Niet eens gezienquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die vette taalfout mogen ze wel even uitleggen.
Of hij laat zijn hoe waardeloos het gemeentelijk apparaat functioneert.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:17 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Niet eens gezienmaar inderdaad, de tekenaar heeft grote moeite met D/DT
Hoezo naïef? Er vallen behoorlijk wat ontslagen tegenwoordig. Dat ontkennen lijkt me eerder naïef.quote:
Geen idee wat het doel is. Ik mis een beetje humor of wat dan ook. Zure tekst in een tekstballon maakt iets niet meteen een cartoon. En dan nog die troosteloze grammaticafout. Ik gok zo dat een ijverige Anita op FB wat in elkaar heeft geknutseld.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:06 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Moet die cartoon nou nog uitgelegd worden ook?
"IJverige Anita", dat klinkt als een schunnig Suske & Wiske albumquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee wat het doel is. Ik mis een beetje humor of wat dan ook. Zure tekst in een tekstballon maakt iets niet meteen een cartoon. En dan nog die troosteloze grammaticafout. Ik gok zo dat een ijverige Anita op FB wat in elkaar heeft geknutseld.
Als ZZP'er mag er ook geen sprake zijn van een verkapt dienstverband. De ZZP'er moet als ik me niet vergis daarom ook meerdere opdrachtgevers per jaar hebben. Bij dergelijke constructies als van PostNL vraag ik me af in hoeverre de ZZP'ers aan de gestelde voorwaarden zullen voldoen...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
De thuiszorgorganisaties kunnen ook hun medewerkers als ZZP'er laten werken. Vervolgens wordt de VAR verklaring ingetrokken. Gebeurt ook veel.
Hoe zijn de verhoudingen volgens jou dan? Binnen de groep mensen met een bijstandsuitkering en binnen de groep mensen met een werkeloosheidsuitkering?quote:
Ben ik met je eens. In de thuiszorg wordt elke client dan ook gezien als een andere opdrachtgever.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Als ZZP'er mag er ook geen sprake zijn van een verkapt dienstverband. De ZZP'er moet als ik me niet vergis daarom ook meerdere opdrachtgevers per jaar hebben. Bij dergelijke constructies als van PostNL vraag ik me af in hoeverre de ZZP'ers aan de gestelde voorwaarden zullen voldoen...
Groenbeheer is dat ook allang aan de gang. Ik zit er zelf middenin. (nog wel want heb zeer waarschijnlijk eindelijk weer een baan!quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:20 schreef Barbusse het volgende:
Maar gezellig, thuishulp personeel wordt dus ontslagen en ze mogen maar hopen dat ze met behoud van bijstand weer in dezelfde functie aan de slag kunnen. What's next, beveiligingspersoneel? Groenbeheer? Openbaar vervoer?
Dit is toch gewoonweg stuitend?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:22 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Groenbeheer is dat ook allang aan de gang. Ik zit er zelf middenin. (nog wel want heb zeer waarschijnlijk eindelijk weer een baan!).
De enige reden dat vaste groenmedewerkers nog niet en masse eruit getrapt worden is dat iemand de werkelozen moet begeleiden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |