Ik heb er niet zoveel kijk op, maar was wel het minste concert wat ik in de kuip heb gezien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:42 schreef sig000 het volgende:
U2 was een leuk bandje toen ze nog in kleine clubs speelden en daar kwam een boel energie vandaan, je kon al zien dat die het nog ver zouden schoppen.
Ik ben nog nooit in de kuip geweest. En toch ben ik beetje Feijenoord supporter omdat de zus van mijn vader om de hoek woonde en ze de 1e Europacup voor NL wonnen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel kijk op, maar was wel het minste concert wat ik in de kuip heb gezien.
Ik ga altijd met mijn vrouw en die kan niet zo goed tegen grote menigtes, de laatste keer dat ik voor groot publiek ging draaien was haar al teveel, dat is wel jammer soms.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:30 schreef cafca het volgende:
Heb de Stones en Bowie in de kuip gezien. Allebei wel tof, al vind ik kleinere concerten wel leuker
Dat was inderdaad ook niet bestquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:48 schreef sasquatsch het volgende:
Van de concerten die ik in de kuip heb gezien, vond ik Madonna in 1985 wel het minste.
1 band is een concert, meerdere is een festival, of niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:02 schreef sig000 het volgende:
Concerten op zijn hoogst paar honderd man en anders was het festivals.
Nou, meestal heb je bij een concert wel een voorprogramma. Maar een festival zijn er wel meerdere, jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 band is een concert, meerdere is een festival, of niet?
Een concert met een of twee voorprogramma's noem ik geen festival.:)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 band is een concert, meerdere is een festival, of niet?
U2 had in 1992 (of 1997) Skunk Anansie én Claw Boys Claw.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een concert met een of twee voorprogramma's noem ik geen festival.:)
Kijk ! Dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:46 schreef sacha het volgende:
ooit een klap op mijn hoofd gekregen met de dokter in het voorprogrammaen de buurman allen te Lutjewinkel...
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:14 schreef sacha het volgende:
[..]
zal ik nog eens een voorzetje geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |