Jezus anders reageer je even overquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en? Mooie foto's blijkbaar uit de reaktie, en die foto's en originele post zijn geedit op verzoek.
Leer er mee leven
Ik ben wat dat betreft lekker simpel. Als iemand verzoekt om foto's weg te editen dan zal hij/zij daar wel een reden voor hebbenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jezus anders reageer je even over. Hij stelde alleen maar een vraag: ik was ook al benieuwd naar waarom Rave z'n foto's had weggeëdit, had ze ook graag gezien.
Nee, daar heb je gelijk in, maar de vraag van BB was niet achterbaks of buitenproportioneel opdringerig ofzo.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft lekker simpel. Als iemand verzoekt om foto's weg te editen dan zal hij/zij daar wel een reden voor hebben
Dat heb ik ook niet beweerd. Ik stel mijzelf de vraag alleen al niet eens meerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, daar heb je gelijk in, maar de vraag van BB was niet achterbaks of buitenproportioneel opdringerig ofzo.
Oh zo, right'o. Nee ik denk het tegenwoordig meestal alleen, nieuwsgierig van aard, maar stel de vraag zelf ook vrijwel nooit meer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet beweerd. Ik stel mijzelf de vraag alleen al niet eens meer
Ik ben trouwens ook nieuwsgierig en misschien kan jij de vraag beantwoorden. Anders moet ik nog 2 wkn wachtenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh zo, right'o. Nee ik denk het tegenwoordig meestal alleen, nieuwschierig van aard, maar stel de vraag zelf ook vrijwel nooit meer.
Mobiel niet te doenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:53 schreef Fotografie.vink het volgende:
Zojuist de foto's in het def foto topic geplaatst bereid je voor op een flinke reeks.
Hierquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:53 schreef Fotografie.vink het volgende:
Zojuist de foto's in het def foto topic geplaatst bereid je voor op een flinke reeks.
Wait, welke vraag?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook nieuwsgierig en misschien kan jij de vraag beantwoorden. Anders moet ik nog 2 wkn wachten
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wait, welke vraag?
Dat van Rave weet ik niet.
Welke vraag danquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat van Rave vraag ik mij niet af, heeft er eerder mee te maken dat jij biologie studeerd
Waarom wil men dat je nuchter (en nuchter als in niet eten drinken) bloed laat prikken terwijl dat volgens de papieren alleen maar nodig is als er ook voor cholesterol geprikt wordt?quote:
Geen idee, you tell mequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoe ging dat ook al weer met de bloemetjes en de bijtjes?
leuke serie van de marine dagen vooral de demonstraties zijn leukquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hier
http://www.flickr.com/photos/jordy_g
Misschien vind je nog wat leuks
Fotografeer je ook onweer?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:03 schreef Fotografie.vink het volgende:
[..]
leuke serie van de marine dagen vooral de demonstraties zijn leuk
Onderlaatst wel geprobeerd maar ik zit met het probleem dat de gemeente het leuk vind lantaren palen (bijna recht voor mijn deur) de hele nacht aan te laten terwijl er niemand door de straat komt.quote:
Nuchter prikken gebeurt omdat als je net gegeten hebt en er zijn een aantal waarden in je bloedbeeld verhoogd t.o.v. referentiewaarden, dan zegt dit niks (want een aantal stoffen die verhoogd zijn in concentratie in je bloed na een maaltijd dat is normaal). Als je nuchter gaat bloedprikken en een waarde is verhoogd t.o.v. een referentiewaarde, dan is die uitkomst al veel minder arbitrair.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom wil men dat je nuchter (en nuchter als in niet eten drinken) bloed laat prikken terwijl dat volgens de papieren alleen maar nodig is als er ook voor cholesterol geprikt wordt?
Ze lopen bij mij alleen maar te zeiken over mijn Calcium die te laag isquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nuchter prikken gebeurt omdat als je net gegeten hebt en er zijn een aantal waarden in je bloedbeeld verhoogd t.o.v. referentiewaarden, dan zegt dit niks (want een aantal stoffen die verhoogd zijn in concentratie in je bloed na een maaltijd dat is normaal). Als je nuchter gaat bloedprikken en een waarde is verhoogd t.o.v. een referentiewaarde, dan is die uitkomst al veel minder arbitrair.
Misschien fotograferen vanaf 1 hoog? Het probleem in NL is dat je niet zoveel stevige onweersbuien hebt, echt mooie foto's zul je dus nooit maken tenzij je echt storm hebt. Meestal heb je 3 flitsen in een uur en dan moet je maar net geluk hebben.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:08 schreef Fotografie.vink het volgende:
[..]
Onderlaatst wel geprobeerd maar ik zit met het probleem dat de gemeente het leuk vind lantaren palen (bijna recht voor mijn deur) de hele nacht aan te laten terwijl er niemand door de straat komt.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Misschien fotograferen vanaf 1 hoog? Het probleem in NL is dat je niet zoveel stevige onweersbuien hebt, echt mooie foto's zul je dus nooit maken tenzij je echt storm hebt. Meestal heb je 3 flitsen in een uur en dan moet je maar net geluk hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |