weer, ga heel vroeg opstaan zodat ik hopelijk 's avonds wat uurtjes kan tukken ('s nachts richting Schiphol..). Neem de spullen wel mee op vakantie maar ik denk eigenlijk dat ik een weekje looprust pak (ook i.v.m. de gevoelige plekken op m'n schenen).quote:
Heb jij nou al ergens op ingeschreven eigenlijk qua wedstrijdjes?Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Hoe bevalt het gestopt zijn met roken sinds je loopt eigenlijk? Ooit nog de neiging gehad?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:47 schreef Levitas het volgende:
AlcoholKan toch helemaal niet man, wij zijn hardlopers. Dan kun je echt geen alcohol drinken
![]()
Ik kan me de laatste keer dat ik alcohol heb gedronken serieus niet herinneren. En nee, dat is niet omdat ik toen teveel alcohol op had.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik kan me dat ook nooit herinneren!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:47 schreef Levitas het volgende:
![]()
Ik kan me de laatste keer dat ik alcohol heb gedronken serieus niet herinneren. En nee, dat is niet omdat ik toen teveel alcohol op had.
Edit: Volgens mij waren de biertjes na de Ekiden de laatste keer!
ik wou net zeggen, volgens mij hebben we nog bier gehaald na de ekiden...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:47 schreef Levitas het volgende:
![]()
Edit: Volgens mij waren de biertjes na de Ekiden de laatste keer!
Nope, nog niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga nu zondagochtend pas weer, ga heel vroeg opstaan zodat ik hopelijk 's avonds wat uurtjes kan tukken ('s nachts richting Schiphol..). Neem de spullen wel mee op vakantie maar ik denk eigenlijk dat ik een weekje looprust pak (ook i.v.m. de gevoelige plekken op m'n schenen).
Heb jij nou al ergens op ingeschreven eigenlijk qua wedstrijdjes?
Verkansie.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Bij twijfel gewoon doen!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:56 schreef YUR het volgende:
Er wordt een 25km startbewijs voor de TdF aangeboden. Tempting...
En dan niet de dag ervoor 12/13 bier drinken![]()
![]()
De individuele tijdrit?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:56 schreef YUR het volgende:
Er wordt een 25km startbewijs voor de TdF aangeboden. Tempting...![]()
gewoon doen!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:56 schreef YUR het volgende:
Er wordt een 25km startbewijs voor de TdF aangeboden. Tempting...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Tas gepakt, Garmin ligt signaal te zoeken in de tuin, zo de boel afsluiten en dan eens zien waar vandaag me brengen gaat!
Ja doei.![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:56 schreef YUR het volgende:
Er wordt een 25km startbewijs voor de TdF aangeboden. Tempting...Go for it!
![]()
QFTquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hij heeft het maar wel met je getroffen hoor
F means you're fucked![]()
Nou, heb je wat te doen vanmiddagquote:Aw, liefquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hij heeft het maar wel met je getroffen hoor!
![]()
Het zijn niet alleen de schoenen. Startnummer, overnachting, reiskosten, klein spul... Hoop centjes bij elkaarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:37 schreef Quoi het volgende:
Yur, als je weekend en bankrekening (voor de schoenen) het toelaten: go for it!F means you're fucked![]()
Niet miepen maar kopenquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Je hebt een punt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen de schoenen. Startnummer, overnachting, reiskosten, klein spul... Hoop centjes bij elkaar![]()
Hè gatver, verstand
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ben eigenwijs genoegquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:41 schreef Wolve000 het volgende:
Maar verder geen sociale druk hoor!
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:45 schreef Debsterr het volgende:
Loop jij met een smartphone?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan je snelheidsprofiel te zien denk ik het wel.
Vanavond ga ik eens met mn telefoon en horloge tegelijk lopen.
Had zelf het idee dat mn telefoon altijd een overschatting geeft.![]()
Beetje meer organisatorische voorbereiding voor zo'n evenement zou natuurlijk ook geen kwaad kunnen. Doe je volgend jaar gewoon de 50km ter compensatie.
Ach, de Roparun was net zo lastminute. Alleen wat goedkoperquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:45 schreef Wolve000 het volgende:
Beetje meer organisatorische voorbereiding voor zo'n evenement zou natuurlijk ook geen kwaad kunnen. Doe je volgend jaar gewoon de 50km ter compensatie.
Daar was je toch ook niet helemaal fris uitgekomen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Ach, de Roparun was net zo lastminute. Alleen wat goedkoper
Wat dat betreft kan een beetje voorbereiding geen kwaad natuurlijk. Al is het maar mentaal. Zeker voor zoiets groots. (Maar 25km is natuurlijk wel beter te overzien dan 50km, of de RoPa run.)NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Klopt, maar dat had te maken met naweeën van de marathonquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:50 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Daar was je toch ook niet helemaal fris uitgekomen?
Wat dat betreft kan een beetje voorbereiding geen kwaad natuurlijk. Al is het maar mentaal. Zeker voor zoiets groots. (Maar 25km is natuurlijk wel beter te overzien dan 50km, of de RoPa run.)
Klopt, Endomondo app.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:44 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Loop jij met een smartphone?
Aan je snelheidsprofiel te zien denk ik het wel.
Vanavond ga ik eens met mn telefoon en horloge tegelijk lopen.
Had zelf het idee dat mn telefoon altijd een overschatting geeft.
Hoe bedoel je mijn snelheidsprofiel?Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Het bevalt me super, om niet te roken! Op elk mogelijke manier.. Eigenlijk al een hele tijd geen neiging meer gehad, ook helemaal niet meer aan gedacht!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:49 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Hoe bevalt het gestopt zijn met roken sinds je loopt eigenlijk? Ooit nog de neiging gehad?
Het scheelt zoveel in m`n portemonnee/bankrekening, maar de "prestaties" met hardlopen waren ook nooit mogelijk geweest als ik nog had gerookt. Sterker nog, als ik niet gestopt was met roken, was ik denk ik nooit begonnen met hardlopen.
Ik zei het van de week nog tegen mama Levitas, als iemand een half jaar geleden zei dat ik de City 2 Surf zou hebben gelopen en een halve marathon ga doen, dan had ik op de grond gelegen van het lachen. Ik ben zó veel veranderd wat dat betreft, en alleen maar positief. Zit heerlijk in m`n velYup! Dat is volgens mij ook de laatste keer dat ik bier heb gedronkenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:49 schreef Guard het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, volgens mij hebben we nog bier gehaald na de ekiden...![]()
![]()
Bedoel de snelheidsgrafiek, in evy loop je ook regelmatig toch? Dat zou je duidelijker terug moeten zien.
Heb zelf om die reden mn horloge weer opgeduikeld.
Loop nu met telefoon voor de muziek en horloge voor statts.![]()
Oooh dat.. ja het ehh, fluctueert nogal. Sterkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:58 schreef RunnerAdd het volgende:
Bedoel de snelheidsgrafiek, in evy loop je ook regelmatig toch? Dat zou je duidelijker terug moeten zien.
Heb zelf om die reden mn horloge weer opgeduikeld.
Loop nu met telefoon voor de muziek en horloge voor statts..
Ik ben geloof ik echt de enige die een weinig verfijnde smaak heeft. Ik drink net zo makkelijk een goedkoop witbiertje mét citroen, een heineken en een 43 achter elkaar.
Maar goed, tot mijn 20ste dronk ik ook alleen om lam te worden. Of het goed smaakte was bijzaak.
Vandaag echt een "Ik [hartje] hardlopen" rondje. Heerlijk rustig met een mooie lage hartslag 13.15KM gelopen. Als ik deze vorm afgelopen zondag had gehad had ik die vooroeverloop in 2 uur gelopen denk ik.![]()
Klinkt als zwaar alcoholismequote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben geloof ik echt de enige die een weinig verfijnde smaak heeft. Ik drink net zo makkelijk een goedkoop witbiertje mét citroen, een heineken en een 43 achter elkaar.
Maar goed, tot mijn 20ste dronk ik ook alleen om lam te worden. Of het goed smaakte was bijzaak.
Vandaag echt een "Ik [hartje] hardlopen" rondje. Heerlijk rustig met een mooie lage hartslag 13.15KM gelopen. Als ik deze vorm afgelopen zondag had gehad had ik die vooroeverloop in 2 uur gelopen denk ik.![]()
![]()
Goedkope witbiertjes drink ik ook altijd met citroen. Hoe meer hoe beter.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag echt een "Ik [hartje] hardlopen" rondje. Heerlijk rustig met een mooie lage hartslag 13.15KM gelopen. Als ik deze vorm afgelopen zondag had gehad had ik die vooroeverloop in 2 uur gelopen denk ik.
Maar lekker rondje! Dan had je zondag nog steeds wel veel onverhard + tegenwind gehad![]()
![]()
Volgens de definitie was ik tussen mijn 12e en 22e inderdaad zo'n beetje aan alles verslaafd wat er verkrijgbaar was.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klinkt als zwaar alcoholisme
Als ik zeg dat ik 30 jaar lang roofbouw op m'n lichaam heb gepleegd voordat ik ging hardlopen, dan lieg ik geen woord.![]()
Van dit rondje was 9 van de 13KM ook onverhard.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Goedkope witbiertjes drink ik ook altijd met citroen. Hoe meer hoe beter.
Maar lekker rondje! Dan had je zondag nog steeds wel veel onverhard + tegenwind gehad
http://www.endomondo.com/workouts/230999560/819185
Blijft de tegenwind over![]()
![]()
Vond Wieckse altijd lekker. Maar de laatste tijd valt de smaak van witbier me sowieso tegenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Goedkope witbiertjes drink ik ook altijd met citroen. Hoe meer hoe beter.
Maar lekker rondje! Dan had je zondag nog steeds wel veel onverhard + tegenwind gehad![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens de definitie was ik tussen mijn 12e en 22e inderdaad zo'n beetje aan alles verslaafd wat er verkrijgbaar was.
Als ik zeg dat ik 30 jaar lang roofbouw op m'n lichaam heb gepleegd voordat ik ging hardlopen, dan lieg ik geen woord.Vanaf je 12e is wel echt erg
Ach ja, je ziet er nu in ieder geval goed en fit uit![]()
![]()
Lekker rondje, geen verkeerde omgeving om doorheen te banjeren lijkt me.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Van dit rondje was 9 van de 13KM ook onverhard.
http://www.endomondo.com/workouts/230999560/819185
Blijft de tegenwind overNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik vind het heerlijk lopen hier. Maar na 3 weken vind ik het ook altijd weer fijn om thuis te lopen over het vlakke asfaltquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:19 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Lekker rondje, geen verkeerde omgeving om doorheen te banjeren lijkt me..
Aanstaande zaterdag thuis een rondje, Dan woensdag een rondje in Normandie waar we nog een weekje heen gaan![]()
![]()
<3 Normandië <3quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk lopen hier. Maar na 3 weken vind ik het ook altijd weer fijn om thuis te lopen over het vlakke asfalt.
Aanstaande zaterdag thuis een rondje, Dan woensdag een rondje in Normandie waar we nog een weekje heen gaan
Waar?“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Nohhh, volgens mij ben ik al een maand of twee vergeten de challenge uit de OP bij te houden.![]()
Het doel ging ik toch niet halen, maar nu lijkt het wel heel sneu.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Ah. Zelf bijna de hele 'oorlogsroute' vanaf Ste-Mere-Eglise gedaan, maar Carentan precies niet.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Goh. Ik zei dat het perfect loopweer was.
Niet.
9km eruit weten te persen, meer niet. met nog geen 9km/uur. Benauwd tot op 't bot, instant blaren en huilen van het zweet (volgende keer maar zweetband om)_!
Ja. Ik ga me nooit meer zo verheugen op 'n loopje, dan kan 't alleen maar tegenvallen
Ja doei.![]()
Zweetbandquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
Goh. Ik zei dat het perfect loopweer was.
Niet.
9km eruit weten te persen, meer niet. met nog geen 9km/uur. Benauwd tot op 't bot, instant blaren en huilen van het zweet (volgende keer maar zweetband om)_!
Ja. Ik ga me nooit meer zo verheugen op 'n loopje, dan kan 't alleen maar tegenvallen![]()
Als het bij de Bradelierloop een beetje zweetweer is, doe ik 'm om mijn hoofd!![]()
Ja, daar zat ik gister aan te denken. Binnenkort maar een zweetband (al vind ik dat zelf gewoon geen porem) of een petje mee op mijn loopjes, want dat druppen tijdens het lopen is ook gewoon kut en ziet er niet uit
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!![]()
'Ziet er niet uit'? Zweet? Mwah. Het is vooral donders irritant
Oh, en dit afgrijselijke grafiekje hoorde erbij: http://www.endomondo.com/workouts/231027373/881511Ja doei.![]()
Ik heb gisteren even van die Zenner sport-haardbandjes gekocht. Heel nuchter zou je kunnen zeggen: wat is de functie? Maar mijn haar gaat tijdens het lopen nogal alle kanten uit en nu zit het na het lopen nog ganz in het gareelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je zegt dat het een intervaltraining was heeft niemand het doorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
'Ziet er niet uit'? Zweet? Mwah. Het is vooral donders irritant
Oh, en dit afgrijselijke grafiekje hoorde erbij: http://www.endomondo.com/workouts/231027373/881511
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:00 schreef Quoi het volgende:
Ik heb gisteren even van die Zenner sport-haardbandjes gekocht. Heel nuchter zou je kunnen zeggen: wat is de functie? Maar mijn haar gaat tijdens het lopen nogal alle kanten uit en nu zit het na het lopen nog ganz in het gareelVrolijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Heb wel een mooi HM-rondje uitgezet waar ik naartoe uit kan breiden. Dat was vandaag ook het doel, althans, niet zozeer de HM, maar wel een begin maken aan m'n HM rondje. Er zitten genoeg 'escapes' in terug naar huis om op te bouwen, dus elke keer wat verder en het lusje groter maken
Ja doei.![]()
Dat het er niet uitziet boeit me geen flikker, dat het zweet in mijn ogen loopt is minder. Misschien maar eens op zoek naar zo'n mooie jaren 80 zweet polsband.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ja, daar zat ik gister aan te denken. Binnenkort maar een zweetband (al vind ik dat zelf gewoon geen porem) of een petje mee op mijn loopjes, want dat druppen tijdens het lopen is ook gewoon kut en ziet er niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:00 schreef Quoi het volgende:
Ik heb gisteren even van die Zenner sport-haardbandjes gekocht. Heel nuchter zou je kunnen zeggen: wat is de functie? Maar mijn haar gaat tijdens het lopen nogal alle kanten uit en nu zit het na het lopen nog ganz in het gareelJe Color Runner zweetbandje is veel leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Told you. Yur, er zijn ook tijden om even serieus te kijken.quote:
Gewoon als uitstraling in dit topic. Dat hardlopen voor mij serious business is!![]()
Ik begrijp het helemaal!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Told you. Yur, er zijn ook tijden om even serieus te kijken.
Gewoon als uitstraling in dit topic. Dat hardlopen voor mij serious business is!F means you're fucked![]()
![]()
Ik heb zo'n uberhippe zonneklep voor als het echt warm is.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Houdt dat ook een beetje het zweet tegen bij het in je ogen druppen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n uberhippe zonneklep voor als het echt warm is.Ja doei.![]()
Ja bij mij wel, het zweet komt bij mij vooral vanaf de bovenkant van mijn hoofd en dan is het met zo'n klep: tot hier en niet verder!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Houdt dat ook een beetje het zweet tegen bij het in je ogen druppen?
Maar ik zweet nooit heel veel.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hm, ik zweet wel wat meer, maar ook vooral op m'n hoofd. Kan het eens proberen; zonnebril beslaat meestal toch maar
Ja doei.![]()
Ben de blaren wel intens zat nu trouwens. Vaseline gesmeerd nog wel vanochtend, maar dat hielp ook niet veel2 daagjes rust dan nu maar weer, voetjes bij laten komen.
Ja doei.![]()
Verkeerde topicquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nieuwe essence lakjeszandlakjes en glow in the dark topcoat.
Ja doei.![]()
Mijn voeten zijn ook nog herstellende van blaren aan de binnenkant van de grote teen. Gelukkig weinig last van gehad tijdens het lopen, maar ik heb op deze drukpunten toch steeds eelt moeten verwijderen om erger te voorkomen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ben de blaren wel intens zat nu trouwens. Vaseline gesmeerd nog wel vanochtend, maar dat hielp ook niet veel2 daagjes rust dan nu maar weer, voetjes bij laten komen.
![]()
Als de blaren weer dicht zijn, kampfer spiritus? Was bij mij het enige wat preventief hielp. Duurt wel een maand of 2 voordat het effect heeft..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
Oh zonder pVan dat stinkende spul wat je huid stugger maakt..
Als ik mijn gegevens invoer van een tijdje terug (rond mijn beginperiode) waar ik een 10k in 55 minuten liep. Zegt de tabel mij dat ik in tempo 2 90% gelopen heb tijdens mijn HM. Ik weet niet of je daar wat aan hebt. (Nu zou ik er bijna 3 uur over doen op dat tempo).quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Vraagje voor de ervaren lange afstandslopers...
Ik zit nu een beetje in deze tabel te kijken:
http://www.runinfo.nl/duurlooptabel.htm
Ik heb 50 min. voor 10km ingevuld, heb lang geen 10km op snelheid gelopen maar in training loop ik vaak rond de 53 minuten, en als ik 50 min invul klopt het ongeveer met mijn trainingszones bij de hartslagen en bij mijn HM tijd.
Maar dan zou ik de hele marathon in 3.42 kunnen lopen :| Lijkt me echt absurd hard, en wat ik me dus afvraag is, kun je een hele marathon op die hoogste hartslagzone lopen? Bij de HM is het me wel gelukt, maar ik gok dat je met de hele toch op een lagere hartslag moet gaan zitten?
Persoonlijk zou ik op een lagere HS willen zitten bij een hele marathon, want op maximaal 42 km lopen lijkt me niet echt verstandig (zeker niet een eerste keer). Het zou mij vooral gaan om de persoonlijke uitdaging van die afstand uitlopen, tijd is dan echt secundair. Een marathon is toch wel een vak apart vergeleken een 10km/HM. Lastig.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het is niet maximaal he, het is 93-95% van je anearobe drempel dus nog onder je verzuringsgrens..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als ik mijn gegevens invoer van een tijdje terug (rond mijn beginperiode) waar ik een 10k in 55 minuten liep. Zegt de tabel mij dat ik in tempo 2 90% gelopen heb tijdens mijn HM. Ik weet niet of je daar wat aan hebt. (Nu zou ik er bijna 3 uur over doen op dat tempo).
Persoonlijk zou ik op een lagere HS willen zitten bij een hele marathon, want op maximaal 42 km lopen lijkt me niet echt verstandig (zeker niet een eerste keer). Het zou mij vooral gaan om de persoonlijke uitdaging van die afstand uitlopen, tijd is dan echt secundair. Een marathon is toch wel een vak apart vergeleken een 10km/HM. Lastig.
Maar de snelheden lijken mij ook hoog.
Anyway daar kom ik vanzelf wel achter met langere afstanden trainen
aangekomen in de Ardennen.... kijkend naar de omgeving kan ik alleen maar zeggen: it's gonna be a whole lot of fun!!
en ik begrijp nu ook meteen waarom ze La Roche het Valkenburg van de Ardennen noemen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Wat een onwijs leuk filmpje! Ben ik eens even voor gaan zitten, tussen het werk doorquote:![]()
Leuk om de tijden te volgen en hun looptechniek te zien. Nog meer respect voor die kerels.
De man die trouwens voorop startte tilde zijn armen wel echt gorilla-wize op. Lijkt me erg veel energie kosten. Snap dat wel als je korte inspanningen moet leveren, maar die afstanden...![]()
dat gaat zeker lukken,wordt een mooie vuurdoop voor Jero en Stream wat betreft het echte trail-werkquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Super. Heb er nog over gedacht om een dagje Ardennen te doen zaterdag en dan te gaan kijken, maar al met al wordt dat toch een beetje te druk dit weekend. Veel plezierquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
aangekomen in de Ardennen.... kijkend naar de omgeving kan ik alleen maar zeggen: it's gonna be a whole lot of fun!!
en ik begrijp nu ook meteen waarom ze La Roche het Valkenburg van de Ardennen noemenen niet te vroeg aan de Chardonnay vanmiddag hè?
![]()
![]()
Is geen half werk als je dat niet zo vaak doet. Veel plezier daar in het Belgische!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
en niet te vroeg aan de Chardonnay vanmiddag hè?damage already done
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Enjoy!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
en ik begrijp nu ook meteen waarom ze La Roche het Valkenburg van de Ardennen noemen
Ja doei.![]()
Ik krijg van dat soort uitspraken eerder nare kriebels ipv motivatie..quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ik vraag me wel opeens af waarom ik nooit heb opgelet op de middelbare school bij Frans'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben bij een evenementje (relay etappe) als laatste binnengekomen, maar was nog steeds súper blij met m'n tijd en m'n prestatie.
Ja doei.![]()
Ik altijd maar m'n best doen om niet laatste te worden, blijk ik altijd te winnen...
In Wallonie, met name in de horeca, kom je met Nederlands meestal nog wel weg. Maar o wee als je een teen over de grens met Frankrijk zet. Daar wordt je in werkelijk geen enkele taal behalve Frans begrepen...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik vraag me wel opeens af waarom ik nooit heb opgelet op de middelbare school bij FransNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Un verre de Chardonnay, s'il vout plaitquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik vraag me wel opeens af waarom ik nooit heb opgelet op de middelbare school bij Frans
L'addition, s'il vous plait
Avez-vous une table pour deux?
Daarmee ben je wel een beetje klaar![]()
![]()
Je vergeet "fles". Hij redt het vast niet met een glas. :-p“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Wat voor huisje zat jij ook alweer? Geniet er ff van he! Misschien dat ik je morgen wel ff zie al, anders zaterdag sowieso!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik vraag me wel opeens af waarom ik nooit heb opgelet op de middelbare school bij Frans
Morgen kan he startnr al ophalen he? Zou je daar ook gelletjes kunnen kopen dan? Wou eigenlijk wel even wat meenemen, maar hier verkopen ze ze niet. Lekker op tijd ik weet het..
En YUR! Wat doe je!? Waarom moet je net nu verstandig worden? Was mooi geweest man. Maar snap het wel.
Volgende keer dan maar lekker in de duinen trailen!![]()
dans quelle mesure est-il à l'arrivée?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Un verre de Chardonnay, s'il vout plait
L'addition, s'il vous plait
Avez-vous une table pour deux?
Daarmee ben je wel een beetje klaar'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
fles p.p. inderdaadquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:29 schreef LadyOracle het volgende:
Je vergeet "fles". Hij redt het vast niet met een glas. :-p'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
bouteillequote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:29 schreef LadyOracle het volgende:
Je vergeet "fles". Hij redt het vast niet met een glas. :-p
dat weet ik dan weer wel
In welke maat is hij bij aankomst?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dans quelle mesure est-il à l'arrivée?Neem anders nog een wijntje!
![]()
Scarabee heeft een stand dus ik vewacht dat je wat kunt kopen, als je helemaal in nood zit dan heb ik er nog wel twee voor jequote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:29 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wat voor huisje zat jij ook alweer? Geniet er ff van he! Misschien dat ik je morgen wel ff zie al, anders zaterdag sowieso!
Morgen kan he startnr al ophalen he? Zou je daar ook gelletjes kunnen kopen dan? Wou eigenlijk wel even wat meenemen, maar hier verkopen ze ze niet. Lekker op tijd ik weet het..
En YUR! Wat doe je!? Waarom moet je net nu verstandig worden? Was mooi geweest man. Maar snap het wel.
Volgende keer dan maar lekker in de duinen trailen!
ik zit in Marcourt, 8km van La Roche, in L'Auberge la Grande Cure
dit is van de zus van mijn NL'se baas dus daar kon ik niet onderuit...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
met mavo 2 als laatste jaar Frans moet je blindelings op Google Translate vertrouwenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
In welke maat is hij bij aankomst?Neem anders nog een wijntje!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Misschien is het ook wel goed hoor, ik lul ook maar wat!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
met mavo 2 als laatste jaar Frns moet je blindelings op Google Translate vertrouwen![]()
Mijn hemel, wat lopen die jongens toch hard.quote:![]()
Die fiestster die enigszins verbaast opzij kijkt omdat ze langzaam wordt ingehaald door hardlopers...quote:
Maar man o man, een fartlek van 40km (inclusief in/uitlopen dat wel)...
zitten kijken zonder geluid. maar zo te lezen even mn loopschema opschalen richting TCS marathonquote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik vind ze best veel hijgen! Ik dacht dat je van Fartlek niet echt moe mocht worden, blijkbaar verkeerd geinterpreteerd
Huh? Fartlek zijn juist de zwaarste trainingenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind ze best veel hijgen! Ik dacht dat je van Fartlek niet echt moe mocht worden, blijkbaar verkeerd geinterpreteerdF means you're fucked![]()
Bij roeien nietquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Huh? Fartlek zijn juist de zwaarste trainingenEven de dag voor de wedstrijd alle energiesystemen aanspreken, maar niet lang. Meer om het lichaam wakker te schudden. En wat ik van de beschrijvingen op internet las, dacht ik dat het met hardlopen ook zo gebruikt werd..
Daarvoor worden weleens korte intervalletjes gebruikt. Wat 200-jes meestal.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bij roeien nietEven de dag voor de wedstrijd alle energiesystemen aanspreken, maar niet lang. Meer om het lichaam wakker te schudden. En wat ik van de beschrijvingen op internet las, dacht ik dat het met hardlopen ook zo gebruikt werd..
Maar dan gebruik je dus niet alle energiesystemenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Daarvoor worden weleens korte intervalletjes gebruikt. Wat 200-jes meestal.
Ach waarschijnlijk kun je een fartlek op meerdere manieren gebruiken.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Jij zult het wel wetenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar dan gebruik je dus niet alle energiesystemen
Ach waarschijnlijk kun je een fartlek op meerdere manieren gebruiken.
Inderdaadquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:31 schreef hatsaflats het volgende:
Voor het niveau waarop wij lopen maakt het volgens mij ook eigenlijk geen donder uit
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
dat gaat zeker lukken,wordt een mooie vuurdoop voor Jero en Stream wat betreft het echte trail-werk![]()
![]()
![]()
Zin in! Tot morgen.![]()
Je bent niet de enige hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Op een of andere manier moet ik bij dat woord altijd aan scheten denken....
Gek, ik heb vanmorgen met mijn nichtje en haar hond een heel stuk door het bos gewandeld, denk 8 km of zo. Nu heb ik echt stijve benen en gevoelige voeten. Terwijl ik dat na zo'n stuk hardlopen niet heb. Ik had wel mijn hardloopschoenen aangedaan.![]()
Fartlek kan op heel veel manier gedaan worden. Maar het is altijd zwaar. Het is gewoon zo dat je op verschillende snelheden loopt ipv een constante snelheid, maar wel lang ermee bezig bent.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bij roeien nietEven de dag voor de wedstrijd alle energiesystemen aanspreken, maar niet lang. Meer om het lichaam wakker te schudden. En wat ik van de beschrijvingen op internet las, dacht ik dat het met hardlopen ook zo gebruikt werd..
http://www.meijendelloop.(...)houdingsvermogen.pdf
Hier staat een uitleg zoals ik hem geleerd heb.![]()
@bloody: en je bent ongeveer twee keer zo lang aan het lopen. Dat scheelt ook.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
ik heb daarnet wel heel serieus lekker in het zonnetje koolhydraten gestapeldquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:31 schreef hatsaflats het volgende:
Voor het niveau waarop wij lopen maakt het volgens mij ook eigenlijk geen donder uit'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Maar dat is energie, dat is wel belangrijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb daarnet wel heel serieus lekker in het zonnetje koolhydraten gestapeld![]()
![]()
Tot nu toe lijkt me er ook geen flikker aan, zonnetje; Chardonnay. Dat heeft niets met trailen te makenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Echt afzien zeg, daar in de Ardennen....
Wat rot!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb daarnet wel heel serieus lekker in het zonnetje koolhydraten gestapeld
Ja doei.![]()
Volgens mij is deze als eens voorbijgekomen, maar ach:
Grappig trouwens, in feb 2013 was de sponsor nog Nike, nu is het New Balance.
[ Bericht 10% gewijzigd door slacker_nl op 15-08-2013 18:13:50 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Volgens mij sinds maart al (CPC)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:00 schreef slacker_nl het volgende:
Volgens mij is deze als eens voorbijgekomen, maar ach:
Grappig trouwens, in feb 2013 was de sponsor nog Nike, nu is het New Balance.![]()
![]()
Klopt, toen werd New Balance geïntroduceerd
Ik eet vandaag en morgen bietjes (nouja, vandaag een bietje en morgen een bietje), ben ik dan zaterdag heel snel met superveel extragratis zuurstof in m'n bloed enzo?
![]()
Jij wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:20 schreef hatsaflats het volgende:
Ik eet vandaag en morgen bietjes (nouja, vandaag een bietje en morgen een bietje), ben ik dan zaterdag heel snel met superveel extragratis zuurstof in m'n bloed enzo?
Ow, ik kom met oud nieuws, het zal eens niet. Maar wel leuk om te zien die trainingen in de volle zon en onder de stof.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Bietjespower!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh, mag ik trouwens nog even ego-posten dat m'n scheenbeenpijntje alweer twee dagen helemaal weg is? Maar door tijdgebrek ga ik toch pas zaterdag weer lopen
Ik heb loopvakantie!quote:
En ik was niet helemaal op de hoogte van de bloeddrukverlagende kwaliteiten van bietjes, dat kan ik niet echt gebruikenMaar bietjes met mayo zijn wel lekker omnom
Goed nieuws! Beetje extra rust kan heus geen kwaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, mag ik trouwens nog even ego-posten dat m'n scheenbeenpijntje alweer twee dagen helemaal weg is? Maar door tijdgebrek ga ik toch pas zaterdag weer lopen![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, mag ik trouwens nog even ego-posten dat m'n scheenbeenpijntje alweer twee dagen helemaal weg is? Maar door tijdgebrek ga ik toch pas zaterdag weer lopenDie smiley gebruik ik niet vaak, maar voor jou!
![]()
![]()
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Goed nieuws!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, mag ik trouwens nog even ego-posten dat m'n scheenbeenpijntje alweer twee dagen helemaal weg is? Maar door tijdgebrek ga ik toch pas zaterdag weer lopenJa doei.![]()
Zo met frisse tegenzin glij ik van de bank om wat core werk te gaan doen....
Gup
You rock that core!! Heb ik de afgelopen dagen ook gedaan. Ik kan 55 situps in een minuut, beat mequote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:38 schreef Guard het volgende:
Zo met frisse tegenzin glij ik van de bank om wat core werk te gaan doen....
Gup
Situps doe ik niet in mijn huidige routine, maar die zal ik binnenkort ook eens gaan doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
You rock that core!! Heb ik de afgelopen dagen ook gedaan. Ik kan 55 situps in een minuut, beat meMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Yeah! Same here! En ik ga zondag pas, want zaterdag beachvolleytoernooi. En omdat ik dan zo lief ben geweest vind ik dat ik samen met Gogo een rondje mag lopen. Ofzo.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, mag ik trouwens nog even ego-posten dat m'n scheenbeenpijntje alweer twee dagen helemaal weg is? Maar door tijdgebrek ga ik toch pas zaterdag weer lopenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, mag ik trouwens nog even ego-posten dat m'n scheenbeenpijntje alweer twee dagen helemaal weg is? Maar door tijdgebrek ga ik toch pas zaterdag weer lopenZo hoort t!
![]()
Lekker dom bezig. Ik vond mezelf een mietje vandaag, dus moest harder lopen en nu doet mijn enkel pijn. Verstap ik me ook nog bij het laatste stukje wandelen.. Nu ijs erop. Buh..![]()
Zo, mail gehad over hoe en wat met bootcamp. Dinsdag dus wegen&meten en gedoe... dus niet sporten. Wat dus inhoud dat ik maandag ook nog even een extra lesje evy kan doenen mijn planning mits alles goed verloopt helemaal mooi uit gaat komen en ik iig 2x een half uur aan een stuk gelopen kan hebben voordat ik op vakantie ga.
En voor nu: tijd om eens in sportkleren aan te trekken en Evy les 9 even lekker te doen.![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:44 schreef Gogo83 het volgende:
Lekker dom bezig. Ik vond mezelf een mietje vandaag, dus moest harder lopen en nu doet mijn enkel pijn. Verstap ik me ook nog bij het laatste stukje wandelen.. Nu ijs erop. Buh..![]()
![]()
Zo hoort t nietquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:44 schreef Gogo83 het volgende:
![]()
![]()
Nope.. Kan er wel op staan, maar draaien is pijnlijk en gewicht erop (zoals net bij het trap lopen) doet pijn. Gaat wel weer over, maar vindt mezelf wel even heel stom nu. Zo even eten klaar maken en dan maar met het pootje omhoog.quote:![]()
ik heb net die film van Butter zitten kijken en vraag me nu af.
die gasten lopen +/- 20 km / h. ook in training, maar dat is denk ik ook omdat je nou eenmaal niet veel harder een marathon kan lopen.
ik zelf loop nu 11 km/h (1/2 marathon) maar wil dit wat versnellen. Lees, meer uithoudingsvermogen opbouwen.
mn marathon doeltijd is 4u12m. maar ik kan echt niet op 10km/h als snelste tijd trainen.
met mn fysio heb ik pas ideale snelheden besproken en kwamen uit op:
Lange duurloop ( >60 min) : 5.50-6.05
Korte duurloop (30-60min) : 5.15-5.30
Interval : 4.45-5.00
hoe kan ik het best een fartlek opbouwen qua tempo's?
beetje het zelfde ritme aanhouden qua afstanden? 3 - 1 - 2 - 1 - 1 - 1
en tempo op intervalsnelheid - korte duurloop snelheid?
Zelf vind ik een serie van 9 km net ff te lang, maar 7 km moet wel lukken.
dus dan krijg je 3 - 1 - 2 - 1
met 15 - 5.30 - 10 - 5.30
en dat x 2.
hmm, nu ik het zo tiep. dat oogt als een uitdaging. Niet onmogelijk, maar wel zwaar
Ecosia
Dat is wel te doen hoor. Maar je kunt ook eerst nog wat kortere intervallen doen, 15x200 komt hier wel vaker voorbij vliegen en is ook best leuk. Kun je lekker explosief op 4:30 ofzo proberen. Of 600 meters, of 800 of wat dan ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:11 schreef Jumparound het volgende:
ik heb net die film van Butter zitten kijken en vraag me nu af.
die gasten lopen +/- 20 km / h. ook in training, maar dat is denk ik ook omdat je nou eenmaal niet veel harder een marathon kan lopen.
ik zelf loop nu 11 km/h (1/2 marathon) maar wil dit wat versnellen. Lees, meer uithoudingsvermogen opbouwen.
mn marathon doeltijd is 4u12m. maar ik kan echt niet op 10km/h als snelste tijd trainen.
met mn fysio heb ik pas ideale snelheden besproken en kwamen uit op:
Lange duurloop ( >60 min) : 5.50-6.05
Korte duurloop (30-60min) : 5.15-5.30
Interval : 4.45-5.00
hoe kan ik het best een fartlek opbouwen qua tempo's?
beetje het zelfde ritme aanhouden qua afstanden? 3 - 1 - 2 - 1 - 1 - 1
en tempo op intervalsnelheid - korte duurloop snelheid?
Zelf vind ik een serie van 9 km net ff te lang, maar 7 km moet wel lukken.
dus dan krijg je 3 - 1 - 2 - 1
met 15 - 5.30 - 10 - 5.30
en dat x 2.
hmm, nu ik het zo tiep. dat oogt als een uitdaging. Niet onmogelijk, maar wel zwaarAls ik straks weer "normaal" train loop ik 1x in de week korte intervallen vrij explosief - tussen de 200 en 600 meter meestal rond 4:30/4:40 en 1x per week langere intervallen iets langzamer. Maar die langere zou je ook kunnen inwisselen voor iets anders.
Ik vind 2x per week intervallen eigenlijk wel wat veel, maar omdat ik intervallen zo leuk vind wil ik het ook niet echt veranderen![]()
![]()
Godver ik lees: biertjesquote:![]()
a one track mind is a joy forever
Dat korte week vind ik ook niet alles. Maar misschien kan ik het afwisselen. Ga nu iig deze 14 km proberenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:17 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat is wel te doen hoor. Maar je kunt ook eerst nog wat kortere intervallen doen, 15x200 komt hier wel vaker voorbij vliegen en is ook best leuk. Kun je lekker explosief op 4:30 ofzo proberen. Of 600 meters, of 800 of wat dan ookAls ik straks weer "normaal" train loop ik 1x in de week korte intervallen vrij explosief - tussen de 200 en 600 meter meestal rond 4:30/4:40 en 1x per week langere intervallen iets langzamer. Maar die langere zou je ook kunnen inwisselen voor iets anders.
Ik vind 2x per week intervallen eigenlijk wel wat veel, maar omdat ik intervallen zo leuk vind wil ik het ook niet echt veranderen
ÏOf 7. Net wat ik red!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Sleutelwoord heb je daar te pakken hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:45 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dat korte week vind ik ook niet alles. Maar misschien kan ik het afwisselen. Ga nu iig deze 14 km proberen
ÏOf 7. Net wat ik red!![]()
![]()
BAMquote:Gogoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:44 schreef Gogo83 het volgende:
Lekker dom bezig. Ik vond mezelf een mietje vandaag, dus moest harder lopen en nu doet mijn enkel pijn. Verstap ik me ook nog bij het laatste stukje wandelen.. Nu ijs erop. Buh..watdoejenou!!
![]()
Nu lekker rust nemen! Die 5km met de Arnhemse Meisjesloop kun je toch welkomt goed!
http://www.endomondo.com/workouts/230594601/10903000
http://www.endomondo.com/workouts/230594814/10903000
Ik had gister het idee om even geen les van evy te volgen maar een interval training te doen.
Het idee was 5 min op rustig tempo en dan 1 min snel, 1 min normaal tempo en dat 10 keer en dan uitlopen.....(en tussendoor mijn ademhaling in de gaten houden) Helaas een paar keer gestopt om op adem te komen.
Geloof dat ik te hard van stapel liep.
Vooral het letten op een rustige ademhaling, jeej daar raak ik dus echt buiten adem van...
mijn ideale loopsnelheid is 5.30/km, de versnelling liep ik tussen de 4.3 en 4.5/km (voor mijn gevoel te snel)
Hoeveel sneller loop je normaal bij een interval training...of is het gewoon een kwestie van doorzetten......![]()
Zo, les 9Wat ging dit ongelofelijk lekker zeg, zo fijn! Eerste 2 minuten was even doorbijten als in, het starten is het lastigste. Maar als ik dan eenmaal bezig ben zit ik zo fijn in mn loopje dat ik een beetje -
- ben als ik weer moet gaan wandelen. Dus kom maar op met les 10, die minuutjes extra ga ik wel redden dacht ik zo.
![]()
Loop je de 2006 of 2011 editie?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:08 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, les 9Wat ging dit ongelofelijk lekker zeg, zo fijn! Eerste 2 minuten was even doorbijten als in, het starten is het lastigste. Maar als ik dan eenmaal bezig ben zit ik zo fijn in mn loopje dat ik een beetje -
- ben als ik weer moet gaan wandelen. Dus kom maar op met les 10, die minuutjes extra ga ik wel redden dacht ik zo.
![]()
2011, 2006 ben ik ooit mee begonnen maar die is verschrikkelijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:10 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Loop je de 2006 of 2011 editie?Tijden kloppen vaak niet, de muziek is vreselijk. Ok, 2011 heeft in ieder geval in les 7 Justin Bieber. Maar die 2 minuten overleef je wel
![]()
![]()
Jamaar 2006 heeft Bob Sinclair! Dat is een beproeving die iedere hardloper heeft moeten doorstaan!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
2011, 2006 ben ik ooit mee begonnen maar die is verschrikkelijkTijden kloppen vaak niet, de muziek is vreselijk. Ok, 2011 heeft in ieder geval in les 7 Justin Bieber. Maar die 2 minuten overleef je wel
Hij komt later nog eens langs.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
2011, 2006 ben ik ooit mee begonnen maar die is verschrikkelijkTijden kloppen vaak niet, de muziek is vreselijk. Ok, 2011 heeft in ieder geval in les 7 Justin Bieber. Maar die 2 minuten overleef je wel
Maar yay voor fijn lesjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:44 schreef Gogo83 het volgende:
Lekker dom bezig. Ik vond mezelf een mietje vandaag, dus moest harder lopen en nu doet mijn enkel pijn. Verstap ik me ook nog bij het laatste stukje wandelen.. Nu ijs erop. Buh..
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
World hold on & Love generation. Ja, de herinneringen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar 2006 heeft Bob Sinclair! Dat is een beproeving die iedere hardloper heeft moeten doorstaan!![]()
Aaaahaha jealousyquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
World hold on & Love generation. Ja, de herinneringen.
Ik loop ook 2011 en bij dezen alvast een waarschuwing. In één van de volgende lessen komt onze Canadese vriend nog eens terugquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee hoor. Ik heb de 2006 versie ook ooit tot les ik weet niet waar gelopen. Was iig ruim over de helftquote:/
![]()
Hiephoiquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:15 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik loop ook 2011 en bij dezen alvast een waarschuwing. In één van de volgende lessen komt onze Canadese vriend nog eens terug![]()
Maar even nog OT: als ik zo vergelijk met mezelf, toen ik in 2011 ook aan het Evy-en was. Lessen gingen niet lekker, doorzettingsvermogen van 0.0, kwam niet goed in het loopje, sjaak afhaak zegmaar. Het gaat nu zo vreselijk lekker! Ben het park hier in de buurt aan paden helemaal aan het ontdekken, kom stuiterend thuis omdat het zo fijn is om gelopen te hebben.![]()
Nee, ik bedoelde dat liedje!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb de 2006 versie ook ooit tot les ik weet niet waar gelopen. Was iig ruim over de helft/
2011 bevalt mij ook een stuk beter dan 2006. Vooral omdat je 3 keer hetzelfde schema steeds loopt in een week waardoor je veel beter je vooruitgang opmerkt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hiephoi![]()
Maar even nog OT: als ik zo vergelijk met mezelf, toen ik in 2011 ook aan het Evy-en was. Lessen gingen niet lekker, doorzettingsvermogen van 0.0, kwam niet goed in het loopje, sjaak afhaak zegmaar. Het gaat nu zo vreselijk lekker! Ben het park hier in de buurt aan paden helemaal aan het ontdekken, kom stuiterend thuis omdat het zo fijn is om gelopen te hebben.![]()
Ik ook, dus ik heb de minuutjes maar in m'n endomondo gekiept.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:20 schreef streamnl het volgende:
Ik had het gehad met de Jacksons en hun ABC
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb de 2006 versie ook ooit tot les ik weet niet waar gelopen. Was iig ruim over de helft/
Evy 2006 classicknow'm sayin?
word? word.![]()
Ow, ok. Ja, ik zie het in de post van alors... huuu. Doe mij 2011 dan maar. Ok, ik ken een deel van de nummers niet maar alsnog.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat liedje!
Welke ik ook nog wel weet was deze:
Ik liep toen net 2 weken ofzo, in februari 's avonds alleen in het donker. Wat heb ik toen hard gelopen zeg.
![]()
dit is goeie hardoop muziek... 89 bpm voor als je passen op de muziek aanpast.
en doe je dat niet, gewoon een goeie band
Hehe ik heb les 9 er ook op zitten, maar dan 2006.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:10 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Loop je de 2006 of 2011 editie?
Had verwacht dat het 5minuten hardlopen zwaarder zou zijn, maar kon mn tempo prima volhouden.
http://www.endomondo.com/workouts/231273215/10707661
PR op de 1km en op de cooper
Is alleen nog niet geupdatet door endomundo.
[ Bericht 10% gewijzigd door RunnerAdd op 15-08-2013 21:40:44 (PR) ]![]()
Bazen ja, ik heb geloof ik alleen American Slang in mijn hardloopplaylist staan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:36 schreef Guard het volgende:
en doe je dat niet, gewoon een goeie bandknow'm sayin?
word? word.![]()
Ik hoef nog even geen 5 minuten, komende week ook nog niet. Denk/vermoed dat de zwaarste sprong in week 6 in mijn schema zit, bij de lessen in week 5 heb je 18 loopminuten, week 6 24 loopminuten. Ik zal het wel merken, tegen die tijdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:37 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Hehe ik heb les 9 er ook op zitten, maar dan 2006.
Had verwacht dat het 5minuten hardlopen zwaarder zou zijn, maar kon mn tempo prima volhouden.
http://www.endomondo.com/workouts/231273215/10707661![]()
Fijn dat het bij jou ook zo lekker gaat!![]()
Die kostte mij echt veel moeite. En de stap naar week 7 ging gisteren echt moeiteloos.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik hoef nog even geen 5 minuten, komende week ook nog niet. Denk/vermoed dat de zwaarste sprong in week 6 in mijn schema zit, bij de lessen in week 5 heb je 18 loopminuten, week 6 24 loopminuten. Ik zal het wel merken, tegen die tijd![]()
Fijn dat het bij jou ook zo lekker gaat!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik had meer moeite met de stap van week 4 naar 5 dan met die van 5 naar 6. Al zal dat ook te maken hebben gehad met de temperaturen waarin ik liep.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik hoef nog even geen 5 minuten, komende week ook nog niet. Denk/vermoed dat de zwaarste sprong in week 6 in mijn schema zit, bij de lessen in week 5 heb je 18 loopminuten, week 6 24 loopminuten. Ik zal het wel merken, tegen die tijd![]()
Fijn dat het bij jou ook zo lekker gaat!![]()
Ik heb dan als het goed is 8 uur bootcamp gehad voordat ik aan die week begin. Ben zo benieuwdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kostte mij echt veel moeite. En de stap naar week 7 ging gisteren echt moeiteloos.
Bij jou is week 6 toch herhaling van week 5? Dan is dat namelijk wel logischquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:49 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik had meer moeite met de stap van week 4 naar 5 dan met die van 5 naar 6. Al zal dat ook te maken hebben gehad met de temperaturen waarin ik liep..
![]()
Daar maak ik me ook geen zorgen om. Wel om de bridge to bridge. Welke muts bedenkt nu te gaan forceren terwijl het zo lekker ging?!? Gevoelsmatig vind ik het heel belangrijk om voor de b2b een 10 km te lopen tijdens een training maar dan moet ik niet mijn enkel naar de filistijnen lopen. Vind mezelf echt even heel stom nu, doet echt best pijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
BAM
[..]
Gogowatdoejenou!!
![]()
Nu lekker rust nemen! Die 5km met de Arnhemse Meisjesloop kun je toch welkomt goed!
![]()
![]()
Nee hoor. Bij week 6 maak je de stap naar stukken met 7 minuten en nog maximaal 2 minuten wandelen tussendoor. Van tevoren leek me dat een grotere stap dan van 4 naar 5.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb dan als het goed is 8 uur bootcamp gehad voordat ik aan die week begin. Ben zo benieuwd
[..]
Bij jou is week 6 toch herhaling van week 5? Dan is dat namelijk wel logisch.
![]()
Koelen en even rustig aan. Die b2b lukt echt wel. Je hebt nu al 8km gelopen, volgende week een keer 9 en dan ben je echt wel goed genoeg voorbereid. Misschien niet in die mate als je zelf zou willen, maar als je 9km kunt lopen kun je er ook 10. Alleen even niet meer forceren de komende weken, dat is wat onverstandigquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:56 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Daar maak ik me ook geen zorgen om. Wel om de bridge to bridge. Welke muts bedenkt nu te gaan forceren terwijl het zo lekker ging?!? Gevoelsmatig vind ik het heel belangrijk om voor de b2b een 10 km te lopen tijdens een training maar dan moet ik niet mijn enkel naar de filistijnen lopen. Vind mezelf echt even heel stom nu, doet echt best pijn.![]()
![]()
Ow wacht, jij loopt ook met 2011quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:59 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij week 6 maak je de stap naar stukken met 7 minuten en nog maximaal 2 minuten wandelen tussendoor. Van tevoren leek me dat een grotere stap dan van 4 naar 5.. Laat maar
was even in de war.
![]()
Die les heb ik idd wel geleerd nu.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:00 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Koelen en even rustig aan. Die b2b lukt echt wel. Je hebt nu al 8km gelopen, volgende week een keer 9 en dan ben je echt wel goed genoeg voorbereid. Misschien niet in die mate als je zelf zou willen, maar als je 9km kunt lopen kun je er ook 10. Alleen even niet meer forceren de komende weken, dat is wat onverstandig![]()
![]()
Eerste post-vakantieloop met de loopgroep. Was leuk. Beetje met tempo's gespeeld. Daarna nog 3 versnellingen en 2 bier.![]()
Soms gaat het wel hoor, maar niet als je enkel al wat loopt te zeurenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:03 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Die les heb ik idd wel geleerd nu.![]()
![]()
Gingen die bier ook met versnellingen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Eerste post-vakantieloop met de loopgroep. Was leuk. Beetje met tempo's gespeeld. Daarna nog 3 versnellingen en 2 bier.
Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:45 schreef slacker_nl het volgende:
WANT!!! http://theoatmeal.com/blog/blerch_shirts![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Zo!
Kon dit keer het hele rondje volhouden![]()
http://www.endomondo.com/workouts/231268946/6441387
Wat lekker als het kouder wordt sport veel lekkerder
!@@#!#~Ik heb tot nu toe 165 KM hardgelopen dit jaar.
Ga mijn doel 450 km dus nooit meer halen..[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Nee, met pinda's.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gingen die bier ook met versnellingen?![]()
Ja! Zag 'm ook op facebook voorbij komen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:45 schreef slacker_nl het volgende:
![]()
Ow en top gup van je schenen. En kut gogo van je enkel.
Na mijn laatste voetblessure was daarna ook spontaan mijn laatste zeurende scheen pijntje verdwenen. Nu sinds 2 weken voor het eerst sinds vorig jaar zomer geheel pijn vrij. Ook niet als ik op mijn schenen druk enzo![]()
ik vraag me op dit moment af of een hotel met een sublieme wijnkaaart de beste voorbereiding is, morgen hele dag aan het water...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb vanochtend serieus overwogen die te kopen voor mijn marathondebuut.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:45 schreef slacker_nl het volgende:
Je gaat vissen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik vraag me op dit moment af of een hotel met een sublieme wijnkaaart de beste voorbereiding is, morgen hele dag aan het water...Ja doei.![]()
Zo ook weer lekker gelopen vandaag, wel even wennen die langere afstanden na weken vol 5km's en lager, maar ik en warm weer gaan niet samen.![]()
Vandaag stonden er eerst 3 rustige km op het programma, gevolgd door 5 keer 1km op wedstrijdtempo met een minuut pauze tussen iedere km in. Daarna nog een km of 2 rustig gelopen en met wat tempo-verschillingen geëindigd.
Inmiddels buiten de Rotterdamse Bruggenloop nog een loopje op het programma gezet, op 8 september doe ik mee met de Maasstadloop (10km) en op 1 september een rustige 20km (6m15s per km) loop met wat stops tussendoor.![]()
het weer onderschat. En bij 12 km een seintje van mn lichaam "Deze-week-genoeg-"hard"gelopen"
dus. maar niet ontevreden, verrre van zelfs.
niet de beoogde "langzame" kilometers gehaald, maar qua snelheid echt echt tevreden voor een training
Nu moe, bier, eten en extreem planken.
ps: zag van de week iets over de "5 essentiele core workouts"? Iemand daar de link van?
http://www.endomondo.com/workouts/231295297/3690596Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ja, in het riviertje waar we door heen moetenquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 15-08-2013 22:34:18 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ook wel waarom ik muziek niet fijn vind. Het haalt me juist uit m'n ritme.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:36 schreef Guard het volgende:
en doe je dat niet, gewoon een goeie band
Dat is nog maar 285km te gaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:15 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zo!
Kon dit keer het hele rondje volhouden![]()
http://www.endomondo.com/workouts/231268946/6441387
Wat lekker als het kouder wordt sport veel lekkerder
!@@#!#~Ik heb tot nu toe 165 KM hardgelopen dit jaar.
Ga mijn doel 450 km dus nooit meer halen..
Met nog 4,5 maanden te gaan dit jaar is dat 63km per maand.
Met een goede 4 weken per maand is dat met over de 15km per week.
Als je 3 keer in de week traint, moet je dus net 5km per training halen (gemiddeld).
Zo is het in ieder geval overzichtelijk, en niet alsof je ineens een paar marathons moet lopen.
Helaas kan ik je endomondo dingen niet zien, dus geen idee wat je nu loopt...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Daarom is dat zo lekker individueelquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:32 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ook wel waarom ik muziek niet fijn vind. Het haalt me juist uit m'n ritme.
Ik had eens gewoon even Forest van The Cure in een playlist gezet voor tijdens een wedstrijd. Lijkt een traag nummer, maar daar kwam 'ie ineens tijdens de ozo zware laatste 2 kms van een wedstrijd en die subtiele beat op de achtergrond sleepte me erdoorheen![]()
Om die reden maar wat vaker van plan met muziek te gaan lopen. Mentaal soms net dat steuntje in de rug.
Wie postte trouwens Oatmeal? Ik zit nu vast op die site, geweldig!!![]()
Ieder zijn ding. Ik loop wel af en toe met muziek (meestal als ik de intervaltimer op mijn telefoon gebruik, en dan loop ik toch al met oordoppen in, want dat gepiep via de speaker vind ik nogal asociaal) maar dan ga ik niet "op de muziek lopen". Het blijft achtergrond voor mij. Soms tovert het een dikke glimlach op mijn gezicht als ik een nummertje hoor waar mooie herinneringen aan plakken,quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:32 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ook wel waarom ik muziek niet fijn vind. Het haalt me juist uit m'n ritme.
Maar kan het ook goed zonder.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Toen die een tijdje terug voorbij kwam was vooral de vraag wie 'm nog niet gepost had. Elke paar uur kwam er weer iemand met het leuke nieuwe linkje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef Quoi het volgende:
Wie postte trouwens Oatmeal? Ik zit nu vast op die site, geweldig!!
"Why I think printers are send from hell" is ook zo heel herkenbaar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef Quoi het volgende:
Wie postte trouwens Oatmeal? Ik zit nu vast op die site, geweldig!!![]()
Oeps, ik heb 'm geopend...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Why I think printers are send from hell" is ook zo heel herkenbaar.
http://theoatmeal.com/comics/printersNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
http://www.runnersworld.l(...)ter_Crew_Sock-1.html
Nu deze maar eens proberen tegen de blaren. *moedeloos*Ja doei.![]()
das kut, dat je daar nog steeds last van hebtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.runnersworld.l(...)ter_Crew_Sock-1.html
Nu deze maar eens proberen tegen de blaren. *moedeloos*
Dacht dat het al een poosje over was? Niet dus
Ecosia
Ik heb My dog the paradox en How to Tell if Your Cat is Plotting to Kill You van die site.
Erg leuk.
Alleen is onze kat niet van onder de indrukThanks!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
RD, Jero_Nimo en Stream, veel plezier en succes dit weekend!![]()
Af en aan. Het is vooral wat minder geworden, even, maar run van vandaag was weer hel. Wilde minimaal 15 doen vandaag. Het was al zwaar door de benauwdheid, dat maakte het niet fijner, maar ik had wel doorgebeten als m'n voeten niet zo ontzettend veel pijn dedenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:52 schreef Jumparound het volgende:
[..]
das kut, dat je daar nog steeds last van hebt
Dacht dat het al een poosje over was? Niet dus
Ja doei.![]()
Ik heb op FB gevraagd of mensen ook wat van de Oatmeal willen kopen, volgens mij zit jij daar niet maar als ex-collega ben je ook vrij om eventueel een bestelling te doen zodat de bezorgkosten wat omlaag gaan. Je weet me te vindenquote:![]()
@Quoi: geen dank, die greeting cards zijn ook hilarisch!!!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Tesla > Edisonquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wie postte trouwens Oatmeal? Ik zit nu vast op die site, geweldig!!
Ontopic: planktijd!![]()
geweldig iddquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:55 schreef slacker_nl het volgende:
@Quoi: geen dank, die greeting cards zijn ook hilarisch!!!!
Ik heb vandaag succesvol achter mijn vaders hond aan gerend, af en toe een stukje. Ze is bejaard dus ging niet zo hard, maar dit was pijnloos.
Na een maand hardloopvrij heb ik zo het idee dat ik morgen weer eens een klein rondje ga!
Iemand een idee wat nu het slimste is in Evy-termen? twee weken terug? Helemaal terug naar week 1? wat is verstandig?![]()
Hi,quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:41 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dat is nog maar 285km te gaan.
Met nog 4,5 maanden te gaan dit jaar is dat 63km per maand.
Met een goede 4 weken per maand is dat met over de 15km per week.
Als je 3 keer in de week traint, moet je dus net 5km per training halen (gemiddeld).
Zo is het in ieder geval overzichtelijk, en niet alsof je ineens een paar marathons moet lopen.
Helaas kan ik je endomondo dingen niet zien, dus geen idee wat je nu loopt...
Nu loop ik 5km per keer maar ik ben nog aan het herstellen.
Ik liep ongeveer 8km per keer 2 a drie keer per week.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:54 schreef streamnl het volgende:
Ik heb My dog the paradox en How to Tell if Your Cat is Plotting to Kill You van die site.
Erg leuk.
Alleen is onze kat niet van onder de indruk
[ afbeelding ]
[..]
Thanks!![]()
Je denkt dat ie slaapt maar stiekum wordt een naargeestig plan gemaakt
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Als je nu al 5 loopt, dan kan je die challenge dus nog prima halen!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:49 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Hi,
Nu loop ik 5km per keer maar ik ben nog aan het herstellen.
Ik liep ongeveer 8km per keer 2 a drie keer per week.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:56 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Als je nu al 5 loopt, dan kan je die challenge dus nog prima halen!
Die filmpjes van ButterIk heb vanavond en morgen wat te kijken. Dat hele Youtube/ Vimeo kanaal doorspitten!
Ik ben weer lekker aan het "fantaseren" op deze luie vrijdagochtend op stage.. Na de HM in september heb ik in principe geen echte wedstrijden/ evenementen meer. Hooguit wat kleine 5 of 10 km "fun runs" (lees: fundraising). Het is immers hartje zomer (en winter in NL) en dus weinig evenementen. Lekker freewheelen om wat meer snelheid te krijgen, hoe ik dat ga aanpakken zie ik tegen die tijd wel.
En dan ergens eind december/ begin januari weer strak in het schema om te beginnen met de voorbereidingen voor de CPC. Wil volgend jaar een paar HM's doen, mits ik de HM afstand wel leuk vind om te lopen natuurlijk
Wat ik tot nu (ja, nu al!) met potlood in m'n agenda heb staan:
22 september: HM - Sydney
9 maart: HM - CPC
Eerste weekend van mei: HM - Rondje Tilburg (gratis startbewijs)
Rond 26 mei: 10km - Vestingloop
Ergens in juli: Ekiden!
Gods, wat vind ik hardlopen leukHeb gisteren een extra rustdagje gepakt, en ga vanavond lekker een rondje van zo'n 6,5km op een rustig tempo lopen. Zondag nog een duurloopje van een kilometer of 8 en dan kunnen we er volgende week weer tegenaan!
Nog 3 of 4 LDL's en dan is de HM al![]()
![]()
Jij dus ook goed bezig!!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow en top gup van je schenen. En kut gogo van je enkel.
Na mijn laatste voetblessure was daarna ook spontaan mijn laatste zeurende scheen pijntje verdwenen. Nu sinds 2 weken voor het eerst sinds vorig jaar zomer geheel pijn vrij. Ook niet als ik op mijn schenen druk enzo
Gaaf die filmpjes van Butter, wat een tempo's loopt die gast!
![]()
3x zo'n serie lopen
4:00min/km als rust![]()
![]()
Is dat alweer een maand geleden ja? Mooi dat je nu in ieder geval weer pijnvrij bent!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:45 schreef Twinky het volgende:
Ik heb vandaag succesvol achter mijn vaders hond aan gerend, af en toe een stukje. Ze is bejaard dus ging niet zo hard, maar dit was pijnloos.
Na een maand hardloopvrij heb ik zo het idee dat ik morgen weer eens een klein rondje ga!
Iemand een idee wat nu het slimste is in Evy-termen? twee weken terug? Helemaal terug naar week 1? wat is verstandig?
Je kan ook weer bij 1 beginnen en dan steeds als het heel goed gaat gewoon een les overslaan. Tot het zwaarder wordt, dan weer gewoon verder waar je dan bent.
@Levitas, mooi lijstje! Ziet er goed uit, hoop dat de HM je bevalt en dat je hem met een nette tijd kan uitlopen. Vergeet in ieder geval niet te genieten, al is het wel erg vroeg.
![]()
Trainen wel erg hard ja, misschien af en toe wel té hard. Hij had in Rotterdam niet helemaal de balans tussen (wedstrijd)spanning en ontspanning had ik het idee...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:23 schreef Tarahumara het volgende:
Gaaf die filmpjes van Butter, wat een tempo's loopt die gast!
[ afbeelding ]
3x zo'n serie lopen
4:00min/km als rust![]()
Maar ga hem morgen wel aanmoedigen.Hoop dat het niet zo'n snelle wedstrijd wordt en hij een tijd mee kan met de kop op de marathon... Scheelt dat het hier bijna 10 graden koeler is dan vorig weekend, al is 23 graden voor een marathon nog flink warm.
Jack does it in real time...![]()
Dan gaan we elkaar nog wel tegenkomen volgend jaar. Ik wil ook de HM op de CPC doen, Rondje Tilburg ben ik ook bij (thuiswedstrijd), alleen weet nog niet welke afstand, en de Ekiden natuurlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:17 schreef Levitas het volgende:
Wat ik tot nu (ja, nu al!) met potlood in m'n agenda heb staan:
22 september: HM - Sydney
9 maart: HM - CPC
Eerste weekend van mei: HM - Rondje Tilburg (gratis startbewijs)
Rond 26 mei: 10km - Vestingloop
Ergens in juli: Ekiden!
Hoop dat je lekker kan lopenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:45 schreef Twinky het volgende:
Iemand een idee wat nu het slimste is in Evy-termen? twee weken terug? Helemaal terug naar week 1? wat is verstandig?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: